mihai263788 Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 eu folosesc 2.5 si fata si spate si este la limita acceptabila de rigiditate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabytzu_cra Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Poate intereseaza pe cineva o toba din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Poate intereseaza pe cineva o toba din inox. Pai aia-i toba sau teava? La cat o dai? Banuiesc ca suna, nu gluma ... poate ai un filmulet ... asa ca de exemplu ca-s tare curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabytzu_cra Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Este confectionata din teava inox, goala. Am filmulet dar nu stiu cum sa il postez aici de pe telefon. trim.52D1240F-A77E-4841-B18C-B953B1DD9E3B.MOV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinoc Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 buna, va rog sa-mi recomandati un brand de cauciucuri si modelul pentru geserica mea. m-ar interesa ceva cauciucuri de oras si sa fie cat de cat bune si pe curbe. si inca un detaliu , sa nu se uzeze in 5000 de km, macar 10000 sa tina va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 depinde si ce buget ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 buna, va rog sa-mi recomandati un brand de cauciucuri si modelul pentru geserica mea. m-ar interesa ceva cauciucuri de oras si sa fie cat de cat bune si pe curbe. si inca un detaliu , sa nu se uzeze in 5000 de km, macar 10000 sa tina va multumesc anticipat Aproape orice guma sport de top te tine 10.000 cu conditia sa nu faci drumuri lungi pe autostrada pentru ca o vei toci prematur pe mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Eu as zice asa: 1 Drumuri lungi, excursii, pasager, bagaje: Pilot Road 3,4 2 Mers la munca cu motorul, iesit la terasa, plimbari de o zi: Michelin Pilot Power 3, Dunlop Sportsmart 2, Bridgestone S20 EVO, Pilot Supersport, Metzeler Sportec 3 'The ocassional trackday': GP Racer, Supercorsa SP V2, Metzeler Racetec RR K3 Imperechieri 1,2 2,3 Editat Mai 5, 2015 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Călmău Corneliu Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Salut! De luni detin un Suzuki GSR 2006, prima motocicleta, luata de pe la Cluj de la unul din magazinele care aduc din It "utilaje" dinastea Am schimbat uleiul+ filtru si filtru de aer si am ramas cu intrebarile: - se aude un zornait dupa ce se incalzeste si la ralanti dar parca mai sesizabil in mers. Ala probabil ar fi lantul de dstributie? Daca da mai pot merge cu el asa o vreme pana scap de cheltuielile cu inmatricularea? - unde se poate copia o cheie in B? banuiesc ca trebuie si activata pe motocicleta fiind cu cip, dar as prefera sa nu fie la reprezentanta sa ma coste o mica avere - pe unde va mai intalniti prin zona sect1-sect6 poate ies si eu sa socializez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 De zornăit nu știu ce să îți spun. Dacă nu te pricepi mai bine mergi la un mecanic. Eu am cumpărat cu o sută și ceva de lei o cheie de la reprezentanța de pe b-dul Timișoara (motorteam parca). Am fost cu ea la tăiat la Prosper pe 13 Septembrie, iar băiatul de acolo a spus ca putea aduce și el cheia ceva mai ieftin, dar nu originala. Încă nu am programat-o pentru ca nu ma încadrez cu timpul și programările celor de unde am cumpărat-o. Cat de întâlniri...habar nu am, nu am ajuns niciodată la nici una. În schimb ma mai alătur din mers câteodată la o ieșeală stabilita pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Se poate copia cheia la un atelier specializat, cele care fac replici de chei cu cip. Nu este nevoie de moto. Se copiaza "fizic" cheia dupa care, cu ajutorul unui aparat se "copiaza" cipul din cheia ta pe un alt cip, o chestie ca o mica fiola care se introduce in cheia noua. Treaba asta am facut-o eu prin 2012, cand am avut GSR-ul, si m-a costat 250 lei. Acum nu stiu cat mai costa. Cat despre intalniri, cea mai "banala", generala, este cea de la Arc, miercurea de la 18.00 . GSR-istii se mai intalnesc si prin alta parte, vezi topicul specializat. Cat despre zornait, cel mai bine este o "ascultare" a unui mecanic bun de moto. Zgomotele de pe auto nu se "potrivesc" pe moto. Eu am avut o mare surpriza dupa ce am schimbat... gumele, dupa ce am schimbat... kit-ul de lant. Ca sa nu mai vorbim ca daca inchizi viziera auzi mult mai putine zgomote suspecte. Iti recomand si niste "doape" de bagat in urechi, nu glumesc aici, face bine la viteze mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Salut Corneliu si bv pt achizitie, si eu detin un GSR din 2006 si am avut aceiasi "problema" cu zornaitul, se pare ca GSR-urile sunt cam zgomotoase in cea ce priveste lantul de distributie. La a mea i-am verificat lantul,intinzatorul si patinele si sunt ok, am opservat un "zornait" cam la toate GSR-urile pe care le-am intalnit, daca intradevar se aude foarte tare la a ta te sfatuiesc sa consulti un mecanic deoarece nu de riscat cu distributia mai ales ca e o problema comuna la Suzuki(plus ca poate fi doar arcul de la intinzator care e foarte ieftin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 @ Corneliucati km are motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George.C Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Salutare la toata lumea de asta vara din sept detin si eu un suzuki gsr 600 fab 2006 . Ideea e on felul urmator ...a pus cineva de pe forum power commander III pe a lui motoreta . Ma intereseaza in special ce a facut cu senzorul O2...e pus aftermarket sau cel original ...pe siteu oficial dynojet nu am gasit decat configuratie cu toba sport filtru sport si cu acest senzor schimbat ....a schimbat cineva acest senzor daca da de unde l.ati luat si la ce banuti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Călmău Corneliu Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 @ Corneliu cati km are motoru? in bord scrie 25000, cred ca sunt reali ca nu pare prea uzata asa overall. De obicei la ce interval se schimba distributia? Am fost la o "taraba" de copiat chei in carrefour si scorul este 250 de lei, cred ca ma duc saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 A mea are aproape 70.000 Km, si a inceput sa imi zornaie usor distributia, drept urmare nu mai merg cu ea pana schimb lantul sau intinzatorul, in functie de ce are nevoie.Acuma depinde si cum a mers ala/aia care au avut motorul pana acuma, in cazul tau.Distributia, ambreaj, dinastea se schimba cand cere motoru dar din nou, e in functie de cum mergi cu ea si cum si cat ai grija de ea. in bord scrie 25000, cred ca sunt reali ca nu pare prea uzata asa overall. De obicei la ce interval se schimba distributia? Am fost la o "taraba" de copiat chei in carrefour si scorul este 250 de lei, cred ca ma duc saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Mi-a murit bateria la al meu GSR (2008). Vreo recomandare? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Recomandare-YUASA YTX9-BS Revin cu o problema mai veche: -daca plec cu motoru rece iar in mers trag ambreajul scade in ture (sub 800) si moare,acest lucru se intampla numai cand temperature motorului este sub 60 grade (filtre,ulei schimbate, toba stoc, relanti reglat undeva 1400-1500rpm) Vreo parere? Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Călmău Corneliu Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 si eu am problema asta la al meu, tot cand este rece, pana pe la 70 de grade, m-am obisnuit sa trag putin de gaz cand schimb vitezele pana se incalzeste. Totusi al meu nu are ralantiul fix, l-am reglat la ~1500 de ture dar in unele zile sta la 1500 in altele la 1900 si uneori scade pe la 1100. Asta vorbesc dupa ce s-a incalzit ca inainte oricum nu ma astept sa fie prea stabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Fratilor dar nu e cam mare relantiul ala la 1500 de ture? A mea sta la turele alea doar imediat ce o pornesc si e foarte rece, dupa 15secunde scade undeva in jur de 1000 de ture si acolo ramane indiferent de temperatura. Bafta, Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George.C Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Dupa manual relatiul trebuie sa stea undeva la 1300rmp +/- 100rpm la 1500-1600 trebuie sa stea cand este rece . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Parca citisem în cartea tehnica ca ar trebui să stea între 1200 și 1400 de ture. Cam pe acolo îl țin și eu. 1500 mi se pare și mie ca este un pic cam turat. Iar la 1000 mi se întâmpla ca la decelerare și imediat cum trageam de ambreiaj, se oprea motorul asa ca îl țin pe la 1.2-1.3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Problema este la fast idle. Se deregleaza de obicei cama care actioneaza ralanti-ul la pornire. Editat Mai 27, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rus.dorin@yahoo.com Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Si la mine sta cam la 1500. Cum se poate regla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Fast idle lucreaza doar la rece pt maxim un minut. Ralanti-ul la cald se regleaza manual. E o rotita in stanga sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.