G B V Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Ce ulei bagati la mobrele voastre?Eu unul,la toate motocicletele avute inainte am folosit 7100 si am fost foarte multumit,insa la tdm am inteles ca au fost cazuri in care a patinat ambreiajul din cauza lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 La mine nu. Mergi linistit pe 7100, la mine e unul dintre uleiurile care mi-au placut, indiferent de mobra. Functie de cati km fac cu zxr-ul acum (ca am ulei nou in el, tot 7100 ) si daca termin tdm-ul in timp util, e posibil sa bag 5100, 10w50 in el si zic ce si cum mi se pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 20w-50 nu e bun, asta e sigur. Am bagat odata, si l-am dat os dupa 1 saptamana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 (editat) o parere despre tdm-ul .... a fost in craiova inscris...si vandut in rosiorii de vede. ma intrereseaza pt un schimb ... istoricul motoretei il stie cineva Editat Iulie 20, 2014 de darkshark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Ce ulei bagati la mobrele voastre?Eu unul,la toate motocicletele avute inainte am folosit 7100 si am fost foarte multumit,insa la tdm am inteles ca au fost cazuri in care a patinat ambreiajul din cauza lui... 5100 e suficient pentru tipul asta de motor. Si daca nu e facut deja, iti recomand sa dezactivezi flansa admisiei de aer. Dupa, motorul trage mult mai bine la orice turatie si nu mai se simte chinuit sub 3000rpm(asta nu inseamna ca dupa e bine sa mergi subturat - sub 2500; eu am descoperit ca la al meu "sweet point-ul" e cam pe la 3000rpm - aici e deja in cuplu si poti sa accelerezi sau sa folosesti frana de moto fara sa se balbaie si consuma mai putin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 a mers cineva cu 20w50 mineral pe 3vd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 5100 e suficient pentru tipul asta de motor. Si daca nu e facut deja, iti recomand sa dezactivezi flansa admisiei de aer. Dupa, motorul trage mult mai bine la orice turatie si nu mai se simte chinuit sub 3000rpm(asta nu inseamna ca dupa e bine sa mergi subturat - sub 2500; eu am descoperit ca la al meu "sweet point-ul" e cam pe la 3000rpm - aici e deja in cuplu si poti sa accelerezi sau sa folosesti frana de moto fara sa se balbaie si consuma mai putin). Eram curios daca 7100 ar creea probleme.Am inteles ca au fost cazuri cand a patinat ambreiajul,dar mi se pare cam mit treaba asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Nici io nu cred că ar fi probleme cu 7100, deși a fost raportată o situație - destul de neclară - pe această temă. Cel mai bine este să testezi tu singur uleiul pe care-l dorești și să decizi. Cred că și motocicletele au ”personalitatea” lor și diferențe între motoarele mobrelor există. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 salutare,io zic sa va bagati cu incredere ulei motul 7100 sau 5100 10 w40,ambele au fost testate de mine si au mers surprinzator de bine,7100 imi place mai mult ,se schimba mai usor vitezele,acu vorba lui Liviu :depinde de motorul fiecaruia,cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Si daca nu e facut deja, iti recomand sa dezactivezi flansa admisiei de aer. Dupa, motorul trage mult mai bine la orice turatie si nu mai se simte chinuit sub 3000rpm Da-mi te rog mai multe detalii despre flansa aia si modul de dezactivare. Un amic si-a luat recent un tdm 850 din 2001 parca si sub 3000 de ture merge destul de smuncit, acceleratie se comporta destul de on/off. Ajuta dezactivarea flansei de aer la ceva, si cum se poate face? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 N-are legatură 5PS-ul cu 4TX-ul în privința flanșei de admisie aer. Una e pe injecție, iar cealaltă pe carburație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Am inteles, am vazut acum ca ala e de 900. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Am crezut ca se vede in postul 10329, am bagat eu, nu e bun. a mers cineva cu 20w50 mineral pe 3vd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Am crezut ca se vede in postul 10329, am bagat eu, nu e bun. ce 20w50 ai folosit? 7100 sau 3000 ? ce nu ti-a placut? am pana miercuri sa decid cu ce schimb... cred ca o sa merg totusi pe un semi 15w50... ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Din ala am si eu acum, e ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Folositi cu incredere 15W50 sau 10W50 Motul, Bel Ray, Castrol, Yamalube, Repsol, Ipone, Rock Oil sau pe ce mai puteti pune mana. Semi sau full sintetic, schimbat la 8000 de km maxim si nu sunt probleme. Mineral 20W50 nu merita - in 3000 de km isi pierde proprietatile si n-ai facut nicio economie - doar daca nu faci mai mult de 3000 de km intr-un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) Hai să mai bem și noi o bere joi, 24 iulie, la locul nostru obișnuit și la ora obișnuită!De data asta, în cinstea proaspătului tătic! Editat Iulie 23, 2014 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dagosh88 Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Mmmm, Platou cald. Daca nu apare ceva il sarbatorim pe ala micu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Pentru cei interesați, astazi, ora 16, ride test Triumph la United Motors (șos. Pipera, nr. 44). Evident, București... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chloroform Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Salut. Ma bate gandul sa cumpar si eu un tdm 850, '98,'98 sau 2000, in functie de ce gasesc. Imi poate spune cineva cateva idei pro/contra, are anumite puncte slabe specifice modelul asta la care ar trebui sa ma uit cand o cumpar? consumul e ok? am vazut ca din anii aia majoritatea au in jur de 50000 de km. Apar ceva probleme atunci sau motorul duce fara probleme? Sa traiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Salut. Ma bate gandul sa cumpar si eu un tdm 850, '98,'98 sau 2000, in functie de ce gasesc. Imi poate spune cineva cateva idei pro/contra, are anumite puncte slabe specifice modelul asta la care ar trebui sa ma uit cand o cumpar? consumul e ok? am vazut ca din anii aia majoritatea au in jur de 50000 de km. Apar ceva probleme atunci sau motorul duce fara probleme? Sa traiti! Vorbeste cu userul ottoMan(ambulanta moto).Lui i-au trecut destule prin mana si are habar destul de bine despre astfel de model. Per ansamblu e o mobra reusita si destul de fiabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Am de gand sa imi orientez 900-le mai spre touring, asa ca poate are cineva de vanzare si vrea sa se scape de: un parbriz touring(Yamaha Touring sau Givi/Kappa), un Givi Maxia E52(modelul mai nou) sau E55, sistemul de prindere pentru genti laterale Givi PL347 sau KL347 si un set de genti laterale Givi/Kappa pentru ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 http://www.motomus.ro/piese-accesorii/cautare-avansata/produse?CarVehicleId=165314 Am de gand sa imi orientez 900-le mai spre touring, asa ca poate are cineva de vanzare si vrea sa se scape de: un parbriz touring(Yamaha Touring sau Givi/Kappa), un Givi Maxia E52(modelul mai nou) sau E55, sistemul de prindere pentru genti laterale Givi PL347 sau KL347 si un set de genti laterale Givi/Kappa pentru ele. http://www.motomus.ro/piese-accesorii/cautare-avansata/produse?CarVehicleId=165314 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Mersi de recomandare. Stiam deja de Motomus, le-am studiat oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Mersi de recomandare. Stiam deja de Motomus, le-am studiat oferta. Eu o sa primesc in septembrie,din italia, un topcase mare si suporti laterali.Daca vei mai fi interesat,o sa rog pe respectivul ca sa se uite de 2 bucati.Transportul va fi gratuit pana la bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.