Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutari tuturor.

O intrebare...se intampla sa nu intre din prima in viteza intai de la liber, in miscare fiind. De pe loc nu e nicio problema,intra intotdeauna. Valabil si pt treapta a doua de viteze,urcata (pedala)fiind din neutru,cu mobra in miscare,ceva de genul intre 5-10km/ora. Patiti si voi asa ceva? Poate fi uleiul de vina? Precizez ca nu e o regula,se intampla la cam jumatate din cazuri. (sigur ati patit toti momentul ala cand crezi ca e in viteza si te apleci sa iti iei avant,iar in afara de o turare nu se intampla nimic decat,poate,sa iti pierzi echilibrul) Pa

Si eu is incepator cu tdm900 vreo 1500km pana acuma.. ceva de genul pateam si eu... dar in mers din treapta 2 o duci direct in 1 , este mai lunga apasarea ... sau mai atent cu o apasare mai scurta o lasi pe N ... Si din 1 la 2 in miscare nu mai treci prin N dai direct ... Incetu cu incetu pe obisnuiesti .. incep sa ma prin si eu la a mea cu merge treaba.. Multi km fara evenimente !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-as uita prima data la jocul cablului de ambreiaj la maneta, si dupa aia la turatia la relanti - la 850 ai o rotita pentru reglat turatia, la 900 nu stiu cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca, pentru ca tot stateam degeaba si daca tot nu am sidecase-uri si nici topcase, ca sa am si eu unde baga o toala pentru drum mai lung, mi-am autoconfectionat un rack pentru soft-sidecase-uri (pe care le aveam).

 

Ieftin si rapid!

post-88147-0-77130100-1527519811_thumb.jpg

post-88147-0-78998300-1527519820_thumb.jpg

post-88147-0-59146100-1527519829_thumb.jpg

post-88147-0-46492200-1527519840_thumb.jpg

post-88147-0-42237000-1527519851_thumb.jpg

post-88147-0-11708700-1527519867_thumb.jpg

post-88147-0-13067300-1527519877_thumb.jpg

Editat de Fafane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca ai doar 2 puncte de prindere. daca apesi pe coltul care nu are prindere in partea de sus, nu se deformeaza forma aceea rectangulara?

ar mai fi mers o prindere intre colturile de jos sa rigidizeze tot ansamblul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevar graiesti, asa era proiectul, dar odata ajuns in faza prezenta am incercat sa vad la ce presiune (greutate) se deplaseaza catre interior si am ajuns la concluzia ca momentan este ok asa, soft-gentile sunt destul de usoare ca sa nu creeze acea presiune.

Pe de alta parte, am material ramas si dupa o proba de drum decid daca este cazul ramforsarii pe sub codita motocicletei.

Forma rectangulara nu se deformeaza, colturile sunt taiate si "sudate" mecanic prin polizare si presare in acea forma, plus ca am pus suruburi cu saiba grover si piulite autoblocante.

 

Multumesc oricum pentru observatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi dau seama, pe tel cel putin, ce material ai folosit (sectiune). Zilele astea vreau sa ingineresc si eu la Fazer pt aceleasi genti Louis. Avantajul ar fi ca am suportul de topcase de la Givi si ar mai trebui doar 2 "sarme", exista si in catalog dar nu e timp sa ajunga. Eu ma gandesc la o sarma de 6mm sau o teava de 10-12mm, sarma avand avantajul indoirii mai simple. Vreau cot cu raza, nu in unghi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit platband de fier de 3mm grosime (cred..poate 4mm, nu sunt sigur ai nici nu l-am masurat).

La fosta moto mi-am facut suportul din teava neagra de 15mm diametru si subtirica in carne, care se indoaie f. usor ( cu raza) folosind o menghina si o rola metalica ( ca acelea de la scripeti). Dezavantajul este ca trebuie sudata, ni cum sa o prinzi altfel.

Despre sarma nu stiu ce sa spun, nu mi se pare o solutie prea buna...

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la rola ma gandeam si eu, de fapt la 2 role. Zici ca a mers fara s-o umpli cu nisip, doar "trasa pe roata"? Nu-i problema sudura pt 2 urechi din platbanda la capete. 15mm zici? Pare cam mult. Din aia de se gaseste la metru in brico magazine? Cu 1mm in carne? Cred ca am in stoc 90cm de 16mm cu perete de 1, am facut 2 bucse pt niste suruburi de 14 in gaura de 16 si am luat 1m, bucsele au avut >50mm. Dar pare groasa...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu rackul din teava l-am facut pentru valize laterale metalice, nu pentru genti textile...

Din puctul meu de vedere nu conteaza atat diametrul tevii cat grosimea in carne, se sudeaza f. greu cea de 1mm...se impusca imediat...

Pentru indoire am folosit o singura rola prinsa in menghina si am facut parghie cu axul menghinei. Fara nisip...doar incet si cu grija, altfel se "cuteaza"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. După multe discuții cu diversi de pe site-uri de vânzare cauciucuri moto am primit multe îndrumări de genul:"Băieții cu tdm pun cauciuc de spate pe janta fata,altfel nu poti face pereche de cauciucuri mixte."

Până la urmă face cineva treaba asta?Puneti cauciuc desemnat spate pe fata cu sensul de rotație inversat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa am avut pe fata Haideanu K60 (nu scout) cauciucul este unul tubetype, dar nu am avut nevoie de camera. il folosesti ca un tubless, si da era montat in sens invers fata de sensul lui dat de rotatie

de asemenea pe aceleasi dimensiuni gasesti si Avon distanzia

 

iti place sa mergi mult pe offroad? daca nu faci cel putin 50% din km pe drumuri proaste nu are sens achizitia lor. mai bine o perece excelenta de gume de strada. cu care poti merge mai usor pe drumurile forestiere..

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei lumina pune xenon pe FAZA SCURTA cum am eu.

 

Sa vezi ce flashuri iti iei apoi noaptea... sexy grav :D

 

Faza lunga las-o in pace. Nu ajungi sa o folosesti mai mult de 2 ore pe an iti garantez.

 

Analizez sa pun un proiector led pe crash bar, dar tocmai pentru ca efectiv nu exista drum gol noaptea, mi se pare inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am proiectare pe led....unele proaste, se infiltreaza apă și arde ledurile. Pana la urma ieri am luat niste h3-uri philips pentru proiectare .

Am kit de xenon dar imi este teama de poliție... chiar ma gandesc sa il pun la vânzare.

Până la urmă ce indicatii au becurile din far? H cât? Nu am apucat sa desfac sa ma uit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg de 7 ani cu xenon pe faza scurta. Niciodata nu am fost oprit noaptea de politie... ba odata, in preajma unui bar moto (Ursu). Voia musai sa suflu in fiola, Era 1 noaptea. I-am facut pe plac si m-a amendat ca nu aveam permisul la mine. Dar la veriificarea dupa CNP am iesit ok... Amenda am platit-o, clar. Nici o discutie de faruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...