Toată activitatea
- Ora trecută
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui MirceaB în Cavaleruul Competitii Internationale
Dar ce spui tu un tur...? eu cred ca se puteau si doua iar intre ele sa aiba si o pauza de mancat doi mici cu mustar la Dedulesti. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui bmdbmw în Cavaleruul Competitii Internationale
Cred ca sufera rau MM ca nu a luat pole :))) In schimb, numele lui apare la castigatoril GP-ului cu numarul 1000 -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Martin la Doha?2023 a dat un ditai burnout ul ca era vizibil excitat la plecare încă de când se pusese pe motoreta era super mega surescitat după care a zis o gogomănie gen ca Michelin cu Dorna au complotat ca să nu ia el campionatul...ca după aia la Valencia sa îl arunce pe jos pe Marquez și sa rezolve by himself problema campionatului. Bagnaia a zis ca si el în sprint parca nu? avusese un cauciuc cu care efectiv nu a putut face nimic dar asta este... Cam deloc aceleași declarații și deloc aceleași performanțe. Aici nu încerc sa îl apar pe Bagnaia care în mod sigur s-a surescitat și el prea mult la start,ci doar un lucru am spus și aștept dacă se poate o replica logica : "A mai existat vreun caz de guma distrusa în 3 tururi?Atât de distrusa încât pilotul s-a retras ?" E o cu totul alta problema zic eu.(Sper sa nu fiu catalogat drept fan Bagnaia după ce 2 ani l-am înjurat incontinuu și sa se înțeleagă ca asta nu are legătură neapărat cu pilotul) Neah,MM manageria clar. Și Mir a făcut cursă super. E frumos cu Gp24,dar sa te bați cu ktm și ducati factory de pe tricicleta aia de Honda...e ceva. Circuitul totuși mie nu mi se pare f tehnic,e un stop'n'go de frane+demaraj tot. Iar ești fumat...ai impresia ca se bate cu aia de la moto3. E strategia Lorenzo aia cu mers la 1.5-2s in față la management,aia de cand "omora spectacolul" arogantul.A preluat o și Marquez.Si în F1 făceau aceeiasi treaba baietii e cea mai deșteaptă strategie pt a menaja gume carburant material de concurs a nu greși etc. Bai nene dar de cartonul de AM nu zice nimeni nimic?Pai cum e în pluton nu mai merge?Și are Gp24...asa mi-ar fi plăcut sa îl vad pe Yamaha -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
din pacate pt MM polul tot lui Bez ii apartine -
Satana toata cursa a gestionat distanta dintre el si Bezzechi pe ambele părți ale acestuia apoi un pic cu Aldeguer. A avut resurse sa se duca 1 tur in față dar nu e genul.. lui să facă asta. El se joacă.
- Azi
-
Aldeguer pilotul cursei! Am sperat sa il prinda pe MM, dar satana e... satana. Frumos duelul MM vs Bezz... scurt dar intens. Sezon de uitat pentru Bagnaia si JM... am crezut ca s-a spart din nou spaniolul, dar parea in regula, la boxe.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui bmdbmw în Cavaleruul Competitii Internationale
Si azi tot guma e de vina? Iar s-a inmuiat cartonul -
Uite cum si Aldeguer a priceput!!
-
Vine Aldeguer!
-
naspa...ulei pe pista...
-
Uite ce frumos se îndepărtează pole-man-ul Bezzechi de Marc Marquez... Doar că in spate.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui exilatu' în Cavaleruul Competitii Internationale
Se pare că băieții cu pianul ( pe scări ) s-au organizat și și-au făcut propriul campionat monomarcă.... -
Lup69 îl urmărește pe 13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
-
Aparusera zvonuri despre favorizarea/defavorizarea principalilor pretendenti la campionat, apoi teoria lotului cu defect parca... Cred ca Tirbusonu' are sansa la podium clar! vad ca s-a razgandit...
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Parca si Martin a avut o problema similara acum 2 ani parca si tot asa, cei de la micelin&ducati spuneau ca nu au fost probleme de guma sau cu mobra si cam toti ați sarit pe om sa-i spuneti ca baiu a fost la el si ca vorbește prostii cu acuzatiile spre micelin. 2023 pe final de campionat daca-mi aduc bine aminte -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Frumos moto2...păcat de radiatorul spart al lui Manu Gonzales,putea câștiga cursa asta și pune aproximativ 2 curse între el și Canet,care Canet oricum nu a putut recupera mare lucru chiar și cu Manu abandonat. Păcat și de căzătură lui Alonso,avea podiumul asigurat.Asa,iar a luat pomanagiul de Vietti un bronz. Ma bucur pt Moreira,pacat ca nu (prea) mai poate influenta campionatul. Chiar asa sa bata câmpii Bagnaia? Ma îndoiesc. Au mai fost cazuri de gume "dud" de la Michelin chiar și anii trecuți,eu nu m-as grăbi sa îl dau pe Bagnaia insane. Ok ok poate o fi greșit la start dar sa te retragi după 3 tururi cu guma distrusa...dacă guma ar fi fost ok poate dacă mergea ca Garry McCoy sa o distrugă...dar altfel cum ar fi putut distruge complet o guma în 3 tururi? Nu a mai fost niciodată un caz din asta în gp de guma distrusa atât de rău după 3 tururi încât riderul a trebuit sa se retragă... -
Peste 10 ani nu o sa mai stie nimeni cine e Marco Bezzechi cu atat mai puțin ca a luat pole in 2025, Austrian GP.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
"S-a terminat "Ancheta" asupra cauciucului și a cauciucului lui Pecco, rezultat? Nu s-a găsit nicio anomalie pe roata din spate, nici pe motocicleta numărul 63. Nivelurile de spinning detectate în urma achiziției datelor nu au găsit nimic neobișnuit (contrazicând declarația lui Pecco care i-a spus lui Sky că spatele avea o rotire marcată atât de mult încât intervine TC), temperatura din spate (Michelin date) în timpul cursei a rămas constantă și fără țepi, cu excepția celei la start din cauza patinajului violent, demonstrând valori absolut normale de rotire din spate. În concluzie, startul nu a afectat performanța anvelopei, care nu a avut niciun defect și, prin urmare, nu a afectat performanțele bicicletei. De fapt, declarația Michelin/Ducati contrazice parțial declarațiile lui Bagnaia imediat după cursă." -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui yglos în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ar fi ideal sa le pot schimba total amortizoarele cu unele pe gaz, dar care sa se potriveasca perfect pentru DL 650 XT 2022. Nu am gasit pe net nicio varianta de acest gen pana azi. Daca poti sa imi spui numele grupului moto pe care ai gasit informatia pot pune eu o intrebare acolo. Era cumva pe Suzuki V-Strom Romania? -
E o bestie. Se vinde doar pt ca cu Parsec când intru remote pe PC nu face scaling la rezoluție cum trebuie. ecran 14" m1 pro 8 core cpu 14 core gpu 16 Gb ram 512 ssd Baterie 91%, 171 cicluri tastatura internationala Se vinde cu încărcător de 67Wh si cablu magsafe. Nu am cutia, nu îl trimit prin curier. Fara profil MDM, se da reset la fata locului. contact pm sau 0 7 cinci 1 zero 2 6 9 9 sase
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Bine bine am banuit asta din start - nu măsoară diferența de viteza dintre cele 2 roti precum face Tc măsoară deplasarea (brusca) pe cele 3 axe inregistrata de imu si cand mișcarea depășește anumiți parametri (considerați normali) then what??Ce se întâmpla? Aia nu înțeleg eu : ok ok marele sistem își da seama ca motoreta a întrat în derapaj de spate ....și face CE?Închide clapetele de accelerație?Partz. My point era ca la mașini (nu știu la moto noi) aceste sisteme atunci când "simt" aceste probleme pot stopa deraparea uneia sau a mai multe roti acționând frâna din pompa abs individual pe respectivele roti care au luat-o razna și asta e marea șmecherie a lor - înăbușă din fașă derapajele. Ori aici ce se întâmplă?Taie gazul?pt ca sistemul nu are la dispoziție pompa de abs cu care poate limita rotirea rotii și nici nu e admis asa ceva. Oricum cand ajung sa le plece roata în lateral e clar ca deja sistemul de Tc a fost alertat și încearcă sa facă ceva în legătură cu asta... Meh probabil e o consecință a faptului ca ei setează TC atât de low încât îl fac aproape useless pt ca altfel ar fi prea intrusive și le-ar tăia puterea prea repede și dur - consecință uni-software față de proprietary sistems. Oh well...piloții prezenti la conferinta de presa Acosta MM și...Bez?au declarat toto 3 in cor ca nu le place faptul ca se baga încă un sistem electronic. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
si tu te faci ca nu intelegi. in statistici ramane ca Bez a facut pole, nu ca putea MM daca nu cadea. Pricepi? - Ieri
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui Lucian_M în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ghinion, nu mai găsesc postarea, îmi pare rău... Valve intimators știam că se numesc, am vrut într-un timp să-mi pun și eu pe 650, după aia mi-am băgat picioarele și a mers așa. La ăsta mare consider că suspensia (USD) e mult mai bună, mă mulțumesc cu ce este și nu mai umblu să iau alte arcuri. După părerea mea, in cel mai rău caz poți încerca să pui alt ulei și ceva distanțier mic sub capacele jambelor. Eventual duse capacele la un meșter și montat o valvă cu ventil, să poți introduce aer comprimat după dorință. E doar o idee, nu știu cât de bună o fi. -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Te faci ca nu ai înțeles ce vreau sa spun. Bez a luat un pole pur si simplu prin noroc. Acel pole nu reprezintă nivelul lui. Asta s-a văzut foarte bine in cursa de sprint si o sa se vada si maine in cursa mare.