Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Sunt praspot posesor de TDM 850, '98, am si eu intrebari pentru cei mai vechi in bransa. 1) Unde gasesc si eu un cauciuc de fata pe dimansiuni 110/80/18, de strada, pana acum am tot gasit numai off road. 2) Exista, stiti unde se vand piese SH, pt TDM? (stiu ca o sa sariti ca nu e recomandat, da dar niste chestii de carene suporti bagaje, cred ca e ok si SH), 3) Cam in ce turatii schimbati treptele?

Multumesc anticipat.

PS. Va voi mai stresa pe aici cu intrebari cretine, prind greu si uit repede, ce sa fac, natura e de vina. THK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc colegilor pt raspunsurile pt cricul central, deocamdata doar nemtii raman o optiune, deoarece cei de la heavy duties nu pot sa faca....daca mai stiti pe cineva, bucuros astept raps. voastre. Cricul central de pe TDM 900 se potriveste la cel de 850???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc colegilor pt raspunsurile pt cricul central, deocamdata doar nemtii raman o optiune, deoarece cei de la heavy duties nu pot sa faca....daca mai stiti pe cineva, bucuros astept raps. voastre. Cricul central de pe TDM 900 se potriveste la cel de 850???

nu, sub nici o forma

» Post actualizat in 16 Jul 2018 18:40

Salutare. Sunt praspot posesor de TDM 850, '98, am si eu intrebari pentru cei mai vechi in bransa. 1) Unde gasesc si eu un cauciuc de fata pe dimansiuni 110/80/18, de strada, pana acum am tot gasit numai off road. 2) Exista, stiti unde se vand piese SH, pt TDM? (stiu ca o sa sariti ca nu e recomandat, da dar niste chestii de carene suporti bagaje, cred ca e ok si SH), 3) Cam in ce turatii schimbati treptele?

Multumesc anticipat.

PS. Va voi mai stresa pe aici cu intrebari cretine, prind greu si uit repede, ce sa fac, natura e de vina. THK.

 

3. de obicei schimbam la peste 3500 la tdm 3vd

2. vindea fanfane aici asa ceva acum cateva postari parca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr un final am achizitionat ....un al doilea tdm 4tx ....am venit cu ea pe roti de sebes pana in bv fara dureri de cap ....cu grija dar fara incidente mecanice ...seara am schimbat casca cu un open face ce il folosec prin jurul casei si am inceput sa aud un harsait de undeva din fata corelat cu viteza nu cu turatia motorului ...haraitul apare la vreo 5 minute dupa ce plec de pe loc ....rulmenti fata ? ..stie cineva cotele pt 4tx din 97 ? am gasit pe undeva pe forum ceva cote si coduri dar nu am inteles nimic ( mi au iesit vreo 2 variante din discutii) ....... ps si cantitatea de ulei din jambele fata ......trebuie sa schimb simeringurile ....multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, sub nici o forma

» Post actualizat in 16 Jul 2018 18:40

 

3. de obicei schimbam la peste 3500 la tdm 3vd

2. vindea fanfane aici asa ceva acum cateva postari parca..

 

Da, mai am la vanzare suportul de bagaje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr un final am achizitionat ....un al doilea tdm 4tx ....am venit cu ea pe roti de sebes pana in bv fara dureri de cap ....cu grija dar fara incidente mecanice ...seara am schimbat casca cu un open face ce il folosec prin jurul casei si am inceput sa aud un harsait de undeva din fata corelat cu viteza nu cu turatia motorului ...haraitul apare la vreo 5 minute dupa ce plec de pe loc ....rulmenti fata ? ..stie cineva cotele pt 4tx din 97 ? am gasit pe undeva pe forum ceva cote si coduri dar nu am inteles nimic ( mi au iesit vreo 2 variante din discutii) ....... ps si cantitatea de ulei din jambele fata ......trebuie sa schimb simeringurile ....multumesc

daca dai roata jos vezi ca scrie pe rulment codul. nu le mai stiu pe dinafara din pacate

 

pentru jambe iti recomandat sa te folosesti de masuratoarea pe inaltime, gasesti in manual cota exacta. recomand asta pt ca este mai precisa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dai roata jos vezi ca scrie pe rulment codul. nu le mai stiu pe dinafara din pacate

 

pentru jambe iti recomandat sa te folosesti de masuratoarea pe inaltime, gasesti in manual cota exacta. recomand asta pt ca este mai precisa

ok inteles .... masuratoarea e 130 mm cantitatea e 0.515L ma gandeam ca stie careva cotele s cumpar rulmentii inainte sa nu raman cu mobra pe chituci mai mult de o zi mai ales ca e in fata blocului deocamdata si ploua....multumesc de raspuns ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai prima data vezi mai bine daca sint sigur rulmentii. Aia troncane, nu harsaie, si nu stiu ce motive ar avea sa astepte 5 minute dupa ce pleci cu ea. Sa nu fie ceva frecare pe la etrieri, cablu de vitezometru, ceva pe aripa, etc. Ca sa verifici rulmentii, da jos roata, tine-o in brate de ax si pune pe altcineva sa o roteasca. Daca sint rulmentii ar trebui sa simti socurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai prima data vezi mai bine daca sint sigur rulmentii. Aia troncane, nu harsaie, si nu stiu ce motive ar avea sa astepte 5 minute dupa ce pleci cu ea. Sa nu fie ceva frecare pe la etrieri, cablu de vitezometru, ceva pe aripa, etc. Ca sa verifici rulmentii, da jos roata, tine-o in brate de ax si pune pe altcineva sa o roteasca. Daca sint rulmentii ar trebui sa simti socurile.

trebuie sa dau jos tot pe fata ...simeringuri ulei furca lichid frana cauciuc curatat gresat melc si cablu vitezometru rulmenti jug etc...daca tot fac asta o sa i pun si doi rulmenti sa stiu ca am terminat balamucul ...nu mi place sa demontez de 7 ori intr un loc ...posibil sa ai dreptate cu melcul de la vitezometru pt ca trepideaza usor acul pe la 100....ramane de vazut ....am gasit si codurile de rulment si dimensiunile intre timp .......sper sa fie cele corecte .... ATHENA .MS170470140M3 sau 6303/2RSC3-SKF DIMENSIUNI 47.00x17.00x14.00

Editat de naenero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand skf sau mai bine koyo :)

 

Athena vinde skf ....eu am comandat koyo...cred ca maine vin i am comadat pe cod de auto (rulment de roata ) ..vreo40 lei bucata ....revin maine cu cod furnizor

si pret exact...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dai pe topicul asta search dupa: rulment roata fata

apar 4 raspunsuri, si cel mai vechi e urmatorul (uitasem ca s-a discutat in trecut cu coduri)

 

FATA 6303-2RS /1XSTANGA,1XDREAPTA
SPATE 6203-2RS/2XSTANGA, 1XDREAPTA SIIII 1X 63/22RS in cupla pinion scump
nu stiu in jug, nu am catalogul kedo la mine, mai sapam...

2RS inseamna acele capace din plastic de la rulment
Mesaj completat

fuchsia, on Jul 27 2010, 10:02 PM, said:snapback.png

Citez(copiez) de la cristimic (Raileanu, Sanatate sa ai!)
Jug: rulmenti conici, cod Louis 10051202, cod Kedo 90015, dimensiuni 30x55x17, respectiv 25x47x15.

si in jug ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dai pe topicul asta search dupa: rulment roata fata

apar 4 raspunsuri, si cel mai vechi e urmatorul (uitasem ca s-a discutat in trecut cu coduri)

 

 

FATA 6303-2RS /1XSTANGA,1XDREAPTA

SPATE 6203-2RS/2XSTANGA, 1XDREAPTA SIIII 1X 63/22RS in cupla pinion scump

 

nu stiu in jug, nu am catalogul kedo la mine, mai sapam...

 

2RS inseamna acele capace din plastic de la rulment

Mesaj completat

fuchsia, on Jul 27 2010, 10:02 PM, said:snapback.png

Citez(copiez) de la cristimic (Raileanu, Sanatate sa ai!)

Jug: rulmenti conici, cod Louis 10051202, cod Kedo 90015, dimensiuni 30x55x17, respectiv 25x47x15.

si in jug ? :cheers:

Am gasit asta doar ca la un moment dat a postat cineva ceva despre tdm de 900 si nu am fost sigur despre care motoreta era vorba ..si cum bineinteles nu intotdeauna citesc cu ochii deschisi mai bine intreb de 2 ori decat sa fac tampenii...in industria asta de auto-moto piese de schimb ai toate sansele sa dai cu batul in balta ...la primul tdm cand am comandat bateria dupa programul celor de la autonet nu am reusit sa o bag in carcasa ei nici cu rugaminti fierbinti ....deocamdata sunt incepator in tdm asa ca o sa stresez cu intrebarile ...e mai indicat asa pt a nu repeta prostiile facute de altii ...multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand dai paste la un quote in quote forumul nu arata toti postatorii, si pot aparea incurcaturi. Textul cu codurile care apare in dreptul meu mai sus e al lui Tedy_M, nu al meu. A mea era doar intrebarea cu codurile de jug. Tedy_M avea tot un 4tx daca tin bine minte, deci probabil aia sint rulmentii pe fatza, eu nu i-am mai schimbat personal. Cristi-mic cred ca avea un super tenere de 750 cu motor de tdm.

 

De ce fac precizarea asta -- pentru ca intr-adevar intre tdm-uri pot aparea diferente subtile, si poti sa te pacalesti daca iei piese pentru un 4tx pe codurile de 3vd. Furca parca era mai mare in diametru la 4tx fatza de 3vd. Carburile sint diferite intre 4tx Mk1 si 4tx Mk2. Etc, etc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.oemmotorparts.com cauta aici pt tdm tx codurile pt cuzineti sunt vreo3 tipuri .....costa cam 16 lire setul masori arborele si vezi daca merge careva scuze ca nu am direct link ul cu poza explodata dar postez de pe telefon si mi prind urechile

Editat de naenero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a batut oricum e afectat si fusul arborelui, nu merge doar sa inlocuiesti cuzinetii. Iar daca a fost deja rectificat si tziganit (cum zice de cuzineti facuti) in nici un caz nu mai ai ce face cu cuzinetii din catalog...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a batut oricum e afectat si fusul arborelui, nu merge doar sa inlocuiesti cuzinetii. Iar daca a fost deja rectificat si tziganit (cum zice de cuzineti facuti) in nici un caz nu mai ai ce face cu cuzinetii din catalog...

Corect ...dar ai macar o sansa..dupa micrometru ...ca idee e un tip in bv cu un tdm cu aceeasi problema care se pare ca a rezolvat situatia la un atelier specializat in lucrari de genul.asta la ozun ...acum nush cat tine ...la masini am facut din astea pe timpuri si au functionat mult si bine ......ideal ar fi arbore bun biele bune si cuzineti noi ...si acolo e alta distractie cu imperechiatul ...am o senzatie ca orezarii au facut 3 tipuri de cuzineti pt nu avea rebuturi la arbori nu pt reparatii ....in auto fac frecvent asta 7000 de cote de piston segmenti si cuzineti ...cand faci un rk la o japoneza vomiti masurand si comandand piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu doar japo, sunt si marci europene cu n clase pt fiecare cota, daca schimbi un arbore de ex trebuie sa-l astepti si, in concordanta cu blocul, abia apoi poti comanda cuzineti...

Teoretic se poate, mai este in Satu Mare parca o firma care reconditioneaza motoare si componente, pot metaliza fusurile arborelui etc. Buba e ca, daca a fost rectificat o data si facuti cuzineti custom, deja e sub cota si nu prea mai merge, cuzinetii prea grosi pe un fus subtire nu rezista mult. Iar la moto in general sunt solicitari mai mari, turatii ridicate si piese mici.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ....tot vad sau aud de tdm uri cu arbori si cuzineti buliti ...cauze?? Unu a mers fara ulei unu cu prea mult ulei...nu reusesc sa mi dau seama care e defapt cauza ...la cum e construit motorul asta am senzatia ca principala cauza e intretinerea tipic romaneasca de tipul las'ca mai merge .....deci ....de ce crapa cuzinetii ??

» Post actualizat in 23 Jul 2018 22:14

Pai prima data vezi mai bine daca sint sigur rulmentii. Aia troncane, nu harsaie, si nu stiu ce motive ar avea sa astepte 5 minute dupa ce pleci cu ea. Sa nu fie ceva frecare pe la etrieri, cablu de vitezometru, ceva pe aripa, etc. Ca sa verifici rulmentii, da jos roata, tine-o in brate de ax si pune pe altcineva sa o roteasca. Daca sint rulmentii ar trebui sa simti socurile.

 

La mana fara greutatea mobrei nu simteai nimic ...in mers un timp nimic ....la demontare surpriza ...rulmenti de cutie de viteza auto ...din aia cu plastic gaurit pe o parte si fara nimic pe partea opusa ...o mana de vaselina romaneasca si cam asta a fost ....inlocuit rulmentii spalat melc vaselina de mecanisme fine in el montat tot la loc si am liniste ...nici inainte nu era evident zgomotul cu casca integrala nu auzeai nimic cu open face doar la viteza mica il auzeam sau mai bine spus cred ca il simteam ...pana mea sunt platit destul de bine sa "aud " zgomote ciudate la fieratanii

» Post actualizat in 23 Jul 2018 22:19

Cele 2 tdmitze

post-97560-0-57911200-1532384297_thumb.jpg

post-97560-0-40152400-1532384319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...