Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Și eu mă uitam după un TDM înainte să iau Vstrom. Din motive personale am ales Vstrom, cu toate că 900-le stă bine la mai multe capitole. Totuși nu am înțeles de ce au ales să pună o dimensiune atipica pe față. 17 e strict pentru asfalt, 19- mixt, să zicem, 21 offroad. Bun, de ce 18? Au avut o înțelegere cu vreun producător de anvelope?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@hunter75 Din Pitesti suntem 2 persoane interesate sa participam la eveniment. Posibil sa mai antrenam inca 2 persoane cu noi. (2 sau 4 TDM 850 4tx)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, naenero a spus:

Exista ....cel puțin pe bmw gs 1200....pe v strom  ul nou ...pe ktm dar acolo sunt 18 cu 20 .......se poate ...la rar îi doare în spit dacă ai roti spitate de tablă sau staniol dacă corespund ca si dimensiuni pt diametrul discului la fel .....

Esti limitat la roti de asfalt.....defapt asta este problema ...Pt ceva mixt trebuie să te orientezi la un cauciuc de spate .pus in fata ...preturile sunt decente zic eu de la 400  lei in sus ....sh nu găsești decat foarte rar 

eu am luat haidenau k60 110/80-18. e bobocel.360 ron cu adus acasa cu tot  1418 dot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, ravenshield a spus:

Ma macina o intrebare. Tdm 900A roata fata de 17, mai bine 19,  spitata si tubeless😊

 cam greu spitata si tubless. sigura care ar merge asa daca o luam dupa intrebarea astea ar fi cea de la super tenere fiind de 19, are si doua discuri are si e tubless pe langa faptul ca e spitata.

pe spate poti pune de la supertenerele vechi probabil cu ceva bucse adaptoare diferite

In plus ca e mai usor de facut o roata spate tubless fata de una fata care nu a fost facuta sa fie tubeless. dc , pt ca buza care tine cauciucul pe pozitie e mai mica fata de cea de la o janta tubeless.

 

e o modificare care nu are sens.

 

Si intreba cineva dc roata atipica, pentru ca traditie, au continuat ceea ce au inceput cu TDR 250, un hibrid de SM cu o stradala care puncta la capitolul fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.02.2019 la 10:39, hunter75 a spus:

Salut. Eu din Slatina nu am nici un coleg cu TDM. Eu voi merge cu un coleg din Tg. Mures. Tinem legatura cu plecarea. Ar fi frumos sa mergem mai multi.

Si eu sunt interesat sa merg dar numai daca mergem mai multi. Eu sunt din Reghin si as vrea sa aflu cine pleaca din Tg. Mures sa putem merge impreuna.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Pana acum suntem 9 TDM-uri si 2 non TDM-uri (aproximativ 14 persoane).

Din Targu Mures va pleca Ovidiu Olar catre Slatina, daca am inteles bine. Poti merge cu ei sau poti veni catre Brasov si mergi cel putin 3 motoare. Alegerea e a ta, dar pana acolo, decide-te daca vrei sa participi la TDM Bulgaria (voi trimite catre bulgari zilele urmatoare un tabel preliminar, in el se regasesc toti care au confirmat, prin virarea sumei aferente alegerilor facute, participarea la acest eveniment).

Nu te apuca sa virezi insa banii in contul bulgarului ptr ca respectiv comisionul bancii e de aproape 50%. Da-mi un PM si discutam.

 

@hunter: pana la urma nu cred ca voi pleca de joi catre Veliko, cum iti spusesem. Asa ca ne putem organiza :)

Editat de radum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.02.2019 la 15:17, Taz Asg a spus:

eu am luat haidenau k60 110/80-18. e bobocel.360 ron cu adus acasa cu tot  1418 dot

multumesc de informatie ...e de fata sau de spate? daca e de spate ai pastrat sensul sau l ai montat invers?

cam asa arata fierul meu acum dupa ce a fost redus la nivel de cadru ...

IMG-20190222-WA0000.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.02.2019 la 22:34, Cavaleru a spus:

eu am avut K60 motat pe fata, era de spate si l-am montat invers ca sens de rotatie. a tinut peste 15.000km

era tubetype dar l-am montat ca pe tubeless 

  Am inteles multumesc de info ...odată cu fierul pt piese a venit si o roata spate cu michelin anakee2 aproape nou ...si ma.gandeam sa pun pe roata fata ceva mai cramponat(Daca aveti idei de ceva cu profil asemănător cu anakee sunt numai ochi) si sa echipez una din motorete asa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu anakee 2 pe spate cu avon distanzia pe fatza acum niste ani, dar n-am fost incantat. Pe asfalt combinatia a fost mediocra, iar in afara lui destul de proasta, n-am simtit deloc beneficiul profilului mai cramponat. In plus profilul la distanzia s-a uzat foarte neuniform pe centrul cauciucului, cum are el desenul ala alternativ "doua caramizi/trei caramizi", randurile cu "doua caramizi" s-au mancat mult mai repede fatza de randurile celelalte si am ramas cu un profil ca de fierastrau pe mijloc, cu un comportament dubios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.02.2019 la 22:01, naenero a spus:

multumesc de informatie ...e de fata sau de spate? daca e de spate ai pastrat sensul sau l ai montat invers?

cam asa arata fierul meu acum dupa ce a fost redus la nivel de cadru ...

IMG-20190222-WA0000.jpeg

 

 

  e "unisex"  adica se poate monta si pe fata si pe spate. Are pe talon sageti care indica <-  rear mount si -> front mount. 

 mobra arata bine de tot:) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi (Cavaleru) e din Bucuresti.Ia legatura cu el :) e fost proprietar de TDM. :) Nu mai are motor din pacate, dar a ramas cu pasiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am o bataie in furca, destul de puternica, o simt in ghidon, cel mai tare se simte cand trec peste speedbumpere sau la denivelarile mai mari. La gropi sau denivelari mici nu se aude. Cand stau pe loc, oricat de tare as apasa pe ghidon nu se aude sau simte nimic, suspensia lucreaza bine. Furca nu are joc fata-spate. M-am tot jucat cu reglajele dar rezultatul e acelasi. Nu pierde ulei pe la simeringuri.. A mai patit cineva asta? Ce ar putea fi? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gândit la asta dar nu au joc deloc.. Pus motorul pe cricul central cu roata fata suspendata, oricat de violent trag si imping de furca, nu se simte nici cel mai mic joc...

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...