LinX Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Ma gandesc ca atunci cand ma inclin pentru a schimba culoarul sau pentru a trece ghidonul peste o oglinda sa nu cumva sa dau cu topcaseul de vre-o masina sau mai ales duba. Cat despre cob-uri... daca nu te stiam ca fost scuterist as zice ca nu vorbim despre acelasi gen de "strecurat" Pe Stefan cel Mare de ex. decat sa ma duc cu coburi mai bine iau tramvaiul. E Kappa K49, 47L (cam aceeasi chestie cu Givi V46). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 carat prin oras = tankruksak. carat la drum lung = coburi. topcase`ul e un accesoriu care are foarte multe preliminarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 carat prin oras = tankruksak. --- Hate it! L-am folosit de multe ori... la manevre cu bracaj mare iti poate apasa claxonul sau demarorul, tre sa il iei mereu dupa tine cand cobori sau cand alimentezi si il tot freci mereu de rezervor, ca vrei sau nu; tre sa il infasori cu husa anexata cand incepe sa ploua; de multe ori strica aspectul mobrei; in afara nu poti sa te culci pe rezerevor la nevoie, asta daca il incarci sanatos (dr dejavu stie...) carat la drum lung = coburi. --- Doar coburi? Ok, sa zicem ca e tura scurta... sunt de parere ca sunt in special ptr haine sau ptr lucruri de care nu ai nevoie in mod constant (ap foto, sticla de apa etc), din cauza deschiderii pe care o au. topcase`ul e un accesoriu care are foarte multe preliminarii. --- Nu am inteles ce vrei sa zici si chiar m-ai facut curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Ma gandesc ca atunci cand ma inclin pentru a schimba culoarul sau pentru a trece ghidonul peste o oglinda sa nu cumva sa dau cu topcaseul de vre-o masina sau mai ales duba. Cat despre cob-uri... daca nu te stiam ca fost scuterist as zice ca nu vorbim despre acelasi gen de "strecurat" Pe Stefan cel Mare de ex. decat sa ma duc cu coburi mai bine iau tramvaiul. E Kappa K49, 47L (cam aceeasi chestie cu Givi V46). he he pe stefan cel mare il mananc la micul dejun acum depinde si de chefu meu. oricum cel mai safe pe zona respectiva esti pe sina de tramvai dar cu atentie sporita. sa fi vazut tu cum am facu eu virtutii la ora de varf cu coburi si pasager PS nu o sa lovesti nimic cu topcase-ul Editat Iunie 15, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Ma gandesc ca atunci cand ma inclin pentru a schimba culoarul sau pentru a trece ghidonul peste o oglinda sa nu cumva sa dau cu topcaseul de vre-o masina sau mai ales duba. Nu agati absolut nimic, iti mai raman oricum vreo 20cm marja de eroare si pe stanga si pe dreapta topcaseului prin cele mai feroce aglomeratii (testati de je cu chestii de la ikea sau diverse balarii betziforme infipte in topcase si care ieseau pe lateral). Bafta si da-i fara grija ! PS - TDM-ul e o mobra EXTREM de supla - e suficient sa va uitati de sus la o macheta de tdm fatza de alte modele la aceeasi scara. Editat Iunie 15, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 carat prin oras = tankruksak.carat la drum lung = coburi. topcase`ul e un accesoriu care are foarte multe preliminarii. topcase-ul in oras este minunat. il el tin rucsacu cu acte hartii sanvisuri sau mai stiu eu ce. cand ma dau jos pp mobra pun rucsacu in spate si casca si manusile in topcase, de cele mai multe ori portofelul il tin il rucsac ca sa nu imi cada din buzunarul de la pantaloni. asa m-am obisnuit si pana acum nu l-am pierdut vreodata cat despre tankbag nu imi place pt ca ma incurca la manevrele la viteza mica. plus ca la micimea mea orice inconveninet care apare in momentul respectiv se poate dovedi fatal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Iar problema asta.. Eu dak as putea, mi`as mai lua 2 coburi pentru ture lungi, dar nu m`as despartzi de Tankbag! Cand incarc la maxim, pot sa stau atat de relaxat cu casca sprijinita de ea,.. (Vb de drum lung). Incape o droaie de haine.. Iar.. Topcase`ul este mult mai comod. Nu tre sa`o cari dupa tine cand intri la un magazin in orash.. Cand meri la un local, concert sau ceva.. Poti lasa casca, geaca si manusile in topcase, pe moto.. Nu tre sa le tzii in mana.. Iar Coburile.. chiar k nu ai unde sa le folosesti inafara de ture lungi, de mai multe zile. Este parerea mea privata, atat din vazute cat si prin experientza personala. Astazi am reusit sa schimbam si lantzul de distributzie. In sfarsit.. Saptamana asta urmeaza sa montez si Crashbarurile facute de mine. :>Mai am niste probleme, nu pot slabi 2 suruburi de pe blocul motor, unde vin prinse. Mi tre sa`i vopsesc, si cam atat.. In rest sunt gata Hai.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 zoly tu ai alt releu de incarcare si e montat in alt loc fata de al meu ce naiba? cate fire are releul tau? al meu are 4 al tau seamana cu cel de pe 4tx cum are viezuresiret wtf ceva nu e in ordine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 zoly tu ai alt releu de incarcare si e montat in alt loc fata de al meu ce naiba? cate fire are releul tau? al meu are 4 al tau seamana cu cel de pe 4tx cum are viezuresiret wtf ceva nu e in ordine Cred k 5 fire are.. Tzine cont de anul fabricatiei! Al meu ii din 95. Poate au mai schimbat cate ceva si la modelele 3vd.. N`ai de unde sa stii. Itzi place mobra mea pe bucatzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 carat prin oras = tankruksak. --- Hate it! L-am folosit de multe ori... la manevre cu bracaj mare iti poate apasa claxonul sau demarorul, tre sa il iei mereu dupa tine cand cobori sau cand alimentezi si il tot freci mereu de rezervor, ca vrei sau nu; tre sa il infasori cu husa anexata cand incepe sa ploua; de multe ori strica aspectul mobrei; in afara nu poti sa te culci pe rezerevor la nevoie, asta daca il incarci sanatos (dr dejavu stie...) carat la drum lung = coburi. --- Doar coburi? Ok, sa zicem ca e tura scurta... sunt de parere ca sunt in special ptr haine sau ptr lucruri de care nu ai nevoie in mod constant (ap foto, sticla de apa etc), din cauza deschiderii pe care o au. topcase`ul e un accesoriu care are foarte multe preliminarii. --- Nu am inteles ce vrei sa zici si chiar m-ai facut curios... 1. era vorba de oras - strecurat, nu lasat pe rezervor la mach2 (si eu degeaba ma las pe rezervor ca dau cu barbia de parbriz`u touring) si carat chiuveta de acasa la birt. am tankrucsac ca a lu dejavu si au fost situatii in care EU nu am vazut ceasurile - intr`adevar nu a trebuit sa fac manevre cu viraj maxim. 2. cat despre coburi vs topcase, nu am sa intru in polemici despre gusturi, dar nu poate nimeni contesta ciclistica - cum iti modifica coburile / topcase`ul manevrabilitatea la mobra (a se vedea distribuirea sarcinii, vanturi laterale, hop`uri, vanturi frontale, conditiile de incarcare partiala, deocamdata atat imi vine in minte - dar sunt sigur ca mai sunt altele). 3. vezi pct 2 + suportul trebuie sa fie de doamne ajuta - adaptarile nu merg asa bine tot timpul. Saptamana asta urmeaza sa montez si Crashbarurile facute de mine. :>Mai am niste probleme, nu pot slabi 2 suruburi de pe blocul motor, unde vin prinse. Mi tre sa`i vopsesc, si cam atat.. In rest sunt gata ia un foehn (a se citi pistol de suflat aer cald - dala de la atelieru de mecanic) si dai pe motor in jurul shurubului (de dilata exact cat trebe locu si se incalzeste si LOCTITE`ul) - va merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Felicitari domnilor. Exact pe acelasi drum de macadam spre Vidraru, pe la Salatrucu, am mers si eu acum o sapatamana cu tdm-ul .Pe acest macadam am scos un consum de 5,2%.Frumoase peisaje in aceea zona, merita tot efortul. Pana la Salatrucu e super ok, dar noi am zis ca e prea bun drumu si am mers peste munte direct. Numai bucati de drumuri forestiere ...in rest camp si padure Si eu vreau cauciuc cum ti-ai luat Rockere. Imi faci si mie rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Pana la Salatrucu e super ok, dar noi am zis ca e prea bun drumu si am mers peste munte direct. Numai bucati de drumuri forestiere ...in rest camp si padure Si eu vreau cauciuc cum ti-ai luat Rockere. Imi faci si mie rost? Floriane, eu am avut un mare noroc sa gasesc la noi in targ, un cauciuc ca acesta nou, plus ca nu prea gasesc cu diametrul de 18" Am vazut ca user-ul Romi3 (cel care aduce si echipamente de la Louis), aduce si cauciucuri. La el in lista am vazut ca acest cauciuc, Continental Escape 4.10/18 TT, costa in jur de 65 euro plus transport. De aceea am zis ca anvelopa costa in jur de 280 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Ca idee, verifica DOT-ul trecut pe el. Reprezinta saptamana (din an) si anul cand a fost fabricata anvelopa. Poate fi de genul 4208, sau DOT 4208. In mod normal daca e mai vechi de 2 ani nu are voie sa mai fie comercializat. Desigur, asta nu inseamna neaparat ca anvelopa nu mai e buna... dar de, ar putea explica pretul foarte scazut. Sa ne zici si noua cum se comporta fata de una de sosea, si pe asfalt si pe macadam sau noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Ca idee, verifica DOT-ul trecut pe el. Reprezinta saptamana (din an) si anul cand a fost fabricata anvelopa. Poate fi de genul 4208, sau DOT 4208. In mod normal daca e mai vechi de 2 ani nu are voie sa mai fie comercializat. Desigur, asta nu inseamna neaparat ca anvelopa nu mai e buna... dar de, ar putea explica pretul foarte scazut. Sa ne zici si noua cum se comporta fata de una de sosea, si pe asfalt si pe macadam sau noroi. asta nu o stiam, ia sa ma uit la ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 mi-am pierdut cumva capacul de la vasul de antigel. dati-mi si mie o solutie eleganta de inlocuire. am pus un plastic prins cu un soricel dar nu e bine ca la mine consum antigel si trebuie completat des.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Salutare, Am prin garaj de la un fost TDM-ist dornic sa faca un pustiu de bine, furtune de frana cu insertii metalice, distribuitoul care vine montat pe traseu (complet, cu toate surubelele si saibele), noi noute, sigilate, cumparate de pe wemoto.com. Intereseaza pe cineva?Daca intereseaza o sa incerc sa le fac si niste poze sa vedeti mai in detaliu despre ce este vorba. Pretul il faceti voi. Toate bune! PS: vroiam sa va mai intreb ceva....: In opinia voastra cam cati bani ati da pe urmatoarele: bascula spate completa, amortizor spate complet, arc spate, sha (pisele erau in stare buna, fara defecte optice sau tehnice) si un lant uzat vreo 50-60%, toate pt un TDM 3VD ? Intreb pentru ca tot din dorinta de a face un pustiu de bine, am dat chestiile astea unui ...hai sa zic om, care nu a avut toti banii si mi-a dat jumate, urmand ca restul sa mi-i dea in 2 saptamani.Omul, nu a mai dat nici un semn si au trecut...2 luni.Poate ca am cerut eu prea mult si a considerat ca e suficient cat a dat. Va salut din nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Salutare, Am prin garaj de la un fost TDM-ist dornic sa faca un pustiu de bine, furtune de frana cu insertii metalice, distribuitoul care vine montat pe traseu (complet, cu toate surubelele si saibele), noi noute, sigilate, cumparate de pe wemoto.com. Intereseaza pe cineva?Daca intereseaza o sa incerc sa le fac si niste poze sa vedeti mai in detaliu despre ce este vorba. Pretul il faceti voi. Toate bune! PS: vroiam sa va mai intreb ceva....: In opinia voastra cam cati bani ati da pe urmatoarele: bascula spate completa, amortizor spate complet, arc spate, sha (pisele erau in stare buna, fara defecte optice sau tehnice) si un lant uzat vreo 50-60%, toate pt un TDM 3VD ? Intreb pentru ca tot din dorinta de a face un pustiu de bine, am dat chestiile astea unui ...hai sa zic om, care nu a avut toti banii si mi-a dat jumate, urmand ca restul sa mi-i dea in 2 saptamani.Omul, nu a mai dat nici un semn si au trecut...2 luni.Poate ca am cerut eu prea mult si a considerat ca e suficient cat a dat. Va salut din nou! pai un set de furtune racing cu manta oteleita sunt 200 ron la thunderbike. timisoara 2 furtune lungi de la maneta pana la etrieri. tu cat ai dat pe ele? eu as avea nevoie de el ca vreau de ceva timp sa le schimb, 150 ron suna ok?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 pai un set de furtune racing cu manta oteleita sunt 200 ron la thunderbike. timisoara 2 furtune lungi de la maneta pana la etrieri. tu cat ai dat pe ele? eu as avea nevoie de el ca vreau de ceva timp sa le schimb, 150 ron suna ok?? Stai sa ajung acasa sa le fac niste poze sa ti le trimit sa vezi daca e ce-ti trebe tie, pentru ca prietenul asta al meu cand le-a luat nu a putut sa le monteze pt ca avea facuta nu stiu ce modificare la TDM ( adica nu mai avea distribuitorul ala de frana) si nu se potriveau, iar din ce imi spui tu si la tine e lafel, adica ai doua furtune egale, care pleaca din pompa de frana la fiecare etrier in parte.Mai bine sa ajung acasa sa ma mai uit odata la ele si eu si pun poze sa le vezi si tu daca este ce iti trebe Nu mai stiu cat au costat initial, dar nu asta conteaza pt ca ne intelegem noi.Pretul spus de tine mi se pare corect. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Stai sa ajung acasa sa le fac niste poze sa ti le trimit sa vezi daca e ce-ti trebe tie, pentru ca prietenul asta al meu cand le-a luat nu a putut sa le monteze pt ca avea facuta nu stiu ce modificare la TDM ( adica nu mai avea distribuitorul ala de frana) si nu se potriveau, iar din ce imi spui tu si la tine e lafel, adica ai doua furtune egale, care pleaca din pompa de frana la fiecare etrier in parte.Mai bine sa ajung acasa sa ma mai uit odata la ele si eu si pun poze sa le vezi si tu daca este ce iti trebe Nu mai stiu cat au costat initial, dar nu asta conteaza pt ca ne intelegem noi.Pretul spus de tine mi se pare corect. Toate bune! eu le am cu distribuitor acum montate dar ti-am spus ca m-am interesat undeva si ala fost pretul care l-am primit pt furtunase marca hell. ce ai tu ce marca sunt?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 PS: vroiam sa va mai intreb ceva....: In opinia voastra cam cati bani ati da pe urmatoarele: bascula spate completa, amortizor spate complet, arc spate, sha (pisele erau in stare buna, fara defecte optice sau tehnice) si un lant uzat vreo 50-60%, toate pt un TDM 3VD ?Intreb pentru ca tot din dorinta de a face un pustiu de bine, am dat chestiile astea unui ...hai sa zic om, care nu a avut toti banii si mi-a dat jumate, urmand ca restul sa mi-i dea in 2 saptamani.Omul, nu a mai dat nici un semn si au trecut...2 luni.Poate ca am cerut eu prea mult si a considerat ca e suficient cat a dat. Va salut din nou! toate asta ar face dupa umila mea parere cam 300E eu mai mult nu as da (nici nu mi-as permite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 toate asta ar face dupa umila mea parere cam 300E eu mai mult nu as da (nici nu mi-as permite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 toate asta ar face dupa umila mea parere cam 300E eu mai mult nu as da (nici nu mi-as permite) Ei bine ca m-am linistit.Eu am cerut 100 E.Stiam ca fac mai mult de atat dar nu fac "bijnita" pe spinarea motociclistilor.m-am ales cu 50 de euro...buni si aia.Sa fie sanatos si sa le foloseasca 100 de ani.Sunt oameni si .....oameni. Multumesc de raspuns Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Stie cineva dintre voi sa sincronizeze injectia la un TDM900? Instrument din ala de masurat vidul are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 korben dallas stie dar e cam departe sau rockeru nu stiu cum e la injectie daca e la fel ca la carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Stie cineva dintre voi sa sincronizeze injectia la un TDM900? Instrument din ala de masurat vidul are cineva? Pai baga si tu aici, la "baza de date" a forumului... ce s-a intamplat, nu te-au rezolvat astia la revizie? (Detalii) Cum merge schimbatorul, acum dupa ce ai schimbat uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.