mariusspuneceva Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 eh , am incurcat si eu cuvintele ce mare lucuru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 TeDeMeul a ajuns acasa Nu vreau sa spun ca e cel mai mare sau cel mai bun sau alte superlative, ci doar ca diferenta fata de Transalp e notabila Pozitia in sa e buna, manevrabilitatea uluitoare, stabilitatea in curbe e remarcabila De la Brasov la Arad am venit bine, pe portiunile care mi-au permis am avut viteza de croaziera 120, cu varfuri la 140-150 Am facut plinul de 2 ori, consumul rezultat a fost 5,87 l/100km Marele Sef mi-a si udat-o, mege bine si pe ploaie Cateodata mai uitam sa schimb in a 5-a si ma miram ce bine sare de la 120 la 140 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 TeDeMeul a ajuns acasaNu vreau sa spun ca e cel mai mare sau cel mai bun sau alte superlative, ci doar ca diferenta fata de Transalp e notabila Pozitia in sa e buna, manevrabilitatea uluitoare, stabilitatea in curbe e remarcabila De la Brasov la Arad am venit bine, pe portiunile care mi-au permis am avut viteza de croaziera 120, cu varfuri la 140-150 Am facut plinul de 2 ori, consumul rezultat a fost 5,87 l/100km Marele Sef mi-a si udat-o, mege bine si pe ploaie Cateodata mai uitam sa schimb in a 5-a si ma miram ce bine sare de la 120 la 140 sa o stapaesti sanastos si fara probleme. ce consum bun. sper sa o pot scoate si eu pe a mea curand la o tura sa ii fac consumu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Motorul meu fiind defect , am luat transalpul lui Nicu (Korben Dallas) si am mers in intampinarea lui , el venind de la Brasov cu noua achizitie ... Tdm-ul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 TeDeMeul a ajuns acasaNu vreau sa spun ca e cel mai mare sau cel mai bun sau alte superlative, ci doar ca diferenta fata de Transalp e notabila Pozitia in sa e buna, manevrabilitatea uluitoare, stabilitatea in curbe e remarcabila De la Brasov la Arad am venit bine, pe portiunile care mi-au permis am avut viteza de croaziera 120, cu varfuri la 140-150 Am facut plinul de 2 ori, consumul rezultat a fost 5,87 l/100km Marele Sef mi-a si udat-o, mege bine si pe ploaie Cateodata mai uitam sa schimb in a 5-a si ma miram ce bine sare de la 120 la 140 Salutare Nicule, bine ai venit in randul tdm-istilor. Sa ai parte de multi km. cu mobra, fara reparatii capitale si sa ai grija de tdm, caci si el va avea grija de tine Sper sa ne vedem in curand, cu totii, la o intalnire a TDM-urilor. Numai bine si asfalt uscat ps: frumoasa mobra, apropo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 sa-l stapanezi sanatos, si sa iti completezi profilu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Tocmai m-am intors de la Cluj. Traseul a fost Bucuresti - Paralela 45 - Moreni - Paralela 45 - Brasov - Sighisoara - Targu Mures - Cluj. Am pus benzina la plecare si la Targu Mures inca mai aveam 2 linii. As fi putut ajunge in Cluj cu alea doua linii, dar am gasit benzina ieftina in Targu Mures si n-am vrut sa ratez ocazia. Consumul a iesit 3.96 L/100Km. Am mers cu 80/115 Km/h. BTW, drumul de la Brasov la Targu Mures este excelent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 sa-l stapanezi sanatos, si sa iti completezi profilu` Multumesc tuturor pentru urari si pentru primire, si in special lui ishmael pentru sfaturi si pentru drive-test Nu oricine iti da pe mana motocicleta doar ca sa vezi cum merge Profilul il voi completa cand voi avea numarul de Arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Welcome, Korben Dallas. Ne scrii si noua un review comparativ TDM vs. Transalp? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Welcome, Korben Dallas.Ne scrii si noua un review comparativ TDM vs. Transalp? Multumesc anticipat. Paaaaaiii... E greu, sunt motociclete destinate unor segmente diferite Transalp: sprintena, usoara, consum mai mic, motorul suna frumos, fin, din aceasta cauza unii schimba toba ca sa creada ca au motocicleta , simte al doilea pasager (daca are peste 60 kg), vibratiile se simt mai puternic, la 120 km/h se cam termina nervul, dar e rege pe drumuri proaste, macadam, forestiere etc. La modelul pe care il am eu, ghidonul nu e foarte grozav, acesta fiind inaltat si reproiectat la modelele mai recente (2000+) Ramane o optiune foarte serioasa pentru excursii la munte TDM: kilogramele in plus sunt primele care te anunta ca joaca s-a terminat, wake up, boy! Sunetul motorului, fata de TA, te face sa te gandesti ca motorul e varza, dar de fapt e sunetul tehnologiei diferite fata de TA. Cei aproape 30 CP in plus fata de TA isi spun cuvantul la toate capitolele. Desigur, si la consum, dar e un pret pe care il platesc cu placere. Pe drum prost nu e o incantare, dar pe drum bun arata tot ce poate, acceleratiile in treapta a 4-a sunt devastatoare. Confortabila, stabila (combinatia 17 pe spate cu 18 pe fata) nu s-a sinchisit de +60 kg ale sotiei, viteza de croaziera 120+, e un tourer foarte bun. Cum incet-incet calitatea soselelor asfaltate din RO creste, ma astept sa fac deplasari lungi, pentru ca acesta e motivul pentru care am optat pentru tourer Cert esta ca niciodata nu voi ajunge cu TDM pe unde m-a dus Transalpul Pe distante relativ mici, cu iesiri in offroad, TA e foarte bun Dar daca vrei sa faci un turneu adevarat, cred ca TDM e mai bun, nu e asa de obositor la drum, plusul de putere de ajuta sa ajungi mai repede la destinatie Singura observatie e tot cu trimitere la greutate, care poate deveni obositoare din punct de vedere fizic la viteze mici Concluzia am tras-o chiar la inceput Sunt motociclete diferite, timpul va demonstra daca am facut o alegere inteleapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Bine ai venit printre noi!!!!!!!!!! Frumoasa bestie ai achizitionat. Bravo. Sa o stapanesti sanatos. Marius....ma superi cu consumurile acelea de scutere TDM vs Transalp : din experienta mea din weekendu' 1 mai muncitoresc. Am bagat eu TDM '92 si un Wildhog Transalp '98 cam asa: 1 mai Odorhei - Gheorgheni - Cheile Bicazului - Bicaz - Durau (Ceahlau) somn - 2 mai Durau - Poiana Teiului - Borca - Brosteni - Darmova -Paltinis - Panaci - Vatra Dornei aici doar forestier (somn) - 3 mai Vatra Dornei - Neagra Sarului - Gura Haitii - si trebuia sa urmeze rezervatia Calimani dar nu ne-au lasat inauntru ...si cica oricum zapada e prea mare sa trecem cu motoarele:( ne-am intors pana la Panaci si am luat directia Paltinis. De aici spre Bilbor dar ca sa complicam situatia am facut dreapta pe un forestier (aveam o harta super detailata unde ne arata ca trecep pasul Bursucului etc si ajungem la Bilbor) ehe teapa....am bagat cam 2 ore de forestier turbat cam 60 km prin padurile acelea minunate, am vazut caprioare, cocosi de munte...splendid, era sa sterg cu TDM cam de 30 ori pe jos...dar sa comportat de minune. Cum toate drumurile forestiere se terminau brusc si nu aveam nici o sansa sa mergem mai departe ne-am dat batuti si am revenit pe traseul Panaci Bilbor .... inainte de intersectia cu Borsec Toplita ne-am oprit pt a praji un carnat...am trecut un parau si ma uitam cum Levi (Transalpistu) nu reuseste sa puna mobra pe cric...si am pus-o eu pe lateral stanga)))))))) noroc ca era iarba si pamantul moale...deci fara zgarieturi. Din Toplita pana acasa 100 - 120 km/h Asa: sincer TDM este o mobra pe cinste si imi place enorm, poate sa mearga pe unde merge un Transalp fara probleme (dupa ce te obisnuiesti cu el si ai un pic de curaj si gume mai de off)poate nu chiar cu acelasi tempou...da cam la 90%. Transalpul pana la 120 merge super si pe beton, acum diferenta cea mai mare intre cele doua mobre este consumul. Pe tot drumul nostru am alimentat cam cu vreo 70 ron mai mult ca Transalpul. Poate am scris cam mult dar imi plac ambele motoare la fel si sincer...cred ca imi iau si un Trans. Sunt prea multe forestiere bestiale prin tara care merita a fi vazute. Revin maine cu poze din excursie ca sunt rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 bv domnule uite asa se foloseste un motor. mie mi-e rusina ca abia am bani sa fac un plin. si pre curand nu cred ca o sa imi revin dpdv finaciar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Asa: sincer TDM este o mobra pe cinste si imi place enorm, poate sa mearga pe unde merge un Transalp fara probleme Nu prea cred Eventual a mers Transalpul pe unde putea sa mearga si TDM-ul Bun, pana la urma e o chestiune de gusturi, dar avand in vedere ca eu am niste km cu TA si stiu foarte bine ce poate, si imi mentin afirmatia anterioara Cu TA am urcat pante accidentate inclinate la 40 grade, si sincer nu prea ma vad facând acelasi lucru cu TDM, mai ales cu anvelope Michelin Pilot. Nu o sa ma pun acum sa o incalt cu gume de offroad, ca țăcăniții ăia din Singapore (sau Sri lanka, nu mai stiu...) Repet, e o chestiune de gusturi, nu e o regula, dar eu am luat TDM cu intentia declarata de a face touring pe asfalt, unde animalu' asta se comporta exemplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Si daca i-ai pune, tot n-o faci offroad ci poate doar putin mai comoda pe forestier. Se pare că ai ratat puțin ideea postului meu Mai încearcă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 A zis deja 80/115 Km/h. Oricum, daca a prins si 115km/h inseamna ca a batut puternic vantul din spate. la transalp te referi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Deviem de la subiectul forumului. Nu am zis ca TDM=Transalp , doar ca poti sa te duci pe forestiere foarte accidentate cu TDM. Cauciucurile conteaza foarte mult. Nici eu nu am de off road, dar pana acum m-am descurcat de minune cu el. Dar repet: TDM e dihanie mare, e facut pt beton si un pic pt forestiere light. Conteaza foarte mult de gabaritul calaretului... pt ca de multe ori ai nevoie de muschi sa il tii. In cursul zilei de astazi revin cu un web mic cu calatoria din weekend. sunt prea lenes sa pun poze aici una cate una A zis deja 80/115 Km/h. Oricum, daca a prins si 115km/h inseamna ca a batut puternic vantul din spate. ehe, am zis eu consum de scuter.....dar mobra e un TDM 900 Doar ca e cu injectie chestii trestii si consumul e foooooarte nice. Sunt curios cat papa un 900 pe forestier daca merre cu vitezele 1-2 si un tempou de 3000 turatii?!?!?! Marius, cand auzim vesti de la tine si de pe forestierele din Moldova? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Hmm, sa incerc din nou.. Nu-ti pui ca ei pentru ca desi semanati totusi tu vrei sa fii diferit? Daca n-am nimerit-o nici acum nu mai incerc, ori te-ai exprimat prost, ori n-ai inteles reply-ul meu. Stimabile, nu pricepi că nu mă duc cu TDM pe forestier? Dacă vreau forestier am Transalpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Marius, cand auzim vesti de la tine si de pe forestierele din Moldova? Am fost deja prin Buzau pe coclauri. Cred ca eram singurul care nu-si facea probleme cu benzina. In alta ordine de idei: grea rau dihania. Am scapat-o pe jos de doua ori. Are dreptate Korben Dallas. Nu e facuta pentru forestier. Cred totusi ca nici cu Transalp-ul nu m-as descurca cu mult mai bine. Editat Mai 4, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 prima data TA am vrut apoi mi-am dat seama ca ce o sa fac eu cu mobra imi trebe TDM. pana in momentul de fata nu am scos tdm-ul dp asfalt dar sper ca in curand sa imi fac curaj si sa fac un week-end la Lacul Bolboci. sa vad cum se descurca pe drum forestier. ambele mobre sunt bune dar fiecare stie sa fac o chestie bine pe care cealata nu o face la fel de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Back.. In weekend am fost cam prea plecat din localitate.. Am reusit sa`i fac consumul la mobra.. 320km cu 18.2 litri de benzina.. ... pe la 5.6-5.7. Eram cu bagaje incolo si fara inapoi, pentru ca a aparut vecinul meu cu masina.. Incolo tot pe la 110-130 i`am dat inafara localitatilor, si inapoi am mers si cu 180.. Unde am avut vizibilitate foarte buna.. Vestea mai proasta.. Bujiile s`au negrit din nou.. inainte sa ajung acasa a inceput sa faca figuri.. si cand am scos bujiile erau putin negrite.. Deci.. O sa mai cobor acurile in carburator. Nu stiti cumva unde pot gasi cel mai ieftin lantz de distributzie pt TDM? Si patina aia incurbata ma mai intereseaza.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 ma imbolnavesc de inima cand vad ce consum ai eu am mai facu un plin atat de plin incat mi-a dat afara benzina pe prea-plin cand statea pe cric teoretic scotand-o afara din oras ar trebui sa mai ciuntesc 2 litri din aia 8% cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 tot eu, asta micu, va bate la cap. dilema (sau prostie) mare... mi-am bagat nasu sa-mi schimb uleiul si sa schimb filtrul... si cum stiti si voi, tdm-istii de peste '97, in cartea tehnica scrie la ulei "total amount 4,2 L". eu mai mult de 1,5 L nu am putut sa scot. si la loc am bagat cam 1.75 L... si am depasit nu pic nivelul maxim care se vede in fereastra aia. care-i treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 din cate stiu eu are 2 suruburi pe unde golesti, asa am patit eu am desfacut doar surubul din stanga si m-am panicat. apoi am descoperit ca mai e un surub prin dreapta si pe acolo a curs restu. ai scos busonu cand ai scos uleiu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Hai mai viezure, ca eu sunt absolute beginner pe TDM si tot stiu ca sunt 2 suruburi la ulei Si mai stiu si de surubul de verificare de pe chiulasa cilindrului 1, ala de la mana stanga, in partea opusa lantului de distributie Te-am spart? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 din cate stiu eu are 2 suruburi pe unde golesti Da, Cavaleru' are dreptate, mai este un surub prin care iasa restul de ulei din baie, in afara de uleiul care iese odata cu scoaterea filtrului. In total ar trebui sa bagi la loc, cam 4,1-4,2 litri. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.