Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

@ Corneliu

 

cati km are motoru?

 

in bord scrie 25000, cred ca sunt reali ca nu pare prea uzata asa overall.

De obicei la ce interval se schimba distributia?

 

Am fost la o "taraba" de copiat chei in carrefour si scorul este 250 de lei, cred ca ma duc saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A mea are aproape 70.000 Km, si a inceput sa imi zornaie usor distributia, drept urmare nu mai merg cu ea pana schimb lantul sau intinzatorul, in functie de ce are nevoie.

Acuma depinde si cum a mers ala/aia care au avut motorul pana acuma, in cazul tau.
Distributia, ambreaj, dinastea se schimba cand cere motoru :) dar din nou, e in functie de cum mergi cu ea si cum si cat ai grija de ea.

in bord scrie 25000, cred ca sunt reali ca nu pare prea uzata asa overall.

De obicei la ce interval se schimba distributia?

 

Am fost la o "taraba" de copiat chei in carrefour si scorul este 250 de lei, cred ca ma duc saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Recomandare-YUASA YTX9-BS

 

 

Revin cu o problema mai veche:

-daca plec cu motoru rece iar in mers trag ambreajul scade in ture (sub 800) si moare,acest lucru se intampla numai cand temperature motorului este sub 60 grade

(filtre,ulei schimbate, toba stoc, relanti reglat undeva 1400-1500rpm)

Vreo parere?

Thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am problema asta la al meu, tot cand este rece, pana pe la 70 de grade, m-am obisnuit sa trag putin de gaz cand schimb vitezele pana se incalzeste.

Totusi al meu nu are ralantiul fix, l-am reglat la ~1500 de ture dar in unele zile sta la 1500 in altele la 1900 si uneori scade pe la 1100. Asta vorbesc dupa ce s-a incalzit ca inainte oricum nu ma astept sa fie prea stabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor dar nu e cam mare relantiul ala la 1500 de ture?

A mea sta la turele alea doar imediat ce o pornesc si e foarte rece, dupa 15secunde scade undeva in jur de 1000 de ture si acolo ramane indiferent de temperatura.

 

Bafta,

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca citisem în cartea tehnica ca ar trebui să stea între 1200 și 1400 de ture. Cam pe acolo îl țin și eu. 1500 mi se pare și mie ca este un pic cam turat. Iar la 1000 mi se întâmpla ca la decelerare și imediat cum trageam de ambreiaj, se oprea motorul asa ca îl țin pe la 1.2-1.3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu ajunge niciodata la 1500. Cand porneste la rece sta pe la o mie, face un pic ca si cum s-ar ineca, dar dupa ce se incalzeste apa peste 20gr, urca la 1300 si ramane acolo.

Nu stiu daca e o problema, caci se comporta la fel si cu alte bujii si cu alt filtru de aer.

Relantiul la cald scade in timp insa, ocazional il cresc la 1300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc si eu sa il ridic pe la 1200 de ture dar a mea chiar si la 1000 merge ok si rotund.

Cu privire la ridicarea turatiei la relanti dupa ce se incalzeste motorul mie mi se pare exact invers,normal ar fi sa fie putin mai mare cat e rece si apoi sa scada nu sa creasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ieri din pacate mi s-a rupt cablul de ambreiaj :angry2: . Partea buna e ca eram pe loc in garaj cu motorul nepornit. S-a rupt cablul din cauza faptului ca la prinderea de cadru ( deasupra radiatorului ) camasa era indoita. Cand iau maxim dreapta furca practic stranguleaza camasa. A mai avut cineva problema asta? Din punctul meu de vedere e o mare greseala de proiectare. Voi tineti camasa prinsa in inelul de pe cadru sau o lasati libera, in jos ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva nu a fost in regula la pozitionarea cablului!.Eu am GSR-ul de 3 ani si nu am avut probleme cu cablul,este bagat prin inelul de pe cadru(asa la proiectat Japonezul).La motocicleta ta a fost ceva in neregula.Bafta la rezolvarea problemei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine sare tot timpul camasa din prinderea aia metalica.. o pun la loc de fiecare data cand imi aduc aminte :)
eu am motoru din 2007, problema asta este de 2-3 ani sa zicem, dar nu am patit ce zici tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-89420-0-63683600-1433592819_thumb.jpgpost-89420-0-19674700-1433592897_thumb.jpg

Am atasat o poza. Acolo s-a rupt camasa. A fost bagata in inel, nu ca in poza. Poate pune cineva o poza cand coarnele sunt maxim spre dreapta?

acum vad ca si la mine e rupt mansonul ala de cauciuc de pe deasupra.

Intradevar cablul are o pozitie cam stransa cand ghidonul e la maxim in dreapta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru poze. Eu prinsesem cu ceva sub inelul de pe cadru ca sa nu mai sara, altfel nu sta acolo. Daca nu e prins in inel nu strange asa rau cand fac maxim dreapta. Am avut noroc totusi ca s-a rupt in garaj si nu la semafor de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceeasi problema cu cablul de ambreiaj. Inca nu s-a rupt, dar camasa este roasa destul de rau. Am tot ingrosat-o cu diverse mansoane de mai multe ori pana acum.

Pana la urma nu l-am mai prins in inel deloc pentru ca mai rau taia cablul. Liber mi se pare ca sta mai lejer cablul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :) Asta e GSR-ul meu din 2007 varianta cu ABS.

Sa il stapanesti sanatos,este foarte frumos!

Cand mi-am cautat eu gsr nu am gasit decat unul cu ABS,acum dupa ce mi l-am luat eu vad din ce in ce mai multe:), e adevarat ca nici unul cu ABS nu e la vanzare.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...