Călmău Corneliu Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 @ Corneliu cati km are motoru? in bord scrie 25000, cred ca sunt reali ca nu pare prea uzata asa overall. De obicei la ce interval se schimba distributia? Am fost la o "taraba" de copiat chei in carrefour si scorul este 250 de lei, cred ca ma duc saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 A mea are aproape 70.000 Km, si a inceput sa imi zornaie usor distributia, drept urmare nu mai merg cu ea pana schimb lantul sau intinzatorul, in functie de ce are nevoie.Acuma depinde si cum a mers ala/aia care au avut motorul pana acuma, in cazul tau.Distributia, ambreaj, dinastea se schimba cand cere motoru dar din nou, e in functie de cum mergi cu ea si cum si cat ai grija de ea. in bord scrie 25000, cred ca sunt reali ca nu pare prea uzata asa overall. De obicei la ce interval se schimba distributia? Am fost la o "taraba" de copiat chei in carrefour si scorul este 250 de lei, cred ca ma duc saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Mi-a murit bateria la al meu GSR (2008). Vreo recomandare? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Recomandare-YUASA YTX9-BS Revin cu o problema mai veche: -daca plec cu motoru rece iar in mers trag ambreajul scade in ture (sub 800) si moare,acest lucru se intampla numai cand temperature motorului este sub 60 grade (filtre,ulei schimbate, toba stoc, relanti reglat undeva 1400-1500rpm) Vreo parere? Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Călmău Corneliu Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 si eu am problema asta la al meu, tot cand este rece, pana pe la 70 de grade, m-am obisnuit sa trag putin de gaz cand schimb vitezele pana se incalzeste. Totusi al meu nu are ralantiul fix, l-am reglat la ~1500 de ture dar in unele zile sta la 1500 in altele la 1900 si uneori scade pe la 1100. Asta vorbesc dupa ce s-a incalzit ca inainte oricum nu ma astept sa fie prea stabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Fratilor dar nu e cam mare relantiul ala la 1500 de ture? A mea sta la turele alea doar imediat ce o pornesc si e foarte rece, dupa 15secunde scade undeva in jur de 1000 de ture si acolo ramane indiferent de temperatura. Bafta, Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George.C Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Dupa manual relatiul trebuie sa stea undeva la 1300rmp +/- 100rpm la 1500-1600 trebuie sa stea cand este rece . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Parca citisem în cartea tehnica ca ar trebui să stea între 1200 și 1400 de ture. Cam pe acolo îl țin și eu. 1500 mi se pare și mie ca este un pic cam turat. Iar la 1000 mi se întâmpla ca la decelerare și imediat cum trageam de ambreiaj, se oprea motorul asa ca îl țin pe la 1.2-1.3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Problema este la fast idle. Se deregleaza de obicei cama care actioneaza ralanti-ul la pornire. Editat Mai 27, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rus.dorin@yahoo.com Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Si la mine sta cam la 1500. Cum se poate regla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Fast idle lucreaza doar la rece pt maxim un minut. Ralanti-ul la cald se regleaza manual. E o rotita in stanga sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 La mine nu ajunge niciodata la 1500. Cand porneste la rece sta pe la o mie, face un pic ca si cum s-ar ineca, dar dupa ce se incalzeste apa peste 20gr, urca la 1300 si ramane acolo. Nu stiu daca e o problema, caci se comporta la fel si cu alte bujii si cu alt filtru de aer. Relantiul la cald scade in timp insa, ocazional il cresc la 1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rus.dorin@yahoo.com Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Pot sa leg direct pe baterie o priza ca aceasta http://www.ebay.com/itm/261865572985?redirect=mobile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 O sa incerc si eu sa il ridic pe la 1200 de ture dar a mea chiar si la 1000 merge ok si rotund. Cu privire la ridicarea turatiei la relanti dupa ce se incalzeste motorul mie mi se pare exact invers,normal ar fi sa fie putin mai mare cat e rece si apoi sa scada nu sa creasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George.C Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Si totusi are cineva power commander pe al lui GSR ? Ma intereseaza niste chestii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Salut, Ieri din pacate mi s-a rupt cablul de ambreiaj . Partea buna e ca eram pe loc in garaj cu motorul nepornit. S-a rupt cablul din cauza faptului ca la prinderea de cadru ( deasupra radiatorului ) camasa era indoita. Cand iau maxim dreapta furca practic stranguleaza camasa. A mai avut cineva problema asta? Din punctul meu de vedere e o mare greseala de proiectare. Voi tineti camasa prinsa in inelul de pe cadru sau o lasati libera, in jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Ceva nu a fost in regula la pozitionarea cablului!.Eu am GSR-ul de 3 ani si nu am avut probleme cu cablul,este bagat prin inelul de pe cadru(asa la proiectat Japonezul).La motocicleta ta a fost ceva in neregula.Bafta la rezolvarea problemei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Am atasat o poza. Acolo s-a rupt camasa. A fost bagata in inel, nu ca in poza. Poate pune cineva o poza cand coarnele sunt maxim spre dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 la mine sare tot timpul camasa din prinderea aia metalica.. o pun la loc de fiecare data cand imi aduc aminte eu am motoru din 2007, problema asta este de 2-3 ani sa zicem, dar nu am patit ce zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Călmău Corneliu Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Am atasat o poza. Acolo s-a rupt camasa. A fost bagata in inel, nu ca in poza. Poate pune cineva o poza cand coarnele sunt maxim spre dreapta? acum vad ca si la mine e rupt mansonul ala de cauciuc de pe deasupra. Intradevar cablul are o pozitie cam stransa cand ghidonul e la maxim in dreapta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Merci pentru poze. Eu prinsesem cu ceva sub inelul de pe cadru ca sa nu mai sara, altfel nu sta acolo. Daca nu e prins in inel nu strange asa rau cand fac maxim dreapta. Am avut noroc totusi ca s-a rupt in garaj si nu la semafor de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_buss Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Si eu am aceeasi problema cu cablul de ambreiaj. Inca nu s-a rupt, dar camasa este roasa destul de rau. Am tot ingrosat-o cu diverse mansoane de mai multe ori pana acum. Pana la urma nu l-am mai prins in inel deloc pentru ca mai rau taia cablul. Liber mi se pare ca sta mai lejer cablul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Ma faceți sa ma uit și eu. Revin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccapitanu Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Salut Asta e GSR-ul meu din 2007 varianta cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Salut Asta e GSR-ul meu din 2007 varianta cu ABS. Sa il stapanesti sanatos,este foarte frumos! Cand mi-am cautat eu gsr nu am gasit decat unul cu ABS,acum dupa ce mi l-am luat eu vad din ce in ce mai multe:), e adevarat ca nici unul cu ABS nu e la vanzare. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.