Fotok Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 daca l-ai lipit bine va tine. In week-end am fost o tura in muntii fagaras. Ruta a fost cam asa: Odorhei- sibiu- valea oltului undeva pe la Caineni am facut stanga (macadam) de pe E81 spre Salatrucu (aici am dormit in cort si am baut cateva beri cam 21 ) Duminica de la Salatrucu am pornit catre Vidraru (pe malul Topologului) tot pe macadam, undeva...habar nu am unde am facut dreapta pe forestie (scria drum inchis circulatiei publice cu semnul aditional de sfarfit de drum ) si intradevar dupa 11,8 km unde era o stana sa si terminat drumul. Acolo eram pe un platou in varful muntelui.De aici se vedeau toti muntii fagarasului, Vf Omu ...splendid. Ciobanul ne-a spus ca nu suntem departe de Vidraru dar avem de mers cativa km pe coama muntelui si trebuie sa trecem si o padure...(!?!!?) ne arata asa cu degetul mergeti pe acolo, dupa aceea cumva coborati in colo...si teoretic barajul e acolo ...zis si facut...pe coama dealului am mers (aici a picat Attila cu TNR ul) am intrat in padure....si am trecut prin locuri unde nici pe jos nu mi-ar fi placut sa fiu, am coborat prin locuri unde daca ne-am fi infundat nici 3 nu am fi putut scoate pe rand mobrele(aici a picat Levente). Dupa cateva ore de endureala am ajuns la Vidraru...de acolo la Curtea de Arges unde am alimentat (consum 6,5 pe off road extrem , mai demult aici imi iesea 10-12%) Campulung - Bran- Brasov- Rupea - Odorhei - cam 560 km si am slabit cam 5 kg Mentionez: daca tedeme-ul primeste niste cauciucuri putin mai subtiri si cu crampoane...e in stare de minuni si nu s-a facut de rusinefata de Transalpul si Super Tenere au fost la inaltime revenim cu pictures Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Diametrul interior e de fapt 22mm, are un distantier mic care vine intre axul de 17mm si inelul interior (si in pagina ta e tot 22mm, cred ca ai dat paste 16mm din greseala). Asa este, am gresit eu, evident e 22 mm N-as recomanda montarea de rulmenti necapsulati, nu numai din cauza jegului extrem de pe drumurile noastre+garniturile care de multe ori se refolosesc in loc sa fie schimbate, ci si pe motive de ungere. Diferenta de pret e nesemnificativa (era acelasi pret cind mi l-au adus din greseala pe ala necapsulat). Iti dau dreptate, eu ziceam doar de codul rulmentului de pe kinkul acela, ca e fara ZZ sau alte indicii, de fapt chiar scrie ca e deschis, dar nu scrie ca e pt moto Evident ca cel mai bine e sa fie capsulat, si daca se poate capsulat metalic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 daca l-ai lipit bine va tine. In week-end am fost o tura in muntii fagaras. Ruta a fost cam asa: Odorhei- sibiu- valea oltului undeva pe la Caineni am facut stanga (macadam) de pe E81 spre Salatrucu (aici am dormit in cort si am baut cateva beri cam 21 ) Duminica de la Salatrucu am pornit catre Vidraru (pe malul Topologului) tot pe macadam, undeva...habar nu am unde am facut dreapta pe forestie (scria drum inchis circulatiei publice cu semnul aditional de sfarfit de drum ) si intradevar dupa 11,8 km unde era o stana sa si terminat drumul. Acolo eram pe un platou in varful muntelui.De aici se vedeau toti muntii fagarasului, Vf Omu ...splendid. Ciobanul ne-a spus ca nu suntem departe de Vidraru dar avem de mers cativa km pe coama muntelui si trebuie sa trecem si o padure...(!?!!?) ne arata asa cu degetul mergeti pe acolo, dupa aceea cumva coborati in colo...si teoretic barajul e acolo ...zis si facut...pe coama dealului am mers (aici a picat Attila cu TNR ul) am intrat in padure....si am trecut prin locuri unde nici pe jos nu mi-ar fi placut sa fiu, am coborat prin locuri unde daca ne-am fi infundat nici 3 nu am fi putut scoate pe rand mobrele(aici a picat Levente). Dupa cateva ore de endureala am ajuns la Vidraru...de acolo la Curtea de Arges unde am alimentat (consum 6,5 pe off road extrem , mai demult aici imi iesea 10-12%) Campulung - Bran- Brasov- Rupea - Odorhei - cam 560 km si am slabit cam 5 kg Mentionez: daca tedeme-ul primeste niste cauciucuri putin mai subtiri si cu crampoane...e in stare de minuni si nu s-a facut de rusinefata de Transalpul si Super Tenere au fost la inaltime revenim cu pictures daca nu pui poze de strang de nas duamne ce pofta mi-ai facut de plimbat cu tdm-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 daca l-ai lipit bine va tine. In week-end am fost o tura in muntii fagaras. Ruta a fost cam asa: Odorhei- sibiu- valea oltului undeva pe la Caineni am facut stanga (macadam) de pe E81 spre Salatrucu (aici am dormit in cort si am baut cateva beri cam 21 ) Duminica de la Salatrucu am pornit catre Vidraru (pe malul Topologului) tot pe macadam, undeva...habar nu am unde am facut dreapta pe forestie (scria drum inchis circulatiei publice cu semnul aditional de sfarfit de drum ) si intradevar dupa 11,8 km unde era o stana sa si terminat drumul. Acolo eram pe un platou in varful muntelui.De aici se vedeau toti muntii fagarasului, Vf Omu ...splendid. Ciobanul ne-a spus ca nu suntem departe de Vidraru dar avem de mers cativa km pe coama muntelui si trebuie sa trecem si o padure...(!?!!?) ne arata asa cu degetul mergeti pe acolo, dupa aceea cumva coborati in colo...si teoretic barajul e acolo ...zis si facut...pe coama dealului am mers (aici a picat Attila cu TNR ul) am intrat in padure....si am trecut prin locuri unde nici pe jos nu mi-ar fi placut sa fiu, am coborat prin locuri unde daca ne-am fi infundat nici 3 nu am fi putut scoate pe rand mobrele(aici a picat Levente). Dupa cateva ore de endureala am ajuns la Vidraru...de acolo la Curtea de Arges unde am alimentat (consum 6,5 pe off road extrem , mai demult aici imi iesea 10-12%) Campulung - Bran- Brasov- Rupea - Odorhei - cam 560 km si am slabit cam 5 kg Mentionez: daca tedeme-ul primeste niste cauciucuri putin mai subtiri si cu crampoane...e in stare de minuni si nu s-a facut de rusinefata de Transalpul si Super Tenere au fost la inaltime revenim cu pictures Sunteti tari , pe traseul ala e greu sa mergi si pe jos da-poi cu un motor de 250 de kile sub tine, mai ales ca trebuie multe manevre scurte la viteza mica. Felicitari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) daca l-ai lipit bine va tine. In week-end am fost o tura in muntii fagaras. Ruta a fost cam asa: Odorhei- sibiu- valea oltului undeva pe la Caineni am facut stanga (macadam) de pe E81 spre Salatrucu (aici am dormit in cort si am baut cateva beri cam 21 ) Duminica de la Salatrucu am pornit catre Vidraru (pe malul Topologului) tot pe macadam, undeva...habar nu am unde am facut dreapta pe forestie (scria drum inchis circulatiei publice cu semnul aditional de sfarfit de drum ) si intradevar dupa 11,8 km unde era o stana sa si terminat drumul. Acolo eram pe un platou in varful muntelui.De aici se vedeau toti muntii fagarasului, Vf Omu ...splendid. Ciobanul ne-a spus ca nu suntem departe de Vidraru dar avem de mers cativa km pe coama muntelui si trebuie sa trecem si o padure...(!?!!?) ne arata asa cu degetul mergeti pe acolo, dupa aceea cumva coborati in colo...si teoretic barajul e acolo ...zis si facut...pe coama dealului am mers (aici a picat Attila cu TNR ul) am intrat in padure....si am trecut prin locuri unde nici pe jos nu mi-ar fi placut sa fiu, am coborat prin locuri unde daca ne-am fi infundat nici 3 nu am fi putut scoate pe rand mobrele(aici a picat Levente). Dupa cateva ore de endureala am ajuns la Vidraru...de acolo la Curtea de Arges unde am alimentat (consum 6,5 pe off road extrem , mai demult aici imi iesea 10-12%) Campulung - Bran- Brasov- Rupea - Odorhei - cam 560 km si am slabit cam 5 kg Mentionez: daca tedeme-ul primeste niste cauciucuri putin mai subtiri si cu crampoane...e in stare de minuni si nu s-a facut de rusinefata de Transalpul si Super Tenere au fost la inaltime revenim cu pictures Felicitari domnilor. Exact pe acelasi drum de macadam spre Vidraru, pe la Salatrucu, am mers si eu acum o sapatamana cu tdm-ul .Pe acest macadam am scos un consum de 5,2%. Frumoase peisaje in aceea zona, merita tot efortul. Apropo de cauciucuri, ieri am cumparat unul pentru fata nou-noutz, de soft-enduro si macadam, e Continental Escape. L-am gasit la super pret, de numai 70 lei (pe site costa 280 lei). Dimensiunea e ceea exacta pt. tdm, pe fata, urmeaza zilele astea sa-l montez si sa vad cum se comporta. Urmeaza, pe viitor, sa-i mai i-au un Metzler Tourance pe spate si mobra e pregatita si de drumuri mai putin asfaltate Editat Iunie 15, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 de unde l-ai gasit nene??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 de unde l-ai gasit nene??? E un tip la noi in targ cu cauciucuri moto si de la el l-am cumparat, desi caut de vreo luna un cauciuc pe 18 (sunt foarte rare), sa fie si soft enduro si de strada si de macadam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 uite lista de caucioace pt noi E un tip la noi in targ cu cauciucuri moto si de la el l-am cumparat, desi caut de vreo luna un cauciuc pe 18 (sunt foarte rare), sa fie si soft enduro si de strada si de macadam. ce scor de gheorghe sa imi bag cucu .... 140209cavaleru.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 uite lista de caucioace pt noi ce scor de gheorghe sa imi bag cucu .... Stiam ca sunt destul de scumpe, am si eu listele de anvelope de la Romi si sunt cam peste bugetul meu momentan, plus cautam un cauciuc nu tocmai pentru tdm, ci mai degraba pentru un soft enduro, caci anvelope pt touring am gasit, dar nu sunt destul de cramponate. Cert e ca m-am lipit de unul foarte bun de macadam si strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 eu sunt foarte multumit de pireli speed demon. se descurca foarte bine, doar ca mai am eu de invatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 eu sunt foarte multumit de pireli speed demon. se descurca foarte bine, doar ca mai am eu de invatat Pe spate am tot Pirelli Speed Demon, se comporta extraordinar pe asfalt, dar pe macadam sau pe nisip nu-i place. De aceea am potat pt ceva mai enduro, caci mai ies din cand in cand si pe drum de tara si macadam, in turele moto pe care le fac. Eu zic ca e o optiune destul de buna aceste cauciucuri de on/off, plus ca rezista si la viteze de 160-170 km/h (nu merg eu cu viteze mari, dar na, ca fapt divers). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 ce scor de gheorghe Comparativ cu ce? Zi-ne si noua sa stim de unde sa luam... Din cate stiam eu cam astea-s preturile, cel putin la Continental-urile Road Atack pe care o sa merg in contiuare. Am avut Sport Demon pe Diversion si imi aduc aminte ca pareau de asemenea f bune, insa nu pot face o comparatie directa. Parca totusi pe umezeala blocam spatele mai usor decat o fac acum... una peste alta imi inspira mai multa incredere Conti. Pe stanga il innegresc aproape de fiecare data pana la capat si nu am simtit pana acum nici o scapare (si nu sunt nici race, nici sport, sunt sport touring... 10k km si inca mai merg) Eu zic ca e o optiune destul de buna aceste cauciucuri de on/off, plus ca rezista si la viteze de 160-170 km/h Ai dreptate, a ta e si un pic mai inalta, i-ai mai tras si un scut motor... merge sa incerci sa o faci on/off. Eu unu m-am resemnat ca am un motor de strada si atunci am zis macar pe asflat sa fie rege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Comparativ cu ce? Zi-ne si noua sa stim de unde sa luam... Din cate stiam eu cam astea-s preturile, cel putin la Continental-urile Road Atack pe care o sa merg in contiuare. Am avut Sport Demon pe Diversion si imi aduc aminte ca pareau de asemenea f bune, insa nu pot face o comparatie directa. Parca totusi pe umezeala blocam spatele mai usor decat o fac acum... una peste alta imi inspira mai multa incredere Conti. Pe stanga il innegresc aproape de fiecare data pana la capat si nu am simtit pana acum nici o scapare (si nu sunt nici race, nici sport, sunt sport touring... 10k km si inca mai merg) Ai dreptate, a ta e si un pic mai inalta, i-ai mai tras si un scut motor... merge sa incerci sa o faci on/off. Eu unu m-am resemnat ca am un motor de strada si atunci am zis macar pe asflat sa fie rege 1. zicema de pretul cauciucului care la casit rockeru, adica super pret, in comparatie cu preturile normale din lista afisata. 2. linx facem schimb? iti dau si un rinichi cadou plus un rezervor si un ghidon si multe alte fiare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cu anvelopele intr-adevar, l-a luat suspect de ieftin Rockeru', dar nu se pune ca aia suna a ocazie. Desi nici 280 nu suna rau... sa ne zici si noua despre ce site e vorba. iti dau si un rinichi cadou Bai, nu glumi cu de-astea ca... vorba babelor... nu se compara nimic cu sanatatea. In alta ordine de idei, mi-am tras si-eu un topcase in sfarsit ca deja se ingrosase gluma. La ultima tura mi-am zgariat unul din manerele pasagerului plus o carena spate de la prins tot felul de chestii in tot felu' de moduri, plus timpul irosit cu manevrele si nervii de rigoare. Bonus, acum in oras nu mai stau cu ghiozdanu' sau plasa dupa mine tot timpul. Nu pare prea mare ptr oras, nu? Credeti ca as putea avea probleme la strecurat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cu anvelopele intr-adevar, l-a luat suspect de ieftin Rockeru', dar nu se pune ca aia suna a ocazie. Desi nici 280 nu suna rau... sa ne zici si noua despre ce site e vorba. Bai, nu glumi cu de-astea ca... vorba babelor... nu se compara nimic cu sanatatea. In alta ordine de idei, mi-am tras si-eu un topcase in sfarsit ca deja se ingrosase gluma. La ultima tura mi-am zgariat unul din manerele pasagerului plus o carena spate de la prins tot felul de chestii in tot felu' de moduri, plus timpul irosit cu manevrele si nervii de rigoare. Bonus, acum in oras nu mai stau cu ghiozdanu' sau plasa dupa mine tot timpul. Nu pare prea mare ptr oras, nu? Credeti ca as putea avea probleme la strecurat? cat te-a costat jucaria, givi de cati L??? pare mai mic decat animalu care il am eu. topcase-ul nu afecteaza cu nimic capacitatea de strecurare, eu, ca sunt mai diliu de fel, ma strecor si cu coburile montate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Ma gandesc ca atunci cand ma inclin pentru a schimba culoarul sau pentru a trece ghidonul peste o oglinda sa nu cumva sa dau cu topcaseul de vre-o masina sau mai ales duba. Cat despre cob-uri... daca nu te stiam ca fost scuterist as zice ca nu vorbim despre acelasi gen de "strecurat" Pe Stefan cel Mare de ex. decat sa ma duc cu coburi mai bine iau tramvaiul. E Kappa K49, 47L (cam aceeasi chestie cu Givi V46). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 carat prin oras = tankruksak. carat la drum lung = coburi. topcase`ul e un accesoriu care are foarte multe preliminarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 carat prin oras = tankruksak. --- Hate it! L-am folosit de multe ori... la manevre cu bracaj mare iti poate apasa claxonul sau demarorul, tre sa il iei mereu dupa tine cand cobori sau cand alimentezi si il tot freci mereu de rezervor, ca vrei sau nu; tre sa il infasori cu husa anexata cand incepe sa ploua; de multe ori strica aspectul mobrei; in afara nu poti sa te culci pe rezerevor la nevoie, asta daca il incarci sanatos (dr dejavu stie...) carat la drum lung = coburi. --- Doar coburi? Ok, sa zicem ca e tura scurta... sunt de parere ca sunt in special ptr haine sau ptr lucruri de care nu ai nevoie in mod constant (ap foto, sticla de apa etc), din cauza deschiderii pe care o au. topcase`ul e un accesoriu care are foarte multe preliminarii. --- Nu am inteles ce vrei sa zici si chiar m-ai facut curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Ma gandesc ca atunci cand ma inclin pentru a schimba culoarul sau pentru a trece ghidonul peste o oglinda sa nu cumva sa dau cu topcaseul de vre-o masina sau mai ales duba. Cat despre cob-uri... daca nu te stiam ca fost scuterist as zice ca nu vorbim despre acelasi gen de "strecurat" Pe Stefan cel Mare de ex. decat sa ma duc cu coburi mai bine iau tramvaiul. E Kappa K49, 47L (cam aceeasi chestie cu Givi V46). he he pe stefan cel mare il mananc la micul dejun acum depinde si de chefu meu. oricum cel mai safe pe zona respectiva esti pe sina de tramvai dar cu atentie sporita. sa fi vazut tu cum am facu eu virtutii la ora de varf cu coburi si pasager PS nu o sa lovesti nimic cu topcase-ul Editat Iunie 15, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Ma gandesc ca atunci cand ma inclin pentru a schimba culoarul sau pentru a trece ghidonul peste o oglinda sa nu cumva sa dau cu topcaseul de vre-o masina sau mai ales duba. Nu agati absolut nimic, iti mai raman oricum vreo 20cm marja de eroare si pe stanga si pe dreapta topcaseului prin cele mai feroce aglomeratii (testati de je cu chestii de la ikea sau diverse balarii betziforme infipte in topcase si care ieseau pe lateral). Bafta si da-i fara grija ! PS - TDM-ul e o mobra EXTREM de supla - e suficient sa va uitati de sus la o macheta de tdm fatza de alte modele la aceeasi scara. Editat Iunie 15, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 carat prin oras = tankruksak.carat la drum lung = coburi. topcase`ul e un accesoriu care are foarte multe preliminarii. topcase-ul in oras este minunat. il el tin rucsacu cu acte hartii sanvisuri sau mai stiu eu ce. cand ma dau jos pp mobra pun rucsacu in spate si casca si manusile in topcase, de cele mai multe ori portofelul il tin il rucsac ca sa nu imi cada din buzunarul de la pantaloni. asa m-am obisnuit si pana acum nu l-am pierdut vreodata cat despre tankbag nu imi place pt ca ma incurca la manevrele la viteza mica. plus ca la micimea mea orice inconveninet care apare in momentul respectiv se poate dovedi fatal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Iar problema asta.. Eu dak as putea, mi`as mai lua 2 coburi pentru ture lungi, dar nu m`as despartzi de Tankbag! Cand incarc la maxim, pot sa stau atat de relaxat cu casca sprijinita de ea,.. (Vb de drum lung). Incape o droaie de haine.. Iar.. Topcase`ul este mult mai comod. Nu tre sa`o cari dupa tine cand intri la un magazin in orash.. Cand meri la un local, concert sau ceva.. Poti lasa casca, geaca si manusile in topcase, pe moto.. Nu tre sa le tzii in mana.. Iar Coburile.. chiar k nu ai unde sa le folosesti inafara de ture lungi, de mai multe zile. Este parerea mea privata, atat din vazute cat si prin experientza personala. Astazi am reusit sa schimbam si lantzul de distributzie. In sfarsit.. Saptamana asta urmeaza sa montez si Crashbarurile facute de mine. :>Mai am niste probleme, nu pot slabi 2 suruburi de pe blocul motor, unde vin prinse. Mi tre sa`i vopsesc, si cam atat.. In rest sunt gata Hai.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 zoly tu ai alt releu de incarcare si e montat in alt loc fata de al meu ce naiba? cate fire are releul tau? al meu are 4 al tau seamana cu cel de pe 4tx cum are viezuresiret wtf ceva nu e in ordine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 zoly tu ai alt releu de incarcare si e montat in alt loc fata de al meu ce naiba? cate fire are releul tau? al meu are 4 al tau seamana cu cel de pe 4tx cum are viezuresiret wtf ceva nu e in ordine Cred k 5 fire are.. Tzine cont de anul fabricatiei! Al meu ii din 95. Poate au mai schimbat cate ceva si la modelele 3vd.. N`ai de unde sa stii. Itzi place mobra mea pe bucatzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 carat prin oras = tankruksak. --- Hate it! L-am folosit de multe ori... la manevre cu bracaj mare iti poate apasa claxonul sau demarorul, tre sa il iei mereu dupa tine cand cobori sau cand alimentezi si il tot freci mereu de rezervor, ca vrei sau nu; tre sa il infasori cu husa anexata cand incepe sa ploua; de multe ori strica aspectul mobrei; in afara nu poti sa te culci pe rezerevor la nevoie, asta daca il incarci sanatos (dr dejavu stie...) carat la drum lung = coburi. --- Doar coburi? Ok, sa zicem ca e tura scurta... sunt de parere ca sunt in special ptr haine sau ptr lucruri de care nu ai nevoie in mod constant (ap foto, sticla de apa etc), din cauza deschiderii pe care o au. topcase`ul e un accesoriu care are foarte multe preliminarii. --- Nu am inteles ce vrei sa zici si chiar m-ai facut curios... 1. era vorba de oras - strecurat, nu lasat pe rezervor la mach2 (si eu degeaba ma las pe rezervor ca dau cu barbia de parbriz`u touring) si carat chiuveta de acasa la birt. am tankrucsac ca a lu dejavu si au fost situatii in care EU nu am vazut ceasurile - intr`adevar nu a trebuit sa fac manevre cu viraj maxim. 2. cat despre coburi vs topcase, nu am sa intru in polemici despre gusturi, dar nu poate nimeni contesta ciclistica - cum iti modifica coburile / topcase`ul manevrabilitatea la mobra (a se vedea distribuirea sarcinii, vanturi laterale, hop`uri, vanturi frontale, conditiile de incarcare partiala, deocamdata atat imi vine in minte - dar sunt sigur ca mai sunt altele). 3. vezi pct 2 + suportul trebuie sa fie de doamne ajuta - adaptarile nu merg asa bine tot timpul. Saptamana asta urmeaza sa montez si Crashbarurile facute de mine. :>Mai am niste probleme, nu pot slabi 2 suruburi de pe blocul motor, unde vin prinse. Mi tre sa`i vopsesc, si cam atat.. In rest sunt gata ia un foehn (a se citi pistol de suflat aer cald - dala de la atelieru de mecanic) si dai pe motor in jurul shurubului (de dilata exact cat trebe locu si se incalzeste si LOCTITE`ul) - va merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.