flavius.corhei Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Aici ai un fisier foarte util. LINK Ai gasit motor pentru mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Daca te referi la intrebarile care le-am pus pe alte topicuri ... atunci raspunsul este nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Ce trebuie facut la al tau? La cati bani se urca toata treaba? Ai fost cu ea pe la mester sa vezi ce zice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Ce motor pt ce mobra daca nu's indiscret? Ce motor pt ce mobra daca nu's indiscret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Al meu este in regula, nu am probleme. Un prieten cauta motor pentru ca se crede ca i-a cedat o supapa (nu am idee cum) care a ajuns in capul pistonului si a facut macel. Ar trebui inlocuite chiulasa, supape, cilindru, piston, biela si cine stie ce probleme mai sunt inauntru. Din cauza asta s-a cazut de acord ca nu se mai merita refacerea respectivului motor si se cauta altul. Pentru moment a gasit un TDM accidentat la Gheorgheni cu 600 de euro. Mai trebuie si bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Al meu este in regula, nu am probleme. Un prieten cauta motor pentru ca se crede ca i-a cedat o supapa (nu am idee cum) care a ajuns in capul pistonului si a facut macel. Ar trebui inlocuite chiulasa, supape, cilindru, piston, biela si cine stie ce probleme mai sunt inauntru. Din cauza asta s-a cazut de acord ca nu se mai merita refacerea respectivului motor si se cauta altul. Pentru moment a gasit un TDM accidentat la Gheorgheni cu 600 de euro. Mai trebuie si bani... Ceva nu e in regula in povestea asta - si vorbesc din proprie experienta, din pacate. Eu am indoit toate cele sase supape de admisie si tot n-am facut atata macel. Daca pistonul ajunge sa atinga si sa indoaie supape, se schimba supapele respective, se rectifica scaunele din chiuloasa si se pasuiesc supapele noi pe scaune (in niciun caz nu se schimba toata chiuloasa) si cel mult se schimba pistonul si segmentii (daca pistonul vechi s-a fisurat sau a avut ceva de suferit, desi cand loveste in supapa, pistonul nu pateste nimic in majoritatea cazurilor). Oricum, chiar daca si-a luat-o si pistonul, de ce sa schimbe biele si cilindrii ? S-a desfacut motorul si s-a constatat exact care e paguba ? La mine paguba a fost de 500 de euro - sase supape de admisie, simeringuri, rectificat scaune, garnitura de chiuloasa, lant de distributie si inca niste maruntisuri. Asta fara manopera demontatului si montatului chiuloasei cu motorul in cadru. Si inca o mare mirare pentru mine, 600 de euro pentru un motor de TDM ????? E imens pretul, chiar daca e motor care a stat pe bancul de probe toata viata lui si n-a rulat niciun kilometru. Daca e chiar 3VD, cu banii de doua motoare din astea isi ia o motocicleta intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 In ceea ce priveste motorul defect o sa fac poze si atunci va fi mai clar. Nici mie nu mi-a fost dat niciodata sa vad asa ceva. Palariile la 2 supape rupte complet, cea mai mare bucata de piston gasita este de 2-3 cm2, biela indoita la 90°, chiuloasa parca a fost batuta cu ciocanul, cilindrul spart pe lungime si sarit o bucata din el, In rest numai aschii si bucatele foarte mici pe care nu le poti cataloga. Si faza e ca in momentul in care s-a bulit pur si simplu a incetat sa mai functioneze, nu s-a auzit nici un zgomot suspect. Motorul gasit la 600 de euro, dupa cum am mai zis era un TDM 3VD accidentat in partea din fata si era inmatriculat. Intre timp s-a vandut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Dragii mosului, care sunt consumuri uzuale pentru un 4TX in urmatoarele situatii: - Bucuresti, mers destul de mult in aglomeratie / crosetat masini oprite - Drum intins, 90-110, fara forja - Drum intins, 120-140, cu forja din cand in cand pe depasiri Stil relativ agresiv Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Salut! Nu bagi o intrebare si aici? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Dragii mosului, care sunt consumuri uzuale pentru un 4TX in urmatoarele situatii: - Bucuresti, mers destul de mult in aglomeratie / crosetat masini oprite - Drum intins, 90-110, fara forja - Drum intins, 120-140, cu forja din cand in cand pe depasiri Stil relativ agresiv Multam fain! Ce-i Switch, ti-ai vandut bemveul si vrei sa-ti iei TDM c-ai vazut, acum un an, ca e mai rapid decat mobra ta? Nu pot sa-ti dau raspuns exact la solicitarea ta (din motive de croseta), dar al meu (cu filtru de aer stock) consuma 6,3-6,5 l/100 km in oras si 5,2-5,3 l/100km afara (viteze intre 0-140 km/h). Cu filtru de aer Pipercross consum de 6,3-8 l/100 km in oras si 5,8 -6,8 l/100 km afara (viteze 0-210 km/h). Se poate construi un set-up economic (gen Cavaleru) cu acele de la carburatoare pe pozitiile cele mai economice. Am "stat" foarte putin pe o astfel de setare pentru ca mi-a scazut consumul cu o valoare neconcludenta (circa 0,4 l/100 km in oras). Pentru orice alte amanunte nu ezita sa ne contactezi acolo unde ti-a sugerat si Marius in postul anterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) Apropo de consumul de ulei, si mie mi-a consumat pana am trecut pe full sintetic. Motul 7100. Tot 10w-40. PS: cine are de vanzare 1 sau 2 suruburi cu saiba si guma care prind parbrizul de carena fata. Am strans de unu si s-a dus, Mai am nevoie de: capacul de la vasul cu lichid de racire, si cele 2 suruburi cu distantierele care prind carena centrala/lateral de cadru. Mersi. Editat August 28, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Salut! Nu bagi o intrebare si aici? Bafta! & @leaveyou Nu postez si acolo pentru ca ma intereseaza o chestie megapunctuala si nu pot/vreau sa investesc jumatate de ora in asta Ca sa postez aici pe topic imi ia 2 minute. Multam fain de intelegere si raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Si-a reglat cineva jocul la supape singur? Parca zicea la un moment dat cineva. E grea operatia? Sunt cu mobra desfacuta, si pana astept piesele, poate ma ocup si de chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 pentru un mers normal pana la 120km/h 4,8-4,9 % singur cu bagaje,iar cu pasager si bagaje la aceeiasi viteza cam 5,2-5,3% si as vrea sa-mi modific saua ,daca stiti pe cineva care a mai facut la tdm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 darian lucra bine. darian lucra bine. Nu stiam de ce o bujie da scanteie mai buna ca cealalta... E de la fisa de bujie. Una are 5 kohm (ngk), iar cea originala 10 kohm. Presupun ca nu e nici o problema daca rulez in conditiile astea. @ottoman, am nevoie de niste piese, verifica te rog PM. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Pana la 10, nu aveam probleme cu fisele la masina. oare difera in cazul astalalt? Mai baieti, am si eu o rugaminte. Ca tot sunteti pe unul dintre topicele care le mai urmaresc ocazional, din motiv de atractie fata de TDM: in momentul de fata, caut o mobra sa manance km, ceva greu -sa stea bine pe drum, ca si pt mine (daca vorbim de touring sanatos), motor mare (cat sa duca 2 pasageri si un ghiozdanel, eventual un topcase cu o cutiuta de scule si ceva de mancare). Acum, am tot vazut TDM-uri pe bikeshop, la preturi...cam mici, gen 1100-1400eu de prin 91-93 parca. Am vazut si topic aici, unde proprietarul se lauda ca e motorul impecabil, insa avea post cu 4 zile inainte de topic 'cumpar cutie viteze'...Asadar, printre posesorii de TDM de pe aici, vinde cineva vreun TDM, acceptabil (nu impecabil), la un pret mai modest, gen max 1400? (daca merita si ma convingeti, incerc sa ma mai scotocesc de ceva in plus...) Acum inca nu sunt 100% decis daca urmatoarea va fi TDM (desi prietenei ii cam place si ei modelul, dar mi-e cam frica sa o iau pasager pe drumurile patriei - pana acum din fericire nu am avut probleme) sau vreun sv650s, zx6r, virago sau ce mai imi trece prin cap (dar asta inseamna ca renunt la pasager, ceea ce nu ar fi rau, din motivul mai sus mentionat)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Mai baieti, am si eu o rugaminte. Ca tot sunteti pe unul dintre topicele care le mai urmaresc ocazional, din motiv de atractie fata de TDM: in momentul de fata, caut o mobra sa manance km, ceva greu -sa stea bine pe drum, ca si pt mine (daca vorbim de touring sanatos), motor mare (cat sa duca 2 pasageri si un ghiozdanel, eventual un topcase cu o cutiuta de scule si ceva de mancare). Acum, am tot vazut TDM-uri pe bikeshop, la preturi...cam mici, gen 1100-1400eu de prin 91-93 parca. Pai uite aici o mobra frumusica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 O stiu, dar deocamdata nu am banutii astia... Intreabam poate gasesc ceva mai putin dotat sau pur si simplu vreun pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 O stiu, dar deocamdata nu am banutii astia... Intreabam poate gasesc ceva mai putin dotat sau pur si simplu vreun pret bun Pai e 1700. Daca esti dispus sa dai 1400, mai negociezi un pic si, cine stie?, poate ajungeti la o intelegere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 .Asadar, printre posesorii de TDM de pe aici, vinde cineva vreun TDM, acceptabil (nu impecabil), la un pret mai modest, gen max 1400? (daca merita si ma convingeti, incerc sa ma mai scotocesc de ceva in plus...) E a mea de vanzare, aici /index.php?/topic/682195-yamaha-tdm-850/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 O stiu, dar deocamdata nu am banutii astia... Intreabam poate gasesc ceva mai putin dotat sau pur si simplu vreun pret bun Daca vi cu 1550 in mana-pleci pe ea oricum daca nu se vinde pana pe 20 septembrie intreaga, se vinde pe bucati-aviz amatorilor de piese, acte si accesorii E un motor bun si ar fi pacat de el sa il dezmembrez dar banii de pe el insemna biletele de avion. Deocamdata inca ne plimbam impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Sa avem bafta la vanzare. Ar fi pacat sa o dai pe piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Daca vi cu 1550 in mana-pleci pe ea oricum daca nu se vinde pana pe 20 septembrie intreaga, se vinde pe bucati-aviz amatorilor de piese, acte si accesorii E un motor bun si ar fi pacat de el sa il dezmembrez dar banii de pe el insemna biletele de avion. Deocamdata inca ne plimbam impreuna. salutare,daca incepi sa dai motoru pe bucati si incepi la gentile laterale ma bag eu ,am un prieten cu un vstrom si nu are lateralele,sunt cumva givi??un motor bun pacat ca se dezmembreaza,cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) TDM-isti, in caz ca vreu vreunul dintre voi geaca Rukka de touring (goretex) marimea 50, aveti prioritate. Aici e anuntul. /index.php?/topic/683525-vand-geaca-touring-rukka-goretex/ Asfalt uscat! Editat Septembrie 4, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Ma poate lamuri cineva, va rog? http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.