andrei belcic Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Dunga rosie inseamna motocross, dunga verde inseamna hard-enduro, dunga galbena inseamna enduro-touring. Eu asa stiam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 din cate stiu dungile reflecta compozitia cauciucului(cu asa cauciuc si pe 18,indiferent de dunga ,chiar galbena sa fie,nu cre ca-ti iese sa faci e-touring.ptr aia sunt k 60-ciurile,m.karoo.etc) heidenau le gasesti la Maxi....(pm,daca vrei nr de la mag) preturi intre 180-280ron. celalalt mai greu cu el.mi-a luat cam juma' de an sa dau de el.acuma am un amic care din cand in cand iese din tara,si cand vine mai aduce cate unul.asa le-am luat pe ale noastre,in magazine nu le gasesti.pret 70-75e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Înainte să vă dați cu părerea "din auzite" mai bine verificați site-ul producătorului: Red-stripe tyres standard for cross competition;White-stripe tyres for spiking and winter use; Yellow-stripe tyres standard version for use with tube and Moouse inserts; Green-stripe tyres with a lightened carcass especialy for use with Moouse inserts. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 29, 2011 Autor Share Postat Decembrie 29, 2011 ai dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Înainte să vă dați cu părerea "din auzite" mai bine verificați site-ul producătorului: SAU!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) am luat mousse de 120 si bineinteles cauciuc de 120, rezultatul e ca e naspa... apoi am aplicat tehnica UTFM si am dedus ca trebuia initial cauciuc de 140, abia cand se mai inmoaie mouss-ul pun de 120. asa ca am luat in 140/80 -18. intrebarea mea este: nu sare cauciucul de pe janta la dimeniunea asta?! am 2 rimlockuri / janta dar sa nu am surprize... ps. UTFM inseamna Use The Fucking Manual... Editat Martie 20, 2012 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 nu sare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Am si eu intrabare catre cei cu state mai vechi prin padure. Desi am mai citi pe topicul asta una alta nu sunt lamurit ce se intampla daca pun pe un exc 450 pe spate un cauciuc 110/100/18. Din fabrica vine cu 140. E bine, e rau ? ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 In primul rand nu o sa mai iei ITP-ul. Pe noroi o sa ti se ingroape mai repede dar pe uscat va fi mult mai manevrabil. Atentie: noile masuri de cauciuc sunt diferite. 110 s-ar putea sa fie vechiul 120. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 In primul rand nu o sa mai iei ITP-ul. Pe noroi o sa ti se ingroape mai repede dar pe uscat va fi mult mai manevrabil. Atentie: noile masuri de cauciuc sunt diferite. 110 s-ar putea sa fie vechiul 120. Pai eu zic ca un 110 taie mai bine prin noroi decat un 140.Cum o fi? Ai insa dreptate: 120 de la Mitas C18 este la fel de lat ca un 140 de la Michelin Cross Competition S12. Eu am trecut la un 110 Mitas C18 si tot este latanet. Asteptam pareri si de la alti" conoseuri". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Discutia cu anvelope inguste la noroi stiu ca e si la jeepane. E avantajos ca roata sa "taie" mai repede noroiul doar in cazurile in care, sub stratul moale de noroi, se gaseste un strat mai tare de pamant, sau pur si simplu dai de macadamul drumului forestier. In off the road ai mai multe sanse sa gasesti, sub primul strat moale de noroi, un strat si mai moale de pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Discutia cu anvelope inguste la noroi stiu ca e si la jeepane. E avantajos ca roata sa "taie" mai repede noroiul doar in cazurile in care, sub stratul moale de noroi, se gaseste un strat mai tare de pamant, sau pur si simplu dai de macadamul drumului forestier. In off the road ai mai multe sanse sa gasesti, sub primul strat moale de noroi, un strat si mai moale de pamant. Ba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Eu pun un Pirelii Scorpion Mx 110 100 18. Si asta e mai lat ? Un avantaj pe care il vad eu este ca nu va mai atinge toba (probabil !?!) pentru ca 140 atinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 nici un cauciuc ( inclusiv 140..care este dimensiunea stock) nu atinge toba....ai tu cadrul spate stramb!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) dimensiunile anvelopei pot fi influentate de si latimea jentii. Ele se pot inalta, latii sau totodata ingusta. Cel mai bine e sa fie folosita anvelopa avand marimea recomandata de producator. Alt aspect, folositi in off road cauciucuri dedicate pentru enduro, deoarece au grosime mai mare si mai multe invelisuri decat cele de motocross si rezista mult mai bine daca folosesti presiuni scazute in anvelopa, iar penele apar mult mai rar (pentru cei care nu folosesc mousse). Editat Aprilie 13, 2012 de aplesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) stie cineva ce model de mitas e asta? cumva X Treme 914? Editat August 21, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Mitas C17 front Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Mitas C17 front merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Salutare...fiind nou in ceea ce inseamna enduro nu pot sa zic parerea despre alte cauciucuri decat cele care vad ca in afara lumea le lauda cat se poate de mult si bineinteles mi le-am luat si eu , adica Kenda Trackmaster2 K760. Acum o sa astept sa vad exact cum se comporta pe coclauri pt ca vreau sa folosesc mobra 25%strada si 75% coclaur... Daca a mai folosit cineva asa ceva astept si pareri de prin tara sa vad ce zice lumea despre ele atat offroad cat si stradal. :)Si o ultima intrebare... ce compozitie sunt sau unde ma pot uita saimi dau seama? Editat Septembrie 6, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Oare pe site-ul Kenda? http://www.kendausa.com/en/home/motorcycle/dual-sport/k760-trakmaster-ii.aspx Ia-ti Southwick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Salut, am nevoie de cauciucuri pt o Honda XR 400R si am vazut oferta de Pirelli Scorpion Pro F.I.M. la 109 eu...perechea... Ce spuneti? Nu ies prea des cu motorul asta si pina la coclauri trebuie sa merg pe asfalt...deci ar trebui sa reziste si pe asfalt... Poate aveti si alte idei, propuneri? Va multumesc in avans... http://www.moto24.ro/images/media/produse/scorpion-pro-fim-promotie-fata-spate-140/th_1326121884_1309536306_scorpion_pro_fim.jpg ``` Editat Septembrie 24, 2012 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ce spuneti? Nu ies prea des cu motorul asta si pina la coclauri trebuie sa merg pe asfalt...deci ar trebui sa reziste si pe asfalt... Poate aveti si alte idei, propuneri? Am Michelin CrossAC10 : http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/michelin/model/21638/ cel de fata este de cand am luat moto, estimez ca are cam 4500km-5000,pana la 4000km e decent, spatele dupa 3000-3500km mai are 5mm de crampon central. Folosite cum zici, mers pe sosea la si de la locul de joaca, in final cam 75/30 % on/off. Poate conteaza si puterea mobrei. Am comandat alt rand , e cam 103E perechea in momentul asta.(PM daca vrei sursa, sa nu zica lumea ca fac reclama) Cel de fata avea o vaga tendinta de voblare, acum ori nu mai face dupa ce s-a tocit, ori m-am obisnuit cu el si nu-mi mai dau seama. Omologate pentru strada, daca-ti pasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 26, 2012 Autor Share Postat Septembrie 26, 2012 5mm inaltimea cramponului central pe spate??? tocmai trebuia sa arunci guma acum 5 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Deci... Pirelli sau Michelin?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Salut, O sa-mi iau o Aprilia Pegaso 650 zilele astea care are cauciucul spate dus rau, Asa ca vreau sa-l schimb cu altul. Intrebarea mea este daca se poate merge normal cu cauciucuri fata/ spate de marci si profile cat de cat diferite (fata deja 30% uzat mai de strada si spate unul nou sau unul second, ma gandeam la un Kenda 671 Dual Sport)!?? Intrebarea se adreseaza celor care au asemenea experiente, daca este cazul Merci de raspunsuri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.