Tornada Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Da, asa este, colierul e cu tot cu suportul la frâne din păcate. S-ar putea să mă ajute oglinzile tale vechi. Poate ne vedem la o cafea dacă ești din București. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rus.dorin@yahoo.com Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Toba e de vanzare cumva? Cat e una? Multumesc, Cu filetul de la colier, din cate stiu vine cu tot cu suportul de la frana Daca vrei iti pot da oglinzile mele vechi (cea din dreapta este sparta, mi-a lovit-o un prieten din greseala cu o piatra) dar te poti folosi de suruburile ei. GPR Ghost= toba finala sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Cu filetul de la colier, din cate stiu vine cu tot cu suportul de la frana Daca vrei iti pot da oglinzile mele vechi (cea din dreapta este sparta, mi-a lovit-o un prieten din greseala cu o piatra) dar te poti folosi de suruburile ei. Am primit oglinzile ca o donație și mulțumesc și pe aceasta cale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 cine stie unde pot gasi un ax de roata spate? nou e peste 500 lei si mi se pare cam scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 cine stie unde pot gasi un ax de roata spate? nou e peste 500 lei si mi se pare cam scump incearca la userul adyfikus el avea piese de gsr600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Cati km v-au tinut pe voi placutele de frana pe fata? E vorba de alea originale. Eu le-am schimbat ieri, la 45000. Is curios cat o sa ma tina astea noi. Si inca o chestie: acum, cu placutele noi, mi-o crescut drastic nivelul la lichidul de frana, in rezervor. Ma gandesc ca-i normal, nu? Drumuri faine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Cele noi OEM nu vor tine ca cele originale, dar ai șanse sa te duci in 40k km. Lichidul de frână e normal să se ridice, tocmai asta indica nivelul de uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 incearca la userul adyfikus el avea piese de gsr600 nu am din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lukman Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salut. Am un GSR 600 k7, motocicleta se comporta excelent, consumul e unul decent, pornirea e perfect. Dar, uneori, cand sunt in sarcina si apas ambreiajul pur si simplu moare motorul! S-a lovit careva de problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salut. Am un GSR 600 k7, motocicleta se comporta excelent, consumul e unul decent, pornirea e perfect. Dar, uneori, cand sunt in sarcina si apas ambreiajul pur si simplu moare motorul! S-a lovit careva de problema asta? Salut, Aceasta problema am avut-o si eu,mie mecanicul mi-a zis ca este ori de la relantiul prea mic ori dela un dezechilibru al clapetelor de la injectoare.(sper sa fie corect ce zic ) Nu e ceva care sa te sperie,mergi la un mecanic bun si se rezolva fara costuri prea mari. Ce inseamna la tine consum decent ca eu cu a mea nu fac mai mult de 250km in afara orasului? Bafta, Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salut, Aceasta problema am avut-o si eu,mie mecanicul mi-a zis ca este ori de la relantiul prea mic ori dela un dezechilibru al clapetelor de la injectoare.(sper sa fie corect ce zic ) Nu e ceva care sa te sperie,mergi la un mecanic bun si se rezolva fara costuri prea mari. Ce inseamna la tine consum decent ca eu cu a mea nu fac mai mult de 250km in afara orasului? Bafta, Asfalt uscat. Consum decent pe dracu - la ultimul drum Sibiu - Bucuresti si retur - 6,7 medie. Cu masina bag maxim 6, motorina, cu clima si incarcat. Dar totusi, adrenalina bate consumul, cat ar fi el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lukman Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 (editat) Consumul la mine este intre 5,3-7 l/100km. Nu mi se pare exagerat. Am avut o vitezana pe carburatie in trecut ) Revin la subiect, tu ai rezolvat problema asta cu oprirea motorului? Motorul nu galopeaza, iar ralantiul e in parametrii (1350-1450 rpm) Editat Iulie 23, 2015 de Lukman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Consumul la mine este intre 5,3-7 l/100km. Nu mi se pare exagerat. Am avut o vitezana pe carburatie in trecut ) Revin la subiect, tu ai rezolvat problema asta cu oprirea motorului? Motorul nu galopeaza, iar ralantiul e in parametrii (1350-1450 rpm) Si la mine consumul daca stau sa calculez este undeva in jur de 6 in afara ceea ce poate e ok mai ales ca eu cam trag de gaz. Problema la mine nu am rezolvat-o doar ca se intampla foarte foarte rar. Eu am intrebat mecanicul si mi-a spus sa nu ma agit prea tare,am pus-o la el pe tester si clapetele sunt in parametri doar ca au un mic dezechilibru,de aici si situatiile rare in care se opreste,daca se intampla des eu zic sa ii faci o verificare. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salut, Problema cu opritul motorului o am si eu,doar ca mi se intampla cand este motorul rece(sub 70grade) si nu am gasit rezolvare, consumul meu este de 7-8 in oras in conditii de trafic si mers agresiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 La mine se întâmplă la fel, dar doar când este relantiul scăzut. Nu ar putea fi și de la filtre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lukman Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Am facut revizia, deci nu e de la filtre! Regleaza-ti ralantiul, nu-l lasa jos. E o rotita de care tragi, e simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Îl reglez mereu când e cazul din surubelul de sub rezervor. Practic am avut problema asta doar cand scazuse relantiul pe la 1k. În rest, nici cu motorul rece, nu se oprește... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Am facut revizia, deci nu e de la filtre! Regleaza-ti ralantiul, nu-l lasa jos. E o rotita de care tragi, e simplu Relantiul meu e acum pe la 1000k si nu s-a mai oprit de vreo luna de zile,deci nu stiu daca e in totalitate de la relanti. Eu zic ca un tester o data pe an nu strica cu nimic si atunci vedeti si compresie si cum deschide clapetele si daca aveti vreo buba ascunsa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Totuși vezi ca este sub turația minim recomandată la 1.000. Să nu aibă probleme cu ungerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Totuși vezi ca este sub turația minim recomandată la 1.000. Să nu aibă probleme cu ungerea. Avantajul meu este ca eu merg 99% in afara localitatii si nu prea sta la relanti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 (editat) Salut, Eu nu inteleg cum aveti voi consumurile astea...Poate e motorul meu stricat si papa mai multa benzina...Dar in oras daca il folosesc la dus intors munca, adica ore de varf mers cu 1 a, 2 a, strecurat printre masini si reprize accelerari franari, imi consuma 11 la suta. Afara consuma cel mai putin 6.5, in conditiile in care am mers in ture mici, pana in 7000 cred...iar daca merg normal imi ia intre 7.5 si 8.5.. Editat Iulie 25, 2015 de kittyr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Salut, Ai cumva evacuarea schimbata? Poate fi unul din motivele pentru care ai consumul asa de mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Salut, N am nimic schimbat la ea. Toate s originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 @kittyr -cam mult totusi.Stiu ca am facut candva consumul si in oras se invartea la 8-9, iar afara, menajata (pana in 130) nu prea sare de 6.Incearca sa schimbi filtru de aer, bujii, foloseste presiunea corecta in pneuri.Asa poate mai scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Salut, Eu nu inteleg cum aveti voi consumurile astea...Poate e motorul meu stricat si papa mai multa benzina...Dar in oras daca il folosesc la dus intors munca, adica ore de varf mers cu 1 a, 2 a, strecurat printre masini si reprize accelerari franari, imi consuma 11 la suta. Afara consuma cel mai putin 6.5, in conditiile in care am mers in ture mici, pana in 7000 cred...iar daca merg normal imi ia intre 7.5 si 8.5.. Ceva nu este in regula,am avut GSR aproape 3 sezoane ,dar la drum lung nu sarea de 5,5 cu pasager,si faceam ceva km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.