Toată activitatea
- Ora trecută
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
amu musai sa muti acolo postarile astea.... -
pai nu facem noi
-
Da da, glumeam și eu. O sa mai vreau unul așa :))
-
pai da turbat = fun iti punea pe fata un zambet prost care nu ti-l mai stergea nimic
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
deci v-am facut topic pentru Presezon si voi discutati tot pe topicul asta.. lipsa de respect! -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
hahahaha, buna asta!! ai vazut! ?!?! istoria ne arata ca se poate asa stiu ca pentru '26 si Gresini va primi una noua factory adica ca si VR46, vor avea una de 25 si una de 26 -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ciudat, la mine merge. Stau cu un ochi pe el de dimineață de cand au început testele. Hai că n-am terminat bine de scris si s-a întrerupt si la mine. Bine ca a mers pana acum cand nu s-a întâmplat absolut nimic pe circuit -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai Diggia e singurul care mai are GP25 in afara factory nu?Eu asa imi aduc aminte... True - insa atunci JM era convins ca Aprilia va fi de mare porc in sezonul 2025 and beyound.Acum...cred ca s-a sucit - Acum e "aprilia 4laif" Stai cuminte ca l-a bagat frati-su la HRC,decum la Ducati.Just wait. Neah,nu cred ca va fi strans plutonul in 2027 - tot timpul cand e un reset,apare 1 care a nimerit-o (sau s-a pregatit f bine pt asta) si restul sunt in deriva pana trec 3/4 din sezon si le calibreaza si ei. Ce e interesant...,insa binemeritat pt respectivii ,e faptul ca, odata cu trecerea la Pirelli care dupa cum a zis colegul damager sunt niste gume care avantajeaza fatza,se prea poate ca Yamaha sa fi cazut in picioare - cu actuala moto L4.Insa cum ea pana in 2027 va ingrosa randurile V4 stop'n'go cu apasare pe spate...va fi in aceeiasi barca care se scufunda cu restul. Ironic nu? -
Clar, shoei e tanc. Doar ca eu prefer sa schimb la 3 ani casca,decat sa dau 1000 euro pe una si sa o tin 6 ani. Si ma limitez pe la 500-600 euro mai bine. Alta abordare. De LS2, fix asa mi s-a parut si mie. Vine misto, materiale bune, si clar, iau carbonul-este usurica Am avut mereu galeti mai grele, sa vedem cum e si cu una mai usoara.
- Azi
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
corect dar honda-i honda, cate titluri are honda si cate ducati? stiu, merge pe vorbe. dracu, pai sa se duca toti la ducati si sa fie ducati gp si doar atunci vom sti care e cel mai bun. stai ca stim deja asta :))) de ce tot ziceti de digia? morbi e prea bun sau ce? ca si morbi are contract pana in 26, nu? poate un fel de sindromul MM: nu poti sa-l bati pe aceeasi moto pe Bez? care prea repede a facut clic? poate se uita si la bani pana la urma? plm, cand JM vroia sa fuga la Honda Aprilia era o moto BUNA, mai buna decat Honda, el tot vroia sa plece. acosta e in foame mare de glorie si nu e genu sa se uite la bani, cum zicea un om mai jos. acolo cred ca ajunge ca e prea bun. peco nu-l vad bine, si daca merge decent dar tot ia bataie de la MM uzina trebuie sa il ia pe Acosta. in detrimentul lui AM. care AM..ar trebui sa stie ca JM a fost refuzat de uzina, el ce pretentii sa aiba?... dar MM e acolo...o sa zica, hai coa, merge ok, adu-l pe fratele meu...tot ce se poate. nu merge linku la cat de strans este plutonul acum cu diferente mari de performanta intre moto o sa fie o nebunie de sezon 27-le. asta si daca raman toti unde sunt. apoi daca se mai si muta... ce e nasol e ca sper sa da toti de cap la cauciucuri repede, sa nu se cada din cauza asta. -
pana in mai?
-
Da dupa 4 ani e varza HJC-ul, am deschis ticket pentru garantie intrucat suprize surprize cica au 5 ani garantie. Sa vedem ce o iesi. In ceeea ce priveste si alte casti, despre Shoei pot spune ca tot dupa 4 ani este la fel ca noua, merge perfect nu s-a desprins nimic, exemplara casca. Dar si la bani e la fel de exemplara. In alta ordine de idei am fost azi la Indian/Royal Enfield/ASP Group si am probat LS2 Advant X (nu aveau modelul carbon desi e acelasi lucru). Pana acum este favortia in ceea ce priveste castile flip-back/flip-up: calitativa la prima vedere, vine foarte bine pe cap si are si pret mult mai competitiv decat ceilalti. Daca imi vor respinge cererea de garantie HJC ma voi orienta catre un LS2.
-
Mai.
-
Un shoarec fericit.
-
-
Atunci, mai astept o leaca....
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ar fi interesant sa vedem un 2027 cu Acosta si Q pe moto cat de cat performante.... Problema (variabila?) care va fi in 2027 e ca cine stie daca Ducati si Aprilia vor ramane cele mai performante la schimbarea gumelor? In mod normal tot ei ar trebui sa fie totusi.. -
Fa cum vrei,io le am non stop pe masina.
-
Taaaaci maa, eraaa FUUUUUNNN!!! Chicoteam la toate plecarile. Sa nu mai zic ce fum am dat pe la semafoare la niste bajeti cu moto de se agitau/ofticau ca eu cu scutecu plecam pusca :)))))))))) Pe la 80 recuperau si ei si ma depaseau, dar pana acolo, PUSCAAAA :)))))) Mai facem, vedem ce o mai fi la anul si mai facem unul :)))))))) PS: era un kit mediu, ala cel mai echilibrat-ca puteam alege alte role, alta greutate, si putea iesi si mai tampit la plecare :))))))
-
a fost unul dintre cele mai turbate scutere care mi-au picat in mana. Dupa ce i-am finalizat upgradeul nu aveai cum sa mai mergi ca omu normal cu el, acceleratia era extraordinara, scutericiu se tura foarte usor si imediat, efectiv erai on off cu gazu.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ducati il are deja pe Aldeguer si cu siguranță vor mai apărea piloti de la moto2, este acolo de unde alege. Ca sa rămână la Ducati factory, Pecco trebuie nu doar sa meargă decent ci trebuie chiar să-l bată pe Marc in prima parte a lui 2026 altfel nu vad de ce Ducati l-ar mai semna, nu e nici el prea tânăr... https://cool-tv.net/ch/prs-4.htm -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Ovidiu M în Cavaleruul Competitii Internationale
De ce nu Accosta la Ducati Lenovo in 27? Daca Pecco o sa aiba un 26 la fel de ratat, nu-l prinde 27 la Ducati factory. MM este stelar intr-avdevar, dar vasta o sa se simt si la el. Ducati trebuie sa inceapa sa-si formeze un inlocuitor si pe cat posibil la fel de bun. Acosta este aluatul necesar. Mai are nevoie de o mobra buna si o echipa puternica in spate (cum a avut MM in 2013). -
Nolan, tot policarbonat. Zici ca dupa 4 ani HJC ul e pa. SIncer, cam aia e durata lor de viata. SI la alea mai scumpe la fel vei pati. Avut BELL SRT modular, mai slaba decat sharkul actual, si dupa doi ani deja se cam facea meh. Bureti lasati, nu mai inchidea bine, per ansamblu faina de noua dar deja dupa 1 an de purtat mai serios se cam vedea. deci pas. Cum ti-am zis, sharkul actual are cred 3 ani spre 4-o sa verific. Inca merge, se tine ok. Dar la fel, se simte. NU se dezintegreaza insa :)) Agv nici nu am mentionat, sunt scumpe si nu fac cat cer pe ele. Dar nu la Tourmodular trebuia sa te uiti, ci la sportmodular carbon.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
cum a zis si Senna amu-s vreo 30 si de un pic de ani, ca ar merge si gratis la Williams..... -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Normal ca vrea uzina,toti vor.Dar vrea uzina Ducati ,nu uzina "speram ca in vreo 4-5 ani ne vom bate la podium". Dupa cum bine zici - MM le-a aratat in 2023-2024 cum se descurca un pilot bun pe o moto proasta si apoi pe o moto ok.Nu buna - ok.Le-a aratat acum si cum se descurca pe o moto buna si ce inseamna motoreta in ecuatia performantei,cred ca au inteles toti. Dar na,nu e loc - next best thing e un Ducati actual in regim de client...adica Diggia's bike. true that.De aia ma gandesc ca va vira spre Aprilia. JM e cel mai fraier daca da Aprilia din mana pe Honda de pe gard.Nimic nu e exclus inca cu el...e prea labil psihic,prea indecis prea merge dupa mood. Bez la bataie pt un titlu...nu o vad.El e baiat bun si muncitor si rapid si constant...insa nu are acel ceva. Meh,nu o vad ca pe o problema - a reusit Miller vorba lui sa se adapteze de la V4 no steer si cadru de carbon al KTM'ului la Yamaha 4L - da-i qheiului o moto buna sa vezi cum merge. Cum ziceam mai sus,cred ca dupa MM-Honda 2023 si MM-Ducati Gresini 2024,toti au inteles ideea : daca nici MM nu a putut face performante pe Honda,vin ei si o duc pe podium?Haida-de.Or fi ei increzatori in puterile lor,dar nici chiar asa AM va avea contract de fabrica pt 2027 4sure. Aa,aa am uitat sa zic - pai cel mai periculos contracandidat la scaunul lui Bagnaia nu e JM,e fuckin AM cel prelung - ochii la minge Pecco ca ala il sare din ghete. Te contrazic - vezi ce zice Acosta,vezi ca omul are alt mindset : "I live with my mother and travel by van.I don't think about money" Eu zic ca Acosta nu va alege banii ci performanta si ca nu va musca momeala Honda sau Yamaha - omul vrea arma sa se bata cu demonul. Garantat - are toate atuurile : e arogant sigur pe el mindset de campion,abia asteapta o ocazie sa ii arate lui MM cat de mari are oole...ba si sunt mari rau Nu sacrifica nimic nu vrea sa iroseasca nici un an - vrea direct sa o dea de la egal la egal cu Marcel - pai de aia s-a dus la Uccio - a intrevazut o speranta daca KTM (de care e legat din pacate prin contract) dadea ortu.Nu s-a materializat.Insa omul abia asteapta sa fie liber. Eu cred ca se va duce la oricine ii da o moto cu care se poate bate cu MM,cred ca va merge si pe gratis numai sa i se dea posibilitatea sa il atace pe demon.
