Jump to content
Sign in to follow this  
zigzag

Drz 400 S

Recommended Posts

nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva unde pot gasi o evacuare MRD SSW in afara de SUA ? Ca sa nu mai platesc pe langa transport si TVA + taxe vamale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit mult aici la zona asta de enduro/hard enduro si constat ca DRZ-ul este foarte hulit de majoritatea detinatorilor mai ales de KTM. E vaca, nu trage destul de bine etc. Interesant este faptul ca s-a reluat fabricarea de DRZ in ciuda faptului ca multi o considera depasita. Parca ultimele modele s-au fabricat pana in 2007. Daca era un model nereusit cum de s-a vandut si se vinde foarte bine si in zilele noastre. Sa nu uitam ca nu toata lumea vrea motoare de competitie cu consum mare si intretinere costisitoare. Va scriu aceasta opinie deoarece mai nou unii useri spun ca acest model nu este bun nici la incepatori. Eu o am de cca 5 ani si nu vreau inca sa despart de ea in ciuda faptului ca detin si un WR 450.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va scriu aceasta opinie deoarece mai nou unii useri spun ca acest model nu este bun nici la incepatori. Eu o am de cca 5 ani si nu vreau inca sa despart de ea in ciuda faptului ca detin si un WR 450.

 

Pai, si care este opinia ta? Ai prezentat numai opinii ale altora.

Pe de alta parte, DRZ-ul nu e in categoria nici unui model KTM sau vreo alta marca. Singura mobra apropiata ca destinatie ar fi WR 250R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand topicul asta nu are ce cauta la sectiunea Hard Enduro.

Doi, DRZ nu e de competitie, e o motocicleta dual sport, foarte fiabila si cu intretinere minima comparativ cu alte modele, dar care nu se preteaza la hard enduro pentru ca e prea grea. Cu toate astea sunt masochisti care o tara prin toate vagaunele si se chinuie cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca intereseaza pe cineva un scut pt DRZ din tabla groasa, nu ezitati sa ma contactati. Pret 70ron



Scutul s-a vandut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

cand ne luam?

Sa faci ce cu el??? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai zice si omu' ala ce sa faci cu el.. sa te dai pe poteci, plimbare lejera si tot ala zice ca nu e motor de competitie sportiva.

Daca au revigorat modelul inseamna ca au studiat ei putin si au ajuns la concluzia ca e piata pt asa ceva.

oricum, eu tot freeride vreau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu DRZ orice fel de enduro este hard enduro.

 

De parca ar fi cine stie ce vaca de 200+ kg.

E-ul are in 120 - 130 kg gol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca cineva... un moderator sau admin ar putea muta acest topic la un alt capitol... altul decat hard enduro... mereu ma umplu de entuziasm cand vad ca s-a scris ceva nou la hard enduro ca apoi sa vad ca e vb de DRZ.

Sau daca posesorii de DRZ vor sa posteze ceva hard enduro ii rog sa o faca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cita raurate.. tztztztz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haideti sa mai revigoram putin acest topic care trebuie ''mutat'' nu stiu unde. Iarna asta i-am mai adus unele imbunatatiri, reparatii la vaca mea: sistem kickstarter OEM, bucsa superioara telescop, gresat articulatii, cauciuc Dunlop MX71. Verificat supape dar sunt in regula, incercare de montare carburator FCR 39 , il voi demonta nu se comporta cum m-am asteptat. Acum numai sa vina sezonul/caldura sa ne dam cu trupa pe cat mai multe coclauri.

post-15045-0-99692900-1393308395_thumb.jpg

post-15045-0-64670800-1393308410_thumb.jpg

post-15045-0-65026800-1393308421_thumb.jpg

post-15045-0-24680900-1393308431_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand aud si vad unele comentarii si filme despre ceea ce inseamna hard enduro in conceptia unora ma umdfla rasul. Cea mai raspandita technica de inaintare in teren, nici pe departe 'hard', este cea asemanatoare pelicanilor cand isi iau zborul din balta. Desigur motocicleta e de vina pt ca e prea grea si nu poate fi impinsa peste obstacole, pe cand una de 100kile merge, deci putem zice ca am facut hard enduro. Eu cred ca hard enduro se face pe motor cu picioarele in scarite 99% din timp asa cum am vazut eu la televizor si la cateva exceptii de pe aici.

Revenind la drz Din ce am vazut pe viu prin america de nord si din recenziile din australia si cu care sunt de acord, drz.ul se adreseaza celora care vor un dual sport ieftin la achizitie si ca intretinere si care nu au ambitii sa cucereasca cu orice pret nu stiu ce varf. E un motor de facut naveta la munca fie pe strada fie pe forestier.

Marea Problema a ddual.sporturulor in romania este ca sunt cumparate de cei care vor sa performeze in hard enduro la pret de drz iar utopia e ca sunt cumparate de acelasi mare segment de clienti care nu au experienta sau technica, conditie fizica, talent si nici dorinta de a se obosi pt a imbunatati ceva dar vor hard

Edited by adiy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate. Aici e sectiunea hard enduro si DRZ-ul nu prea se incadreaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu o intrebare detinatorilor de DRZ indiferent de model. Mai nou am auzit ca motorul nu prea suna bine (avea sunet ca un KKTM sau WR) si mi-am dat seama ca am facut doua iesiri fara antigel in instalatie. Mi sa dus pompa de apa, antigelul era defapt in ulei. Am schimbat pompa de apa, uleiul, am umplut instalatia cu antigel. Ce am observat ca de atunci nivelul este crescut in vasul de expansiune si nu se modifica cand se raceste motorul, radiatoarele nu se umple inapoi cu antigel. Dati-mi idei ce sa verific pentru o rezolva problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu o intrebare detinatorilor de DRZ indiferent de model. Mai nou am auzit ca motorul nu prea suna bine (avea sunet ca un KKTM sau WR) si mi-am dat seama ca am facut doua iesiri fara antigel in instalatie. Mi sa dus pompa de apa, antigelul era defapt in ulei. Am schimbat pompa de apa, uleiul, am umplut instalatia cu antigel. Ce am observat ca de atunci nivelul este crescut in vasul de expansiune si nu se modifica cand se raceste motorul, radiatoarele nu se umple inapoi cu antigel. Dati-mi idei ce sa verific pentru o rezolva problema.

cand anitgelul intra in ulei din pompa, la motoarele pana in 2003 parca, este din cauza smeringului (sigiliului) mecanic care avea un defect de conceptie. eu la primul meu dr.z am adaugat un distantier (saiba) sa comprime mai mult arcul semeringului si n-am mai avut niciodata prbleme. returul din vasul de expansiune in radiatoare se face printr.un furtun. poate furtunul ala o fi infundat sau aerarea radiatorului no fi fost bine facuta, sau o fi scapand ceva aer pe la vreun buson sau oring si nu se face ceva depresiune? sa traga lichidul de racire inapoi sau...

Edited by adiy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca nu cadreaza,si trebuie pus altundeva acest post,dar ma intereseaza un drz in stare buna de functionare,musai cu acte si pornire la buton ca mi-a imbatranit nevasta si nu mai vrea KTM.Vrea doar naveta si forestiere,asa ca daca stiti un DRZ optic si tehnic OK,fara roabe de bani,dati-mi va rog un semn pe PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se spune ca odata cu inaintarea in varsta devii mai intelept :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu problema mea cu antigelul, ma gandesc ca garnitura de chiuloasa nu a suferit ca am mers fara antigel deoarece antigelul este curat in instalatie, mi-am reparat si termocupla deoarece nu pornea la temperaturi ridicate. In weekend am iesit cu un E la o endureala si am ramas foarte placut surprins de performantele si ciclistica superioara fata de S-ul meu, am reusit sa fac unele urcari unde altadata nici nu visam sa reusesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema, a fost garnitura de chiuloasa arsa. Acum vasul de expansiune ramane aproape gol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drz 400 din 2007 se opreste in mers,si a inceput sa porneasca mai greu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drz 400 din 2007 se opreste in mers,si a inceput sa porneasca mai greu?

Verifica distantele la supape, s-ar putea sa fie careva atacata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut janta spate pentru enduro(cu spite), oare de pe ce motociclete se potrivesc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...