Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 39 minute, Cavaleru a spus:

scuze, cred ca are ambele tobe. am citi prost eu

850-ul are intermediara care e corp comun cu finala. 

ori renunti la intermediara si faci un X ori renunti la gand :)

daca tobele au "stampila" as renunta la cele 15 kile de intermediara ....

 

  da as strica ciclistica .......sau nu 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci fain. Are cineva vreo idee de ce nu arata la fel de arse evacuarile ,ma refer ca una e lucioasa,alta matā. Bujiile schimbate la fel,oare sa fie injectoarele? Daca ii dau o autodiagnoza il zapacesc? Pa

Doar ca idee,dai separat un telescop fatza? Unul din ale mele nu vrea sa se monteze la loc dupa ce l am desfacut sa i fac schimburile. Se pare ca nu vrea sa intre unde trebuie bucsa de plastic din capatul tevii ce tine damper rod- ul. Desi celalalt a mers snur. Mersi fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh,le am montat pîna la urma dar nu eram sigur 100% ca am facut bine. Adica eram cu impresia ca bucsa de plastic trebuie sa intre cu tot cu tija( damper rod) in tubul superior,dar asa nu prindea filetul surubului de fixare de jos ( prea mare distanta)Cred ca le am reasamblat bine dupa ce am introdus tija in tub,apoi bucsa prin capatul tubului,toate intrînd in tubul inferior,astfel s a putut infileta si surubul (sper ca se intelege totul😁)De aici a mers totul ok pîna la ulei,in manual zice ca tre sa fie 507 ml/133mm de la capat,presat la max. 133 mm au fost,dar 507 ml nu.Mai degraba 470-80 ml. O fi ok? Arcurile ambele la 316-317 mm,simeringe si aparatori noi de praf,ulei evident nou.Daca ai vreo sugestie,as fi recunoscator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa ma si ajute la drum, multumesc fain pt incurajare. Daca tot îs aici,sa reiau intrebarea de mai sus.De ce nu ar fi la fel coturile( dreapta ars/lucios,stînga mat,nears) Sa fie injectoarele? Mobra are putere,asa a mers de la inceput(de cînd o am) pe alte TDM nu am calarit,sa pot face o diferenta,ceva.Si inca ceva,e normal sa nu pot învîrti roata(fatza,spate) o tura completa din cauza placutelor? Adica nu retrag atît cît sa lase o libertate cît de cît rotii. Fara placute se invîrt 2 zile. Acuma deja intru in datorii cu bere😁

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sa iti raspund la intrebarea cu coturile ca nu m-am mai lovit de ea. as incepe cu ceva mai simplu inainte sa ma uit la injectoare, bujii. aici ar merge o verificare a amestecului cu bujie transparenta. as verifica apoi la ce nivel de CO ai setat pe fiecare cilindru, nu ar trebui sa fie diferenta mai mare intre cilindrii de 10. de asemenea poti verifica si sincronizarea clapetelor.

scoate fiecare etrier, curata bine pistonasele, placuta metalica si pinul cu wd40 si apoi curatat cu degresant/spray de frane. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e bine sa incep cu autodiagnoza. Bun. Cu spalatul/ curatatul etrierelor,cred ca e cam logic,trebuia sa ma gîndesc la asta mai devreme. Musai sa dau o bere/ suc,daca sîntem la ghidon. Poate bagi si tu o tura de Bulgaria acuma in Mai ? Multumesc fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vlade, la mine e la fel cu tevile de evacuare,una mai arsa, cealalta mai putin. Nu mi-am batut capul niciodata cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam,vad ca nu s singurul cu chestia asta,voiam doar sa vad ce au facut altii cu privire la situatie. Probabil ca o diagnoza nu i ar strica? Oricum,fierul trage multumitor. Hai,sa vine cāldurilii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuun standul, rabdare multa si echilibrare la 5 gr!

Stiu ce inseamna, ca am lucrat singur.

 

Moșule ce tânăr ești! 

De la Dalnic 2010 nu te-am mai văzut! 

Sanatate si km mulți sub sea! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am vrut să dau bani pe unul, așa că mi l-am confecționat. Cei mai scumpi au fost rulmenții. Rezultate foarte bune, inclusiv pe speed-uri.

Spor la lucru!

 

BTW, ghici ce-i aici?

IMG_20200222_190515.jpg

Screenshot_2020-02-22-14-26-59-050_com.google.android.youtube.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Lucian_M a spus:

N-am vrut să dau bani pe unul, așa că mi l-am confecționat. Cei mai scumpi au fost rulmenții. Rezultate foarte bune, inclusiv pe speed-uri.

Spor la lucru!

 

BTW, ghici ce-i aici?

IMG_20200222_190515.jpg

Screenshot_2020-02-22-14-26-59-050_com.google.android.youtube.jpg

 

Am si eu pt dejantat asta, dar as prefera unul profi ca la vulcanizari, pt ca e chin daca dai de niste opinci..

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...