Toată activitatea
- Ora trecută
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Dadududu în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Pai de mobra 50 super sunt foarte pasionat si crossul este un fel de proiect, intentionez de fapt sa i cumpar un motor bun ca nu merita investitia necesara reparatiei, da na pana acolo cale lunga. - Azi
-
Multumesc! Cum am scris mai sus. La cele enumerate mai adaug faptul ca nici eu nu sunt prea mic dimensional, iar cel de 350 are sasiul mai mare.
-
Da, musai trebuie făcută o completare cu niște mărci geniale, de care nu a auzit multă lume. 🫡
-
Nu e corect! Propun sa se bage in poll si First Bike, Barton, Baotian, Ciuncen si toate chinezariile posibile si imaginabile! Iar topicul sa fie redenumit: Prietenii lu' Mao!
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
In niciuna dintre ele nu merita sa investesti bani ca sa le repari,iti trebuiesc scule,prese si ceva cunostinte de mecanica specifica motoarelor de moto in 2 timpi ! Poate doar sa gasesti un motor complet functional si compatibil cu crossul chinezesc -
Mdaa Nasol de tot
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Dadududu în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Adevarul este ca e chinezarie da l am luat stricat. E vechi oricum... Momentatn am desfacut motorul ca sa dus ambielajul, setul -
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Cross-ul banuiesc ca este chinezarie ... Toate motoarele de mica capacitate,chiar si cele de sub 500 cmc sunt de obicei abuzate de proprietari,vor performante de 1000 cmc din 500. Motor mic si bun,e sa il ai tu de nou si sa tragi de el atat cat trebuie... -
M-am uitat pe acest topic, dar am constatat ca, lipsesc multe marci moto ce puteau avea alte numere norocoase. Deci nu e prea bine conceputa treaba...
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Keyser Söze în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Iti spun eu cum: deschizi pagina cu profilul tau si ai in partea de sus pe poza profilului buton cu Editare profil. Daca Mobra ta e functionala, las-o asa functionala cum e, o vinzi si iei ceva la care sa-i dai capat. -
Neatzaaaa Leneveala taie greatzaaaa!
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Dadududu în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Aveti dreptate, mai am un cross de 90cc cu ala ma chinui. Este varza motorul Sa vad cum -
exista de mult si in TM de exemplu la MotoTm
-
Pareri despre motocicletele Barton
topic a răspuns lui Speedy.K în Nemuul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Pfua, dupa ce mi-au divortat ochii si mi-a cerut creierul concediu citind polologhia agramata de mai sus, am inteles si de ce nu dispar de pe piata mizeriile astea: pentru ca au publicul lor. Si or sa-l aiba mereu, pentru ca specia, in majoritatea ei, la nivelul asta e. Ceea ce imi creste nemasurat respectul de sine. Si respectul de japoneze, dupa 225.000+ km fara interventii capitale cu ultima mobra. Deci cam acelasi lucru ca la chinezaria in discutie casata la 10% din km aia, nu?! Bine, ea era tipla, dupa cum se spune mai sus, a fost casata numai asa, din duiosie si dragoste nemasurata, ca sa fie scoasa din scena in plina glorie. In concluzie, decat mult si fara rost, mai bine putin, da' prost! -
Pareri despre motocicletele Barton
topic a răspuns lui Kristian în Nemuul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Crezi ca poti sa-ti completezi datele de la avatar ca sa stim cu cine stam de vorba? Il putem scuza ca a luat viteza datorita multiplelor informatii ce s-au vrut transmise spontan.Si doar stim ca viteza,ucide,ceva cel putin. -
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Kristian în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
@Dadududu,te mai rog inca odata sa-ti completezi datele de la avatar -
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
O fi gasit (primit) vreo Mobra si vrea sa-i dea capat la vitezometru... Radem,glumim..dar nu prea ai ce sa-i faci,asta luand in considerere ca acel motor de 50 cmc si 4 CP este in parametri de fabrica,ceea ce e greu de crezut. Sunt niste socoteli foarte exacte acolo,referitor la carburatie,rezistenta pieselor interne..etc Pe vremuri existau cluburi sportive de karting care mareau motorul la 80 cmc ,dar motoarele alea rezistau cateva curse,erau ingineri care se ocupau de asta,aveau utilaje,bancuri de probe...etc si multe motoare de stricat... Daca ....sa zicem...ca ai o Mobra care arata impecabil,si acte la ea,o poti vinde si cu acei bani iti iei ceva cu motor mai mare. -
Pareri despre motocicletele Barton
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în Nemuul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Daca a mers la casat dupa mai putin de 28000 km suntem lamuriti de fiabilitatea ei. Am lasat gramatica deoparte, se vor ocupa colegii. -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Buna dimineata!
-
Cu piesele chiar nu mai știu care e situația, eu am avut majorate admisia și transferurile și pus carburator mai mare, rezultatul a fost că am găsit segmenții în toba de eșapament tocați mărunt. Mobra trebuie apreciată așa cum este ea, ca o clasică, pentru forjă ar trebui să cauți altceva, cu niște frâne mai bune.
-
Pareri despre motocicletele Barton
topic a răspuns lui Stelu Ts în Nemuul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Sunteti foarte rai , am citit in mare cam toate comentariile . Aveti unii motoare de 600, nu vin unii cu 1400 sa faca misto de voi .Daca stii si poti sa ajuti , ajuta daca nu , care e motivul sa faci misto de cel care intreaba ceva, e caterinca ¿ Cat despre Barton si chinezarii...Am avut in 2008 o chinezarie 50cc Baotian 4t care a mers 27843km fara pb iar la km astia dupa 3 ani neoprnit , cand am dat-o la casat a verificat motorul si a pornit . In legatura cu moto BARTON va pot spune tot ce vreti sa stiti despre ele . Sunt polo-zești , adica declarate ca sunt poloneze dar facute in china de chinezi , au mai multe denumiri junak barton etc si sunt fiabile . Eu sunt posesor de volcano pt Bucuresti si mi se pare unul din cele mai ok .Cele sport si naked nu isi au rostul , ca tot la fel merg, chiar sunt mai slabe din soft .Volcano 3.3 hp , naked 2.8 Softu la ele e asa, ecu care controleaza tot, injectia directa se poate pacali si cu piggyback ca limitarea e pe injectie .Este limitata treapta 1 si 2 la toate ca sa nu rupa gatul si pt ca se ridica foarte usor , nu va ganditi ca merge pe o roata , dar se ridica la plecare daca ii scapi ambreajul :)) Se gasesc Ecu delimitate , destul de scumpe in care are alt avans injectia e mai lunga un pic si nu mai are limitarea de turatie . Piesele la ele sunt foarte ieftine , un kit de 50cc-89 lei plus tva , motor complect cu cutie gata de pornit 1200lei ,senzori 20-70 lei etc .Eu am cu al meu vre-0 3k de km fara nici o pb , nu e delimitat ca merg in buc in aglomeratie si 1-2 e la fix printre masini iar peste 65 nu am avut unde sa merg , la 8k rmp e limita si e fix 65km/h Depinde cum bate si vantul in limitare , ca fiind din injectie , la rev limiter ii injecteaza totusi benzina dar nu la capacitatea normala , nu intra in frana de motor ca la scanteie asa ca viteza poate varia. Cu orice alte info va pot ajuta , numai intrebati . Cat despre chinezarii , nu comentez dar sa nu uitam dragi mostocari ca aprilia yamaha rieju au facut de 50 motoare AM6 Ideea cu ele e ca ai un motor de invatat , pe care il poti transforma in unul ceva mai puternic decat un scooter dar tot pt oras dupa un timp dar doar daca iei A1 minim intre timp si doar dupa ce il treci prin RAR pentru reomologare . Eu sunt multumit de ce ofera la banii astia , fiind nou cu atat mai bn si sa luam in calcul , inainte sa ne dam cu parerea ca barton si junak sunt pe piata de peste 25 de ani , iar in europa de peste 15 , asa ca daca erau vre-o trompeta stricacioasa dispareau de mult.Este doar o trompeta placuta urechii , ca trompeta este Pa -
Stelu Ts s-a înregistrat pe forum
- Ieri
-
Si iata ca 5 ani mai tarziu exista si serviciul asta in Timisoara. www.mototrv.ro
-
