Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salut ...

 

 

 

Sunt si eu posesorul unui TDM 850 -1997- luat din Italia.....si se pare ca ma bag si eu in gasca voastra.....

atasaez cateva poze cu el ...in unele poze este fara carene pt ca i-am schimbat bujiile...

 

Salut si sa o stapanesti sanatos si fara probleme.

 

In alta ordine de idei, am o nelamurire referitor la amortizorul spate de la tdm. Eu am modelul 4tx nu stiu daca amortizoarele spate sunt la felcu modelul 3vd. Problema mea, amortizorul are doua setari S si H. La voi merge sa schimbi setarea cu mana?. Ca la mine merge. Mi-au dat si o cheie in setul cu care a venit motorul si ma intreb daca nu cumva urechile alea ar trebui sa se miste mai greu? Voi ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine se misca usor, mai am un alt amortizor la care nu se misca deloc . probabil imi trbuie cheia aia.

 

eu in tin pe soft ca sa ajung mai bine la pamant, oricum se simte mai bine asa prin bucuresti.

 

vedem acum dupa ce imi schimba uleiul in furca cum se va comporta.

 

bamse ne-am amenintat cu niste poze cu instalatia de ungere. cand o vedem? :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine se misca usor, mai am un alt amortizor la care nu se misca deloc . probabil imi trbuie cheia aia.

 

eu in tin pe soft ca sa ajung mai bine la pamant, oricum se simte mai bine asa prin bucuresti.

 

vedem acum dupa ce imi schimba uleiul in furca cum se va comporta.

 

bamse ne-am amenintat cu niste poze cu instalatia de ungere. cand o vedem? :friends:

 

Intrebarea mea e ...daca se misca usor, e dus?

 

Instalatia de ungere o vedeti maine, ca trebuie sa "dezgrop" motorul. E in garaj la subsol si am un morman de pietris in fata intrarii de la garaj. Trebuie sa dau la lopata jumatate de zi ca sa-l pot scoate de acolo. Oricum maine daca e frumos o sa "lopatez" si o sa scot motorul sa ii reglez carburatoarele cu vacuumetre si sa-i schimb uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inseamana ca e dus pt ca se misca usor.

 

la mana nu sesizezi nici o diferenta intre cele 2 setari?

 

De schimbat se schimba setarea. Nici nu ma gandesc sa sara singur de acolo, nu are cum.Insa e normal sa se miste selectorul asa usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mi-a spus ca sunt probleme cu piesele de schimb pentru Yamaha, motiv pentru care imi recomanda sa ma feresc de marca asta. Aceia dintre voi care ati avut nevoie de piese cat de usor ati facut rost si de unde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si sa o stapanesti sanatos si fara probleme.

 

In alta ordine de idei, am o nelamurire referitor la amortizorul spate de la tdm. Eu am modelul 4tx nu stiu daca amortizoarele spate sunt la felcu modelul 3vd. Problema mea, amortizorul are doua setari S si H. La voi merge sa schimbi setarea cu mana?. Ca la mine merge. Mi-au dat si o cheie in setul cu care a venit motorul si ma intreb daca nu cumva urechile alea ar trebui sa se miste mai greu? Voi ce spuneti?

 

 

Un amortizor de la un 3VD merge perfect la un 4TX din 2000, iti spun asta fiindca am facut chestia asta.

 

Cele doua urechi seteaza cursa arcului S-H (Soft-Hard) si trebuie sa poti sa le reglezi cu mana (apesi si rotesti).Practic pe HARD, arcul lucreaza cu mai putine spire (pentru HARD apesi, rotesti si talerul superior al arcului se intercaleaza intre spirele acestuia).Eu nu pot sa-l las pe HARD fiindca la prima groapa ma arunca din sa.

 

Cheia aia care o ai este probabil pentru piulita aia crenelata din partea superioara a amortizorului de unde reglezi GRADUL DE AMORTIZARE.Insa si piulita aia merge uneori cu mana.

 

Ideea este ca taria arcului si gradul de amortizare al amortizorului (evident) sunt chestii diferite si se regleaza diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Cele doua urechi seteaza cursa arcului S-H (Soft-Hard) si trebuie sa poti sa le reglezi cu mana (apesi si rotesti).Practic pe HARD, arcul lucreaza cu mai putine spire (pentru HARD apesi, rotesti si talerul superior al arcului se intercaleaza intre spirele acestuia).Eu nu pot sa-l las pe HARD fiindca la prima groapa ma arunca din sa.

 

Cheia aia care o ai este probabil pentru piulita aia crenelata din partea superioara a amortizorului de unde reglezi GRADUL DE AMORTIZARE.Insa si piulita aia merge uneori cu mana.

 

Ideea este ca taria arcului si gradul de amortizare al amortizorului (evident) sunt chestii diferite si se regleaza diferit.

 

Raportandu-ne la 1."pretensionarea arcului (preload)", 2."extensie (rebound dumping)" si 3."compresie (compression dumping)" spune-mi si te rog la ce anume te referi cand spui:

 

Taria arcului = ?

Gradul de amortizare = ?

 

Alta chestie, esti sigur ca asa functioneaza acel S-H, ca se intercaleaza talerul intre spirele arcului? Nu iti strange arcul pur si simplu? (preload)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti ce ziceti duminica de o intalnire la academie in fata??

Eu m-as baga, mai ales daca sa lasa cu o "mica" excursie de duminica. S-ar putea sa fie cam frig, dar macar nu ploua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit in gasca noastra, a tdm-istilor :cheers:

Frumoasa mobra, sa ai parte de ea si sa te tina multi si multi km fara incidente. Poate ne vom cunoaste cu totii curand, la o intalnire a noastra.

Te salut, numai bine :friends:

 

PS: apropo, din ce localitate esti?

sunt din Bucuresti si referitor la amortizor il schimb foarte usor de la hard la soft fara nicio cheie.......chestia este ca vreau sa o ridic mai mult si treb sa ma duc la niste mesteri......cineva mi-a spus sa o ridic ca o sa dau rau cu fesele la canale...voi ce spune-ti?

 

chestia este ca si la bujii m-am chinuit opt ca, cheia ei s-a decalibrat incercand sa le scot si a trebuit sa fac niste romanisme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ieri am facut ce am spus si am scos motorul din garaj. Am reglat carburatoarele, i-am schimbat uleiul si filtrul. e ok. Am facut si poze sistemului de ungere a lantului facut de mine.Fara electrovalva deocamdata pt ca vreau sa vad daca imbunatateste ceva. si poze...

 

post-12687-1237020487_thumb.jpg post-12687-1237020502_thumb.jpg post-12687-1237020511_thumb.jpg post-12687-1237020518_thumb.jpg post-12687-1237020524_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ieri am facut ce am spus si am scos motorul din garaj. Am reglat carburatoarele, i-am schimbat uleiul si filtrul. e ok. Am facut si poze sistemului de ungere a lantului facut de mine.Fara electrovalva deocamdata pt ca vreau sa vad daca imbunatateste ceva. si poze...

bamse vat ca ies 3 furtune din sticla, unu se duce jos pt ungere dar celelalte??

 

Si daca venim, ce planuri ai? :friends:

 

 

pai eu as vrea sa veniti sa ne intalnim. stabilim la fata locului pe unde sa ne plimbam :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...