leopold Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 (editat) Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU. In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP.... Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema! Cu respect TNG! Prin la concret am vrut sa zic diagnoza + tentativa de rezolvare pe mobra mea LE. Si da, seamana cu ce vad la mobra. Editat Martie 11, 2018 de leopold Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 nu stiu ce sa mai zic de modelul asta! am facut reglaful valvelor, bujii noi si filtru nou si GSR-ul e cu totul alta motocicleta. Nu mai e asa de puturoasa in turatii joase si pare mai sprintena. Ieri am facut cam 300 de km cu ea si am ramas surpins de nervozitatea ei. Referitor la moartea subita a motorului se pare ca acum nu mai are problema asta dar mecanicul mi-a zis ca in urma diagnozei inca imi apar doua erori P 0110-H (temperatura aerului pe admisie e gresita ) si P1650. Mecanicul zice ca ar trebui inlocuit tot corpul de injectie iar asta costa scump rau de tot! Sa vad cat tine fericirea ! Bafta multa si multumesc TNG pentru rabdare si informatiile pretioase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Daca faptul ca starea tehnica este ok,adica asa cum a iesit din fabrica, si se pare ca este vioaie,sunt curios ce mai zici dupa ce ai un ECU resoftat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Daca faptul ca starea tehnica este ok,adica asa cum a iesit din fabrica, si se pare ca este vioaie,sunt curios ce mai zici dupa ce ai un ECU resoftat. sincer sa fiu ma gandeam sa schimb mobra dupa doi ani, ma cam plictisisem de ea dar acum....wow! trebuie sa fiu atent cu manerul din dreapta ca se duce pe rosu una doua! Am sa vad daca se mai opreste mootul pe deccelerare sau nu! pana acum am bagat vreo 500 km in doua zile si nu s-a oprit niciodata! Eu personal recomand reglajul supapelor la GSR, e mult de munca si anevoios dar isi merita toti banii! » Post actualizat in 21 Mar 2018 21:53 in luna martie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 Oare daca imi montez genti laterale, mai este loc si pt pasager? Sau depinde si de genti? Nu am mai avut pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 Evident ca depinde și de genți! Oricum, dacă ar fi unele de care pasagerul să nu mai aibă loc, parcă ar fi prea de tot pentru aliura ușor sportivă a naked-ului ăsta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 Oare daca imi montez genti laterale, mai este loc si pt pasager? nu, daca montezi gentile pe saua din spate stai fara grija ca e loc si de genti si de pasager(a) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepene Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 Salut. Imi poate da cineva o poza cum arata si niste dimensiuni la un suport de topcase. Nu am gasit nimic la dezmembrari zilele astea si de comandat nu imi ajunge in timp util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 Recent, a inceput sa imi apara o mica problema. Se intampla foarte random si de obicei cu motorul cald, si dispare tot random in timpul mersului. Uneori cand decelerez usor se infaneaza foarte tare. Daca o decelerez tare adica duc brusc mansonul de acceleratie pe zero, se decelereaza normal. Se intampla doar daca incerc lent. Am patit in mai multe viteze nu doar in una. Am incercat si sa o opresc si sa o pornesc din nou dar nu se rezolva. A mai pateste cineva asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 Adica intra in frana de motor? Probabil se opreste motorul in mers, nu? Sau cum, ca nu inteleg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei24p Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 Frana de motor este foarte puternica, mai puternica decat in mod normal. Motorul nu se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 5, 2018 Share Postat August 5, 2018 Daca tragi ambreiajul, ce face motorul? in cate ture se duce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Decembrie 13, 2018 Share Postat Decembrie 13, 2018 Geniala asta cu staniolul. Darwin awards. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 13, 2018 Share Postat Decembrie 13, 2018 (editat) Nu ma pot abtine: cum sa infasori in staniol contactele electrice? Adica sa faci punte intre ele?! Cine te-a invatat asa?! Totusi banuiesc ca e vrajeala, adica e caterinca totala. Editat Decembrie 13, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 (editat) Apoi e nasol daca ai facut faza asta... Recomandarea mea (de minitehnicus-wannabe, care lucreaza la mobra lui si ale altora, ocazional) ar fi sa iei la puricat instalatia electrica. Verifica sigurantele, in prima faza. Verifica si soclurile (conectorii electrici), desfa carenele si cauta sa nu fie ceva prajit rau pe undeva. Daca gasesti urme de ars/prajit pe undeva, curata si eventual pune alti papuci (izolati). Cu un multimetru verifica si continuitatea cablurilor. Daca nimic din toate astea nu da rezultate (banuiesc ca nu ai mufa de diagnoza si oricum nu te-ar ajuta, daca nu ai curent pe nicaieri), cauta un electrician auto/moto. Verifica totusi si cu alta baterie, verifica bornele, cablurile care duc de la ea si daca nu cumva e vreo siguranta pe firul de plus. Ia la puricat toata instalatia, e iarna acum si, daca ai o mica incapere incalzita, treaba ar trebui sa decurga oarecum lejer). As verifica un pic si butonul de contact. Sper ca n-am dat sfaturi aiurea, dar te adaptezi. Succes! Editat Decembrie 14, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 Acum 4 ore, Sivu Teodor-Mihail a spus: Ti se pare tie cam am venit aici sa fac caterinca avand numele real la profil? Stiam ca nu e ok dar am zis sa incerc, nu ma asteptam sa mi prajeasca toata instalatia. Ce ai facut tu este ca si cum te-ai uita in rezervor cu bricheta, de aia "se rad" astia de tine. Punand staniol pe conectorii becului nu ai facut decat sa provoci un scurtcircuit, as zice ca de o maniera grosolana dar o sa punem asta pe seama nestiintei tale in chestiuni electrice. Nu te mai baga sa repari lucruri la care nu cunosti principiile de functionare pt ca mai rau o sa le strici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 Lasa ca stiu si eu un mecanic "bun" care a sudat rezervorul de la dacie de l-a facut ca broasca, dupa ce a zburat cativa metri. rezervorul, nu mesterul. Ala daduse cu cracii in sus cu lampa de oxiacetilena in mana! Diferenta e ca mesterul era oleaca ciupit. Bine, oleaca mai mult. Cand eram mic mai taiam si eu cu foarfeca neizolata cablurile de prin casa, bagam cuie prin prize (rar scapam descuturat), puneam mana pe masina de spalat cand functiona etc. Treburi de astea. Poate Teodor era oleaca nostalgic dupa intamplari de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 Macar dupa ce ai inlocuit siguranta arsa ai dat jos staniolul, sau l-ai lasat acolo in continuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 Ups, nu l-am mai intrebat asta, chiar nu mi-a trecut prin minte... Nota 10 pentru observatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 N-ai pentru ce! Lasa, ca au patit altii pozne si mai mari. Unii au avut curajul sa scrie, altii nu. Nici eu n-am scris pe net ca am dat cu masina in spate de am luat mulajul unui cos de gunoi din curtea spitalului, in timp ce vorbeam la telefon. In loc de siguranta de 30 A poti pune o sarmulita, provizoriu (sau macar 3-4 lite de cupru, rasucite). Nu neapart sa porneasca motorul, dar macar sa ai curent in bord. Poti scoate eventual mufa de la far, macar de proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 Omul a invelit in staniol soclul becului si tu il inveti sa puna sarme in locul sigurantei? Cel mai probabil e siguranta arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 Sarmulite, care oricum au mai putin de 30A. Cu 3 lite de alea subtiri cat firul de par abia daca are 10-15 A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 15, 2018 Share Postat Decembrie 15, 2018 Ai scapat foarte ieftin. Sper sa nu mai faci experimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 15, 2018 Share Postat Decembrie 15, 2018 Mai simplu e cu tobele, n-ai ce sa arzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 15, 2018 Share Postat Decembrie 15, 2018 Cică ar mai fi fost unul care si-a schimbat uleiul golind de fapt lichidul de răcire și adăugând încă un "plin" de ulei în motor! Tot pe forumul ăsta cred că am citit. Mai bine faci cocoloașe din staniol cu care să te joci cu pisica. Dacă ai pisică. Dacă nu, joacă-te singur, e mai safe decât sa-ți iei pisică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.