ottoMan Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Sta diferit, dar bateria de care vorbeste Liviu oricum e sigilata, poate sta si culcata, ca nu curge nimic din ea. Asa sunt toate cele fara intretinere, chiar daca vin cu acidul separat. Dupa ce torni acidul in ele, se sigileaza si le poti aseza in orice pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) De vanzare TDM850 din '93 cu motorul defect. Proprietarul nu-si mai permite financiar sa-i schimbe motorul. http://www.pro-bike....-tdm850-3vd-93/ Cumparatorul s-a razgandit. Se dezmembreaza!!! Editat Noiembrie 9, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Sta diferit, dar bateria de care vorbeste Liviu oricum e sigilata, poate sta si culcata, ca nu curge nimic din ea. Asa sunt toate cele fara intretinere, chiar daca vin cu acidul separat. Dupa ce torni acidul in ele, se sigileaza si le poti aseza in orice pozitie. Patrick, astea despre care vorbesti tu sunt cele cu gel, nu? Adica nu-s cu binecunoscutul electrolit (amestec acid sulfuric + apa distilata), ci cu un electrolit nou la care, fata de electrolitul vechi, mai este adaugat un agent de gelificare. Astfel, bateria poate fi montata in orice pozitie, este mult mai rezistenta la socuri mecanice si are proprietatea de a se descarca lent, uniform si cu capacitatea de a genera curent timp de vreo trei ori mai mult decat cele clasice (adica rezista mai mult la datul "la cheie"). Astea sunt baterii fara intretinere, sunt capsulate si n-ai cum sa intervii la nivelul electrolitului. Exista si baterii cu electrolit, fara intretinere, capsulate si astea, dar care nu pot fi montate, precum cele cu gel, in orice pozitie pentru ca, in anumite pozitii, se poate ca placile de plumb sa nu mai fie acoperite de electrolit si sa apara fenomenul de cadere a plumbului de pe placute (care, apoi se depune la baza placilor, face scurt intre placi, distruge elementul, etc). Io d-astea cu gel va recomand si la 4TX-uri, tocmai din motivul expus, mai sus, de Edi (dificultatea cu care se ajunge la baterie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Cu gel sau cu acid preactivate de fabrica si sigilate - cum e caranda pe care o am in atelier. Nu stiu daca la cele fara intretinere "clasice" e vorba de fenomenul de care zici tu, dar sigur nu curg pe nicaieri (linx-ul are pe mobra o varta d'asta fara intretinere pe care io i-am dat-o si cu care acum vinde motorul). Oricum, pentru ce-i trebuie lui AlinS i-am trimis mai multe oferte pe PM, are de unde alege, toate i se potrivesc. Editat Noiembrie 9, 2012 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 TDM-istii bucuresteni sa nu uite ca maine, joi, 15 noiembrie, ora 18:30, tre' sa fie prezenti - cu mic, cu mare - la Ambulanta Moto, din motive de intalnire saptamanala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Salutare tuturor caut si eu prinderile/suport pt.un topcase monolock e30 si un crash bar modelul e 3vd din 1995 numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 (editat) Vezi ca gasesti la Kappa. Sunt destul de ok ca pret si bune calitativ (Kappa este brandul low cost al lui Givi). Poti cauta aici http://www.kappamoto.ro/x-max-125-250-05-09-/862-sistem-kr355-yamaha-x-max.html Parerea mea e, insa, ca-i mai bine sa-ti iei wingrack (il gasesti tot la Kappa), fiindca chiar daca acum vrei doar top-case, cu certitudine ca-n curand vei dori si side case-uri...Si asta inseamna ca va trebui sa-ti vinzi actualul sistem ca sa-l inlocuiesti, etc. Sunt multe de discutat pe tema asta, dar poti afla ceea ce te intereseaza daca intri pe TDM Romania sau vii la intalnirile TDM-istilor (despre care tot de pe TDM Romania afli mai multe) Editat Noiembrie 17, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Din pacate, treaba e cam t(i)rista si aici ma refer si la faptul ca VF-ul sta in garaj dezmembrat pana la cel mai mic surubel cu ideea de a reconditiona odata pt. totdeauna si astfel am o cheltuiala in plus. Cilindru dreapta fisurat 1cm in cap, piston dreapta pleznit. Cum mama naibii, se mirau si baietii aia. Si ma cam mir si eu, antigelul statea in vas, uleiul nu l-a consumat in mica mea aventura de max 2000km pe TDM, de incalzit nu se incalzea, batai in nici un caz si mergea cam bine. Ei mi-au recomandat sa imi iau un motor cu totul...dar... as face si eu o incercare sa caut doar cilindrii si sa imi iau pistoanele noi si cu ocazia asta poate nu mai umblu o vreme in el... Ce ma sfatuiti, cei mai experimentati cu acest tip de moto? PS: accept cu sufletul deschis si linkuri si alte informatii vis-a-vis de tdm-uri 3vd de dezmembrat (motorul ca altele nu imi fac trebuinta) PS2: tot vedeam pe net o struto-camila: motor 3vd, cilindrii si pistoane 4tx? Cica avea ceva viata mai multa motorul, dar vibra mai tare si nu ar fi recomandat sa treci de 9000 rpm... din asta am inteles totusi ca ar merge si cilindrii de 4tx...oare se merita? Editat Noiembrie 27, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) S-ar putea sa se potriveasca cilindrii de pe 4TX, caz in care sigur se potrivesc si pistoanele. In microfiche apar aceleasi coduri la toate piesele din capitolul cylinder (garnituri, distantier, oringuri) mai putin la cilindri in sine. Dar codul de la cilindri de 3VD oricum nu mai e de actualitate in lista de piese OEM de la Yamaha. Eu cred ca sunt identici, pentru ca nu au schimbat alezajul intre cele doua generatii si pica exact pe prinderi. Nu inteleg la o asemenea modificare (montat cilindri si pistoane de 4TX pe motor de 3VD) de ce ar vibra mai tare. Doar daca ii schimbi si vibrochenul poate avea legatura cu vibratiile. Iar de "nu e recomandat sa treci de 9000 rpm" iti zic ca oricum nu e recomandat sa o faci prea des si/sau prea indelungat, pentru ca la 8500 esti deja in rosu. In vara cand am fost la Cluj am baut o cafea intr-o dimineata cu Dromamobilu. Cand ne-am intors la mobre am gasit un post-it lipit pe topcase. Pe el scrie urmatoarele (mai am post-it-ul si acum): "Am un TDM identic, 1999 si am avut accident. Daca vrei piese 072.525.611" Ia vezi, poate ai noroc si n-o fi dat motorul de pe ea inca. Il iei cu totul si, impreuna cu ce mai ai tu pe mobra, faci un 3 in V cu doua vibrochene. PS - de cand iti mergea motorul intr-un singur piston ? Editat Noiembrie 27, 2012 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Motorul...a mers intotdeauna in 2 Nu am avut probleme cu el decat cand am schimbat uleiul si filtrul. Am zis sa mai incerc un motorex 15w50, a mers foarte ok, nivelul ok, nu bolborosea nici in vasul de expansiune, uleiul curat, nu batea, nu dadea nici un semn. L-am lasat o saptamana, iar cand l-am pornit, a pornit imediat si a inceput sa bata la scurt timp. L-am oprit, am verificat uleiul, era cafeniu, plin de apa. Am mai avut mobre, tatal prietenei la fel (fost motociclist), si nu am intalnit asa ceva. Daca as fi lasat motorul cuiva as fi zis, insa a stat toata saptamana in curte la tatal prietenei, in care am incredere 100%. PS: asta e unul dintre link-uri, mai caut si mai postez daca e http://www.super-ten...n-in-3vd-engine Pana la urma as cauta pe e-bay cilindrii, probabil ies pana in 100$ iar dupa imi iau pistoanele si segmentii noi... Si intradevar, cei de la yamaha c-ta, aceleasi scoruri mi le-au la pistoane si segmenti ca si Dvs. pe tdmromania. PS2: Multumesc pt. sfaturi si idei! PS3: Am vorbit cu cineva pt. un motor de 4tx, insa cum se pupa cu electrica? Ca daca e cazul sa il schimb cu totul, parca as prefera ceva plug&play Editat Noiembrie 27, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Din cate stiu, pentru a monta un motor de 4TX pe un 3VD, trebuie sa cumperi si electrica [instalatie electrica (daca nu te pricepi sa o modifici pe cea existenta), CDI, bobine, regulator de tensiune (are alta mufa)], carburatoarele cu senzor etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Pai cam asa stiam si eu, parca are in plus senzorul de presiune ulei, plus alt CDI, dar nu eram sigur, asa ca as fi preferat ori originali, ori de 4tx, impreuna cu pistoane de 4tx. Insa am gasit la un pret bun undeva de 3VD, impreuna cu pistoane si...vom vedea ce ajunge Oricum, la cum merg treburile, la primavara o sa le am gata pe amandoua, adica si Honda si o sa stau sa ma decid cu care ma plimb VF-ul l-am dezmembrat iar complet, macar nu mai umblu la instalatia electrica ca am facut-o data trecuta, o sa am doar 2 suduri la cadrul coditei sa le intaresc ca nu am incredere in treaba facuta de fostul proprietar, tuburile de la carburator sa incerc sa le rezolv, sa ii iau baterie, ulei si cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 arata ca o cobra gata de atac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Nice! Love it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Ati muncit o gramada pana ati acoperit drumul cu funze, dar s-a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Buna ziua.Sunt nou pe forum si incepator in acelasi timp.Deja mi-am achizitionat casta si geaca si urmeaza si celelalte.As dori sa achizitionez un tdm,dar am cateva nelamuriri si as dori sa ma ajutati.Ma intereseaza daca nu e prea inalt pentru mine,avand in vedere ca am doar 1,72 si 86 kg,daca nu e un motor prea mare pentru un incepator,ce consum are si cat de costisitoare e intretinerea si daca il aduc de afara cat mai costa inmatricularea.Rog pe cei care ma pot ajuta cu sfaturi utile sa imi trimita pm.Cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Buna ziua.Sunt nou pe forum si incepator in acelasi timp.Deja mi-am achizitionat casta si geaca si urmeaza si celelalte.As dori sa achizitionez un tdm,dar am cateva nelamuriri si as dori sa ma ajutati.Ma intereseaza daca nu e prea inalt pentru mine,avand in vedere ca am doar 1,72 si 86 kg,daca nu e un motor prea mare pentru un incepator,ce consum are si cat de costisitoare e intretinerea si daca il aduc de afara cat mai costa inmatricularea.Rog pe cei care ma pot ajuta cu sfaturi utile sa imi trimita pm.Cu stima. Ziua buna. Nu e prea inalta pentru tine, aceleasi dimensiuni le am si eu si sunt la al 2lea tdm, e perfect oricare model l-ai lua O sa trebuiasca insa sa ai grija, nu e chiar un motor pentru incepatori. Aici gasesti mai multe date despre tdm-uri http://www.tdmromania.ro/forum/viewforum.php?f=27&sid=4fd0bd95425dc0481e64fcbf7bf44fb3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Salut Miky si eu sunt nou printre TDM isti si crede ma ca nu imi pare rau absolut deloc de alegerea facuta. Inainte de a lua o hotarare ar fi bine sa probezi pozitia in sa, sa vezi cum simti motorul, greutatea lui. Va trebui sa ai grija ce faci cu acceleratia...raspunde imediat cand bagi mana in gaz si daca nu esti o persoana cerebrala s ar putea sa te coste. Eu mi am adus motorul din Italia si in afara de pretul de achizitie te mai costa minim 500 euro transportul. Aici in tara mai ai RAR ul de facut, asigurare, inscriere, etc si cred ca m au costat undeva pe la 200 euro...nu am facut niciodata calculul exact. Oricand ai nevoie de ajutor trimite mi pm. Gandeste te ce TDM iti doresti si da ne de stire. Te pot ajuta sa ti aduci unul de afara...bafta Editat Decembrie 3, 2012 de AlinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 va multumesc pentru ajutor si sper sa ne intalnim pe sosele sezonul viitor.cu stima Sunt incepator pe motor,dar in trafic am experienta avand in vedere ca am 32 de ani si categoriile .a,b,c,e.Cred ca sunt destul de copt la minte incat sa ma gandesc,ca sunt destui neghiobi in trafic ce ignora motociclistii si ca aven niste drumuri de c...t,pline de gauri,care din cauza lor te poate costa viata.Optez pentru un asemenea gen de motor deoarece nu e numai touring ci are si un pic de enduro si cred ca e potrivit pentru drumurile din "patria noastra"cea draga si scumpa.cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Daca ai doar apa sau o zeama prea diluata, da (dar va trebui sa scoti din zeama pe care o ai in instalatie, ca presupun ca n-ai pierderi pe nicaieri). Daca ai antigel diluat cel putin 50%, poti merge in continuare asa, ca nu-i problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Salut stie cineva de unde imi pot lua stickere...as vrea sa mi revopsesc carena dreapta ? Daca aveti pe cineva care aduce anvelope second hand dar sa fie f bune sau vinde noi la preturi de bun simt va rog sa ma anuntati si pe mine...thx As prefera pm...nu primesc notificari pe email nici de la acest site si nici de la TDM Romania...nu stiu d c... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Da, stie cineva. Si o sa-ti dea PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oly_x Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Salutare colegi , a-s dori sa-mi vopsesc toata mobra si am nevoie de stickere spuneti-mi si mie- de unde le pot cumpara si la ce pret . @iurgu : Vreau sa te intreb daca nu cumva a-i postat pe you tube un filmulet cu tine in timp ce te plimbi prin bucuresti pt ca imi place la maxim acea filmare , iar despre poza de mai sus este super PS: Acesta este linkul cu filmarea http://www.youtube.com/watch?v=jj36OWxaGWA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Salutare colegi , a-s dori sa-mi vopsesc toata mobra si am nevoie de stickere spuneti-mi si mie- de unde le pot cumpara si la ce pret . De la ottoMan le poti cumpara. Iti dau preturi, daca-mi spui codul de culoare (il gasesti pe stickerul de sub sa) si anul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oly_x Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 @iorgu Filmarea ta este prima pe care am vazut-o cu un TDM inainte sa dobandesc si cat A ( adica in vara asta ) si mi-a ramas la suflet. @ottoMan Inca nu am apucat sa ma uit dupa acel cod dar o voi face cat de curand , multumesc pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.