Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte frumoasa povestea, pe mine mar interesa unde ai cromat piesele?

Piesele le-am cromat la un prieten care se ocupa cu restaurarea obiectelor de cult . Din pacate acum nu mai are atelierul si o sa trebuiasca sa ma orientez in alta parte

» Post actualizat in 03 Jan 2018 23:18

salut! deoarece sunt pasionat de mobre iar acum tocmai ce reconditionez una am si eu cateva intrebari: de pe ce site ai cuparat jentile,unde ai gasit semeringuri pt telescoape si care este reperul lor, si cat ulei ai bagat in telescoapele spate?

mototrade.gr se numeste siteul pt jante. Nu imi aduc aminte dimensiunea simeringrilor dar o caut. Ulei am pus pana s-a umplut cartusul amortizorului.Cel mai gros ulei pe care il gasiti. Trebuie pus pana sus, plin, altfel nu lucreaza liniar. Ma rog, nu va asteptati sa functioneze ca un amortizor de japoneza moderna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Mai circula cineva zi de zi cu Mobra? Mi-a venit o idee... sa repun in circulatie o mobra, sa o folosesc la naveta ~ 10 km/zi in sezonul cald.

Stiu ca nu se mai gasesc piese la ele, dar totusi prefer o mobra decat un scuter.

Asa ca intrebarea mea este... mai circula mobre? eu unul nu am mai vazut niciuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, da mai sunt mobre care circulă, eu de exemplu am vazut vara asta la mine in timisoara o mobra care inca circula prin oraş pun o poza mai jos cu aceea mobră!

Şi am văzut şi un hoinar!

post-89397-0-06373600-1515869976_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca nu as fi singurul care as circula cu o mobra.

Sper sa o aduc acasa cat de curand si in functie de starea in care e o sa iau o decizie.

Stiu ca trebuie sa fac RAR la ea, cum e mai bine sa o inmatriculez... numere normale sau galbene? are cineva mobra inmatricula cu numere galbene?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o folosesc ocazional si fac doar asigurare,nu am carte deci nu fac ITP, Nu stiu ce cerinte sunt in alte zone.Cu numere galbene nu se poate circula pe drumuri nationale(cu toate ca am vazut destule utilaje agricole si neagricole care circula cu numere galbene si pe drumuri nationale).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! o scurta intrebare referitoare la claxonul de mobra. am adunat dea lungul timpului cateva claxoane iar acum cand vreau sa reconditionez o mobra 50 ma lovesc de problema sunetului produs de claxon. mai exaxct, ceea ce am eu nu suna deloc cum cred ca ar trebuii sa sune cu toate reglajele ce am incercat sa le fac.

intrebare: claxonul de mobra are sunet aparte (suna de parca e strans de gat) sau nu am facut eu ceva bine?

p.s. am ambele tipuri de claxon cel cu reglaj in spate si cel cu reglaj in fata, cel bombat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul claxon de mobra (mobra 50) era normal, adica il puneai la baterie de 6V si suna, ce a urmat la mobrele fara baterie a fost un buzer ce se baza pe faptul ca il alimentai in alternativ si nu face decat un "poc" alimentat de la baterie.

Asta este ce imi aduc eu aminte, daca ma insel , scuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o folosesc ocazional si fac doar asigurare,nu am carte deci nu fac ITP, Nu stiu ce cerinte sunt in alte zone.Cu numere galbene nu se poate circula pe drumuri nationale(cu toate ca am vazut destule utilaje agricole si neagricole care circula cu numere galbene si pe drumuri nationale).

 

Da-mi voie sa te contrazic : NU exista restrictii privind circulatia mopedelor inregistrate, deci SE POATE circula pe orice drum si pe orice distanta, exceptând autostrazile din cauza vitezei m

» Post actualizat in 14 Jan 2018 09:26

Cat despre Mobra aia de zici ca o ai inregistrata ai grija, risti dosar penal pentru punerea in circulatie a unui autovehicul cu numere false !

 

NU poate fi inregistrata ca moped pentru ca depaseste viteza maxima constructiva de 45 km/h.

 

Oricum orice autovehul care circula pe drumurile publice trebuie sa aiba obligatoriu si ITP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primăria unde a fost înregistrată a cerut act vânzare-cumparare și un act legal de proveniență (eu am avut certificat de înmatriculare original din RSR). Au zis ca dacă capacitatea cilindrica este sub 50cm2 este ok. Deci numărul nu este fals, are certificat de înregistrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primăria unde a fost înregistrată a cerut act vânzare-cumparare și un act legal de proveniență (eu am avut certificat de înmatriculare original din RSR). Au zis ca dacă capacitatea cilindrica este sub 50cm2 este ok. Deci numărul nu este fals, are certificat de înregistrare.

 

Draga Sabin, crede-ma NU sunt politist, voiam doar sa-ti dau un sfat. Este clar problema ta cum circuli!

 

Am avut pana de curand si un scuter mic de 50 cmc si stiu ce spun : pana in ianuarie 2013 scuterele erau considerate VEHICULE si riscai eventual o amenda daca nu aveai actele in regula, de la acea data legislatia s-a schimbat si acum sunt definite ca AUTOVEHICULE, deci intri la penal daca nu ai numere legale!

 

Acum incerc sa-ti explic de ce numerele tale Nu sunt legale : mopedul are o definitie clara (art 6): sa nu aiba peste 50cmc si sa nu depaseasca prin constructie 45km/h, deci trebuie sa indeplineasca CUMULATIV ambele cerinte !

 

Stii cat este viteza maxima constructiva a Mobrei ? Conform fisei tehnice peste 70 km/h !

 

Bun, acum despre ITP : nu vei primi veci pururi verificarea tehnica pana nu mergi la RAR pentru CIV (cartea de identitate a vehicolului) . In 2013 m-am dus la RAR cu scuterica si i-am facut carte, pana atunci o aveam si eu inregistrata pe primarie la sat, apoi am inregistrat-o legal la primaria Timisoara.

 

Iti doresc o zi buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ITP nu poți circula pe drumurile publice nici cu moped nici cu motoreta nici cu autoturism eu am 3 mopede unele pe bucurești unde nu se înregistrează fără carte și itp valabil deck dacă nu are carte și itp nu poți circula pe drumurile publice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi la mine la mobra 50 super cand merg cu viteza 4 se aude dupa putin timp de mers o bătaie la motor şi nu mai are putere, vrea să moară dacă dau viteza 3 merge perfect, am schimbat şi bujia să aibă vreo legatură sau să fie ceva probleme la cutie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o treabă cutia. Ce fel de bătaie se aude ? Înclin să cred că n-ai compresie sau nu se etanșează bine carterul.

Verifică uzura clindrului, a segmenților și a simeringurile de la carter. N-are voie să moară într-a patra. Sau, mergi la un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...