Cavaleru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 vezi ce vorbesti despre transalp cu korben prin zona lasa ca acum are TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 O intrebare: daca scot toba centrala cum este influentat motorul? Ma gandeam sa fac sistemul de evacuare direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 lasa ca acum are TDM Am ÂŞI TDM O intrebare: daca scot toba centrala cum este influentat motorul? Ma gandeam sa fac sistemul de evacuare direct. Eeeee.. Ai atins o coardă sensibilă, moncher! Visul meu e o evacuare directă, cu coturi de inox Âşi tobe jmekere Dar distracția s-ar putea să sară bine de 500 de euro Problema e că dacă scoți toba centrală o să fie cam naÂşpa, vei afecta dinamica motorului, probabil atât cuplul cât Âşi puterea AÂşa-zisele tobe finale nu fac mare lucru, amortizează mai mult zgomotul, dinamica gazelor e rezolvată exact în toba centrală Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 O intrebare: daca scot toba centrala cum este influentat motorul? Ma gandeam sa fac sistemul de evacuare direct. cred ca e influentat pozitiv, la fel si sunetu cred, nu o a mai fie asa metalic si sec Am ÂŞI TDM Eeeee.. Ai atins o coardă sensibilă, moncher! Visul meu e o evacuare directă, cu coturi de inox Âşi tobe jmekere Dar distracția s-ar putea să sară bine de 500 de euro Problema e că dacă scoți toba centrală o să fie cam naÂşpa, vei afecta dinamica motorului, probabil atât cuplul cât Âşi puterea AÂşa-zisele tobe finale nu fac mare lucru, amortizează mai mult zgomotul, dinamica gazelor e rezolvată exact în toba centrală pai transalpu e la vanzare deci o sa ai numai TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 trebuie sincronizate carburatoarele si modificate jiglerele (pasu` 2. cred optional) la scoaterea tobelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 nu vad ce treaba ar avea jigloarele cu scosu tobelor, hai ca sincronizarea sa zicem ca ar mai fi afectata cumva. korben vi la tg secuiesc? ca sa imi faci si mie o sincronizare de carburatie? dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 a da, pe langa ce am zis io, mai trebe filtru de aer custom (high flow) cavalere, cauta si tu pe google "custom exhaust jetting/ carburetor changes", poate vezi dupaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Mecanicul meu adica al TDMului meu a zis la fel ca si Korben, in toba centrala se face smecheria cu gazele, daca o scot pierd cuplu si mari sanse sa imi ard supapele (szelepeket vezi limba maghiara) ca nu stiu cum se numesc in rom. Faza e ca am pus eu 2 tobe custom...suna ele mai gros...in turatii mici, dar cum trec de 3000 e liniste ca si in cimitirul vesel din Sapanta. (vezi filmuletele lui Maya excursie in nordul tarii de pasti) Concluzii: sunet mare este bun pentru distante scurte. Pe drum lung este inervant. Cel putin pentru mine. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) complicat ce vreti voi sa faceti eu as pune 2 sebringuri sau mivv-uri dar de titaniu dar cu prindere normala nu sa se ridice in sus cum e la Linx ca sa fiu ombligat sa imi iua coburi de 33litri Linx-ule cum fu la munde pe unde ai arso? Editat Iunie 22, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 bine io i`ash pune full hurric, si dynojet stage 3 cu k&n si turbo kit rhino, si ohlins fatza(usd)-spate, si bascula monobrat si inca 4 pale pe casca si mi-atz zice ELICOPTER... iar daca nu imi stau palele pe casca, le-oi pune intre dublu-bixenoane si atunci cantati AVIOOOON CU MOTOOOOOORRRR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Perfect! Itzi raman dator.. Poate tzie nu tz`am zis, dar si la noi o sa fie o intrunire la care esti binevenit.La fel ca si totzi TDM`istii /index.php?...l=motorock+2009 Multumesc de invitatie , dar tura asta ma sare, am de facut urgent un drum la Bucuresti, asa ca ramane sa ne cunoastem la Tg. Sec., oricum pun berea la rece ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Multumesc de invitatie , dar tura asta ma sare, am de facut urgent un drum la Bucuresti, asa ca ramane sa ne cunoastem la Tg. Sec., oricum pun berea la rece ! Asfalt uscat ! AAsa!! Perfect o sa fie.. Asfalt uscat si tzie.. Sa nu uitzi de ceaun,. dak potzi.. Doar pe sambata o sa ne trebuiasca! Hai ma.. Nici asa nu se poate... Voi ati luat razna.. Ii timpul sa va treziti! Eu nu am toba centrala, doar cele 2 finale.. Pare k deocamdata functioneaza bine si asa.. Nu stiu de cat timp au fost tobele astea montate,... Eu am facut aproape 3000km cu ele, si pot sa zic k nu ma deranjeaza la drum lung. Peste 110hm/h nu`i mai aud sunetul doar vantul. Am terminat si Crashbarurile.. :> Iata niste poze.. Pentru cine ar mai dori.. Discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 is tare interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Eu nu am toba centrala, doar cele 2 finale.. Pare k deocamdata functioneaza bine si asa.. Nu stiu de cat timp au fost tobele astea montate,... Eu am facut aproape 3000km cu ele, si pot sa zic k nu ma deranjeaza la drum lung. Peste 110hm/h nu`i mai aud sunetul doar vantul. Păi la tine s-a respectat principiul original al evacuării la TDM: two-in-one-in-two Coturile sunt sudate împreună după care se despart către cele două tobe, despre care trebuie sa recunosc că sunt faine Deci fiecare cilindru beneficiază de ambele tobe nu vad ce treaba ar avea jigloarele cu scosu tobelor, hai ca sincronizarea sa zicem ca ar mai fi afectata cumva. korben vi la tg secuiesc? ca sa imi faci si mie o sincronizare de carburatie? dau o bere Nu vezi tu multe, dar te iertăm, că eÂşti de-al nostru Nu vin Editat Iunie 22, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3vilm3cv Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 pozele promise. din pacate va trebui sa schimb placutele. cele existente mai au breo 3-4 mm pana la semnul producatorului dar problema ar fi ca ele s-au mulat pe discurile fostului propietar. pa prima testare nu am simiti mare lucru asa ca atunci ca o sa scot mobra la plimbarica va trebui sa fiu atent si sa evit franele brutale pana nu se aseaza placutele din pacate la mine nu sunt asa. sunt ca in poza. nu se infileteaza. cotul ala e prins direct de cablu PS au mai ramas 14 beri Mersi ombre.. cam seamana dar nu rasare:D oricum apreciez gestul Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 ieri m-am cam (cuvant urat) pe mine, uitand ca am franele inca in rodaj m-am trezic ca tre sa fac dreapta in unghi de 90 de la 100km/h. am franat cu fata si spatele dar nu a fost suficient ca sa ma inscriu pe traiectorie, astfel ca am continuat franarea doar cu spatele pentru ca am ajuns pe nisip, in momentul respectiv spatele s-a blocat si a fugit in stanga, astfel incat m-am dus de-a latul 15 metrii pe nisipul respectiv si m-am oprit la 20cm de bordura. ce ma mir e ca nu am cazut , cred ca pe bicicleta nu reuseam ma mentin in echilibru, in schimb vaca am simtit-o exact ce si cum sa o tin, astfel incat am scapat intreg. PS oricum fata franeaza acum mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 ieri m-am cam (cuvant urat) pe mine, uitand ca am franele inca in rodaj m-am trezic ca tre sa fac dreapta in unghi de 90 de la 100km/h. am franat cu fata si spatele dar nu a fost suficient ca sa ma inscriu pe traiectorie, astfel ca am continuat franarea doar cu spatele pentru ca am ajuns pe nisip, in momentul respectiv spatele s-a blocat si a fugit in stanga, astfel incat m-am dus de-a latul 15 metrii pe nisipul respectiv si m-am oprit la 20cm de bordura. ce ma mir e ca nu am cazut , cred ca pe bicicleta nu reuseam ma mentin in echilibru, in schimb vaca am simtit-o exact ce si cum sa o tin, astfel incat am scapat intreg. PS oricum fata franeaza acum mai bine Mare atentie. Ma bucur ca ai scapat teafar. Ai grija si nu te increde in tine ....poate data viitoare nu va iesi chiar asa. Deci Easy Rider! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Mare atentie. Ma bucur ca ai scapat teafar. Ai grija si nu te increde in tine ....poate data viitoare nu va iesi chiar asa. Deci Easy Rider! inca nu s-au asezat placutele la frana fata, probabil ca puteam sa iau curba daca la iesirea din ea ma duceam pe contrasens .. am scapt asta conteaza data viitoare o sa fiu mai atent promit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 cat ulei trebe bagat in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 pravila din carte : 3,5 periodic oil change 3,6 with oil filter replacement 4,2 total amount fara schimbat de filtru, mie imi inghite cuminte cam 3,8 sa FIE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Hop si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Depinde cat de bine l-ai scurs pe cel vechi. Pune pana ajunge nivelul la nomal pe joja, lasa motorul sa mearga cateva minute, verifica din nou si daca e cazul completeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 n-are joja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 WTF?!? Si nivelul uleiului cum se masoara?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) prin hublou ... are 4tx mai Editat Iunie 27, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.