Rocker Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) si a 3 parte este kitul de montaz, inca niste euro yep dar merita toti banii, zic eu Editat Martie 16, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 yep dar merita toti banii, zic eu ssunt ceva dar merita parca era si un kit complet la vanzare tot pe louis dar nu mai stiu exact ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ce ulei bag un ungator??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 linx si marius iata parbrizul de care ziceam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) ce ulei bag un ungator??? Ai putea incerca un T90 de transmisie (de-ala clasic si antic), daca nu e prea frig afara. Si depinde cat de "gatuit" e furtunul tau. Incearca asa ceva si daca e prea gros, un ulei de motor cat mai primitiv si vascos (monograd 50, 40 sau 20W-50 daca nu gasesti). --- Cateva poze cu priza de 12V instalata vineri. Isi face treaba foarte bine si o recomand cu incredere, pare foarte bine facuta (steckerul intra fest si sigur), mai bine decat toate prizele auto pe care am avut ocazia sa le folosesc, inclusiv pe masini mai masini. Este vorba de aceasta. Se poate pune un intrerupator undeva pe fir, daca vreti sa nu fie activa tot timpul, din diverse motive. Nu am pus-o pe contact dupa ce am vb cu o cunostinta - bun electrician - si mi-a recomandat cu incredere sa o leg direct la baterie. Am dat si o mica gaura in carcasa prizei, orientata in jos, cu scopul de a nu acumula apa care ar putea intra inauntru. linx si marius iata parbrizul de care ziceam Da, e ok, nu cred ca o sa-ti dea vantul peste casca, dar te ajuta sa nu mai iei atata vant in piept la viteze mai mari. Mie unu insa imi pare cam uratzel si as fi ales mai degraba modelul ala care ti l-am aratat mai demult. stege parca are de-ala si am vazut pe mai multe 4TXuri. Editat Martie 16, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Ce fain de voi.. :| Si eu imi mananc nervii k nu primesc numerele.. ( Duminica si eu am iesit.. da numai p`aici.. prin zona.. Am avea o cerere.. Imi lipseste piulitzele de prindere de la carenele laterale, cele din cadru.. Si nu stiu cum arat.. Le confectionez eu, doar sa`mi trimiteti o poza, k nu imi pot imagina cum se prinde in gaura aia ovala din cadru. Mersi, Si Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 linx 2 sfaturi iti dau 1 lasa mustatile un pic mai lungi la soricei 2 spala mobra Ce fain de voi.. :| Si eu imi mananc nervii k nu primesc numerele.. ( Duminica si eu am iesit.. da numai p`aici.. prin zona.. Am avea o cerere.. Imi lipseste piulitzele de prindere de la carenele laterale, cele din cadru.. Si nu stiu cum arat.. Le confectionez eu, doar sa`mi trimiteti o poza, k nu imi pot imagina cum se prinde in gaura aia ovala din cadru. Mersi, Si Bafta! sunt nite bucse de cauciuc cu miez de fier filetat. faza e ca nu gasesti decat la yamaha ce iti trebuie. e un sistem tare tampit. la chestia ovala inca ma gandesc la o solutie cred am gasit ce si cum dar pana nu o aplic nu e nimic sigut. va tin la curent, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Merci, dar... 1. Urasc mustatile alea, mai ales cioturile care agatza si zgarie. Am fortat eu intr-unul o data si nu dadea semne sa cedeaze. 2. Capitolul spalat mobra e f dureros la mine. Nu stiu cum sa procedez. Mi-e mila sa o duc la jet, unde abia asteapta baietii sa ma rupa cu presiunea lor pe peste tot, in ciuda insistentelor iar cu furtunul, carpa speciala si perie am incercat azi la vecinii din curte, o firma de polish. Mi-a luat aproape o ora si parca tot n-a iesit perfect. Am spalat-o ca maine as vrea sa trec pe la Dual Tours sa-i intreb de rateurile alea si de schimbatorul care agatza, merge cam urat. Azi am observat ca pe cricul central, cu ambreiajul tras la maxim intr-a-ntaia, roata spate se misca incet (am inteles ca e normal), insa si INCONSTANT... merge, da ca se opreste, apoi pleaca iar, eu nemiscand mana de pe ambrieaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Uite si carena inferioara de care ziceam: Tot uitandu-ma prin poze, am gasit si asta: Nu v-ar place sa aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 asta chair nu stiu ce poate fi.... ma depaseste total. cum nu am cric central nu stiu ce sa zic mariuse ce e aia din ultima poza??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ai ai ai ai hat cavaleru sa nem recunoaste tu egy turbo kind vezut tu la el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 PS superbe carenele pot sa il iau pe cel negru? te descurci tu cu celelalte 2 ai ai ai ai hat cavaleru sa nem recunoaste tu egy turbo kind vezut tu la el ? aveam o banuiala dar am zis sa nu scap vreun porumbel din taste. eu as vrea un 900 mai intai decat un astfel de kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Uite si carena inferioara de care ziceam:... Nu v-ar place sa aveti? Uite alte doua poze, vazuta mai din fata. Eu unu nu le agreez deloc. In schimb mi-as dori f.f. mult un bugspoiler original... daca n-ar fi 350 de euro. Mai mult de atat ptr un TDM eu zic ca deja inseamna sa fortezi nota, se vede ca e gandita ca o mobra semicarenata. --- Aia e turbina? Cred ca as da gata un cauciuc spate in cateva luni cel mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 bugu nu imi place deloc . ms pt pozele cu TDM-ul galben. absolut superb i'm inlove 3 times (iubita,TDM-ul meu si TDM-ul galben) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 mah nu m-ar deranja ideea de carena full, da nah cum nici nu se apropie de oem, costa(ai dat cu ea de pamant - ai bagat pendula) , nush cu imperfectiunile cum sta - fabricatie/montaj. da 46`le ala ... e o chestiune de gust (gust de ala cum au si tziganii care`s numa haur in gura). cat despre turbo ... negrule te rog , la ce dracu ar pune cineva asa ceva pe tdm io nu inteleg. bun bun, vrei sa suprinzi gixerele la stop, da ii ca si cum ai pune n2o pe GLK (ciudata analogie, da sa intelegeti ce vreau sa zic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 faina plimbare ati tras si faine motoare aveti . sa aveti noroc de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) mariuse ce e aia din ultima poza??? Ala este un turbocompresor. Editat Martie 16, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 210hp?? plus 30 de la nitro deja e racheta. sunt curios cum e sa tragi de gaz in ultima treapta. fabulos dar nu mi-as monta asa ceva, e prea de domeniul SFlui, cred ca in conditile de ma sus motoru devine consumabila =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 referitor la priza de 12 volti...eu mi-am montat-o cu un fir lung de vreo 2 metri, ptr ca am zis eu ca poate vreau sa trag priza in cort, pe langa motor, samd...o strang f usor si o bag in spatele stopului sub sa. cand am avut nevoie de ea ptr gps, am pus-o pe ghidon. este util sa ai fir lung. sunt situatii in care nu iti poti lasa telefonul la incarcat pe motor, atata timp cat esti in cort, sau vrei sa repari ceva noaptea, si trebuie sa te plimbi cu lumina pe langa tine...in plus, poate vreodata ai nevoie de fir, asa ca, tai din ala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 super misto, nu m-ash fi gandit la asta (inca nu am avut nevoie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 scurt nu face, deorece cablul este muult supradimensionat ca izolatie, si este transparent. adica in caz ca se ciupeste, este f vizibil...odata ce nu ai consumator, nu ai de ce sa-ti fie teama de baterie descarcata. totul este sa tragi cablul cu simt de raspundere. eu m-am legat de + de la releul de pornire, si masa de la un surub... nu exista nici un pericol. daca o luam asa, mai degraba s-ar face scurt pe circuit pana contact la instalatia motoretei deorece are niste ani, si nu este nimic vizibil... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) referitor la priza de 12 volti...eu mi-am montat-o cu un fir lung de vreo 2 metri, ptr ca am zis eu ca poate vreau sa trag priza in cort, pe langa motor, samd...o strang f usor si o bag in spatele stopului sub sa. cand am avut nevoie de ea ptr gps, am pus-o pe ghidon. este util sa ai fir lung. sunt situatii in care nu iti poti lasa telefonul la incarcat pe motor, atata timp cat esti in cort, sau vrei sa repari ceva noaptea, si trebuie sa te plimbi cu lumina pe langa tine...in plus, poate vreodata ai nevoie de fir, asa ca, tai din ala.. mare mester e madcox. hai sa va dau si eu o problema de rezolvat deci cu becurile originale de 35w nu puteam sa le tin pe ambele aprinse pt ca imi papa bateria - mergeam doar cu un far functional. am schimba becurile cu mufe and shit cu h4 55w - acelasi simptom. dc??? Editat Martie 17, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 nu iti tinea 35 si voiai 55 acuma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 nu dar logic e ca daca tine 1 far de 55w ar trebui sa tina si 2 de 35w, ... nu inteleg dc mortii masii nu am suficienta putere din alternator. cum dracu pot verifica daca alternatorul e bun? sa o duc la service yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 ai manualele de service ? acuma is la lucru da sigur am vazut pe undeva ce&cum trebe sa faci<yamaha tdm>. implica masurat de rezistente. daca nu este in manualele de service sa imi spui, si ma pun sa caut in bookmarkuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.