Jump to content

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


Recommended Posts

  • Replies 11.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... si, am terminat carenajul :peace:

 

Chiar daca multi mi-au zis ca nu e nevoie, urmeaza totusi sa sprayez cu un lac mat transparent toate plasticele inainte de montaj. In weekend ma apuc de furca (simeringuri + ulei) ... si la schimbari estetice, inca ma gandesc la o solutie pentru fixu' meu cu tobele sub sa ... orice sfat e binevenit !

 

Weekend placut !

 

ete aici

 

tdm850.jpg

Link to post
Share on other sites

SA NU UITAM SI DE PROBLEMA MEA: "Cumpar releu regulator de tensiune pentru un TDM-ist plecat in Turul Romaniei ramas datorita unor probleme (cu aceasta piesa) prin Suceava .Problema este solutionata provizoriu dar totusi trebuie inlocuit releul.Astept oferte prin PM sau pe bikerkes@yahoo.com.

Daca nu este deranjul prea mare poate exista cineva dispus sa dea o carena jos si sa imi faca o poza cu releul si codul de pe el (daca il are pe cel original de Yamaha). Vreau sa caut un S.H. original de Yamaha sau un aftermarket dar care sa corespunda 100% caracteristicior celui original.{Sper sa gasesc usor caracteristicile releului original : amperaj ,voltaj etc. si ce mai trebuie sa stiu despre acesta}. Am primit deja o oferta de un releu dar este de 4TX si nu stiu daca este compatibil.

Acum chiar ca intru rau in ceata :scratch: ... am vazut pe net releu regulator de tensiune cu 4, 5, si chiar 6 pini de conexiune :scratch: .

Imi poate spune careva cati pini are releul original pentru un TDM 850 3VD din '92 si pentru cel din '96 ?"

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

multumesc mult pentru foto.

nu are un cod ceva pe el stantat...?

multumesc!

 

Ma bucur daca am putut sa te ajut.

 

Fotografie0240.jpg

 

Fotografie0243.jpg

 

Fotografie0242.jpg

 

Fotografie0241.jpg

 

Scuze de calitatea fotografiilor, dar sunt facute seara, in garaj cu telefonul.

 

P.S. Din manunchiul de cabluri care vine la regulator, in afara de cele 3 fire albe si firul rosu, mai este un fir negru cu un papuc rotund care vine la masa prins intr-unul dintre suruburile de fixare a regulatorului.

Link to post
Share on other sites

Salutare..am si eu nevoie de o mica informatie..am nevoie sa stiu cat este distanta dintre discurile de frana fata pt ca as vrea sa incerc o adaptare a rotii fata pe o Honda Africa Twin..multumesc anticipat!!

Link to post
Share on other sites

cred ca e mult mai simplu sa schimbi toata fata, furca cu pompa de frana, etc si o adaptare la jugurile superioare si inferioare. de ce vrei sa pui janta de tdm in loc de roata spitata de africa ?

Vreau sa pastrez furca originala pt a putea revenii rapid la roata cu spite care v-a fii echipata cu crampoane iar pt drumuri pe asfalt o sa folosesc rota de TDM care imi aduce plusul oferit de tubeless si o mai mare agilitate si stabilitate pe viraje :cheers:

Link to post
Share on other sites

Salutare..am si eu nevoie de o mica informatie..am nevoie sa stiu cat este distanta dintre discurile de frana fata pt ca as vrea sa incerc o adaptare a rotii fata pe o Honda Africa Twin..multumesc anticipat!!

13cm pentru modelul 4tx, desi cred ca toate sunt lafel

Link to post
Share on other sites

Salut baieti(/fete?), puteti ajuta un proaspat posesor de TDM 97 cu un manual?

Am scotocit prin topic, sigur s-a mai postat insa e un thread prea mare ca sa gasesc ceva.

 

Pe net am gasit: http://www.dualsportafrica.com/Yamaha%20TDM850%20Manual.pdf dar e din 2000, probabil e bun si asta dar nu sunt sigur.

 

Multzam!

 

Inca ceva, stiti un site unde pot afla codurile pieselor? Ma intereseaza pentru piesa de plastic care sta pe interior sub carena din dreapta. Cum ma uit din fata motorului catre el, e pe stanga in partea din fata a carenei, sub ea. A mea e lipsa.

Link to post
Share on other sites

 

Inca ceva, stiti un site unde pot afla codurile pieselor? Ma intereseaza pentru piesa de plastic care sta pe interior sub carena din dreapta. Cum ma uit din fata motorului catre el, e pe stanga in partea din fata a carenei, sub ea. A mea e lipsa.

 

Aici ai un fisier foarte util.

LINK

Link to post
Share on other sites

Al meu este in regula, nu am probleme.

Un prieten cauta motor pentru ca se crede ca i-a cedat o supapa (nu am idee cum) care a ajuns in capul pistonului si a facut macel. Ar trebui inlocuite chiulasa, supape, cilindru, piston, biela si cine stie ce probleme mai sunt inauntru. Din cauza asta s-a cazut de acord ca nu se mai merita refacerea respectivului motor si se cauta altul. Pentru moment a gasit un TDM accidentat la Gheorgheni cu 600 de euro. Mai trebuie si bani...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Al meu este in regula, nu am probleme.

Un prieten cauta motor pentru ca se crede ca i-a cedat o supapa (nu am idee cum) care a ajuns in capul pistonului si a facut macel. Ar trebui inlocuite chiulasa, supape, cilindru, piston, biela si cine stie ce probleme mai sunt inauntru. Din cauza asta s-a cazut de acord ca nu se mai merita refacerea respectivului motor si se cauta altul. Pentru moment a gasit un TDM accidentat la Gheorgheni cu 600 de euro. Mai trebuie si bani...

 

Ceva nu e in regula in povestea asta - si vorbesc din proprie experienta, din pacate. Eu am indoit toate cele sase supape de admisie si tot n-am facut atata macel.

Daca pistonul ajunge sa atinga si sa indoaie supape, se schimba supapele respective, se rectifica scaunele din chiuloasa si se pasuiesc supapele noi pe scaune (in niciun caz nu se schimba toata chiuloasa) si cel mult se schimba pistonul si segmentii (daca pistonul vechi s-a fisurat sau a avut ceva de suferit, desi cand loveste in supapa, pistonul nu pateste nimic in majoritatea cazurilor).

Oricum, chiar daca si-a luat-o si pistonul, de ce sa schimbe biele si cilindrii ? S-a desfacut motorul si s-a constatat exact care e paguba ?

La mine paguba a fost de 500 de euro - sase supape de admisie, simeringuri, rectificat scaune, garnitura de chiuloasa, lant de distributie si inca niste maruntisuri. Asta fara manopera demontatului si montatului chiuloasei cu motorul in cadru.

 

Si inca o mare mirare pentru mine, 600 de euro pentru un motor de TDM ????? E imens pretul, chiar daca e motor care a stat pe bancul de probe toata viata lui si n-a rulat niciun kilometru. Daca e chiar 3VD, cu banii de doua motoare din astea isi ia o motocicleta intreaga. :grinbandit:

Link to post
Share on other sites

In ceea ce priveste motorul defect o sa fac poze si atunci va fi mai clar. Nici mie nu mi-a fost dat niciodata sa vad asa ceva. Palariile la 2 supape rupte complet, cea mai mare bucata de piston gasita este de 2-3 cm2, biela indoita la 90°, chiuloasa parca a fost batuta cu ciocanul, cilindrul spart pe lungime si sarit o bucata din el, In rest numai aschii si bucatele foarte mici pe care nu le poti cataloga. Si faza e ca in momentul in care s-a bulit pur si simplu a incetat sa mai functioneze, nu s-a auzit nici un zgomot suspect.

 

Motorul gasit la 600 de euro, dupa cum am mai zis era un TDM 3VD accidentat in partea din fata si era inmatriculat. Intre timp s-a vandut.

Link to post
Share on other sites

Dragii mosului, care sunt consumuri uzuale pentru un 4TX in urmatoarele situatii:

- Bucuresti, mers destul de mult in aglomeratie / crosetat masini oprite

- Drum intins, 90-110, fara forja

- Drum intins, 120-140, cu forja din cand in cand pe depasiri

Stil relativ agresiv :)

 

Multam fain!

Link to post
Share on other sites

Dragii mosului, care sunt consumuri uzuale pentru un 4TX in urmatoarele situatii:

- Bucuresti, mers destul de mult in aglomeratie / crosetat masini oprite

- Drum intins, 90-110, fara forja

- Drum intins, 120-140, cu forja din cand in cand pe depasiri

Stil relativ agresiv :)

 

Multam fain!

 

Ce-i Switch, ti-ai vandut bemveul si vrei sa-ti iei TDM c-ai vazut, acum un an, ca e mai rapid decat mobra ta? :)

Nu pot sa-ti dau raspuns exact la solicitarea ta (din motive de croseta), dar al meu (cu filtru de aer stock) consuma 6,3-6,5 l/100 km in oras si 5,2-5,3 l/100km afara (viteze intre 0-140 km/h). Cu filtru de aer Pipercross consum de 6,3-8 l/100 km in oras si 5,8 -6,8 l/100 km afara (viteze 0-210 km/h). Se poate construi un set-up economic (gen Cavaleru) cu acele de la carburatoare pe pozitiile cele mai economice. Am "stat" foarte putin pe o astfel de setare pentru ca mi-a scazut consumul cu o valoare neconcludenta (circa 0,4 l/100 km in oras).

Pentru orice alte amanunte nu ezita sa ne contactezi acolo unde ti-a sugerat si Marius in postul anterior.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...