Toată activitatea
- Ora trecută
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Lup69 în B.B.ul Competitii Internationale
Cazatura Alonso Lopez, motorul se ducea iar spre foisorul cameramanului...dar a ramas la sol. -
- Azi
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Adevărat Parerea mea... Pune cizmele-n picioare, casca-n cap, sui pe mobra din dotare si mergi să-l bati pe Marc pe circuit... ai mai ari sanse să-l bati pe MM decat să-l convingi pe colegu ca n-are dreptate Totuși au fost depasiri destule -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Lup69 în B.B.ul Competitii Internationale
Superb finish-ul la astia mici, insa per total spectacolul a fost mai putin, circuitul penalizeaza grav prin desen... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
@Method limitele alea obisnuite când simți ca iti rupe pneul aderența le găsești si cu bicicleta, dar limitele limitelor alea pe care doar cei care sunt campioni mondiali de multe ori se găsesc exact cand se rupe de tot acea aderență. De multe ori acele limite ale limitelor aduc ceva zecimi pe tur sau adauga incredere la folosirea limitelor alea de care vorbești tu. Daca nu înțelegi asta eu nu mai insist. Il contrazici direct pe Marc Marquez venind cu argumentul ca el vorbește la mișto. La limitele alea sunt așa de la limită încât chiar trebuie sa te duci dincolo de ele ca sa le afli. -
s-a prins, incerc si eu sa fac reclama... sunt la inceput si am nevoie
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Kagemusha în B.B.ul Competitii Internationale
Într-adevăr. Bine, o scoteau că ar fi fost tot vina lui Marquez. Imaginează-ți că el ar fi făcut ceea ce a făcut Fabio. Acum aveam cel puțin cinci pagini de comentarii în plus, în care Marquez era crucificat. -
Este o diferenta cu privire la calitatea anumitor componente - diplay-ul este altul si mai mare Plus ce zicea DonFlamingo - mansoane si sea incalzite, parbriz electric (dotari faine) Acum este la alegerea ta
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Si sa nu mai avem vreun "fabio" in primul viraj A trecut la jumătate de metru de roata spate a lui Marc. Ce fericiti ii făcea pe unii dacă.... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Cel mai mult contează ca mm sa fie primul după curba 1. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Marc a folosit Mediu-Mediu in wup si in interviul de dupa wup a zis ca a testat ceva si ca a funcționat. Asta nu poate fi decat..... ingrijorator e putin spus -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Unde mai pui ca mm a zis ca e de la psihic Cam diabolic. Adică omu nu simte fata, n ai crede ca e de la psihic. În același timp psihici te face dacă vrea.. Lumea s a sensibilizat considerabil de excesiv Ala de la Gigi zicea ca e mai rece afara. Poate de asta. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
Pai, daca stau sa ma gandesc, nu contrazici ceea ce spun eu. De asta spuneam eu ca e un circuit "dubios" (tricky), viraje ciudate, circuit ingust (chiar remarcasem ieri, la cursa de sprint, cat de ingust este circuitul asta), toate astea invita la greseli. Si, da, iti dau dreptate, din motivele enuntate, nu este un circuit care sa ofere spectacol, cel putin nu la clasa MotoGP. Nu ar fi exclus ca de la anul sa se mearga pe Hungaroring. -
Niciodata nimic nu SE merita...
-
AI nu s-a prins ca de 17 ani omul si-a rezolvat, probabil, problema de mult. E mai mult A decat I.
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Kagemusha în B.B.ul Competitii Internationale
@Method nu înțelege. Se aplică exact ceea ce am scris mai sus despre Marc: acei piloți cunosc care sunt limitele lor și ale motocicletei și se păstrează în aceste limite. Iar atunci când își forțează norocul o fură și ei (e.g. Rossi, de multe ori). Eu mă opresc aici cu acest subiect. Marquez a spus de multe ori cum și în ce fel procedează și am înțeles ce a vrut să exprime. Pentru cei care au urmărit sesiunea de warm-up, eu nu am putut: de ce, în afară de Marc, ceilalți au avut timpii atât de slabi? -
Salut, La versiunea precedenta cum am avut eu (2022) nu se merita TechMax+, dar la asta nou dacă ar fi sa îmi iau as lua varianta maxima. Sunt utile încălzirea și în sa și în manșoane + parbrizul electric.
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
La omu sarac nici (cuvant jignitor) nu trag. Ce sa mai testeze cand de la primii metri pe circuit a avut probleme cu mobra, apoi a intrat iar cand a iesit mai avea timp de doar un tur, un tur la 3sec față de coleg. In situatia emoțională in care se afla acum Pecco, cred ca indiferent ce îmbunătățiri i se vor aduce mobrei, tot nu va fi capabil sa le fructifice la maxim. De cand cuvantul " bo ii" e un cuvânt jignitor -
bizdevpro2020 îl urmărește pe Numai Neseriosi :d Stickere
-
Poti sa contactezi StickerJoy.ro, lucram cu AI si putem imprima stickere personalizate. https://stickerjoy.ro/pages/contact
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Lup69 în B.B.ul Competitii Internationale
A ratat si start-practice-ul, era supernervos....cand vezi ca nu iti iese nimic te afunzi mai rau... -
bizdevpro2020 s-a înregistrat pe forum
-
Salutare, ma intereseaza sa achizitionez un XMAX 300 si se pare ca modelul 2025 are doua variante: basic sau TechMax+ (navigatie, incalzire ghidon si sa, windshield electric, cica ar fi si saua mai buna, dar nu stiu ce sa zic). Dilema mea este ca am facut un test drive cu modelul basic, care are un display mult mai simplu, dar parca are totul afisat. Nu stiu exact cat se merita inca 1100 euro diferenta dintre modelul basic si cel techmax+. Are cineva unul din aceste modele ? Sunt regrete ca nu a luat celalalt model ? Aici ma refer doar la modele noi de la dealer, nu SH. Ceva sfaturi sau opinii ? Multumesc anticipat
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Un om care a înțeles. Pana acum se cita aia cu "sa câștigi mergând cat de încet poți". Când concurezi cu jaloane pt ce sa găsești limita sa ți rupi capu? Nu cred ca a găsit ceva Peco. A fost ultimul in wup. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Method în B.B.ul Competitii Internationale
Mi se pare ca cei 2 colegi ai noștri nu trec declarația/explicația lui MM prin creierașul lor ci doar vor sa câștige un argument o discuție prin urmare iau o vorba de-a lui Musiu pe care am expus destul de clar ca nici el nu o aplica o aruncă și "iată dovada irefutabila".C'mon,hai sa și gândim puțin... Hehe...pai asta înseamnă (după cum anterior am zis și conform declarațiilor lui da?) ca Musiu nu atinge limita pe acele viraje unde nu se întinde pe jos. Pai cum ma nene ma - pe majoritatea virajelor simți limita dar pe ala unde ai cazut nu simți fără sa cazi?i don’t get it. Nu e mai logica explicația ca a simțit ca se duce pe jos dar tot a insistat?și acum o da într-un fel de știință? Mai ales ca și el recunoaște ca teoria lui nu tine apa pt ca a cazut de 2 ori pe același viraj Am mai zis : dacă aplicam teoria Marquez la piloti reputati,atunci Rossi nu atingea limita mai deloc ca nu cădea,McCoy și Barros erau pe niciunde,Doohan mai pișca câte o limita Dar vag,Lorenzo nu mergea la limita deloc,Stoner similar...Q praf... Pedrosa hai sa zicem ca o atingea prea des Dar în general conform teoriei cazaturii pt a atinge limita eliminam 90% din multiplii campioni mondiali.Serios? Campionii mondiali nu mergeau la limită?Ca aia cădeau mega rar pai?Numa Marquez merge pt ca el cade?pe un viraj?haidi ma nene ma... Eu sunt deschis la orice contraargumente - change my mind,dar sa aibă logică. Ai zis bine - formatul circuitului.Degeaba ai 300 cai dacă nu ii poți pune jos pt ca e șicană hairpin iar șicană șamd.Ce aero ca si pt aero trebuie viteză ori dacă nu o ai... La Mugello ar fi interesant de văzut o diferență. -
Popa Rodica s-a înregistrat pe forum
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Dar ce spuneti de diferența de 1.8sec dintre wsbk pole si Mgp pole? A mai fost pe vreun circuit o asa mica diferență? Evident ca formatul circuitului a ajutat la acest lucru dar totusi... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Kagemusha în B.B.ul Competitii Internationale
O să-ți dau eu un răspuns, sau o posibilă explicație. @B.B. și @frigider sunt mai pătimași puțin și se mai lasă duși de val. Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. Iar cu privire la zecile alea de piloți, nu știm dacă au atins limita și pe de altă parte mai cad și ei (unii destul de frecvent, vezi Mir sau Acosta).