Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 probabil cauza este ca imi vine benzina prin robinet pentru ca nu opreste ca lumea, la carburi inca nu am umblat. o sa le duc la service pt curatare si reglare. benzina este probabil multa in cilindru si uda bujiile imediat si adio scanteie, bujiile sunt bune au nici 1000km, bateria invarte fara greturi, problema este ca nici impinsa nu a pornit probabil din cauza bujiilor ude, compresie am cacalau in motor pentru ca in trepta a 2 bloca roata cand o impingeam mai cercetez, o sa las cilindrii deschis sa se evapore toata benzina din ea, trebuie sa cumpar alt robinet ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virusul Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Un thread de urmarit cu niste baieti din Singapore care au cam iesit off road, arata beton motoarele. http://www.singaporebikes.com/forums/showt...53&page=156 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 trebuie sa cumpar alt robinet ( Vezi ca se gasesc kit-uri de reparatie.....Pe louis dar si la kedo....vezi care te coafeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Benzina iti poate ajunge in cilindru daca robinetul de benzina sta deschis, nivelul in carburatoare este f mare si cuiul pontou este uzat. Oricum la ce compresie are tdm-ul...benzina ajunge imediat in cilindru. Doar in cazul celor cu pompa de benzina nu se intampla asta, din cate stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Vezi ca se gasesc kit-uri de reparatie.....Pe louis dar si la kedo....vezi care te coafeaza Iti recomand sa mergi la o reprezentanta YAMAHA si sa comanzi de acolo.. Piesele originale YAMAHA sunt mai ieftine decat cele de la louis.. Merita o incercare ... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) probabil cauza este ca imi vine benzina prin robinet pentru ca nu opreste ca lumea, la carburi inca nu am umblat. o sa le duc la service pt curatare si reglare. benzina este probabil multa in cilindru si uda bujiile imediat si adio scanteie, bujiile sunt bune au nici 1000km, bateria invarte fara greturi, problema este ca nici impinsa nu a pornit probabil din cauza bujiilor ude, compresie am cacalau in motor pentru ca in trepta a 2 bloca roata cand o impingeam mai cercetez, o sa las cilindrii deschis sa se evapore toata benzina din ea, trebuie sa cumpar alt robinet ( tip: cu bujia scoasa, da la demaror. nu este compresie, motorul se invarte vioi se evacueaza benzina repede intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa Ideal ar fi sa pui motoru langa o sursa de caldura apropiata (un radiator, ventilator, uscator de par, etc. vezi tu ce anume ), ca procesul de evaporare sa dureze mai putin. asta e ideea mea!!!! Editat Martie 8, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 asta e ideea mea!!!! Mai invatam si noi cate ceva . Caci doar de aceea suntem prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa Daca la 850 robinetul e cum aveam la Diversion, nu prea ai cum sa opresti efectiv benzina. Acolo robinetul avea 3 trepte, normal, direct (benzina venea prin cadere) si rezerva. Pe normal si pe rezerva, atat timp cat nu functiona pompa si robinetul nu avea probleme, nu venea benzina. Tot Yamaha e, deci presupun ca e la fel si la TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure. A, ok, deci nu e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 da tot nu inteleg la diversion cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure. Da, asa e si la al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) tip: cu bujia scoasa, da la demaror. nu este compresie, motorul se invarte vioi se evacueaza benzina repedeintre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa o sa incerc asta. suna bine. cred ca maine seara cam cat trebuie sa dau? cateva secunde sau mai multe Editat Martie 8, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 PS mi-au bubuit de 2 ori tobele si a iesit fum negru din ele PS2 ma duc jos la motor daca aveti idei dati-mi un sms la 0722905025 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 da tot nu inteleg la diversion cum e Pe pozitiile "normal" si "rezerva" vine benzina doar daca trage pompa (cu vaccum sau electrica) iar pe pozitia centrala, "direct", cade pur si simplu benzina din rezervor in carburatoare sau unde se opreste ea... E facuta probabil pentru cand se strica pompa, cand vrei sa scoti benzina din rezervor prin robinet sau pentru cand ramanea nepornita mai multe zile la rand si se uscau carburatoarele... o lasai juma de minut pe direct si pleca mai usor. o sa incerc asta. suna bine. cred ca maine seara cam cat trebuie sa dau? cateva secunde sau mai multe Eu faceam chestia asta cu cate o bujie scoasa pe rand si dadeam vreo 2, 3 secunde. Vezi cu bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 bateria e buna, am facut ce am subliniat mai sus de la tovarasu pogor si a mers. a pornit la a 3-a apasare de buton, probabil pornea de la prima dar nu trasesem soc, me happy, saptamana asta o duc la service pentu pregatirea finala si apoi la drum uhuuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) care stii ce dimensiune are surubul incercuit cu verde? am doar 4 suruburi ( sunt cate 2 per capac puse in diagonala) in loc de 8 si vreau sa pun unele care se deschid cheia ca e mai usor decat cu surubelnita Editat Martie 8, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Un thread de urmarit cu niste baieti din Singapore care au cam iesit off road, arata beton motoarele.http://www.singaporebikes.com/forums/showt...53&page=156 Ala-i A.J. cu gasca lui de dementi, pe unde baga aia TDM-urile nu-ti vine sa crezi, zici ca-s chititi sa le distruga. Si mai multe povesti gasiti pe ADVRider , is o gramada de oameni ok pe-acolo, cu multe povesti si informatii, mai ales despre cit de off-roader poate fi TDM-ul . @ Cavaleru: desfa un surub de la carb si du-te cu el in piata sau la magazin de materiale de constructii unde au suruburi, e cel mai simplu, tre' sa fii atent sa aiba acelasi pas si sa-l insurubezi intai cu mina. Vezi ca e posibil sa ai amestecul prea bogat in carburi, parerea mea e sa te duci cu ea la service sa sincronizeze carburile si sa regleze jocul supapelor, asa ca de inceput de sezon Sa ne vedem sanatosi pe drumuri Editat Martie 9, 2009 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 maine o duc la doctori, e stabilit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 PS mi-au bubuit de 2 ori tobele si a iesit fum negru din ele Un review foarte bun si obiectiv: http://www.visordown.com/articles/view/use...0/900/4326.html "MISFIRES/POOR STARTING/FLATSPOTS Pre-injection (1991-2001) machines can suffer from this. Sometimes fuel can leak into the inlet tract when the bike has been standing overnight causing the problem. Flat-spots can be caused by worn carburettors, which many TDM owners complain of - the needles in the downdraught carbs start rattling around and wear their emulsion tubes." Si despre TDM900 cite ceva : http://www.visordown.com/articles/view/fir...dm900/4128.html Si tipul care a desenat TDM-ul, Glynn Kerr: With the official title of Chief Designer, Glynn continued to work on Yamaha models over a period of four years, producing his best-known design, the TDM 850. Other group projects included the GTS1000, BWs scooter, XT600E and Supertenere, in addition to redesigns of the TDR125 and TDM. Tipul e foarte tare, si pentru cine are inclinatii spre design sint foarte interesante articolele de pe pagina sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 tradu si mie unu portiunea asta Flat-spots can be caused by worn carburettors, which many TDM owners complain of - the needles in the downdraught carbs start rattling around and wear their emulsion tubes. Best thing is to ride the bike, hear it running and ask if a Dyno-Jet kit or similar has been fitted. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) golurile de putere is cauzate de carburile care stau in cap, acele zdrangane si isi phoot tuburile de emulsie (rezumat). Editat Martie 9, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) In legatura cu plecarile si intalnirile de 1 mai. Clubul Valah Targoviste si Road Riders Pitesti vor pleca de 1 mai in Bulgaria la Veliko Tarnovo. Cei ce doresc sa ni se alature sunt bineveniti . Bafta Editat Martie 9, 2009 de bamsee_tgv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 cat veti sta acolo? ce buget estimezi ca ar fi necesar? se poate sta la cort?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 super tare iar imi picura apa pe la termostat, tu-i mama ei de garnitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.