Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

probabil cauza este ca imi vine benzina prin robinet pentru ca nu opreste ca lumea,

 

la carburi inca nu am umblat. o sa le duc la service pt curatare si reglare.

 

benzina este probabil multa in cilindru si uda bujiile imediat si adio scanteie, bujiile sunt bune au nici 1000km, bateria invarte fara greturi, problema este ca nici impinsa nu a pornit probabil din cauza bujiilor ude,

 

compresie am cacalau in motor pentru ca in trepta a 2 bloca roata cand o impingeam :D

 

mai cercetez, o sa las cilindrii deschis sa se evapore toata benzina din ea, trebuie sa cumpar alt robinet :lol:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Benzina iti poate ajunge in cilindru daca robinetul de benzina sta deschis, nivelul in carburatoare este f mare si cuiul pontou este uzat. Oricum la ce compresie are tdm-ul...benzina ajunge imediat in cilindru.

:lol: Doar in cazul celor cu pompa de benzina nu se intampla asta, din cate stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca se gasesc kit-uri de reparatie.....Pe louis dar si la kedo....vezi care te coafeaza

 

Iti recomand sa mergi la o reprezentanta YAMAHA si sa comanzi de acolo.. Piesele originale YAMAHA sunt mai ieftine decat cele de la louis.. Merita o incercare :lol: ... bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil cauza este ca imi vine benzina prin robinet pentru ca nu opreste ca lumea,

 

la carburi inca nu am umblat. o sa le duc la service pt curatare si reglare.

 

benzina este probabil multa in cilindru si uda bujiile imediat si adio scanteie, bujiile sunt bune au nici 1000km, bateria invarte fara greturi, problema este ca nici impinsa nu a pornit probabil din cauza bujiilor ude,

 

compresie am cacalau in motor pentru ca in trepta a 2 bloca roata cand o impingeam :D

 

mai cercetez, o sa las cilindrii deschis sa se evapore toata benzina din ea, trebuie sa cumpar alt robinet :lol:(

tip: cu bujia scoasa, da la demaror. nu este compresie, motorul se invarte vioi se evacueaza benzina repede

intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa

 

Ideal ar fi sa pui motoru langa o sursa de caldura apropiata (un radiator, ventilator, uscator de par, etc. vezi tu ce anume :) ), ca procesul de evaporare sa dureze mai putin.

asta e ideea mea!!!!

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa

Daca la 850 robinetul e cum aveam la Diversion, nu prea ai cum sa opresti efectiv benzina. Acolo robinetul avea 3 trepte, normal, direct (benzina venea prin cadere) si rezerva. Pe normal si pe rezerva, atat timp cat nu functiona pompa si robinetul nu avea probleme, nu venea benzina. Tot Yamaha e, deci presupun ca e la fel si la TDM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure.

A, ok, deci nu e la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure.

Da, asa e si la al meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tip: cu bujia scoasa, da la demaror. nu este compresie, motorul se invarte vioi se evacueaza benzina repede

intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa

o sa incerc asta. suna bine. cred ca maine seara

 

cam cat trebuie sa dau? cateva secunde sau mai multe

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da tot nu inteleg la diversion cum e :lol:

Pe pozitiile "normal" si "rezerva" vine benzina doar daca trage pompa (cu vaccum sau electrica) iar pe pozitia centrala, "direct", cade pur si simplu benzina din rezervor in carburatoare sau unde se opreste ea... E facuta probabil pentru cand se strica pompa, cand vrei sa scoti benzina din rezervor prin robinet sau pentru cand ramanea nepornita mai multe zile la rand si se uscau carburatoarele... o lasai juma de minut pe direct si pleca mai usor.

 

o sa incerc asta. suna bine. cred ca maine seara

 

cam cat trebuie sa dau? cateva secunde sau mai multe

Eu faceam chestia asta cu cate o bujie scoasa pe rand si dadeam vreo 2, 3 secunde. Vezi cu bateria...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria e buna, am facut ce am subliniat mai sus de la tovarasu pogor si a mers.

 

a pornit la a 3-a apasare de buton, probabil pornea de la prima dar nu trasesem soc,

 

me happy, saptamana asta o duc la service pentu pregatirea finala si apoi la drum :lol:

 

uhuuuuuu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stii ce dimensiune are surubul incercuit cu verde?

 

am doar 4 suruburi ( sunt cate 2 per capac puse in diagonala) in loc de 8 si vreau sa pun unele care se deschid cheia ca e mai usor decat cu surubelnita

post-21191-1236538389_thumb.jpg

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un thread de urmarit cu niste baieti din Singapore care au cam iesit off road, arata beton motoarele.

http://www.singaporebikes.com/forums/showt...53&page=156

 

Ala-i A.J. cu gasca lui de dementi, pe unde baga aia TDM-urile nu-ti vine sa crezi, zici ca-s chititi sa le distruga. Si mai multe povesti gasiti pe ADVRider , is o gramada de oameni ok pe-acolo, cu multe povesti si informatii, mai ales despre cit de off-roader poate fi TDM-ul :) .

 

@ Cavaleru: desfa un surub de la carb si du-te cu el in piata sau la magazin de materiale de constructii unde au suruburi, e cel mai simplu, tre' sa fii atent sa aiba acelasi pas si sa-l insurubezi intai cu mina. Vezi ca e posibil sa ai amestecul prea bogat in carburi, parerea mea e sa te duci cu ea la service sa sincronizeze carburile si sa regleze jocul supapelor, asa ca de inceput de sezon :D

 

Sa ne vedem sanatosi pe drumuri :lol:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS mi-au bubuit de 2 ori tobele si a iesit fum negru din ele

 

Un review foarte bun si obiectiv:

 

http://www.visordown.com/articles/view/use...0/900/4326.html

 

 

"MISFIRES/POOR STARTING/FLATSPOTS

Pre-injection (1991-2001) machines can suffer from this. Sometimes fuel can leak into the inlet tract when the bike has been standing overnight causing the problem. Flat-spots can be caused by worn carburettors, which many TDM owners complain of - the needles in the downdraught carbs start rattling around and wear their emulsion tubes."

 

Si despre TDM900 cite ceva :

 

http://www.visordown.com/articles/view/fir...dm900/4128.html

 

Si tipul care a desenat TDM-ul, Glynn Kerr:

 

With the official title of Chief Designer, Glynn continued to work on Yamaha models over a period of four years, producing his best-known design, the TDM 850. Other group projects included the GTS1000, BWs scooter, XT600E and Supertenere, in addition to redesigns of the TDR125 and TDM.

 

Tipul e foarte tare, si pentru cine are inclinatii spre design sint foarte interesante articolele de pe pagina sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tradu si mie unu portiunea asta

 

Flat-spots can be caused by worn carburettors, which many TDM owners complain of - the needles in the downdraught carbs start rattling around and wear their emulsion tubes. Best thing is to ride the bike, hear it running and ask if a Dyno-Jet kit or similar has been fitted.

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu plecarile si intalnirile de 1 mai. Clubul Valah Targoviste si Road Riders Pitesti vor pleca de 1 mai in Bulgaria la Veliko Tarnovo. Cei ce doresc sa ni se alature sunt bineveniti .

 

Bafta

Editat de bamsee_tgv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...