andrei belcic Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViRuSaKe Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Stie cineva unde pot gasi o evacuare MRD SSW in afara de SUA ? Ca sa nu mai platesc pe langa transport si TVA + taxe vamale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Am citit mult aici la zona asta de enduro/hard enduro si constat ca DRZ-ul este foarte hulit de majoritatea detinatorilor mai ales de KTM. E vaca, nu trage destul de bine etc. Interesant este faptul ca s-a reluat fabricarea de DRZ in ciuda faptului ca multi o considera depasita. Parca ultimele modele s-au fabricat pana in 2007. Daca era un model nereusit cum de s-a vandut si se vinde foarte bine si in zilele noastre. Sa nu uitam ca nu toata lumea vrea motoare de competitie cu consum mare si intretinere costisitoare. Va scriu aceasta opinie deoarece mai nou unii useri spun ca acest model nu este bun nici la incepatori. Eu o am de cca 5 ani si nu vreau inca sa despart de ea in ciuda faptului ca detin si un WR 450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Va scriu aceasta opinie deoarece mai nou unii useri spun ca acest model nu este bun nici la incepatori. Eu o am de cca 5 ani si nu vreau inca sa despart de ea in ciuda faptului ca detin si un WR 450. Pai, si care este opinia ta? Ai prezentat numai opinii ale altora. Pe de alta parte, DRZ-ul nu e in categoria nici unui model KTM sau vreo alta marca. Singura mobra apropiata ca destinatie ar fi WR 250R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 In primul rand topicul asta nu are ce cauta la sectiunea Hard Enduro. Doi, DRZ nu e de competitie, e o motocicleta dual sport, foarte fiabila si cu intretinere minima comparativ cu alte modele, dar care nu se preteaza la hard enduro pentru ca e prea grea. Cu toate astea sunt masochisti care o tara prin toate vagaunele si se chinuie cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Cu DRZ orice fel de enduro este hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 daca intereseaza pe cineva un scut pt DRZ din tabla groasa, nu ezitati sa ma contactati. Pret 70ron Scutul s-a vandut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 cand ne luam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 cand ne luam? Sa faci ce cu el??? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 pai zice si omu' ala ce sa faci cu el.. sa te dai pe poteci, plimbare lejera si tot ala zice ca nu e motor de competitie sportiva. Daca au revigorat modelul inseamna ca au studiat ei putin si au ajuns la concluzia ca e piata pt asa ceva. oricum, eu tot freeride vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Cu DRZ orice fel de enduro este hard enduro. De parca ar fi cine stie ce vaca de 200+ kg. E-ul are in 120 - 130 kg gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Daca cineva... un moderator sau admin ar putea muta acest topic la un alt capitol... altul decat hard enduro... mereu ma umplu de entuziasm cand vad ca s-a scris ceva nou la hard enduro ca apoi sa vad ca e vb de DRZ. Sau daca posesorii de DRZ vor sa posteze ceva hard enduro ii rog sa o faca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 cita raurate.. tztztztz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Haideti sa mai revigoram putin acest topic care trebuie ''mutat'' nu stiu unde. Iarna asta i-am mai adus unele imbunatatiri, reparatii la vaca mea: sistem kickstarter OEM, bucsa superioara telescop, gresat articulatii, cauciuc Dunlop MX71. Verificat supape dar sunt in regula, incercare de montare carburator FCR 39 , il voi demonta nu se comporta cum m-am asteptat. Acum numai sa vina sezonul/caldura sa ne dam cu trupa pe cat mai multe coclauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Cand aud si vad unele comentarii si filme despre ceea ce inseamna hard enduro in conceptia unora ma umdfla rasul. Cea mai raspandita technica de inaintare in teren, nici pe departe 'hard', este cea asemanatoare pelicanilor cand isi iau zborul din balta. Desigur motocicleta e de vina pt ca e prea grea si nu poate fi impinsa peste obstacole, pe cand una de 100kile merge, deci putem zice ca am facut hard enduro. Eu cred ca hard enduro se face pe motor cu picioarele in scarite 99% din timp asa cum am vazut eu la televizor si la cateva exceptii de pe aici. Revenind la drz Din ce am vazut pe viu prin america de nord si din recenziile din australia si cu care sunt de acord, drz.ul se adreseaza celora care vor un dual sport ieftin la achizitie si ca intretinere si care nu au ambitii sa cucereasca cu orice pret nu stiu ce varf. E un motor de facut naveta la munca fie pe strada fie pe forestier. Marea Problema a ddual.sporturulor in romania este ca sunt cumparate de cei care vor sa performeze in hard enduro la pret de drz iar utopia e ca sunt cumparate de acelasi mare segment de clienti care nu au experienta sau technica, conditie fizica, talent si nici dorinta de a se obosi pt a imbunatati ceva dar vor hard Editat Martie 9, 2014 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Ai dreptate. Aici e sectiunea hard enduro si DRZ-ul nu prea se incadreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Cu o intrebare detinatorilor de DRZ indiferent de model. Mai nou am auzit ca motorul nu prea suna bine (avea sunet ca un KKTM sau WR) si mi-am dat seama ca am facut doua iesiri fara antigel in instalatie. Mi sa dus pompa de apa, antigelul era defapt in ulei. Am schimbat pompa de apa, uleiul, am umplut instalatia cu antigel. Ce am observat ca de atunci nivelul este crescut in vasul de expansiune si nu se modifica cand se raceste motorul, radiatoarele nu se umple inapoi cu antigel. Dati-mi idei ce sa verific pentru o rezolva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Cu o intrebare detinatorilor de DRZ indiferent de model. Mai nou am auzit ca motorul nu prea suna bine (avea sunet ca un KKTM sau WR) si mi-am dat seama ca am facut doua iesiri fara antigel in instalatie. Mi sa dus pompa de apa, antigelul era defapt in ulei. Am schimbat pompa de apa, uleiul, am umplut instalatia cu antigel. Ce am observat ca de atunci nivelul este crescut in vasul de expansiune si nu se modifica cand se raceste motorul, radiatoarele nu se umple inapoi cu antigel. Dati-mi idei ce sa verific pentru o rezolva problema. cand anitgelul intra in ulei din pompa, la motoarele pana in 2003 parca, este din cauza smeringului (sigiliului) mecanic care avea un defect de conceptie. eu la primul meu dr.z am adaugat un distantier (saiba) sa comprime mai mult arcul semeringului si n-am mai avut niciodata prbleme. returul din vasul de expansiune in radiatoare se face printr.un furtun. poate furtunul ala o fi infundat sau aerarea radiatorului no fi fost bine facuta, sau o fi scapand ceva aer pe la vreun buson sau oring si nu se face ceva depresiune? sa traga lichidul de racire inapoi sau... Editat Iunie 11, 2014 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Stiu ca nu cadreaza,si trebuie pus altundeva acest post,dar ma intereseaza un drz in stare buna de functionare,musai cu acte si pornire la buton ca mi-a imbatranit nevasta si nu mai vrea KTM.Vrea doar naveta si forestiere,asa ca daca stiti un DRZ optic si tehnic OK,fara roabe de bani,dati-mi va rog un semn pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Se spune ca odata cu inaintarea in varsta devii mai intelept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 In legatura cu problema mea cu antigelul, ma gandesc ca garnitura de chiuloasa nu a suferit ca am mers fara antigel deoarece antigelul este curat in instalatie, mi-am reparat si termocupla deoarece nu pornea la temperaturi ridicate. In weekend am iesit cu un E la o endureala si am ramas foarte placut surprins de performantele si ciclistica superioara fata de S-ul meu, am reusit sa fac unele urcari unde altadata nici nu visam sa reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Am rezolvat problema, a fost garnitura de chiuloasa arsa. Acum vasul de expansiune ramane aproape gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Drz 400 din 2007 se opreste in mers,si a inceput sa porneasca mai greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Drz 400 din 2007 se opreste in mers,si a inceput sa porneasca mai greu? Verifica distantele la supape, s-ar putea sa fie careva atacata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzvnb Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Caut janta spate pentru enduro(cu spite), oare de pe ce motociclete se potrivesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.