ORISZA KES Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 SAU POATE ASA ... O SINGURA TOBA SUB MOTOR ! (mult mai rapid de realizat.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 ... si, am terminat carenajul Chiar daca multi mi-au zis ca nu e nevoie, urmeaza totusi sa sprayez cu un lac mat transparent toate plasticele inainte de montaj. In weekend ma apuc de furca (simeringuri + ulei) ... si la schimbari estetice, inca ma gandesc la o solutie pentru fixu' meu cu tobele sub sa ... orice sfat e binevenit ! Weekend placut ! ete aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 SA NU UITAM SI DE PROBLEMA MEA: "Cumpar releu regulator de tensiune pentru un TDM-ist plecat in Turul Romaniei ramas datorita unor probleme (cu aceasta piesa) prin Suceava .Problema este solutionata provizoriu dar totusi trebuie inlocuit releul.Astept oferte prin PM sau pe bikerkes@yahoo.com. Daca nu este deranjul prea mare poate exista cineva dispus sa dea o carena jos si sa imi faca o poza cu releul si codul de pe el (daca il are pe cel original de Yamaha). Vreau sa caut un S.H. original de Yamaha sau un aftermarket dar care sa corespunda 100% caracteristicior celui original.{Sper sa gasesc usor caracteristicile releului original : amperaj ,voltaj etc. si ce mai trebuie sa stiu despre acesta}. Am primit deja o oferta de un releu dar este de 4TX si nu stiu daca este compatibil. Acum chiar ca intru rau in ceata ... am vazut pe net releu regulator de tensiune cu 4, 5, si chiar 6 pini de conexiune . Imi poate spune careva cati pini are releul original pentru un TDM 850 3VD din '92 si pentru cel din '96 ?" Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Al meu releu are o mufa cu 4 fire: 3 albe si 1 rosu. Arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Al meu releu are o mufa cu 4 fire: 3 albe si 1 rosu. Arata asa: multumesc mult pentru foto. nu are un cod ceva pe el stantat...? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 multumesc mult pentru foto. nu are un cod ceva pe el stantat...? multumesc! Ma bucur daca am putut sa te ajut. Scuze de calitatea fotografiilor, dar sunt facute seara, in garaj cu telefonul. P.S. Din manunchiul de cabluri care vine la regulator, in afara de cele 3 fire albe si firul rosu, mai este un fir negru cu un papuc rotund care vine la masa prins intr-unul dintre suruburile de fixare a regulatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Releul nu e acelasi la toate modelele? stiu ca se potriveste si de pe xt, am unul ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 MULTUMESC PENTRU AJUTOR SI PENTRU POZE ! Se vede si codul ... PERFECT! Acum incepa sa sap pe internet sa vad unde si la ce pret gasec releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Eu am dat un search pe google si am gasit ca releul e acelasi pt tdm, xt, ttr, etc asta e al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Salutare..am si eu nevoie de o mica informatie..am nevoie sa stiu cat este distanta dintre discurile de frana fata pt ca as vrea sa incerc o adaptare a rotii fata pe o Honda Africa Twin..multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 cred ca e mult mai simplu sa schimbi toata fata, furca cu pompa de frana, etc si o adaptare la jugurile superioare si inferioare. de ce vrei sa pui janta de tdm in loc de roata spitata de africa ? Vreau sa pastrez furca originala pt a putea revenii rapid la roata cu spite care v-a fii echipata cu crampoane iar pt drumuri pe asfalt o sa folosesc rota de TDM care imi aduce plusul oferit de tubeless si o mai mare agilitate si stabilitate pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Salutare..am si eu nevoie de o mica informatie..am nevoie sa stiu cat este distanta dintre discurile de frana fata pt ca as vrea sa incerc o adaptare a rotii fata pe o Honda Africa Twin..multumesc anticipat!! 13cm pentru modelul 4tx, desi cred ca toate sunt lafel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Salut baieti(/fete?), puteti ajuta un proaspat posesor de TDM 97 cu un manual? Am scotocit prin topic, sigur s-a mai postat insa e un thread prea mare ca sa gasesc ceva. Pe net am gasit: http://www.dualsportafrica.com/Yamaha%20TDM850%20Manual.pdf dar e din 2000, probabil e bun si asta dar nu sunt sigur. Multzam! Inca ceva, stiti un site unde pot afla codurile pieselor? Ma intereseaza pentru piesa de plastic care sta pe interior sub carena din dreapta. Cum ma uit din fata motorului catre el, e pe stanga in partea din fata a carenei, sub ea. A mea e lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 este aici: manuale de reparatie scrie tdm 850 la search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Inca ceva, stiti un site unde pot afla codurile pieselor? Ma intereseaza pentru piesa de plastic care sta pe interior sub carena din dreapta. Cum ma uit din fata motorului catre el, e pe stanga in partea din fata a carenei, sub ea. A mea e lipsa. Aici ai un fisier foarte util. LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Aici ai un fisier foarte util. LINK Ai gasit motor pentru mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Daca te referi la intrebarile care le-am pus pe alte topicuri ... atunci raspunsul este nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Ce trebuie facut la al tau? La cati bani se urca toata treaba? Ai fost cu ea pe la mester sa vezi ce zice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Ce motor pt ce mobra daca nu's indiscret? Ce motor pt ce mobra daca nu's indiscret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Al meu este in regula, nu am probleme. Un prieten cauta motor pentru ca se crede ca i-a cedat o supapa (nu am idee cum) care a ajuns in capul pistonului si a facut macel. Ar trebui inlocuite chiulasa, supape, cilindru, piston, biela si cine stie ce probleme mai sunt inauntru. Din cauza asta s-a cazut de acord ca nu se mai merita refacerea respectivului motor si se cauta altul. Pentru moment a gasit un TDM accidentat la Gheorgheni cu 600 de euro. Mai trebuie si bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Al meu este in regula, nu am probleme. Un prieten cauta motor pentru ca se crede ca i-a cedat o supapa (nu am idee cum) care a ajuns in capul pistonului si a facut macel. Ar trebui inlocuite chiulasa, supape, cilindru, piston, biela si cine stie ce probleme mai sunt inauntru. Din cauza asta s-a cazut de acord ca nu se mai merita refacerea respectivului motor si se cauta altul. Pentru moment a gasit un TDM accidentat la Gheorgheni cu 600 de euro. Mai trebuie si bani... Ceva nu e in regula in povestea asta - si vorbesc din proprie experienta, din pacate. Eu am indoit toate cele sase supape de admisie si tot n-am facut atata macel. Daca pistonul ajunge sa atinga si sa indoaie supape, se schimba supapele respective, se rectifica scaunele din chiuloasa si se pasuiesc supapele noi pe scaune (in niciun caz nu se schimba toata chiuloasa) si cel mult se schimba pistonul si segmentii (daca pistonul vechi s-a fisurat sau a avut ceva de suferit, desi cand loveste in supapa, pistonul nu pateste nimic in majoritatea cazurilor). Oricum, chiar daca si-a luat-o si pistonul, de ce sa schimbe biele si cilindrii ? S-a desfacut motorul si s-a constatat exact care e paguba ? La mine paguba a fost de 500 de euro - sase supape de admisie, simeringuri, rectificat scaune, garnitura de chiuloasa, lant de distributie si inca niste maruntisuri. Asta fara manopera demontatului si montatului chiuloasei cu motorul in cadru. Si inca o mare mirare pentru mine, 600 de euro pentru un motor de TDM ????? E imens pretul, chiar daca e motor care a stat pe bancul de probe toata viata lui si n-a rulat niciun kilometru. Daca e chiar 3VD, cu banii de doua motoare din astea isi ia o motocicleta intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 In ceea ce priveste motorul defect o sa fac poze si atunci va fi mai clar. Nici mie nu mi-a fost dat niciodata sa vad asa ceva. Palariile la 2 supape rupte complet, cea mai mare bucata de piston gasita este de 2-3 cm2, biela indoita la 90°, chiuloasa parca a fost batuta cu ciocanul, cilindrul spart pe lungime si sarit o bucata din el, In rest numai aschii si bucatele foarte mici pe care nu le poti cataloga. Si faza e ca in momentul in care s-a bulit pur si simplu a incetat sa mai functioneze, nu s-a auzit nici un zgomot suspect. Motorul gasit la 600 de euro, dupa cum am mai zis era un TDM 3VD accidentat in partea din fata si era inmatriculat. Intre timp s-a vandut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Dragii mosului, care sunt consumuri uzuale pentru un 4TX in urmatoarele situatii: - Bucuresti, mers destul de mult in aglomeratie / crosetat masini oprite - Drum intins, 90-110, fara forja - Drum intins, 120-140, cu forja din cand in cand pe depasiri Stil relativ agresiv Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Salut! Nu bagi o intrebare si aici? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Dragii mosului, care sunt consumuri uzuale pentru un 4TX in urmatoarele situatii: - Bucuresti, mers destul de mult in aglomeratie / crosetat masini oprite - Drum intins, 90-110, fara forja - Drum intins, 120-140, cu forja din cand in cand pe depasiri Stil relativ agresiv Multam fain! Ce-i Switch, ti-ai vandut bemveul si vrei sa-ti iei TDM c-ai vazut, acum un an, ca e mai rapid decat mobra ta? Nu pot sa-ti dau raspuns exact la solicitarea ta (din motive de croseta), dar al meu (cu filtru de aer stock) consuma 6,3-6,5 l/100 km in oras si 5,2-5,3 l/100km afara (viteze intre 0-140 km/h). Cu filtru de aer Pipercross consum de 6,3-8 l/100 km in oras si 5,8 -6,8 l/100 km afara (viteze 0-210 km/h). Se poate construi un set-up economic (gen Cavaleru) cu acele de la carburatoare pe pozitiile cele mai economice. Am "stat" foarte putin pe o astfel de setare pentru ca mi-a scazut consumul cu o valoare neconcludenta (circa 0,4 l/100 km in oras). Pentru orice alte amanunte nu ezita sa ne contactezi acolo unde ti-a sugerat si Marius in postul anterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.