Jump to content
bcristian

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm

Recommended Posts

salut....stie cineva unde pot gasi sau construi in brasov o teava de legatura cu care sa inlocuiesc broasca aia afurisita de sub tdm care cantareste o tona ?? multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari. Cheia de contact imi agata si are tendinta cateodata sa se roteasca mai greu de pe pozitia off pe on( imi e unpic teama sa o fortez). Ati avut problema asta,ati incercat cumva sa o rezolvati?O vreme am incercat cu putin ulei de mecanisme fine,a fost ok o perioada,apoi cu spray contacte. E de schimbat contactul,sau ceva mai simplu?Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Deja ai solutia, trebuie doar sa repeti. Daca lubrifiezi butucul, e suficient (de la apa si frecare cu cheia, se duce si uleiul ce l-ai bagat acum ceva timp, si trebuie repetata procedura). Eu folosesc wd40 si merge de minune...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si mi-a venit si confirmarea. Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cresti mare

Share this post


Link to post
Share on other sites

TDM900 are un sistem in care trebuie sa tragi de capul cheii spre tine ca sa poti roti de pe off spre ON.

Exista un spray special pt butuci pe baza de grafit. eu nu as recomanda WD40ul pt operatiunea asta pt ca are tendinta sa atraga praful.

o solutie babeasca este sa dai cu mina de creion mecanic pe o bucata de smirghel fin si pilitura aia sa i bagi in butuc pt a ajuta la frictiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, deci cu grafit e mai ok decat WD. Good to know :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa incerc ina din variantele astea. Nu stiam de smecheria cu trasul cheii. Chiar functioneaza. Multumesc mult,Cavaleru!

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 4tx am desfacut contactul din aceleasi motive .....suruburile alea smechere cu rupere la strangere le desfaci cu dalta si ciocanul ......in partea de sus a contactului sunt 2 capace de plastic sub care se afla alte 2 surubele ..idem mai sus.....dupa care iese carcasa exterioara a contactului 

......dupa care bagi cheia in ce.a.mai ramas din contact si scoti butucul afara ...speli bine tot cacamitzul din butuc si blocator ungi cu ulei grafit seu de tufa etc etc tot si montezi la loc in ordine inversa ....evident inlocuiesti suruburile de securitate cu unele normale ....2 buc de 8 cu vreo 20-25 mm lungime ...si 2 de 3 sau 4 mm grosime .....daca nu uit mai am unul semiblocat la munca il desfac si ii fac poze ..........cu zemuri bagate pe sus nu mi a iesit desi cred ca doar acid nu am bagat in el ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pardca mi-a trecut pragu, dar nu-s sigur

stiu ca a fost al cuiva care a avut grija de ea, apoi a vandut-o si acum vad ca e iar la vanzare..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da, era la vanzare cu numar de Calarasi acum 2 ani (cred).

 

Motociclete bune...al naibii de bune. Putin le mai lipsea ca sa fie chiar excelente.

 

48233685462_9c9dbbf4f8_z.jpg

Edited by Vlad S

Share this post


Link to post
Share on other sites

copilasi...

 

  are cineva o sea de 4tx?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am eu, dar necesita retapitare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Dupa 4 sezoane si 2 Horneturi m-am decis in sfarsit sa nu-mi mai chinui picioarele (am 1,85 inaltime), asa ca am cumparat un TDM 900 din 2006. Ne-am imprietenit repede, ma asteptam sa aibe centrul de greutate foarte sus fiind o motocicleta inalta dar cred ca este foarte bine echilibrata pt ca o controlez foarte bine la viteze mici. La viteze de autostrada este o placere, mai stabila si in acelasi timp mai manevrabila decat Hornetul.

Am citit o mare parte din acest topic si am gasit multe informatii folositoare, multumesc celor care au scris aici de-a lungul anilor ✌️

Tocmai am comandat un parbriz MRA touring pt ca cel stock imi da curentul de aer fix in casca si la anumite viteze este deranjant.

Vreau neaparat sa ii schimb tobele pentru ca este prea silentioasa, daca are cineva un set aftermarket de vanzare dati va rog un mesaj.

M-ar mai interesa o parere despre cutiile Givi E22, vreau sa ii pun un set de sidecase-uri dar sa nu latesc foarte mult motocicleta si modelul asta par sa fie ce trebuie, insa din poze si filmulete par sa fie cam slabe calitativ.

 

O poza cu armasarul 

 

tdm.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu aveam niste kapka v33 sau v35 care se inegrau foarte bine in linia motoretei dar erau micute si spatiul din ele era cam limitat la un rucsac de laptop.

eu am avut evacuari MIVV foarte misto 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am la 850 Givi E360 de care sint foarte multumit de vreo 12 ani incoace. Fata de E22 sint cu 11 cm mai late in total (5.5 cm fiecare), dar aproape duble ca volum (40 vs 22 litri). Pe un 900 ar veni asa:

 ahobtIX.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

eu aveam niste kapka v33 sau v35 care se inegrau foarte bine in linia motoretei dar erau micute si spatiul din ele era cam limitat la un rucsac de laptop.

eu am avut evacuari MIVV foarte misto 

Nu am nevoie de volum mare, pe hornet ma descurcam cu 2 genti laterale textil de 16l fiecare. Am vazut cateva filmulete cu Mivv pe TDM 900 si da, se aud foarte bine insa e pretul cam mare pentru o pereche noua de tobe de la ei, sper sa gasesc ceva ok sh.

 

 

Acum 3 ore, fuchsia a spus:

Eu am la 850 Givi E360 de care sint foarte multumit de vreo 12 ani incoace. Fata de E22 sint cu 11 cm mai late in total (5.5 cm fiecare), dar aproape duble ca volum (40 vs 22 litri). Pe un 900 ar veni asa:

 ahobtIX.jpg

Par ok si E360, nu latesc mult motocicleta. Un avantaj la E22 din punctul meu de vedere este ca au capacul de deschidere sus, mi se par mai practice. Multumesc pentru sugestie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, daca nu ai nevoie de volum mare + esti hotarat sa schimbi evacuarea, probabil e mai ok cu niste cutii mai mici dar care sa lase loc sub ele pentru o toba aftermarket care sta mai ridicata. E360-urile vin lipite de motocicleta doar cu tobele stock, altfel nu prea mai ramane mult loc sub ele pentru tobe mai ridicate, si daca distantezi suportii ca sa faci loc tobei n-ai facut nimic.

 

Daca ramai hotarat pe ceva gen E22 poti arunca un ochi si la E21, cica ar fi cu 3cm/cutie mai slim decat E22, si pierzi doar 1L din volum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai o da acum la majorat?  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...