ravenshield Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Cauta pe net HEAVY DUTIES. Sunt baieti faini de la Cluj. Lasa nemtii ca solutie ultima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter75 Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Salutare. Sunt praspot posesor de TDM 850, '98, am si eu intrebari pentru cei mai vechi in bransa. 1) Unde gasesc si eu un cauciuc de fata pe dimansiuni 110/80/18, de strada, pana acum am tot gasit numai off road. 2) Exista, stiti unde se vand piese SH, pt TDM? (stiu ca o sa sariti ca nu e recomandat, da dar niste chestii de carene suporti bagaje, cred ca e ok si SH), 3) Cam in ce turatii schimbati treptele? Multumesc anticipat. PS. Va voi mai stresa pe aici cu intrebari cretine, prind greu si uit repede, ce sa fac, natura e de vina. THK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru82 Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Multumesc colegilor pt raspunsurile pt cricul central, deocamdata doar nemtii raman o optiune, deoarece cei de la heavy duties nu pot sa faca....daca mai stiti pe cineva, bucuros astept raps. voastre. Cricul central de pe TDM 900 se potriveste la cel de 850??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Multumesc colegilor pt raspunsurile pt cricul central, deocamdata doar nemtii raman o optiune, deoarece cei de la heavy duties nu pot sa faca....daca mai stiti pe cineva, bucuros astept raps. voastre. Cricul central de pe TDM 900 se potriveste la cel de 850??? nu, sub nici o forma » Post actualizat in 16 Jul 2018 18:40 Salutare. Sunt praspot posesor de TDM 850, '98, am si eu intrebari pentru cei mai vechi in bransa. 1) Unde gasesc si eu un cauciuc de fata pe dimansiuni 110/80/18, de strada, pana acum am tot gasit numai off road. 2) Exista, stiti unde se vand piese SH, pt TDM? (stiu ca o sa sariti ca nu e recomandat, da dar niste chestii de carene suporti bagaje, cred ca e ok si SH), 3) Cam in ce turatii schimbati treptele? Multumesc anticipat. PS. Va voi mai stresa pe aici cu intrebari cretine, prind greu si uit repede, ce sa fac, natura e de vina. THK. 3. de obicei schimbam la peste 3500 la tdm 3vd 2. vindea fanfane aici asa ceva acum cateva postari parca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 intr un final am achizitionat ....un al doilea tdm 4tx ....am venit cu ea pe roti de sebes pana in bv fara dureri de cap ....cu grija dar fara incidente mecanice ...seara am schimbat casca cu un open face ce il folosec prin jurul casei si am inceput sa aud un harsait de undeva din fata corelat cu viteza nu cu turatia motorului ...haraitul apare la vreo 5 minute dupa ce plec de pe loc ....rulmenti fata ? ..stie cineva cotele pt 4tx din 97 ? am gasit pe undeva pe forum ceva cote si coduri dar nu am inteles nimic ( mi au iesit vreo 2 variante din discutii) ....... ps si cantitatea de ulei din jambele fata ......trebuie sa schimb simeringurile ....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fafane Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 nu, sub nici o forma » Post actualizat in 16 Jul 2018 18:40 3. de obicei schimbam la peste 3500 la tdm 3vd 2. vindea fanfane aici asa ceva acum cateva postari parca.. Da, mai am la vanzare suportul de bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter75 Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 (editat) Da-mi si mie un pret. Poti sa pui o poza? Editat Iulie 17, 2018 de hunter75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fafane Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 link: /index.php?/topic/753518-de-prin-casa-adunate/ Suport bagaje spate Yamaha TDM 900 Kappa KR347 Luggage Rack Without Plate Yamaha TDM 900 (02 14) Produs in stare foarte buna, utilizat ret 150 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 intr un final am achizitionat ....un al doilea tdm 4tx ....am venit cu ea pe roti de sebes pana in bv fara dureri de cap ....cu grija dar fara incidente mecanice ...seara am schimbat casca cu un open face ce il folosec prin jurul casei si am inceput sa aud un harsait de undeva din fata corelat cu viteza nu cu turatia motorului ...haraitul apare la vreo 5 minute dupa ce plec de pe loc ....rulmenti fata ? ..stie cineva cotele pt 4tx din 97 ? am gasit pe undeva pe forum ceva cote si coduri dar nu am inteles nimic ( mi au iesit vreo 2 variante din discutii) ....... ps si cantitatea de ulei din jambele fata ......trebuie sa schimb simeringurile ....multumesc daca dai roata jos vezi ca scrie pe rulment codul. nu le mai stiu pe dinafara din pacate pentru jambe iti recomandat sa te folosesti de masuratoarea pe inaltime, gasesti in manual cota exacta. recomand asta pt ca este mai precisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 daca dai roata jos vezi ca scrie pe rulment codul. nu le mai stiu pe dinafara din pacate pentru jambe iti recomandat sa te folosesti de masuratoarea pe inaltime, gasesti in manual cota exacta. recomand asta pt ca este mai precisa ok inteles .... masuratoarea e 130 mm cantitatea e 0.515L ma gandeam ca stie careva cotele s cumpar rulmentii inainte sa nu raman cu mobra pe chituci mai mult de o zi mai ales ca e in fata blocului deocamdata si ploua....multumesc de raspuns ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Pai prima data vezi mai bine daca sint sigur rulmentii. Aia troncane, nu harsaie, si nu stiu ce motive ar avea sa astepte 5 minute dupa ce pleci cu ea. Sa nu fie ceva frecare pe la etrieri, cablu de vitezometru, ceva pe aripa, etc. Ca sa verifici rulmentii, da jos roata, tine-o in brate de ax si pune pe altcineva sa o roteasca. Daca sint rulmentii ar trebui sa simti socurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 (editat) Pai prima data vezi mai bine daca sint sigur rulmentii. Aia troncane, nu harsaie, si nu stiu ce motive ar avea sa astepte 5 minute dupa ce pleci cu ea. Sa nu fie ceva frecare pe la etrieri, cablu de vitezometru, ceva pe aripa, etc. Ca sa verifici rulmentii, da jos roata, tine-o in brate de ax si pune pe altcineva sa o roteasca. Daca sint rulmentii ar trebui sa simti socurile. trebuie sa dau jos tot pe fata ...simeringuri ulei furca lichid frana cauciuc curatat gresat melc si cablu vitezometru rulmenti jug etc...daca tot fac asta o sa i pun si doi rulmenti sa stiu ca am terminat balamucul ...nu mi place sa demontez de 7 ori intr un loc ...posibil sa ai dreptate cu melcul de la vitezometru pt ca trepideaza usor acul pe la 100....ramane de vazut ....am gasit si codurile de rulment si dimensiunile intre timp .......sper sa fie cele corecte .... ATHENA .MS170470140M3 sau 6303/2RSC3-SKF DIMENSIUNI 47.00x17.00x14.00 Editat Iulie 18, 2018 de naenero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 recomand skf sau mai bine koyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 recomand skf sau mai bine koyo Athena vinde skf ....eu am comandat koyo...cred ca maine vin i am comadat pe cod de auto (rulment de roata ) ..vreo40 lei bucata ....revin maine cu cod furnizor si pret exact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 daca dai pe topicul asta search dupa: rulment roata fata apar 4 raspunsuri, si cel mai vechi e urmatorul (uitasem ca s-a discutat in trecut cu coduri) FATA 6303-2RS /1XSTANGA,1XDREAPTASPATE 6203-2RS/2XSTANGA, 1XDREAPTA SIIII 1X 63/22RS in cupla pinion scumpnu stiu in jug, nu am catalogul kedo la mine, mai sapam...2RS inseamna acele capace din plastic de la rulmentMesaj completat fuchsia, on Jul 27 2010, 10:02 PM, said: Citez(copiez) de la cristimic (Raileanu, Sanatate sa ai!)Jug: rulmenti conici, cod Louis 10051202, cod Kedo 90015, dimensiuni 30x55x17, respectiv 25x47x15. si in jug ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 daca dai pe topicul asta search dupa: rulment roata fata apar 4 raspunsuri, si cel mai vechi e urmatorul (uitasem ca s-a discutat in trecut cu coduri) FATA 6303-2RS /1XSTANGA,1XDREAPTA SPATE 6203-2RS/2XSTANGA, 1XDREAPTA SIIII 1X 63/22RS in cupla pinion scump nu stiu in jug, nu am catalogul kedo la mine, mai sapam... 2RS inseamna acele capace din plastic de la rulment Mesaj completat fuchsia, on Jul 27 2010, 10:02 PM, said: Citez(copiez) de la cristimic (Raileanu, Sanatate sa ai!) Jug: rulmenti conici, cod Louis 10051202, cod Kedo 90015, dimensiuni 30x55x17, respectiv 25x47x15. si in jug ? Am gasit asta doar ca la un moment dat a postat cineva ceva despre tdm de 900 si nu am fost sigur despre care motoreta era vorba ..si cum bineinteles nu intotdeauna citesc cu ochii deschisi mai bine intreb de 2 ori decat sa fac tampenii...in industria asta de auto-moto piese de schimb ai toate sansele sa dai cu batul in balta ...la primul tdm cand am comandat bateria dupa programul celor de la autonet nu am reusit sa o bag in carcasa ei nici cu rugaminti fierbinti ....deocamdata sunt incepator in tdm asa ca o sa stresez cu intrebarile ...e mai indicat asa pt a nu repeta prostiile facute de altii ...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 Cand dai paste la un quote in quote forumul nu arata toti postatorii, si pot aparea incurcaturi. Textul cu codurile care apare in dreptul meu mai sus e al lui Tedy_M, nu al meu. A mea era doar intrebarea cu codurile de jug. Tedy_M avea tot un 4tx daca tin bine minte, deci probabil aia sint rulmentii pe fatza, eu nu i-am mai schimbat personal. Cristi-mic cred ca avea un super tenere de 750 cu motor de tdm. De ce fac precizarea asta -- pentru ca intr-adevar intre tdm-uri pot aparea diferente subtile, si poti sa te pacalesti daca iei piese pentru un 4tx pe codurile de 3vd. Furca parca era mai mare in diametru la 4tx fatza de 3vd. Carburile sint diferite intre 4tx Mk1 si 4tx Mk2. Etc, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 rulmentii de roata sunt la toate la fel pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crystyyo Postat Iulie 21, 2018 Share Postat Iulie 21, 2018 Salutare la toata lumea. Stie cineva un motor pentru TDM850 4tx? Al meu a inceput sa bata. L-am desfacut si surptiza, vibrochen rectificat si cuzineti facuti pe biela din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 (editat) www.oemmotorparts.com cauta aici pt tdm tx codurile pt cuzineti sunt vreo3 tipuri .....costa cam 16 lire setul masori arborele si vezi daca merge careva scuze ca nu am direct link ul cu poza explodata dar postez de pe telefon si mi prind urechile Editat Iulie 22, 2018 de naenero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 Daca a batut oricum e afectat si fusul arborelui, nu merge doar sa inlocuiesti cuzinetii. Iar daca a fost deja rectificat si tziganit (cum zice de cuzineti facuti) in nici un caz nu mai ai ce face cu cuzinetii din catalog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 Daca a batut oricum e afectat si fusul arborelui, nu merge doar sa inlocuiesti cuzinetii. Iar daca a fost deja rectificat si tziganit (cum zice de cuzineti facuti) in nici un caz nu mai ai ce face cu cuzinetii din catalog... Corect ...dar ai macar o sansa..dupa micrometru ...ca idee e un tip in bv cu un tdm cu aceeasi problema care se pare ca a rezolvat situatia la un atelier specializat in lucrari de genul.asta la ozun ...acum nush cat tine ...la masini am facut din astea pe timpuri si au functionat mult si bine ......ideal ar fi arbore bun biele bune si cuzineti noi ...si acolo e alta distractie cu imperechiatul ...am o senzatie ca orezarii au facut 3 tipuri de cuzineti pt nu avea rebuturi la arbori nu pt reparatii ....in auto fac frecvent asta 7000 de cote de piston segmenti si cuzineti ...cand faci un rk la o japoneza vomiti masurand si comandand piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 (editat) Nu doar japo, sunt si marci europene cu n clase pt fiecare cota, daca schimbi un arbore de ex trebuie sa-l astepti si, in concordanta cu blocul, abia apoi poti comanda cuzineti... Teoretic se poate, mai este in Satu Mare parca o firma care reconditioneaza motoare si componente, pot metaliza fusurile arborelui etc. Buba e ca, daca a fost rectificat o data si facuti cuzineti custom, deja e sub cota si nu prea mai merge, cuzinetii prea grosi pe un fus subtire nu rezista mult. Iar la moto in general sunt solicitari mai mari, turatii ridicate si piese mici. Editat Iulie 22, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru82 Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 Salutare. Nu mai stie nimeni nici o informatie despre cric central TDM 850, cine vinde unul sau poate confectiona.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salut ....tot vad sau aud de tdm uri cu arbori si cuzineti buliti ...cauze?? Unu a mers fara ulei unu cu prea mult ulei...nu reusesc sa mi dau seama care e defapt cauza ...la cum e construit motorul asta am senzatia ca principala cauza e intretinerea tipic romaneasca de tipul las'ca mai merge .....deci ....de ce crapa cuzinetii ?? » Post actualizat in 23 Jul 2018 22:14 Pai prima data vezi mai bine daca sint sigur rulmentii. Aia troncane, nu harsaie, si nu stiu ce motive ar avea sa astepte 5 minute dupa ce pleci cu ea. Sa nu fie ceva frecare pe la etrieri, cablu de vitezometru, ceva pe aripa, etc. Ca sa verifici rulmentii, da jos roata, tine-o in brate de ax si pune pe altcineva sa o roteasca. Daca sint rulmentii ar trebui sa simti socurile. La mana fara greutatea mobrei nu simteai nimic ...in mers un timp nimic ....la demontare surpriza ...rulmenti de cutie de viteza auto ...din aia cu plastic gaurit pe o parte si fara nimic pe partea opusa ...o mana de vaselina romaneasca si cam asta a fost ....inlocuit rulmentii spalat melc vaselina de mecanisme fine in el montat tot la loc si am liniste ...nici inainte nu era evident zgomotul cu casca integrala nu auzeai nimic cu open face doar la viteza mica il auzeam sau mai bine spus cred ca il simteam ...pana mea sunt platit destul de bine sa "aud " zgomote ciudate la fieratanii » Post actualizat in 23 Jul 2018 22:19 Cele 2 tdmitze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.