Jump to content

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Recommended Posts

Multumesc mult pentru sfaturi. Casca e un Nolan sinu are nici inel metalin nici DD :(( din fericire de acele sarme sudate pot agata un lant destul de solid pe care sa il trec prin vizor.

» Post actualizat in 08 Apr 2015 16:59

Stie cineva daca se poate schimba doar oglinda interioara din far sau daca trebuie schimbat cu totul? Am observat ca e crapata si are si o gaura...

 

Ai grija sa nu-ti plece cineva cu viziera. Doar pinlock-ul e 100 lei :) eu tin minte ca era o bucla la Nolan pe undeva.

Am lasat si echipament complet pe motocicleta cand am plecat prin excursii si nu le-a luat nimeni. Acum no, cum ti-e norocul.

 

Am nevoie de semnalizarea stanga spate, sau de sticla doar. Daca auziti vreun pont sub 100 lei, please let me know :) Poate nu e nevoie sa iau semnal nou. (anuntul de pe olx - cel care vinde semnal cu 60 lei - nu e valabil)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ce presiune aveti in roti ????am vazut ca in carte da 2,5 fata si spate dar mi se pare ca scutura prea tare....

E bine 2,5. Cu cauciucurile reci. Si daca ai pasager 3 pe spate. Umbla eventual la reglajele suspensiilor ... ca "scutura prea tare" e destul de relativ. Si mie imi pare ca, pe acelasi drum, zuza e mai dura decat o honda shadow dar am zis ca-i normal.

 

Drum curat.

Link to comment
Share on other sites

Asta voiam și eu să zic că depinde de ce cauciucuri ai. Pe Bridgestone cele din fabrica țineam presiunea la 2.5. Acum cu sportsmart 2 o țin la 2.1 pe față și 2.3 pe spate. Nu știu dacă sunt cele optime, dar așa le simt.

Edited by Tornada
Link to comment
Share on other sites

2.5 fata si 2.5 spate (singur) sau 2.6 (singur si bagaje) sau 2.9 (pasager/pasager + bagaje)

 

ce presiune aveti in roti ????am vazut ca in carte da 2,5 fata si spate dar mi se pare ca scutura prea tare....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Poate intereseaza pe cineva o toba din inox.

Pai aia-i toba sau teava? La cat o dai? Banuiesc ca suna, nu gluma ... poate ai un filmulet ... asa ca de exemplu ca-s tare curios.

Link to comment
Share on other sites

buna,

 

va rog sa-mi recomandati un brand de cauciucuri si modelul pentru geserica mea.

m-ar interesa ceva cauciucuri de oras si sa fie cat de cat bune si pe curbe.

si inca un detaliu , sa nu se uzeze in 5000 de km, macar 10000 sa tina :D

 

va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

buna,

 

va rog sa-mi recomandati un brand de cauciucuri si modelul pentru geserica mea.

m-ar interesa ceva cauciucuri de oras si sa fie cat de cat bune si pe curbe.

si inca un detaliu , sa nu se uzeze in 5000 de km, macar 10000 sa tina :D

 

va multumesc anticipat

 

Aproape orice guma sport de top te tine 10.000 cu conditia sa nu faci drumuri lungi pe autostrada pentru ca o vei toci prematur pe mijloc.

Link to comment
Share on other sites

Eu as zice asa:

1 Drumuri lungi, excursii, pasager, bagaje: Pilot Road 3,4

2 Mers la munca cu motorul, iesit la terasa, plimbari de o zi: Michelin Pilot Power 3, Dunlop Sportsmart 2, Bridgestone S20 EVO, Pilot Supersport, Metzeler Sportec

3 'The ocassional trackday': GP Racer, Supercorsa SP V2, Metzeler Racetec RR K3

Imperechieri 1,2 2,3

Edited by Zimbrutza
Link to comment
Share on other sites

Salut!

De luni detin un Suzuki GSR 2006, prima motocicleta, luata de pe la Cluj de la unul din magazinele care aduc din It "utilaje" dinastea :D

 

Am schimbat uleiul+ filtru si filtru de aer si am ramas cu intrebarile:

- se aude un zornait dupa ce se incalzeste si la ralanti dar parca mai sesizabil in mers. Ala probabil ar fi lantul de dstributie? Daca da mai pot merge cu el asa o vreme pana scap de cheltuielile cu inmatricularea?

- unde se poate copia o cheie in B? banuiesc ca trebuie si activata pe motocicleta fiind cu cip, dar as prefera sa nu fie la reprezentanta sa ma coste o mica avere :haha:

- pe unde va mai intalniti prin zona sect1-sect6 poate ies si eu sa socializez ^_^

Link to comment
Share on other sites

De zornăit nu știu ce să îți spun. Dacă nu te pricepi mai bine mergi la un mecanic.

 

Eu am cumpărat cu o sută și ceva de lei o cheie de la reprezentanța de pe b-dul Timișoara (motorteam parca). Am fost cu ea la tăiat la Prosper pe 13 Septembrie, iar băiatul de acolo a spus ca putea aduce și el cheia ceva mai ieftin, dar nu originala. Încă nu am programat-o pentru ca nu ma încadrez cu timpul și programările celor de unde am cumpărat-o.

 

Cat de întâlniri...habar nu am, nu am ajuns niciodată la nici una. În schimb ma mai alătur din mers câteodată la o ieșeală stabilita pe aici.

Link to comment
Share on other sites

Se poate copia cheia la un atelier specializat, cele care fac replici de chei cu cip. Nu este nevoie de moto. Se copiaza "fizic" cheia dupa care, cu ajutorul unui aparat se "copiaza" cipul din cheia ta pe un alt cip, o chestie ca o mica fiola care se introduce in cheia noua. Treaba asta am facut-o eu prin 2012, cand am avut GSR-ul, si m-a costat 250 lei. Acum nu stiu cat mai costa.

Cat despre intalniri, cea mai "banala", generala, este cea de la Arc, miercurea de la 18.00 . GSR-istii se mai intalnesc si prin alta parte, vezi topicul specializat.

Cat despre zornait, cel mai bine este o "ascultare" a unui mecanic bun de moto. Zgomotele de pe auto nu se "potrivesc" pe moto. Eu am avut o mare surpriza dupa ce am schimbat... gumele, dupa ce am schimbat... kit-ul de lant. Ca sa nu mai vorbim ca daca inchizi viziera auzi mult mai putine zgomote suspecte. Iti recomand si niste "doape" de bagat in urechi, nu glumesc aici, face bine la viteze mai mari.

Link to comment
Share on other sites

Salut Corneliu si bv pt achizitie, si eu detin un GSR din 2006 si am avut aceiasi "problema" cu zornaitul, se pare ca GSR-urile sunt cam zgomotoase in cea ce priveste lantul de distributie.

La a mea i-am verificat lantul,intinzatorul si patinele si sunt ok, am opservat un "zornait" cam la toate GSR-urile pe care le-am intalnit, daca intradevar se aude foarte tare la a ta te sfatuiesc sa consulti un mecanic deoarece nu de riscat cu distributia mai ales ca e o problema comuna la Suzuki(plus ca poate fi doar arcul de la intinzator care e foarte ieftin)

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea de asta vara din sept detin si eu un suzuki gsr 600 fab 2006 . Ideea e on felul urmator ...a pus cineva de pe forum power commander III pe a lui motoreta . Ma intereseaza in special ce a facut cu senzorul O2...e pus aftermarket sau cel original ...pe siteu oficial dynojet nu am gasit decat configuratie cu toba sport filtru sport si cu acest senzor schimbat ....a schimbat cineva acest senzor daca da de unde l.ati luat si la ce banuti .

Link to comment
Share on other sites

@ Corneliu

 

cati km are motoru?

 

in bord scrie 25000, cred ca sunt reali ca nu pare prea uzata asa overall.

De obicei la ce interval se schimba distributia?

 

Am fost la o "taraba" de copiat chei in carrefour si scorul este 250 de lei, cred ca ma duc saptamana viitoare.

Link to comment
Share on other sites

A mea are aproape 70.000 Km, si a inceput sa imi zornaie usor distributia, drept urmare nu mai merg cu ea pana schimb lantul sau intinzatorul, in functie de ce are nevoie.

Acuma depinde si cum a mers ala/aia care au avut motorul pana acuma, in cazul tau.
Distributia, ambreaj, dinastea se schimba cand cere motoru :) dar din nou, e in functie de cum mergi cu ea si cum si cat ai grija de ea.

in bord scrie 25000, cred ca sunt reali ca nu pare prea uzata asa overall.

De obicei la ce interval se schimba distributia?

 

Am fost la o "taraba" de copiat chei in carrefour si scorul este 250 de lei, cred ca ma duc saptamana viitoare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Recomandare-YUASA YTX9-BS

 

 

Revin cu o problema mai veche:

-daca plec cu motoru rece iar in mers trag ambreajul scade in ture (sub 800) si moare,acest lucru se intampla numai cand temperature motorului este sub 60 grade

(filtre,ulei schimbate, toba stoc, relanti reglat undeva 1400-1500rpm)

Vreo parere?

Thx

Link to comment
Share on other sites

si eu am problema asta la al meu, tot cand este rece, pana pe la 70 de grade, m-am obisnuit sa trag putin de gaz cand schimb vitezele pana se incalzeste.

Totusi al meu nu are ralantiul fix, l-am reglat la ~1500 de ture dar in unele zile sta la 1500 in altele la 1900 si uneori scade pe la 1100. Asta vorbesc dupa ce s-a incalzit ca inainte oricum nu ma astept sa fie prea stabil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...