Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Ce ulei bagati la mobrele voastre?Eu unul,la toate motocicletele avute inainte am folosit 7100 si am fost foarte multumit,insa la tdm am inteles ca au fost cazuri in care a patinat ambreiajul din cauza lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine nu. Mergi linistit pe 7100, la mine e unul dintre uleiurile care mi-au placut, indiferent de mobra. Functie de cati km fac cu zxr-ul acum (ca am ulei nou in el, tot 7100 :) ) si daca termin tdm-ul in timp util, e posibil sa bag 5100, 10w50 in el si zic ce si cum mi se pare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o parere despre tdm-ul ....

a fost in craiova inscris...si vandut in rosiorii de vede.

ma intrereseaza pt un schimb ... istoricul motoretei il stie cineva

post-64845-0-69008000-1405859564_thumb.jpg

post-64845-0-85332500-1405859585_thumb.jpg

post-64845-0-11754600-1405859598_thumb.jpg

Editat de darkshark
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei bagati la mobrele voastre?Eu unul,la toate motocicletele avute inainte am folosit 7100 si am fost foarte multumit,insa la tdm am inteles ca au fost cazuri in care a patinat ambreiajul din cauza lui...

 

5100 e suficient pentru tipul asta de motor.

Si daca nu e facut deja, iti recomand sa dezactivezi flansa admisiei de aer. Dupa, motorul trage mult mai bine la orice turatie si nu mai se simte chinuit sub 3000rpm(asta nu inseamna ca dupa e bine sa mergi subturat - sub 2500; eu am descoperit ca la al meu "sweet point-ul" e cam pe la 3000rpm - aici e deja in cuplu si poti sa accelerezi sau sa folosesti frana de moto fara sa se balbaie si consuma mai putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5100 e suficient pentru tipul asta de motor.

Si daca nu e facut deja, iti recomand sa dezactivezi flansa admisiei de aer. Dupa, motorul trage mult mai bine la orice turatie si nu mai se simte chinuit sub 3000rpm(asta nu inseamna ca dupa e bine sa mergi subturat - sub 2500; eu am descoperit ca la al meu "sweet point-ul" e cam pe la 3000rpm - aici e deja in cuplu si poti sa accelerezi sau sa folosesti frana de moto fara sa se balbaie si consuma mai putin).

Eram curios daca 7100 ar creea probleme.Am inteles ca au fost cazuri cand a patinat ambreiajul,dar mi se pare cam mit treaba asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici io nu cred că ar fi probleme cu 7100, deși a fost raportată o situație - destul de neclară - pe această temă.

Cel mai bine este să testezi tu singur uleiul pe care-l dorești și să decizi. Cred că și motocicletele au ”personalitatea” lor și diferențe între motoarele mobrelor există. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,io zic sa va bagati cu incredere ulei motul 7100 sau 5100 10 w40,ambele au fost testate de mine si au mers surprinzator de bine,7100 imi place mai mult ,se schimba mai usor vitezele,acu vorba lui Liviu :depinde de motorul fiecaruia,cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca nu e facut deja, iti recomand sa dezactivezi flansa admisiei de aer. Dupa, motorul trage mult mai bine la orice turatie si nu mai se simte chinuit sub 3000rpm

Da-mi te rog mai multe detalii despre flansa aia si modul de dezactivare. Un amic si-a luat recent un tdm 850 din 2001 parca si sub 3000 de ture merge destul de smuncit, acceleratie se comporta destul de on/off. Ajuta dezactivarea flansei de aer la ceva, si cum se poate face?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am crezut ca se vede in postul 10329, am bagat eu, nu e bun.

ce 20w50 ai folosit?

7100 sau 3000 ? ce nu ti-a placut?

am pana miercuri sa decid cu ce schimb...

cred ca o sa merg totusi pe un semi 15w50...

 

ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folositi cu incredere 15W50 sau 10W50 Motul, Bel Ray, Castrol, Yamalube, Repsol, Ipone, Rock Oil sau pe ce mai puteti pune mana.

Semi sau full sintetic, schimbat la 8000 de km maxim si nu sunt probleme.

Mineral 20W50 nu merita - in 3000 de km isi pierde proprietatile si n-ai facut nicio economie - doar daca nu faci mai mult de 3000 de km intr-un an. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai să mai bem și noi o bere joi, 24 iulie, la locul nostru obișnuit și la ora obișnuită!
De data asta, în cinstea proaspătului tătic! :D

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma bate gandul sa cumpar si eu un tdm 850, '98,'98 sau 2000, in functie de ce gasesc. Imi poate spune cineva cateva idei pro/contra, are anumite puncte slabe specifice modelul asta la care ar trebui sa ma uit cand o cumpar? consumul e ok? am vazut ca din anii aia majoritatea au in jur de 50000 de km. Apar ceva probleme atunci sau motorul duce fara probleme? Sa traiti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma bate gandul sa cumpar si eu un tdm 850, '98,'98 sau 2000, in functie de ce gasesc. Imi poate spune cineva cateva idei pro/contra, are anumite puncte slabe specifice modelul asta la care ar trebui sa ma uit cand o cumpar? consumul e ok? am vazut ca din anii aia majoritatea au in jur de 50000 de km. Apar ceva probleme atunci sau motorul duce fara probleme? Sa traiti!

Vorbeste cu userul ottoMan(ambulanta moto).Lui i-au trecut destule prin mana si are habar destul de bine despre astfel de model.

Per ansamblu e o mobra reusita si destul de fiabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de gand sa imi orientez 900-le mai spre touring, asa ca poate are cineva de vanzare si vrea sa se scape de: un parbriz touring(Yamaha Touring sau Givi/Kappa), un Givi Maxia E52(modelul mai nou) sau E55, sistemul de prindere pentru genti laterale Givi PL347 sau KL347 si un set de genti laterale Givi/Kappa pentru ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motomus.ro/piese-accesorii/cautare-avansata/produse?CarVehicleId=165314

 

Am de gand sa imi orientez 900-le mai spre touring, asa ca poate are cineva de vanzare si vrea sa se scape de: un parbriz touring(Yamaha Touring sau Givi/Kappa), un Givi Maxia E52(modelul mai nou) sau E55, sistemul de prindere pentru genti laterale Givi PL347 sau KL347 si un set de genti laterale Givi/Kappa pentru ele.

http://www.motomus.ro/piese-accesorii/cautare-avansata/produse?CarVehicleId=165314

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de recomandare. Stiam deja de Motomus, le-am studiat oferta.

Eu o sa primesc in septembrie,din italia, un topcase mare si suporti laterali.Daca vei mai fi interesat,o sa rog pe respectivul ca sa se uite de 2 bucati.Transportul va fi gratuit pana la bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...