gms245 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Transfagarasanul de 1 mai. Era inchis cu 8 km inainte de tunel. Transalpina amu cateva zile.., ceata de nu iti vedeai roata din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Cine vrea sa dea o tura sambata pana la Lacul Vulturilor? Propun o intalnire lejera la 8.30 la avion (intersectia Colentina - Fundeni). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 (editat) Buna, Sunt convins ca sunteti deja plictisiti de subiectul "consum", dar va rog lamuriti-ma si pe mine si anume: La mers cam subturat cu schimbat la 3 mii de ture si mers cu 80-100 km/h asa ca mosii, am scos consum de ~4,6 L% La stilul meu mai sportiv 120-140 km/h (pe alocuri 160), am scos consum de ~5,1% Acuma, nelamurirea mea consta in reglajul acela al nu stiu caror ace la nu stiu ce nivel in carburatoare Spunea Unguru' (cred) ca a pus acele la primul nivel si nu mai e brutala. Vreau sa spun ca a mea nu e de fel brutala (desi as vrea), trage putin mai bine ca Transalpul ce l-am avut de 650 cu 53 de cai (exagerez putin, dar nu mult) Pe partea cealalta, daca ii mut acele sa fie mai nervoasa (sa-mi intinda mainile la accelerare), la cat ii creste consumul? (ma refer la mersul in afara) Multumesc mult Editat Iunie 30, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Salut, As estima un 6%, depinde foarte mult de uzura actuala a jiglerelor si de nivelul benzinei in carburator. Evident, presupunem ca sint in mintile lor bujiile, fisele si tot ce tine de electrica, filtrul de aer, etc. Daca e vreuna sarita din parametri, cu acele pe o pozitie mai sus poti urca pina la 8-9% afara - iti zic din proprie experienta Dar la un consum echivalent cu 6, 6 si un pic la suta eu zic ca un tdm 850 in mintile lui la carburatie si ambreiaj trage ca racheta - imi aduc aminte cu nostalgie de intervalul 60-100 la ora in treapta a doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Pe partea cealalta, daca ii mut acele sa fie mai nervoasa (sa-mi intinda mainile la accelerare), la cat ii creste consumul? (ma refer la mersul in afara) Multumesc mult Io am facut miscarea asta. Initial acele erau la jumatate. Consum 5,4-5,5 l/100 km si viteza maxima 208 km/h. Am lasat acele jos : consum 5,26 l/100 km si viteza 200 km/h. Testul l-am facut pe aceeasi sosea (Banesti-Ploiesti). Prima data (cu acele la mijloc) am mers cu 160-170 km/h si de doua-trei ori i-am dat sprint la 208, iar a doua oara am mers relativ constant cu 180-200 km/h. Deci, s-ar putea ca, dpdv al consumului, in varianta cu acele lasate sa fie un pic mai bun decat mi-a iesit mie (nimeni nu merge constant cu 200 km/h, ca nu-i mobra facuta pentru viteza; io m-am "prostit" nitel cu doi motociclisti din Ploiesti) daca o lasi un pic mai moale. Oricum, consumul este o chestie foarte particulara. Depinde de fiecare individ in parte. Pe de alta parte, mi-e destul de greu sa cred ca un TDM (care este in mintile lui) este comparabil la cuplu sau viteza maxima cu un Transalp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Liviule, este perfect adevarat ce spui, acelasim lucru am observat si eu la Tdm-ul meu. Carburatia motoretei mele este perfecta, fara sa exagerez. O pornesc fara soc si sta la relanti din prima. Nu da cu fum deloc, are vana maxima in ea, indiferenet daca merg cu pasager sau fara. Are cuiul dat pt consum minim.., mi-a iesit consumul la 5.4l la o medie de 130km pe autostrada. Daca ii mai salt o treapta acel cui s-ar putea sa fie si mai racheta, dar apropo de ce spunea in postul anterior Fuchsia, a mea se duce cu a doua la 100km/h. Si mai repet o chestie megadiscutata si reclamata de multi, referitor la lumina data de farul Tdm-ului.., este ireprosabila, o dau la proba oricui si daca nu este asa, ii pun la motocicleta lui xenon de care vrea el!. La vremurile care le traim eu zic ca un consum redus este preferat oricand unei alte variante de compromis. Nu credeti? Vrea cineva un parbriz inalt? Dane, recunosc ca as vrea si eu.., dar acum vazand ca il vinzi tu, ma intreb daca il vinzi din cauza eficacitatii reduse la vant! Cred ca il vinzi deoarece nu esti multumit de el, daca este altfel si imi dai o explicatie credibila, ti-l cumpar eu la 200 lei. Multumesc. Ce inaltime ai, te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Fiecare stie ce vrea de la tdm si si,o seteaza astfel incat sa se indeplineasca conditiile astea cat mai bine. A mea e setata de touring consumul este mereu sub 5% indiferent de incarcare, ultima data singur dat cu coburile de aluminiu montate a scos 4,65 in conditiile in care am facut buc-turda in 6ore. Nu ma dau in laturi de la depasiri, iar vacuta trage suficient de bine cat sa-mi pot face depasirile rapid si in siguranta. De asemenea presiunea din roti si cauciucurile influenteaza consumul, precum si configuratia transmisiei primare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) Dane, recunosc ca as vrea si eu.., dar acum vazand ca il vinzi tu, ma intreb daca il vinzi din cauza eficacitatii reduse la vant! Cred ca il vinzi deoarece nu esti multumit de el, daca este altfel si imi dai o explicatie credibila, ti-l cumpar eu la 200 lei. Multumesc. Ce inaltime ai, te rog? Imi pare rau, dar l-am dat deja. Sunt mic, am 170 cm cu detenta cu tot si imi dadea aerul drept in cap (frunte) si imi facea zgomot in casca. Cu parbrizul original am aerul in umeri si e mai ok. Pana la 130 nu ma deranjeaza vantul. Referitor la mobra, motorul toarce frumos, porneste la sfert de buton indiferent ca-i rece sau cald, consum bun 5%, dar daca se poate sa traga si mai bine vreau sa incerc. Viteza maxima nu o sa-i dau sau poate o data, insa pe portiuni scurte ajung frecvent 140-160 si cel mai mult imi place sa fac depasirile in cel mai scurt timp. Eu la origini am fost speedist si am ramas cu reminiscente . Cand eram pe sosea cu Transalpul in spatele unui tir si asteptam sa-l depasesc mergem intr-a 5-a la 80 km/h in coltul tirului si cand venea momentul depasirii dadeam rapid doua trepte in jos si acceleratia blana jar manca dragu de el pana in 8500 de ture (lacolo incepea rosu) si cand eram la capul tirului schimbam din nou doua in sus Presiunea in pneuri pe fata, 2,2, pe spate 2,5. Ieri am facut 315km cu Iubi in spate si in ca nu am tecut pe rezerva, deci sunt f multumit Editat Iulie 1, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Ok, este exact cum mi-am imaginat, de aceea te-am si intrebat ce inaltime ai. 1,70 am si eu. Daca ai fi pus un deflector poate ai fi rezolvat problema, sau poate nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Ok, este exact cum mi-am imaginat, de aceea te-am si intrebat ce inaltime ai. 1,70 am si eu. Daca ai fi pus un deflector poate ai fi rezolvat problema, sau poate nu. Asa e, daca vrei liniste ai nevoie de parbriz turing + deflector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boss90 Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Buna Ceva pareri despre TDM 900 de la posesori?Ca trebuie sa aleg intre Suzuki dl 650 si TDM 900? Vreau sa fac touring cu motorul Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Buna Ceva pareri despre TDM 900 de la posesori?Ca trebuie sa aleg intre Suzuki dl 650 si TDM 900? Vreau sa fac touring cu motorul Multumesc mult Oricare dintre ele ar fi o alegere excelenta.., ambele sunt la superlativ. Tine mai mult de ce feeling ai tu atunci cand le vei proba. Stii cum este, ca si cu femeile.., unele sunt frumoase dar nu te potrivesti cu ele la pat.., probeaza si ai sa-ti clarifici alegerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Buna Ceva pareri despre TDM 900 de la posesori?Ca trebuie sa aleg intre Suzuki dl 650 si TDM 900? Vreau sa fac touring cu motorul Multumesc mult TDM-ul este pt strada (merge si pe forestiere), vstromul are valente offroad. consumurile sunt identice. tdmul are mai mult cai putere si mai mult cuplu. ambele consuma putin, autonomia mai mare o are vstromul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 dar ca si fiabilitate? costuri intretinere? v-strom 650 sau tdm 900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Liviule, este perfect adevarat ce spui, acelasim lucru am observat si eu la Tdm-ul meu. Carburatia motoretei mele este perfecta, fara sa exagerez. O pornesc fara soc si sta la relanti din prima. Nu da cu fum deloc, are vana maxima in ea, indiferenet daca merg cu pasager sau fara. Are cuiul dat pt consum minim.., mi-a iesit consumul la 5.4l la o medie de 130km pe autostrada. Daca ii mai salt o treapta acel cui s-ar putea sa fie si mai racheta, dar apropo de ce spunea in postul anterior Fuchsia, a mea se duce cu a doua la 100km/h. Si mai repet o chestie megadiscutata si reclamata de multi, referitor la lumina data de farul Tdm-ului.., este ireprosabila, o dau la proba oricui si daca nu este asa, ii pun la motocicleta lui xenon de care vrea el!. La vremurile care le traim eu zic ca un consum redus este preferat oricand unei alte variante de compromis.? am povestit cu un mecanic bun despre pornirea cu sau fara soc. spunea ca daca motorul porneste fara soc nu e ok, are consumul mai mare. trebuie reglat sa porneasca cu soc apoi dupa cca. 1 minut sa poti impinge socul. asa era reglat al meu 850. am scos in tur prin romania 4.5l/100km cu bagaje si pasager. eu nu am umblat si nu am modificat nici un ac doar am reglat carburatoarele. ave insa acelasi consum si inainte de a regla carburatoarele. dar ca si fiabilitate? costuri intretinere? v-strom 650 sau tdm 900? eu m-am dat si cu dl 650 inainte sa iau tdm900. mi se parea lenes ( eu atunci ma dadeam pe tdm850 ) m-am gandit apoi la dl1000. cei da la suzuki au spus ca alea au probleme la cutie din fabrica si ca nici cei de la fabrica ni le pot rezolva si nu imi recomanda. deci, am luat tdm900 si ma felicit de fiecare data cand ma dau cu el sau cand il vad in garaj p.s. mecanicul de la suzuki are yamaha, oare de ce? vroia tdm dar apoi a avut un pont cu un fjr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 dar ca si fiabilitate? costuri intretinere? v-strom 650 sau tdm 900? cum o tii asa o ai. ambele sunt fiabile. se stie de furca de la vstrom ca troncane daca mergi pe drumu mai proaste. cica asa fac toate.. ambele motociclete sunt fiabile. costurile de intretinere sunt reduse. la tdm 900 se schimba uleiul la 10.000. la vstrom cred ca la fel dar nu-s sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Buna Ceva pareri despre TDM 900 de la posesori?Ca trebuie sa aleg intre Suzuki dl 650 si TDM 900? Vreau sa fac touring cu motorul Multumesc mult Eu am avut de facut aceeasi alegere si am ales TDM pt ca mi s-a parut mai nervoasa, DL-ul mi s-a parut prea linistit. Singurele momenta cand ma gandesc daca am ales bine sunt atunci cand am de mers pe un drum neasfaltat. Ca parere personala, din cautarile mele, la VStrom ai sanse mari sa te uiti mereu la ce accesorii mai vrei si sa ajungi sa dai banii pe astea in loc sa-i dai pe plimbari. Daca alegi VStrom, cred ca ar fi o idee buna sa-l iei de la inceput cu toate accesoriile pe care le-ai vrea. La mine si asta a fost o problema, VStrom cu tot ce voiam iesea mai scump decat TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Salutare, vine cineva la intrunire? Si anu trecut au fost vreo 2 TDm isti. Daca vine cineva....eu am sa fiu acolo. Afisul este in link AFIS Fotok alias Florian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Care intrunire? Pe facebook nu intru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Free Frog's Riders - Targu Secuiesc 6-8 iulie 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Am desfacut astazi un intinzator de lant distributie la un TDM 850 din 2001 si am observat ca era montat cu dintii in sus.Cineva imi spunea chiar si pe carpe-tdm ca acesta se monteaza cu dintii in jos.pana la urma stie cineva cum se monteaza??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Am desfacut astazi un intinzator de lant distributie la un TDM 850 din 2001 si am observat ca era montat cu dintii in sus.Cineva imi spunea chiar si pe carpe-tdm ca acesta se monteaza cu dintii in jos.pana la urma stie cineva cum se monteaza??? in manual cum iti zice ca se monteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 in manual cum iti zice ca se monteaza? in manual nu prea zice si pozele nu sunt prea explicite.Chestia e ca la mine e montat cu dintii in jos si la un prieten de al meu cu dintii in sus. in manual nu prea zice si pozele nu sunt prea explicite.Chestia e ca la mine e montat cu dintii in jos si la un prieten de al meu cu dintii in sus. Am incercat sa-l montez cu dintii in jos si scoate un zgomot mai accentuat in functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 am tot vazut un TDM 4tx negru prin Floresti-Cluj. oare cine e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.