Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU.

In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP....

Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema!

Cu respect TNG!

 

Prin la concret am vrut sa zic diagnoza + tentativa de rezolvare pe mobra mea :)

 

LE. Si da, seamana cu ce vad la mobra.

Editat de leopold
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu stiu ce sa mai zic de modelul asta! am facut reglaful valvelor, bujii noi si filtru nou si GSR-ul e cu totul alta motocicleta. Nu mai e asa de puturoasa in turatii joase si pare mai sprintena. Ieri am facut cam 300 de km cu ea si am ramas surpins de nervozitatea ei. Referitor la moartea subita a motorului se pare ca acum nu mai are problema asta dar mecanicul mi-a zis ca in urma diagnozei inca imi apar doua erori P 0110-H (temperatura aerului pe admisie e gresita ) si P1650. Mecanicul zice ca ar trebui inlocuit tot corpul de injectie iar asta costa scump rau de tot! Sa vad cat tine fericirea ! Bafta multa si multumesc TNG pentru rabdare si informatiile pretioase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faptul ca starea tehnica este ok,adica asa cum a iesit din fabrica, si se pare ca este vioaie,sunt curios ce mai zici dupa ce ai un ECU resoftat.

sincer sa fiu ma gandeam sa schimb mobra dupa doi ani, ma cam plictisisem de ea dar acum....wow! trebuie sa fiu atent cu manerul din dreapta ca se duce pe rosu una doua! Am sa vad daca se mai opreste mootul pe deccelerare sau nu! pana acum am bagat vreo 500 km in doua zile si nu s-a oprit niciodata! Eu personal recomand reglajul supapelor la GSR, e mult de munca si anevoios dar isi merita toti banii!

» Post actualizat in 21 Mar 2018 21:53

in luna martie

post-92656-0-08927300-1521669145_thumb.jpeg

post-92656-0-93533300-1521669201_thumb.jpeg

post-92656-0-69884100-1521669226_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Evident ca depinde și de genți! Oricum, dacă ar fi unele de care pasagerul să nu mai aibă loc, parcă ar fi prea de tot pentru aliura ușor sportivă a naked-ului ăsta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare daca imi montez genti laterale, mai este loc si pt pasager?

nu, daca montezi gentile pe saua din spate :)

 

stai fara grija ca e loc si de genti si de pasager(a)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut. Imi poate da cineva o poza cum arata si niste dimensiuni la un suport de topcase. Nu am gasit nimic la dezmembrari zilele astea si de comandat nu imi ajunge in timp util.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Recent, a inceput sa imi apara o mica problema. Se intampla foarte random si de obicei cu motorul cald, si dispare tot random in timpul mersului. Uneori cand decelerez usor se infaneaza foarte tare. Daca o decelerez tare adica duc brusc mansonul de acceleratie pe zero, se decelereaza normal. Se intampla doar daca incerc lent. Am patit in mai multe viteze nu doar in una. Am incercat si sa o opresc si sa o pornesc din nou dar nu se rezolva.

A mai pateste cineva asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Apoi e nasol daca ai facut faza asta...

Recomandarea mea (de minitehnicus-wannabe, care lucreaza la mobra lui si ale altora, ocazional) ar fi sa iei la puricat instalatia electrica. Verifica sigurantele, in prima faza. Verifica si soclurile (conectorii electrici), desfa carenele si cauta sa nu fie ceva prajit rau pe undeva. Daca gasesti urme de ars/prajit pe undeva, curata si eventual pune alti papuci (izolati). Cu un multimetru verifica si continuitatea cablurilor. Daca nimic din toate astea nu da rezultate (banuiesc ca nu ai mufa de diagnoza si oricum nu te-ar ajuta, daca nu ai curent pe nicaieri), cauta un electrician auto/moto. Verifica totusi si cu alta baterie, verifica bornele, cablurile care duc de la ea si daca nu cumva e vreo siguranta pe firul de plus. Ia la puricat toata instalatia, e iarna acum si, daca ai o mica incapere incalzita, treaba ar trebui sa decurga oarecum lejer). As verifica un pic si butonul de contact.

Sper ca n-am dat sfaturi aiurea, dar te adaptezi. Succes!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Sivu Teodor-Mihail a spus:

Ti se pare tie cam am venit aici sa fac caterinca avand numele real la profil?

Stiam ca nu e ok dar am zis sa incerc, nu ma asteptam sa mi prajeasca toata instalatia.

Ce ai facut tu este ca si cum te-ai uita in rezervor cu bricheta, de aia "se rad" astia de tine. Punand staniol pe conectorii becului nu ai facut decat sa provoci un scurtcircuit, as zice ca de o maniera grosolana dar o sa punem asta pe seama nestiintei tale in chestiuni electrice. Nu te mai baga sa repari lucruri la care nu cunosti principiile de functionare pt ca mai rau o sa le strici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca stiu si eu un mecanic "bun" care a sudat rezervorul de la dacie de l-a facut ca broasca, dupa ce a zburat cativa metri. rezervorul, nu mesterul. Ala daduse cu cracii in sus cu lampa de oxiacetilena in mana! :D Diferenta e ca mesterul era oleaca ciupit. Bine, oleaca mai mult.

Cand eram mic mai taiam si eu cu foarfeca neizolata cablurile de prin casa, bagam cuie prin prize (rar scapam descuturat), puneam mana pe masina de spalat cand functiona etc. Treburi de astea. Poate Teodor era oleaca nostalgic dupa intamplari de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai pentru ce!

Lasa, ca au patit altii pozne si mai mari. Unii au avut curajul sa scrie, altii nu. Nici eu n-am scris pe net ca am dat cu masina in spate de am luat mulajul unui cos de gunoi din curtea spitalului, in timp ce vorbeam la telefon. In loc de siguranta de 30 A poti pune o sarmulita, provizoriu (sau macar 3-4 lite de cupru, rasucite). Nu neapart sa porneasca motorul, dar macar sa ai curent in bord. Poti scoate eventual mufa de la far, macar de proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cică ar mai fi fost unul care si-a schimbat uleiul golind de fapt lichidul de răcire și adăugând încă un "plin" de ulei în motor! :moron: Tot pe forumul ăsta cred că am citit.

Mai bine faci cocoloașe din staniol cu care să te joci cu pisica. Dacă ai pisică. Dacă nu, joacă-te singur, e mai safe decât sa-ți iei pisică 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...