Cavaleru Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 salut. bine ai venit. de unde esti? o poza cu mobra pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 bine ai venit . aradu` asta tot mai multe tedemeuri are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Welcome. In arad sunt oameni seriosi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Inca nu stiu ce fac de 1 mai....dar oricum vreau sa ocolesc drumurile intens circulate de cei care ies la o berica si un mic. Cam in toate zonele cu putina verdeata si spatiu pt un gratar vor fi extra pline. Dar ca si conceptie eu sunt deschis la orice drum excursie tura sau cum sa mai numi ...numai cu mobra sa fie ps: serviciul meu ma dispera...deja preconizez multe weekenduri in care o sa fiu nevoit sa muncesc:(((((((((((( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 am umblat ieri la mobra dar nu am reusit sa o pornesc, am curatat bujiile, le-am frecat cu peria de sarma si degeaba, mi le uda foarte rpd si nu imi dau seama dc ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) am umblat ieri la mobra dar nu am reusit sa o pornesc, am curatat bujiile, le-am frecat cu peria de sarma si degeaba, mi le uda foarte rpd si nu imi dau seama dc ( Probabil incercand de multe ori sa pornesti mobra, camera de ardere s-a ''inundat'' de benzina, iar curatand bujiile si pornind-o iara, pistonul arunca instantaneu putina benzina ramasa in camera de ardere, pe bujii. Astfel ele nu mai dau sacanteie, caci sunt umede. Asa pateam si eu cu fostul motor (un cb 450s). Singura solutie pe care o aveam (si o puneam in aplicare), era sa scot bujiile pentru a se putea evapora benzina ramasa. Ideal ar fi sa pui motoru langa o sursa de caldura apropiata (un radiator, ventilator, uscator de par, etc. vezi tu ce anume ), ca procesul de evaporare sa dureze mai putin. Numai bine Editat Martie 8, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 am inteles. o sa ma duc acum sa scot bujiile si le las asa pana mai reglez celelate chestii. tu-i mam ei de benzina. are cum sa ajunga benzina in pistoane doar daca motocicleta sta mult timp? cum? si care ar fi cauza ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Mda.. poze cu "mobra" mai incolo ink nu i`am facut.. ii cam veche saracul moto, dar porneste la prima Am patzit si eu k s`au udat bujiile, si n`am stiut de ce.. Era deschiderea prea mare... De fiecare data trebuia sa scot, si sa`i curatz, sa`i ard. si apoi se pornea.. de cand i`am modificat deschiderea, porneste perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) am inteles. o sa ma duc acum sa scot bujiile si le las asa pana mai reglez celelate chestii. tu-i mam ei de benzina. are cum sa ajunga benzina in pistoane doar daca motocicleta sta mult timp? cum? si care ar fi cauza ??? Benzina iti poate ajunge in cilindru daca robinetul de benzina sta deschis, nivelul in carburatoare este f mare si cuiul pontou este uzat. Oricum la ce compresie are tdm-ul...benzina ajunge imediat in cilindru. Bateria cum este? Curent ai? Stii vorba aia veche....Benzineste, Scanteieste..........ar trebui sa mearga. De asemenea....bujiile cand le-ai schimbat ultima oara? Daca nu stii cand au fost schimbate si mai ales daca arata ca si cand ar fi vechi , eu recomand schimbarea lor. Editat Martie 8, 2009 de bamsee_tgv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 probabil cauza este ca imi vine benzina prin robinet pentru ca nu opreste ca lumea, la carburi inca nu am umblat. o sa le duc la service pt curatare si reglare. benzina este probabil multa in cilindru si uda bujiile imediat si adio scanteie, bujiile sunt bune au nici 1000km, bateria invarte fara greturi, problema este ca nici impinsa nu a pornit probabil din cauza bujiilor ude, compresie am cacalau in motor pentru ca in trepta a 2 bloca roata cand o impingeam mai cercetez, o sa las cilindrii deschis sa se evapore toata benzina din ea, trebuie sa cumpar alt robinet ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virusul Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Un thread de urmarit cu niste baieti din Singapore care au cam iesit off road, arata beton motoarele. http://www.singaporebikes.com/forums/showt...53&page=156 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 trebuie sa cumpar alt robinet ( Vezi ca se gasesc kit-uri de reparatie.....Pe louis dar si la kedo....vezi care te coafeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Benzina iti poate ajunge in cilindru daca robinetul de benzina sta deschis, nivelul in carburatoare este f mare si cuiul pontou este uzat. Oricum la ce compresie are tdm-ul...benzina ajunge imediat in cilindru. Doar in cazul celor cu pompa de benzina nu se intampla asta, din cate stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Vezi ca se gasesc kit-uri de reparatie.....Pe louis dar si la kedo....vezi care te coafeaza Iti recomand sa mergi la o reprezentanta YAMAHA si sa comanzi de acolo.. Piesele originale YAMAHA sunt mai ieftine decat cele de la louis.. Merita o incercare ... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) probabil cauza este ca imi vine benzina prin robinet pentru ca nu opreste ca lumea, la carburi inca nu am umblat. o sa le duc la service pt curatare si reglare. benzina este probabil multa in cilindru si uda bujiile imediat si adio scanteie, bujiile sunt bune au nici 1000km, bateria invarte fara greturi, problema este ca nici impinsa nu a pornit probabil din cauza bujiilor ude, compresie am cacalau in motor pentru ca in trepta a 2 bloca roata cand o impingeam mai cercetez, o sa las cilindrii deschis sa se evapore toata benzina din ea, trebuie sa cumpar alt robinet ( tip: cu bujia scoasa, da la demaror. nu este compresie, motorul se invarte vioi se evacueaza benzina repede intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa Ideal ar fi sa pui motoru langa o sursa de caldura apropiata (un radiator, ventilator, uscator de par, etc. vezi tu ce anume ), ca procesul de evaporare sa dureze mai putin. asta e ideea mea!!!! Editat Martie 8, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 asta e ideea mea!!!! Mai invatam si noi cate ceva . Caci doar de aceea suntem prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa Daca la 850 robinetul e cum aveam la Diversion, nu prea ai cum sa opresti efectiv benzina. Acolo robinetul avea 3 trepte, normal, direct (benzina venea prin cadere) si rezerva. Pe normal si pe rezerva, atat timp cat nu functiona pompa si robinetul nu avea probleme, nu venea benzina. Tot Yamaha e, deci presupun ca e la fel si la TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure. A, ok, deci nu e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 da tot nu inteleg la diversion cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure. Da, asa e si la al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) tip: cu bujia scoasa, da la demaror. nu este compresie, motorul se invarte vioi se evacueaza benzina repedeintre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa o sa incerc asta. suna bine. cred ca maine seara cam cat trebuie sa dau? cateva secunde sau mai multe Editat Martie 8, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 PS mi-au bubuit de 2 ori tobele si a iesit fum negru din ele PS2 ma duc jos la motor daca aveti idei dati-mi un sms la 0722905025 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 da tot nu inteleg la diversion cum e Pe pozitiile "normal" si "rezerva" vine benzina doar daca trage pompa (cu vaccum sau electrica) iar pe pozitia centrala, "direct", cade pur si simplu benzina din rezervor in carburatoare sau unde se opreste ea... E facuta probabil pentru cand se strica pompa, cand vrei sa scoti benzina din rezervor prin robinet sau pentru cand ramanea nepornita mai multe zile la rand si se uscau carburatoarele... o lasai juma de minut pe direct si pleca mai usor. o sa incerc asta. suna bine. cred ca maine seara cam cat trebuie sa dau? cateva secunde sau mai multe Eu faceam chestia asta cu cate o bujie scoasa pe rand si dadeam vreo 2, 3 secunde. Vezi cu bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 bateria e buna, am facut ce am subliniat mai sus de la tovarasu pogor si a mers. a pornit la a 3-a apasare de buton, probabil pornea de la prima dar nu trasesem soc, me happy, saptamana asta o duc la service pentu pregatirea finala si apoi la drum uhuuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.