Toată activitatea
- Ora trecută
-
Nu era mai simplu sa scoti numar rosu? De cate ori am avut de inmatriculat ceva moto adus de afara,am facut numar rosu. Asa,nici nu mai apelai la nimeni.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
sau asa -
Si eu am procedat la fel, totul ok. M-am gandit ca ti-au cerut baietii de la RAR acte, de aici si reactia mea.
-
Dumnezeu să-l ierte! Să-ți iei viața atât de tânăr! Posibil. Cel de care zic era etnic sârb îl chema chiar Darco nu știu cum. Oricum, e istorie veche, nu mai contează. Mersi!
-
Cred ca,ne strofocam aici cu pareri degeaba,mai mult ca sigur ca,initiatorul topicului nu va mai intra pe aici deloc,caci nu cred ca i-au fost pe plac cele scrise de noi.Pe urma,dupa ce l-am rugat de completarea avatarului cu datele de acolo,a continuat sa ignore asta,deci... Ai sa razi,este o firma maaare de aducau de motociclete in Cluj la care aceste practici continua sa se petreaca.
-
Exact.
-
Multumesc. Oricum nu fac nimic ilegal, doar ma ajuta un prieten si nu o sa am factura.
- Azi
-
1.Iti pierzi timpul cu un cadavru japonez. 2. SV650 prima motocicleta... 125cc-300cc te ajuta sa te educi. Vei evolua mai usor cu o baza solida. Dupa 5000km cu un 125 sau 300, te joci cu alte motociclete. Incepand cu un Dinozaur mare si greu, vei ramane in cel mai bun caz...mediocru, ca motociclist. 1800e + piese (ambreiaj, placute, simeringuri furca, rulmemti jug) + timp pierdut + manopera ajungi la 2800e si vezi, mare atentie, repari azi ceva, maine cade altceva, asta daca o iei treptat si nu te duci la service pui cheia pe masa si ceri explicit "schimba tot ce e de schimbat, pt a fi de incredere motocicleta". Cu 3000e iti iei un 125nou VOGE, mai ales ca esti incepator, unica ta grija in primul and fiind sa inveti corect a merge pe motocicleta. Vei avea toata viata innainte sa mergi cu motociclete mai puternice, pe care le vei putea si intelege avand o baza solida. E plin in trafic de "motociclisti" pe avioane care se moscaie si cacaie pe ei, din cauza ca au inceput prost cu 600cc si 200kg.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui tourist1 în Cavaleruul Competitii Internationale
To the be the best - soferul lui Moni Columbeanu -
Salut, Nici vorba, atat le trebuia, muream cu ei de gat. Nu trebuie sa le dovedesti ca esti nevinovat, ci ei trebuie sa dovedeasca ca esti daca cumva li se pare ceva suspect.
-
Salut, Cei care ati facut RAR, v-au cerut chitanta platii pentru transportul mopedului pana la RAR? Multumesc
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Eh, lasa ca are si cazaturi fine si el, hohooo -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
oamenii astia merg mereu la limita, MM e talent sa le salveze, cel putin cu cotoarba aia de Honda dezvoltase niste reflexe fenomenale. Bine totul pana i-a dat castana Honda .. Si cu ducati a avut niste salvari. Ca orice pilot cauta limita, pt asta traiesc si concureaza: "to be the best of the best of the best! sir!" (will smith - Men in black) -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Vezi ca eram ironic..... "lumea" nu înțelege cum de Alex nu stia pana acum sa tragă de gaz si acum stie -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu e singuru pe GP24. deci omu e bun, ca va place voua sau nu de el. daca nici acum nu apare Eneos.. de bine ce l-am pomenit ca o si pune jos MM. Cazaturi mai dubioase decat la MM sa mor daca am vazut, altii cad mereu frumos, asta zici in plm ca se rupe mereu. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Dar măcar sunt km reali - zic ca a cam trecut epoca fentarii ceasului de kilometraj - dar samareala e prezenta tot timpul
-
Din ce ai povestit e clar o problema de contact imperfect. Curata bine bornele bateriei si ale motocicletei cu un smirghel fin, strange ferm bornele. E posibil ca acel contact imperfect sa fie in interiorul bateriei, caz in care iti trebuie alta.
-
La vremea ei a fost o motocicleta tare de tot
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui tourist1 în Cavaleruul Competitii Internationale
Cumva cu miscarea asta JM89 (ca nu merita 1) se pune in oglinda actiunilor pe care echipele le fac cu pilotii. Cand un pilot o sa fie dat afara de pe o zi pe alta, nu o sa se mai planga pilotii pentru ca si ei fac la fel si ar arata ca niste ipocriti. Este un egoism teribil ce face JM89 si ii face pe cei de la Ducati Factory sa arate ca niste oameni cinstiti dupa ce au ales sa nu-l promoveze la echipa mare. -
nu poti sa faci un diagnostic sistemului de incarcare cu o baterie care clar are probleme. cel mai probabil una dintre borne nu face contact cum trebuie. imprumuta o baterie care intra acolo, pune-o pe redresor (este important ca bateria sa fie incarcata), porneste motorul si masoara incarcarea dupa minim 5 minute de functionare, ca la pornire suge mult curent motorul si iarasi nu poti face o diagnoza corecta. daca primele masuratori dupa 5-10 minute sunt ok (relanti/4000), da o tura de macar 10 minute si refa-le. daca totul e ok bateria este clar busita. ele stau mult pe rafturi, ani intregi, chiar daca nu au electrolit in ele se strica. succes!
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Păi cam are sens plecarea la onda sa fie din 2026 pentru a fi acolo sa pregătească mobra 2027 si, repet, probabil un salariu dublu. Cu Aprilia are șanse 0 inclusiv la anul deci... -
la banii astia iti iei un goldwing 1200 care, desi nu pare, este mai "sportiva" si mai manevrabila decat pc-ul vietii. nu mai vorbesc de confort si de faptul ca nu arata ca o masina de spalat cu roti...