Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Azi am trecut pe la garaj un pic (nici nu am venit bine din vacanta ca am trecut si pe la servici si am mai rezolvat niste treburi :) ) si m-am apucat de ansamblat TDM-ul (iar si din nou, a 3-a oara daca nu ma insel) si am inceput primele modificari iremediabile. Am taiat urechile furcii, cele de care se prindea aripa (oricum una lipsa) si voi cauta o aripa sa o montez ceva mai sus. Trebuie sa largesc un pic gaurile de la toba ca sa potrivesc pe segmentul intermediat toba vick care a venit odata cu Kawa-ul... Un sketch de plecare este asta:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti,

vreau sa imi vand 3vd-ul si ma gandeam sa intreb pe aici pe forum, poate vrea cineva, sau stiti voi cine cauta.

Il vand din 2 motive:

1 - nu l-am folosit de 2 ani, se poate verifica pe CEDAM ca anul trecut nu a avut deloc asigurare. Anul asta la fel, deci nu am mers cu el, l-am pornit doar ocazional.

2 - e cam greu pentru mine. Desi sunt inalt (1.88), am doar 70 kg. Si pe loc e greu, am zis ca ma obisnuiesc cu el in timp, dar se pare ca nu e asa.

 

I-am facut poze, o sa le postez tot aici, pentru cei interesati. Nu vreau sa il dezmembrez, pentru ca tehnic si optic e in stare foarte buna, exceptie cateva mici mici julituri in partea dreapta. Si, am si bagat o gramada de bani in el, pe care nu am cum sa ii scot, si o gramada de piese si intretinere, scriu tot ce are schimbat in seara asta.

O sa va rog sa ma autati sa facem un pret la el dupa ce pun pozele, ca vorba aia, e in plin sezon.

Sau daca sunt printre noi "aducatori" de motociclete de afara, pot face schimb +- diferenta cu ceva enduro, doar 650-700 cm3.


» Post actualizat in 18 Jul 2014 18:37

Nu stiu daca puteti vedea si voi, dar daca dati pe ce am postat mai demult, vedeti culoarea originala cu care a fost motorul.

Nu a patit nimic, nu a avut accident sau ceva, pur si simplu l-am vopsit (inclusiv rezervorul si aripa rotii fata) intr-un gri mai inchis.

 

Aici e linkul unde puteti vedea toate pozele de azi.

Nu e spalat, si zgarieturile de care ziceam de pe dreapta sunt pozate de aproape. L-am scapat in garaj intr-o seara.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2420.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2421.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2422.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2423.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2424.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2425.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2426.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2427.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2428.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101832813/tdm/SAM_2429.JPG

 

Aveti idee care e un pret realist (vanzabil) la cum arata?

In postul urmator, voi scrie tot ce i-am facut de cand il am.


» Post actualizat in 18 Jul 2014 18:54

Am gasit contul pe spritmonitor, deci l-am cumparat, si pe langa banii aia am bagat in el inca 3200 ron. Da, e corect, 3200 + pretul de achizitie...

Cam proasta afacerea pt mine...

Cine e interesat, ii dat csv-ul downloadat din 2009 pana la zi.

Motocicleta are nevoie acum de urmatoarele: cauciuc spate, maneta frana.


» Post actualizat in 18 Jul 2014 20:03

Motocicleta este din 1995.

Are relee separat cu ambele fire trase pe cablajul original (desfacut tot, si adaugat cablu cu terminali cositoriti) pe claxon, faza scurta si faza lunga.

Luminile, diferenta de la cer la pamant cu relee...

Si claxonul, are siguranta separata, are 2 goarne de pe ford c-max.

Cred ca am postat pe aici si pozele cum am facut operatia cu releele...


» Post actualizat in 19 Jul 2014 11:39

SAU SCHIMB CU ENDURO PE INECTIE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei bagati la mobrele voastre?Eu unul,la toate motocicletele avute inainte am folosit 7100 si am fost foarte multumit,insa la tdm am inteles ca au fost cazuri in care a patinat ambreiajul din cauza lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu. Mergi linistit pe 7100, la mine e unul dintre uleiurile care mi-au placut, indiferent de mobra. Functie de cati km fac cu zxr-ul acum (ca am ulei nou in el, tot 7100 :) ) si daca termin tdm-ul in timp util, e posibil sa bag 5100, 10w50 in el si zic ce si cum mi se pare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o parere despre tdm-ul ....

a fost in craiova inscris...si vandut in rosiorii de vede.

ma intrereseaza pt un schimb ... istoricul motoretei il stie cineva

post-64845-0-69008000-1405859564_thumb.jpg

post-64845-0-85332500-1405859585_thumb.jpg

post-64845-0-11754600-1405859598_thumb.jpg

Editat de darkshark
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei bagati la mobrele voastre?Eu unul,la toate motocicletele avute inainte am folosit 7100 si am fost foarte multumit,insa la tdm am inteles ca au fost cazuri in care a patinat ambreiajul din cauza lui...

 

5100 e suficient pentru tipul asta de motor.

Si daca nu e facut deja, iti recomand sa dezactivezi flansa admisiei de aer. Dupa, motorul trage mult mai bine la orice turatie si nu mai se simte chinuit sub 3000rpm(asta nu inseamna ca dupa e bine sa mergi subturat - sub 2500; eu am descoperit ca la al meu "sweet point-ul" e cam pe la 3000rpm - aici e deja in cuplu si poti sa accelerezi sau sa folosesti frana de moto fara sa se balbaie si consuma mai putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5100 e suficient pentru tipul asta de motor.

Si daca nu e facut deja, iti recomand sa dezactivezi flansa admisiei de aer. Dupa, motorul trage mult mai bine la orice turatie si nu mai se simte chinuit sub 3000rpm(asta nu inseamna ca dupa e bine sa mergi subturat - sub 2500; eu am descoperit ca la al meu "sweet point-ul" e cam pe la 3000rpm - aici e deja in cuplu si poti sa accelerezi sau sa folosesti frana de moto fara sa se balbaie si consuma mai putin).

Eram curios daca 7100 ar creea probleme.Am inteles ca au fost cazuri cand a patinat ambreiajul,dar mi se pare cam mit treaba asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici io nu cred că ar fi probleme cu 7100, deși a fost raportată o situație - destul de neclară - pe această temă.

Cel mai bine este să testezi tu singur uleiul pe care-l dorești și să decizi. Cred că și motocicletele au ”personalitatea” lor și diferențe între motoarele mobrelor există. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,io zic sa va bagati cu incredere ulei motul 7100 sau 5100 10 w40,ambele au fost testate de mine si au mers surprinzator de bine,7100 imi place mai mult ,se schimba mai usor vitezele,acu vorba lui Liviu :depinde de motorul fiecaruia,cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca nu e facut deja, iti recomand sa dezactivezi flansa admisiei de aer. Dupa, motorul trage mult mai bine la orice turatie si nu mai se simte chinuit sub 3000rpm

Da-mi te rog mai multe detalii despre flansa aia si modul de dezactivare. Un amic si-a luat recent un tdm 850 din 2001 parca si sub 3000 de ture merge destul de smuncit, acceleratie se comporta destul de on/off. Ajuta dezactivarea flansei de aer la ceva, si cum se poate face?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am crezut ca se vede in postul 10329, am bagat eu, nu e bun.

ce 20w50 ai folosit?

7100 sau 3000 ? ce nu ti-a placut?

am pana miercuri sa decid cu ce schimb...

cred ca o sa merg totusi pe un semi 15w50...

 

ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folositi cu incredere 15W50 sau 10W50 Motul, Bel Ray, Castrol, Yamalube, Repsol, Ipone, Rock Oil sau pe ce mai puteti pune mana.

Semi sau full sintetic, schimbat la 8000 de km maxim si nu sunt probleme.

Mineral 20W50 nu merita - in 3000 de km isi pierde proprietatile si n-ai facut nicio economie - doar daca nu faci mai mult de 3000 de km intr-un an. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai să mai bem și noi o bere joi, 24 iulie, la locul nostru obișnuit și la ora obișnuită!
De data asta, în cinstea proaspătului tătic! :D

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma bate gandul sa cumpar si eu un tdm 850, '98,'98 sau 2000, in functie de ce gasesc. Imi poate spune cineva cateva idei pro/contra, are anumite puncte slabe specifice modelul asta la care ar trebui sa ma uit cand o cumpar? consumul e ok? am vazut ca din anii aia majoritatea au in jur de 50000 de km. Apar ceva probleme atunci sau motorul duce fara probleme? Sa traiti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma bate gandul sa cumpar si eu un tdm 850, '98,'98 sau 2000, in functie de ce gasesc. Imi poate spune cineva cateva idei pro/contra, are anumite puncte slabe specifice modelul asta la care ar trebui sa ma uit cand o cumpar? consumul e ok? am vazut ca din anii aia majoritatea au in jur de 50000 de km. Apar ceva probleme atunci sau motorul duce fara probleme? Sa traiti!

Vorbeste cu userul ottoMan(ambulanta moto).Lui i-au trecut destule prin mana si are habar destul de bine despre astfel de model.

Per ansamblu e o mobra reusita si destul de fiabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de gand sa imi orientez 900-le mai spre touring, asa ca poate are cineva de vanzare si vrea sa se scape de: un parbriz touring(Yamaha Touring sau Givi/Kappa), un Givi Maxia E52(modelul mai nou) sau E55, sistemul de prindere pentru genti laterale Givi PL347 sau KL347 si un set de genti laterale Givi/Kappa pentru ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motomus.ro/piese-accesorii/cautare-avansata/produse?CarVehicleId=165314

 

Am de gand sa imi orientez 900-le mai spre touring, asa ca poate are cineva de vanzare si vrea sa se scape de: un parbriz touring(Yamaha Touring sau Givi/Kappa), un Givi Maxia E52(modelul mai nou) sau E55, sistemul de prindere pentru genti laterale Givi PL347 sau KL347 si un set de genti laterale Givi/Kappa pentru ele.

http://www.motomus.ro/piese-accesorii/cautare-avansata/produse?CarVehicleId=165314

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...