Toată activitatea
- Ora trecută
-
Aveți dreptate că nu am mai vizitat, dar nu am știut cum sa șterg postare. Apreciez fiecare intervenție și sfat. Sunteți de mare ajutor și va sunt recunoscător. In cele din urma am ținut cont defapt de ce ati zis si am luat "jucăria" din poză.
-
Acum poti spune ca, sigur nu ne-a mai vizitat. Oricum asta e trendul, ne folosim de forum si apoi, pa.
-
banditbiker82 îl urmărește pe Stickere moto - Cbr f4i
-
Stickere moto - Cbr f4i
topic a răspuns lui banditbiker82 în Razvan-Ionutul Motociclisti, in fiecare zi
0723.242.840 Tudor - Azi
-
Conversia transmisiei de la lant la curea
topic a răspuns lui Keyser Söze în sprikeul Discutii Generale
Deocamdata am vazut la noutatile auto, superioritatea curelei de distributie imersata in baia de ulei fata de lant... -
Nu trebuie mai multa precizie cand este tensionata cureaua? Cat de des trebuie verificata? Trebuie ceva aparat care sa masoare daca e intinsa corespunzator?
-
Conversia transmisiei de la lant la curea
topic a răspuns lui Keyser Söze în sprikeul Discutii Generale
Ala e momentan doar un caz, nu e regula generala la toti producatorii de curele. Mai dureaza ceva timp, chiar mult as putea spune, pana real lantul fie detronat de curea. E ca si aia cu viitorul e electric... O fi, dar nu cel apropiat. -
Conversia transmisiei de la lant la curea
topic a răspuns lui DonFlamingo în sprikeul Discutii Generale
Tocmai asta e faza ca nu mai are suprematia. Faceau teste pe Dyno cu nu stiu ce curea compozitie noua si surprize surprize are randament mai bun decat lantul -
Contestatie amenda parcare
topic a răspuns lui Keyser Söze în savaiulian16ul Motociclisti, in fiecare zi
Side effects ale curentului electric. -
Conversia transmisiei de la lant la curea
topic a răspuns lui Keyser Söze în sprikeul Discutii Generale
Nu neaparat, inca suprematia randamentului la roata o detine lantul, cu doar 3-4 % pierdere de putere. Urmeaza in ordine cureaua cu ceva peste 10% si apoi cardanul cu 18-20 %. gugal stie tot... Dupa logica mea e mai usor si ieftin de produs o curea decat un lant. Eu raman ca alegere, la lant. -
29PZL îl urmărește pe Vulcanizare auto-moto Bucuresti sector 6
-
Vulcanizare auto-moto Bucuresti sector 6
topic a răspuns lui 29PZL în 29PZLul Oferte de service in Romania
Lista de preturi 2025. Mai multe poze si filmulete cu lucrarile efectuate se pot vedea pe: FB: https://www.facebook.com/Vulcanizare.Auto.Moto.Crangasi Tiktok: https://www.tiktok.com/@vulcanizare.moto -
Conversia transmisiei de la lant la curea
topic a răspuns lui DonFlamingo în sprikeul Discutii Generale
Este mai scumpa dar o inlocuiesti o data la 100 de mii de km (bine depinde si cum mergi si pe unde) - la un cruiser mai rar, la un naked/sportiva de strada clar mai des, iar la scuter la 20 de mii pentru ca sunt niste mizerii de curele. -
SISTEME AUDIO-INTERCOM-BLUETOOTH-HANDS FREE-Discutii Generale
topic a răspuns lui Lucian_M în Axa cu Scameul Discutii Generale
Mulțumesc! Pentru răspuns la telefon mi-ar conveni, ca să nu mai opresc sau să las omul să sune aiurea. Mă gândeam la ceva clasic, gen discutat cu soția, ca să nu mai sucesc gâtul la spate. Dar la banii ăia nu se poate discuta de inconveniente. -
Contestatie amenda parcare
topic a răspuns lui StefanRadu în savaiulian16ul Motociclisti, in fiecare zi
Nu inteleg de ce m-ai citat pe mine cu comentariul acesta... PS: Eu nu am avut treaba cu justitia, sunt acolo cu ea... Multumesc! Imi pare ca stimabilul coleg @mircea.cazachevicidesi, din ce spune chiar dansul, are frecvente contacte cu incalcarea legii, totusi nu se preocupa sa o cunoasca ci prefera sa indemne la revolta... -
Sau treceri pentru pietoni
-
E mai scumpa, numai cureaua singura e mai scumpa decat un kit de lant complet. As adauga si vibratii reduse.
-
Poate că pe viitor producătorii vor lua in considerare aceasta obtiune si vor echipa o parte de flota cu asa ceva El este decocamdata la faza de upgrade/ test Corect, tehnologia avanseaza
-
Salut. Recent un prieten a cazut cu moto la viteza mica, si si-a spart si zgariat carena de pe partea dreapta. Aveti idee de unde poate cumpara niste stickere pentru carena, modelul de motor Honda CBR F4i 2006 ? ( Dauna este mica, carena sparta undeva la 5cm si zgarieturi care au fost rezolvate prin revopsire, insa are nevoie de stickere peste vopsea ).
-
Conversia transmisiei de la lant la curea
topic a răspuns lui Adrian M. în sprikeul Discutii Generale
Daca ar fi sa pot alege intre lant, curea, cardan, as alege cureaua. AI din ambele cate ceva bun. Si dezavantaje, dar partile bune depasesc dezavantajele, din punctul meu de vedere. De ce nu sunt mai multe moto de strada gandite cu curea, nu stiu.. O fi mai scumpa solutia de produs? -
Contestatie amenda parcare
topic a răspuns lui Keyser Söze în savaiulian16ul Motociclisti, in fiecare zi
Mi-ai luat cuvintele din mouse. E 5 m. -
Nu te ajuta asta?: https://www.motor-x.com/ro/p/stator-aprindere-stator-alternator-alternator-electrex-g07 Ai mai jos lista cu ce alte modele de Yamaha este compatibil.
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
se numea "MM Trophy collector" cum se numeste ala cu revenirea? chiar vreau sa-l vad ce nu mi-a placut a fost ca atunci cand titlul mergea in ultima etapa omu se calma si gen lasa pe altii in fata plm, sa termine campion. All in. O sa ma uit. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu cand tot bomban sa va uitati la documentare....sa il vezi pe asta cu revenirea,cum se duce la clinica de milionari la John Hopkins (frecventata si de Pedrosa inaintea sa),cum il opereaza negocierile cu Honda,e f interesant - recomand. Asta la care te-ai uitat e Hitting the Apex parca,ala din 2015?Sunt bune toate pt noi ca fani pt ca iti arata multe lucruri pe care nu le vezi la tv in transmisii. Cu electronica insa nu sunt de acord - MM a venit in 2013 in gp,intr-o era in care electronica era at its finest cu proprietary software,parca atunci aveau si gps'urile de stiau in ce curba sunt si cat sa aplice throttle indiferent de ce impuls dau ei din incheietura samd samd.Chiar ca urmare a acelui "razboi al electronicii" intre constructori (in principal Honda si Yamaha,la acea ora Ducati era in urma,iar Aprilia era ca si inexistenta) a fost introdus in 2016 unified software,pt ca o luasera razna cu electronica si softurile care erau mult mai avansate decat acest uni-soft. Deci in 2013-2015 cu proprietary software,track positioning si gumele Bridestone,eu cred ca MM a venit intr-o epoca in care era grip berechet. Din 2016 cu gume Michelin si uni-soft cu 6 setari de TC si atat au inceput sa bajbaie dupa grip si sa se planga ca au wheelspin si de la a4a in sus. Aaa,pff la final de sezon aia da,no argue. Pe Rossi l-a batut Lorenzo...de vreo 2 ori?Arogantul a venit in 2008 smecher ca rupe norii dupa a3a cursa s-a accidentat masiv - 2008 2009 numa accidentat si-a luat bataie de la Rossi,2010 i-a dat-o Lorenzo (atunci a fost razboiul rece,episodul caietzelul lui Forcada,infruntarile de la distanta care face timp mai bun la orice,paravanele intre boxe,gresit-cazut-rupt picior,salut),urticat a semnat cu Ducati,revenit in 2013 luat bataie...2014 nu imi aduc aminte,2015 luat bataie cu cantec,2016 l-a batut parca pe Lorenzo?care deja nu mai primea update'uri etc era tratat cu cwru ca semnase cu Ducati pt 2017. Doohan... -
Conversia transmisiei de la lant la curea
topic a răspuns lui DonFlamingo în sprikeul Discutii Generale
Daca as avea lant, da as lua in considerare mai ales ca au si aparut niste curele noi care sunt mult mai bune ca cele de pana acum. Intr-un video, nu stiu daca asta pus de tine, au scos pe dyno performante mai bune pe curelele noi decat pe lant -
SISTEME AUDIO-INTERCOM-BLUETOOTH-HANDS FREE-Discutii Generale
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în Axa cu Scameul Discutii Generale
In principiu e doar o casca simpla pe bluetooth. Raspunzi la telefon la ea si atat. Merge si muzica, dar eu nu folosesc. Pe mine ma deranja atunci cand eram sunat si suna telefonul in rucsac. Si, mai apoi, cand aveam intercom cu unitate externa, prinsa pe casca, de multe ori dadeam cu umarul si se apasa, din greseala, butonul de radio, si imi pornea un fasait in urechi. Plus, de vreo 2 ori, era sa pierd unitatea exterioara, se desprinsese de casca la impactul cu vreo creanga. Cu intercomul acesta am scapat de astfel de probleme. Bateria e integrata in casca iar butoanele sunt pe microfon. Oricum, daca te suna cineva, iti suna de 2 ori apoi iti raspunde automat. Bateria, chiar si dupa 2 ani, inca mai tine la o iesire (6-7 ore) pe modul telefon. Partea un pic deranjanta este ca volumul nu se poate seta chair sa iti sparga urechile. Si la noi, cand ii dai full gaz pe vreo urcare, nu te auzi om cu persoana. Probabil, la fel, nu ar fi chiar cea mai buna solutie pentru un chopper cu tobe goale. Dar, la folosinta normala si la pretul la care e, eu zic ca e perfect pentru cand te suna sotia sa vada cand ajungi acasa cu cumparaturile... - Ieri
-
Este cineva de acord sa facă o astfel de shimbare ? Pare un trend nou care începe să prindă teren; Avantaje: - produce mai putin zogom - mentenanta este redusa spre 0 - greutate mai mica la tot ansamblul de pinione (din aluminiu) + curea - As spune ca fiabilitate este mai mare in timp Dezavantaje: - Pentru circuit nu ar fi o solutie legat de performanta - Cred ca ar fi costul