Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salut. Pare că se îneacă, nu-mi dau bine seama. Cea mai utila soluție este să ajungi la un mecanic moto cu el. Astfel nu mai cheltui bani aiurea pe ce ți se pare că trebuie înlocuit.
  3. Salut, am un Honda cbr de 125 2007 pe injecție, motorul are ezitări la accelerație și nu are putere în el dintr o dată am schimbat, filtrele , pompa de benzină, injector, clapeta de accelerație, filtru de aer și tot nu merge. Știe cineva ce cauze ar avea ? 7b635c34-37d9-4876-b08e-6ed7f9e5a82c.mov 7b635c34-37d9-4876-b08e-6ed7f9e5a82c.mov
  4. L-a vrut cu adevărat vreodată Ducati?A avut 2 oportunități sa îl ia și de fiecare data l-a driblat...și acum mai ales după telenovela făcută de el și impresarul lui la început de an fix după ce semnase cu un constructor mai mult decât decent...clar il va ocoli.Plus ca exact precum zici mi se pare un post de viitor la Aprilia iar pe partea cealaltă sunt mulți alți candidați în caz ca Pecco e...lăsat la vatră Pe de o parte ii înțeleg frustrarea,pe partea cealaltă însă...un om angrenat de ceva timp în acest sport trebuia sa se aștepte la asa ceva - nu pricep optimismul lui când a semnat - credea ca vine Bartolini cu o moto performanta de acasă? Yamaha e depășită cam de prin 2022 și pe fiecare an s-a afundat din ce in ce mai rău,2024 a fost cel mai rău - ok oamenii au luat niște masuri,au primenit puțin echipa tehnică au mai suplimentat bugetul dar nu poți recupera 3 ani în unul singur,nu e ca în basme... El cred ca se uită și în ograda Honda și vede că aia mai scot capul chiar și fără a avea un pilot reputat,adică eterna (și deja ofilita) speranță Zarco cred ca are overall rezultate mai bune decat Q,și atunci se întreabă logic de ce nu poate si Yamaha?Pt ca Honda are alt buget,simplu. E ff greu sa recuperezi terenul pierdut ca să ajungi sa te bați iarăși pt podiumuri,asta înseamnă să dezvolți într-un ritm mai rapid decât inginerii Ducati, pt ca invariabil în orice weekend de cursă sunt minim 4 Ducati din 6 plus mai nou cel putin o Aprilia candidați la loc de podium. Însă Yamaha... Nu îmi fac mari iluzii nici cu V4 doar colegul damager mi-a mai dat o urmă de speranță cu gumele Pirelli care spune el ca avantajează motoretele "de față" ceea ce Yamaha e prin excelență.Fingers crossed. Deși...după cum vad eu situația....în 2027 Quartararo va fi deja semnat cu alții (Sper Aprilia) iar Yamaha...oha piloți. Toprak. E o realizare fanatica pe care nu i-o poate lua nimeni,într-adevăr. Iar ca viteza...eu zic ca e cel mai rapid pilot din lot daca ar avea motoreta potrivita desigur.Dar e labil psihic nu se poate stăpâni,s-au văzut problemele sale și pe final de 2023 când a pierdut total controlul cât și pe început de 2025 când a luat-o razna din nou. Hehe...ca o paralela între JM și Bagnaia,paralela în care s-a vazut psihicul mult mai puternic al lui Bagnaia la sfârșit de 2023 dar și la sfârșit de 2024...ma întreb cum ar fi reacționat JM sa fie la Ducati acum lângă MM ăștia sa ii dea o moto pt 2025 pe care nu o simte ok,și MM sa zburde pe lângă el...cred ca o lua razna pe bune,nu mai zic de declarații prin presă. Eh...teoretic da.Practic nu,pt ca Memelu ne arata ca motoreta lui Bagnaia nu e proastă ci dacă e exploată...corect?diferit de stilul lui Pecco?etc,e o arma letală. În cazul Q însă...eu nu vad pe nimeni sa meargă tare cu Yamaha,nici măcar pe aproape de nivelul lui Q decum peste. La Q mi se pare problemă exclusiv de material de concurs,la Pecco mi se pare ca e și o problemă de adaptare a stilului la noua motoreta,de adaptare,de experiență etc. Eu cred ca la anul cei care vor primi Gp25 vor avea fix același probleme ca Pecco. Și dacă ar fi precum spui tu cu paralela Q-Bagnaia,la fel ar trebui sa spunem și despre Memelu,nu? 2019 rupt campionatul,ok 2020-2022 accidentat reveniri cu probleme,dar 2023 când era fit 90% după cum el însuși a zis? De ce cădea non-stop și "a plonjat și el direct in subsol" dupa cum zici?eee? La MM în 2023 era problemă de moto dar la Q e problemă de pilot?Nu ți se pare ca judeci puțin cu dublă măsură?
  5. Ieri
  6. Răli uamini mamâ.... Nu-i mărgele acelea, i mătanii... Se roagă și el săracul la Sfântul duh să-i meargă mobra mai iute, sau să moară a dușmanilor... Cine mai știe...
  7. Caut sa cumpar un alternator pentru Yamaha XZ550 defect, dar complet. Ceva ca si in foto (fara carcasa). Nu stiu de la ce alte modele moto ar fi compatibil...
  8. e tot gp25, nu simte fata. caderea lui Peco se aseamana cu cea a lui Q. campion/aproape campion apoi plonjat direct in subsol.
  9. iar nu cred ca Peco iese din Q1. Qua, Miller(daca se aliniaza planetele), Aldeguer, Martin, Digia, cine stie si Fernandez mai straluceste uneori, nu-l vad bine deloc. Dani si Pol au testat aici cica, de-aia merg asa bine KTM aici Apropo de noul V4 de la yamaha, se intrebau englezii "cat de in urma o sa fie? Honda are v4 de atata timp si uite unde sunt " N-ai voie frate sa fii suparat cu margele albe la gat.. Se cam bucurau BB si echipa, nu le-a zis nimeni ca MM n-a avut ocazia sa mai bage un tur? vedem maine.
  10. Trebuia sa aiba cocalarul de ham un omolog in MotoGP, nu?
  11. 1. posibil 2. JM a luat titlul cu client. omu e full cox/send. posibil. asa parca a zis ala de la digi, omu incurca cuvinte etc, era intr-un loc rau azi. o fi de la varsta / de la altceva nu stiu da plm, el alege sa apara "in public". poate va era dor
  12. Deja a semnat pentru 2027? Stiu ca are contract cu Gresini pana la sfarsitul lui 2026.
  13. Mmmm... nu cred. In primul rand nu cred ca il mai vrea Ducati. In al doilea rand, sunt alti piloti care stau la rand pentru locul ala...Acosta ar putea fi unul. Cred ca si Quartararo saliveaza la el... Si sa nu il uitam pe fratiorul satanei. In al treilea rand... daca incepe sa aibe rezultate cu Aprilia, nu cred ca mai vrea JM sa plece... si nici nu vad unde ar putea pleca, in asa fel incat sa aibe o motocicleta cu care sa se poata mentine in zona luptei pentru titlu. Sa lase lamentarile de coorvistina nefe si sa puna osul la treaba! Sunt sautul de bashinile lui. Si eu!
  14. l.u.v

    Accident mortal sector 4

    Băiatul venea de sus dinspre Cimitirul Bellu și mergea înspre Șincai cu viteză pe linia de tramvai. Când s-a apropiat de refugiu, inițial a vrut să meargă înainte, apoi s-a răzgândit și a făcut dreapta, spre banda 2. In zonă era și un stol de porumbei, care au zburat speriați de el, iar unul l-a lovit în cască. Se pare că motocicleta a lovit cu stânga spate colțul scuarului (punctul roz), el a fost aruncat în gardul metalic, unde a lovit cu capul o bilă metalică. El a fost aruncat la vreo 25 metri, motocicleta la 50 de acel scuar. Logica îmi spune că probabil a alunecat pe șina de tramvai când a vrut să schimbe direcția și de a aici dinamica accidentului. Dacă nu ar fi alunecat, nu avea cum să lovească cu partea spate acel scuar. Nu se știe câtă influență a avut impactul cu acel porumbel, e doar o piesă în acest tragic accident.
  15. Da e logic ce spui - ktm nu e falimentar pt ca a ieșit Acosta pe 1. Pe un circuit Într-o vineri. Makes sense Nu știu ce te deranjează când auzi ca ktm e falimentar - e fix ceea ce au declarat ei.Supara-te pe CFO'ul lor. ...și da tot clasamentul dacă îl dai.Overall. Acosta e un mic Marquez nu mi se pare deloc reprezentativ pt nivelul motoretei drept dovada ca e efectiv izolat pe 5 la general,mai degrabă Binder mi se pare ca ilustrează nivelul lor actual. Bai și eu m-am saturat sa defileze Marquez dar pt asta nu ii caut vreo vină....
  16. La mașini,motociclete,femei,excursii,doctori,popi,vile cu piscine…si multe altele…când ai pretenții ridicate trebuie să ai si banii necesari. “Una e sa dai de la 25 k euro pe BMW R 1250 ,alta e sa dai 9995 pe Moto Guzzi…vorbeam cu un amic care imi arata cate dotari are Bmw-ul lui…”
  17. De bani Hai cu ștergerea offtopicului!
  18. Care i faza cu conf de presa speciala? Ca vinde poncharal tech 3? Da l în plm pe q. M am saturat de el. Maine poimâine ii face echipa o gluma lu dl campion. Sa i dea combinezon cu GoHome Sunt curios cata răbdare vor avea cu el. E de nivel Miller :))
  19. Kkteemu asta falimentar merge tot mai prost, evident ca lipsa banilor e principalul motiv
  20. Quartararo facea spume la Bartolini,primul sub linie.Pe Montmelo circuit etalon.Nasol. Yamaha singurul constructor care nu are un reprezentant în primii 10...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...