Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

asta cu Mobra redivivus am citit-o mai demult si tot aici pe forum...si trebuie sa recunoasteti ca e tare,fratilor!tare de tot!romanul care nu a facut ceva original in materie de motoare toata viata lui[vezi Carpati,Mobra,Minimobra]sa faca dintr-o data un 700 original,patru timpi,50 de cai[gloabe as zice eu mai degraba]sin care sa te mai si duca pana pe la 170 pe un cadru autohton.oricum stiu ca a fost fantezia SM a unui redactor de la una din publicatiile noastre de profil de doi lei,dar totusi d-le!mai dati-o drku!stop dreamin` yo,mothafuckers!traim in Romania! :scratch: :cheers: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, frati cu Mobre si Hoinare!!! Am si eu cateva intrebari tehnice: cum se regleaza la carburatorul de Hoinar nivelul de benzina, si cum sunt legate bobinele de la magnetou? Am mostenit magnetoul fara fire :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca totzi zicetzi ca avetzi mobre cine are sa imi dea si mie una sau mai multe platesc sau dau bere sau gasim noi o modalitate

P.S. nam inca motor dar vreau mobra de mult timp dar nam gasit asa ca daca aveti facetzi si voi un copil fericit :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

1.

 

Am eu manual de Mobra, daca vrei iti trimit prin rambursare la posta. :huh:

Manualul original are format A5 (landscape). Eu iti fac copie pe coli A4 si asa va iesi pe 19 foi (fata-verso). Pret: 50.000 (xeroxul) + taxe postale (cca. 25.000).

Vezi coperta manual precum si prima pagina.

 

2.

 

Aprindere electronicaaaa pe Mobra ??? :angry:

Eu n-am auzit de asa ceva, dar cred, ca nu se merita... in sensul ca te va costa mai mult instalatia aia decat Mobra in sine. ;)

NO OFFENSE. :bounce:

 

Miki.

Salutare!!! Au trecut citiva ani de cind n-am mai calatorit cu motocicleta. Ma uit adesea la epavele mele din curte ( o batrina "Mobra Turist" si un "Simson 250 sport") si parca ma incearca un sentiment ciudat. Desi ma tenteaza sa iau un motor nou, ca de miini negre pe drum m-am saturat, ma tot gindesc sa reconditionez primul meu autovehicul, cu care, ma credeti sau nu, am facut niste drumuri lungi de unii ar zice ca nu-s intreg la capl: Mobra . Daca vrea cineva cartea mea de mobra i-o trimit cu placere. Mai am segmenti, ambielaj, piston, bolt, sigurante. Si 2 roti bune, dar nu cred ca nu s-au copt cauciucurile ca au stat afara. Rezervorul cred ca este corodat zdravan in partea de jos. Ca sa pornesc motorul as avea nevoie de o platina pentru sistemul " electromagnetica"/ "bosch" sistemul " ducati/ doucellier" l-am avut " prelevat"de la o motocositoare si da o scinteie cam anemica.

 

Salut!

Am si eu nevoie de 2 chestii:

1. Manual de Mobra. ;)

2. Are cineva idee de aprindere electronica pe mobra? :what: A pus cineva? Are sens sa pun? Daca da, de care? Unde se poate gasi? Cam la ce pret?

Multzam.

Fii sigur ca are. E ca si cum mai pui un motor de 50 cmc. Eu am vazut diferenta intre o aprindere proasta si una buna. Dar nici cea buna nu se compara ca acuratete si putere cu cea electronica. Monteaz-o cu incredere, cu o bujie potrivita, pune un ulei bun in benzina, nici mai mult nici mai putin ( exista tendinta generala de a pune mai mult...) si vei vedea ca nu-ti recunosti Mobra. Nu numai ca "trage" de rupe, dar nici nu scoate fum, decit mirosul de motor in doi timpi. Daca tragi tare de tot gazul vei vedea doar discret putin fum albastru. Bafta!!!!

 

PRIETENE SA STII CA CU APRINDEREA FACI CEVA TREABA DAR TREBUIE SA CAUTZI IN REVISTE TEHNIUM DACA STII DESPRE CE VORBESC ACOLO ERA O APRINDERE ELECTRONICA PENTRU MOBRA PE CARE AM FOLOSIT-O SI EU IN EPOCA DE PIONIERAT CU MOBRA SI MERGEA F.F. BINE VREAU SA-TI SPUN CA AM BAGAT BENZINA DE AVION SI AM MERS CU 100 KM/H ATAT CAT ARATA CEASUL ORIGINAL ,DAR AM FACUT SI NISTE MODIFICARI (RECTIFICAT CHIULOASA,ALEZAT FERESTRE DE BALEAJ,NIVEL MINIM IN CAMERA DE NIVEL,SITELE DI TOBA LIPSA, BUJIE DE AVION CU ELECTROZI DE NICHEL/ARGINT CU DOI ELCTROZI.

PENTRU ROATA DE SPATE AM STRUNJIT BUTUCUL SI AM PRINS UNUL DE MZ CU DISTANTIERE ITRE ELE PRINS IN PATRU SURUBURI DE 6.

PENTRU MARII PILOTZI : SA STITZI CA MOBRA ESTE PATENT JAPONEZ.

...si eu care am mers atitia ani si credeam ca este facuta dupa Zundapp....Mai inbunatateam si eu banzina cu eter etilic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

Abia m-am inscris pe forum desi il citesc de ceva timp. Microbul se pare ca se ia repede si nu prea poate fi eradicat. Deocamdata ma gandesc sa incep usurel si eram tentat sa imi iau un scuter (in afara de microb exista si considerente practice pentru asta). Azi tocmai am descoperit topic-urile despre Mobra si am inceput sa ma intreb daca n-o fi si asta o idee....As vrea sa folosesc viitorul mijloc de locomotie prin oras dar sa pot si iesi, daca am chef, intr-un week-end.

In concluzie, as dori in primul rand parerea voastra in ceea ce priveste rezolvarea problemei mele. Va multumesc tuturor si in functie de raspunsuri va mai bat la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Abia m-am inscris pe forum desi il citesc de ceva timp. Microbul se pare ca se ia repede si nu prea poate fi eradicat. Deocamdata ma gandesc sa incep usurel si eram tentat sa imi iau un scuter (in afara de microb exista si considerente practice pentru asta). Azi tocmai am descoperit topic-urile despre Mobra si am inceput sa ma intreb daca n-o fi si asta o idee....As vrea sa folosesc viitorul mijloc de locomotie prin oras dar sa pot si iesi, daca am chef, intr-un week-end.

In concluzie, as dori in primul rand parerea voastra in ceea ce priveste rezolvarea problemei mele. Va multumesc tuturor si in functie de raspunsuri va mai bat la cap.

eu m-am dus la Brasov cu Mobra.... :rock: de la Braila... si cu pasagera si cu genti de bagaje... trage Mobrica ca furnica... daca te apuca vreo idee cumpara una mai rasarita, adica sa nu fie distrusa... vezi rotile sa nu fie 8, sa aiba carbul original, sa aiba cat de cat frane si sa schimbe toate cele 4 viteze... in rest... o repari in mijlocul drumului cu inbus de 6, surubelnita dreapta si tubulara de 13. poti sa ai si o cheie de 10.... nu mai stiu.. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa aleg intre o mobra si un scooter as alege cu siguranta mobra :lol: .

costin1998 eu te-as sfatui sa alegi si tu mobra. Pentru inceput este ideala la invatarea mersului pe motocicleta, schimbarea de viteze etc. si in plus cu mobra inveti mecanica fara sa vrei :wink: care nu o sa iti strice cu siguranta.

 

Belboby ai uitat de ciocan, patent si sarma :moto: :rock:

Editat de radum90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 11ani o MOBRA.Am fost de 3ori in Bulgaria , de 3 ori pe Transfagarasan , de 3ori pe litoral ,mereu cu aproape 40kg bagaje plus dama si am venit acasa in Targoviste fara sa reparam pe drum. Avea aprindere electronica ce economisea la 300km aproape pentru inca 100km fata de ale prietenilor cu care mergeam. Aveam bec cu halogen , janta pe spate de MZ , portbagaje laterale..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi mobristi am nevoie de un capac de rezervor de hoinar, un ax de hoinar un piston , si un piston de S50 daca ma putetzi ajuta :lol: numa bine !!! :bounce: :baldy:

Man, cand chiar nu ai ce face, intr-o sambata, urca-ti fundul in microbus si pleaca sa vizitezi estul tarii. Daca te duci duminica e numai bine.

Fa o vizita de o ora in talciocul de la Braila si o ora in cel de la Galati si o sa gasesti tot ce-ti doreste inima poate piese in plus!

Nu gasiti niste prostii si mosii stau cu ele la vanzare si de multe ori ajung la fier vechi pe 2 vodci pentru ca nu intreaba nimeni de ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se merita ma .... ios in partea opusa au locului unde ma trimiti de la bistrita pana la galati sun multi km si aia nui chestie de o zii aia i chestie de 2 zile macar pt. numa cu trenu pot ajunge si am multe trenuri de schimbat si multzi banii .... deci nu se merita ... astept ..poate are cineva asa din intamplare si mi lepoate trimite cu posta:D

numa bine !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se merita ma .... ios in partea opusa au locului unde ma trimiti de la bistrita pana la galati sun multi km si aia nui chestie de o zii aia i chestie de 2 zile macar pt. numa cu trenu pot ajunge si am multe trenuri de schimbat si multzi banii .... deci nu se merita ... astept ..poate are cineva asa din intamplare si mi lepoate trimite cu posta:D

numa bine !!!

ok, credeam ca stai mai aproape! normal ca nu se merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci astept ... are cineva ? hai ma ce naiba nus mobristi fitzi seriosi ma ... ca nu cer o avere platesc ...sau bere !!!

numa bine !!!

bre!!!!!!!!!!!!!!dak accepta secretara optiunea teai scos :bounce: :baldy: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
...furca cu bascula in fata....

 

Vreau si io sa vad o poza cu o mobra cu astfel de furca. Am avut una, dar nu am poze. Merci.

 

Toate bune! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!!! m-am reintors si io la vechea o veche dragoste, acu cateva zile mi-am luat un hoinarel .. inca nu am reusit sa ies cu el pe drum .. mai am ceva de lucru la el ... daca stitzi ce modificari se poate face motorului de hoinar!! m-ar tenta ceva chestii bagate pe acolo sa fuga si el mai tare!!

 

 

o sa revin cu poze!! bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

salut!!! m-am reintors si io la vechea o veche dragoste, acu cateva zile mi-am luat un hoinarel .. inca nu am reusit sa ies cu el pe drum .. mai am ceva de lucru la el ... daca stitzi ce modificari se poate face motorului de hoinar!! m-ar tenta ceva chestii bagate pe acolo sa fuga si el mai tare!!

 

 

o sa revin cu poze!! bafta!!

Citeste tot topicul asta de la capat si o sa afli ce poti sa-i faci motorului. Asta daca ai rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!!! m-am reintors si io la vechea o veche dragoste, acu cateva zile mi-am luat un hoinarel .. inca nu am reusit sa ies cu el pe drum .. mai am ceva de lucru la el ... daca stitzi ce modificari se poate face motorului de hoinar!! m-ar tenta ceva chestii bagate pe acolo sa fuga si el mai tare!!

o sa revin cu poze!! bafta!!

cauta-l pe gabitzu_mobristu....e mester la mobre ca numai dastea are, si le prepara pt curse de kart...spor la treaba :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...