Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Dar ce spuneti de diferența de 1.8sec dintre wsbk pole si Mgp pole? A mai fost pe vreun circuit o asa mica diferență? Evident ca formatul circuitului a ajutat la acest lucru dar totusi...
  3. O să-ți dau eu un răspuns, sau o posibilă explicație. @B.B. și @frigider sunt mai pătimași puțin și se mai lasă duși de val. Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. Iar cu privire la zecile alea de piloți, nu știm dacă au atins limita și pe de altă parte mai cad și ei (unii destul de frecvent, vezi Mir sau Acosta).
  4. Azi
  5. Hungaro nu cred ca mai e pmologat pt moto. Trebuie imbunatatit. Dar, Hungar o e alta mancare de peste, e un corcuit misto. Ce imi mai aduc aminte este de un zid in capat se linie dreapta. ala sigur tre modificat.
  6. https://www.instagram.com/reel/DNs-Qyl2MXo/?igsh=MWw2Z2l5czc4anZjbg==
  7. a avut draci pe el motoru, dintr-o data a luat-o la verticala :))
  8. Ieri
  9. Pff...da și nu. Cred ca n-a putut bloca furcile,a avut un start prost și a aplicat strategia "ii facem pe franare" Cred ca ar fi dus-o la capăt dacă nu ar fi vrut Diggia sa închidă peste el și de acolo a plecat totul. Vina lui Diggia?Nu prea.Hai sa spunem ca Q a vrut prea multe de la acea frânare...o făcea s-a vazut ca era capabil sa o facă ok...dacă era gol în jurul lui pe circuit.Dar meh la start trebuie sa te aștepți sa fie înghesuială la interior pe primul viraj. Da pai nici eu nu cred ca Pecco aberează - e o problema acolo cu acel gp25. Dar acea problema îl deranjează mult mai mult pe Pecco decât pe Marquez...și asta mi se pare normal - de ce?Pt ca în aproape toată cariera lui de gp Marquez a mers pe o moto ce nu era deloc renumita pt feelingul feței ba dimpotrivă - ai văzut ca în 70% din timp pe Honda se cădea pierzând fața și aproape toate save urile lui MM sunt când pierde fața și ține moto pe genunchi Cot etc. Știi răspunsul celebru al lui Stoner când a fost întrebat cum a reușit sa câștige titlul cu Ducati o motoreta renumita la acea vreme pt lipsa de feeling nu? "I had a steady front wheel...The rest of the bike didn’t bothered me so much if i had a good front-end" La Marquez cred ca e invers - a învățat de la Honda sa frâneze și sa vireze cu spatele și în general sa "ocolească" front-end feel așa că problema feței lui Gp25 îl deranjează puțin spre deloc. Nu zic ca l-am citit eu pe Marquez însă având în vedere pe ce mobra a mers și cât timp,e o teorie logica. +1 Mic înghesuit vorba colegului zici ca e Monaco...dar fără heritage si fara strălucire...eu înțeleg ca s-a vrut sa se atingă Europa de Est dar cred ca Brno it's enough. L-au ales pt ca e safe. Hungaro e foarte unsafe pt moto,un circuit din...1986?1984?când a vrut Bernie cu tot dinadinsul sa aducă Marele Circ dincolo de cortina de fier.Si a reușit btw. Și oricum și Hungaro e în categoria "mickey-mouse circuit" ca și ăsta. Pai repet ca vad ca prima oara când am zis nu m-ai băgat în seama - piloții forțează în fp pe absolut fiecare punct de frânare/curba pt a atinge limita în fiecare viraj?Forțează. Ori pe acest sistem Marceljno ar trebui sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a vedea limita?Ca dacă el numa asa o găsește căzând,alta cale nu e nu? Pai ce faci ma nene ma - cazi de 2 ori pe un viraj și atat?pai și pe restul cum atingi limita? Înseamnă că ai atins limita doar pe virajul unde ai cazut conform acestei teorii nu? E ca 1+1=2 eu doar construiesc pe ce a zis el.Am dreptate? Degeaba vă urticați pe mine dar mi se pare aberant din start pt ca nici el nu aplica ce zice. Aa sau pe restul le simte nu tre sa cadă dar pe ala de ce trebuie sa cadă?își alege el unul mai tricky și acolo zice "aici nu ma las pana nu dau cu ea de pământ?" Sa îmi explice cineva de susține aceasta tâmpenie logica faptului ca el insistă ca "trebuie sa cazi ca să afli limita" dar cade doar pe 1 viraj- pe restul cum afla limita dacă nu cade?eee? Aparte de (am mai zis) zecile de piloti ( nu mai reiau toate exemplele) care au atins limita fără sa se întindă pe burtă chiar el singur nu își pune teoria în aplicare,pai ce facem suntem inconsecvenți? Sa cadă pe toate virajele și atunci îl cred
  10. @frigider https://www.facebook.com/groups/SufletePeDouaRoti/permalink/2836210610101348/
  11. Multa sanatate. A mers cu dnsurile. Mi-a luat ceva pana sa ma prinde unde sa le pun. Multzam!
  12. @frigider au ales asta pt ca Hungaroring nu e adecvat pt moto. Au de modificat niste zone de siguranta. Esti sigur ca la anu nu mai e Balaton? Ziceau la Prima ca din 2027 este asteptata mutarea pt Hugaroring
  13. bine ca nu mai e in calendar circuitul asta la anu. aia cu incidente ar trebui premiati, nu penalizati ca au adaugat niste piper. glumesc si nu prea. cred ca doar AM a depasit "pe bune" 1 om. la anu nu mai e, din ce am vazut eu. englezii spuneau ca Hungaro ar fi fost mult mai ok. totusi de ce naiba l-au ales pe asta? sa ia MM camp cu o etapa in plus mai devreme? nu e nicio prostie. a zis-o cu gura lui de atatea ori. tu tine-o pe-a ta, el pe-a lui, vezi cum se da, vezi cine are dreptate. au zis ceva englezii in sprint - gen microfon sub scaun si Gigi cum ii zicea lui Peco ca un gp 25 a castigat, alt gp 25 in fata si el in spate sau ceva de genu.
  14. Parerea mea: 1. Un circuit mic si ingust nu lasa spatiu pt trase alternative. Depasiri imposibile pentru ca e f usor sa aperi pozitia. 2. 3 sicane sunt prea multe pentru motogp. 3. Cel putin 3 viraje care se iau dupa ce ae termina virajul. 4. 2 viraje mao tehnice care sin pacate sint intre 2 sicane. depinde ce vrei sa vezi la o cursa, daca vrei cat de cat spectacol, balaton nu e locul potrivit.
  15. Ia uite cumetre cum demonstrezi singur ca vorbesti doar din impresii. cand am zis ca au tras tare pe panigale alea. tu zici ca ei doar s-au plimbat si ca 3 secunde nu sunt mult intre Panigale si recordul de circuit din WSBK. Insusi Satana ca a tras pana a facut poc, deci a mers la limita. Si cu toate astea Peco a fost mai rapid ca el. @Method asta mi se pare tare dubios. cu cotetzele de strada meci aproape egal, dar cu motoretele de GP unu e top iar celalat nu se regaseste. Mi se pare greu de inteles cum Satana nu e deloc deranjat de problemele fata. In schimb Peco se resimte. Tin minte ca acum ceva timp la o sesiune de test Satana a testat alt cadru, pe cand Bananaia a ramas pe cadrul initial si a incercat alte solutii. Mi se pare ca Peco stagneaza sau mai rau merge din ce in ce mai rau, iar MM isi imbunatateste performatele pe GP ce trece. Nu pricep ce s-a intamplat cu Acosta, vineri a rupt fasu, avea de departe cel mai bun timp, parca 0.5sec in fata lui MM si in calificari.. a (cuvant urat) steagu Admirabil Bez ca a reusit venind din Q1 dupa o vineri slaba sa ia locul 2. Cursa daca nu erau trozniturile baietilor nu prea a fost animata. AM si Peco s-au zbatut in mediocritate Mi-a placut dublu podium pentru VR46, a mai fost vreunu inainte sau in alte sezoane. In warmup daca nu gaseste nimic Peco nu vad sa ajunga in top5... hai top 10 realist
  16. https://www.facebook.com/reel/747573931235769/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v https://m.gpone.com/en/2025/08/23/motogp/marc-marquez-not-even-in-my-dreams-was-it-normal-to-have-this-advantage.html?fbclid=IwY2xjawMW2SlleHRuA2FlbQIxMQABHvTICecaYNbspf9378cjY5VbpBF1Zh9qCbk74PbJK1JJrSj8BJz3q-qT0jLy_aem_ws3Eut-30cXgO5yCH_2iUw "cel mai usor sprint castigat" Asa a si parut, o sesiune de antrenamente in care pilotii merg in sir indian cu ceva distante intre ei.
  17. Exact asta voiam să spun. Dacă era puțin mai scurt era numai bun de karting. Dacă săptămâna trecută Martinel a mers prost, de data asta a mers prost în calificări, dar în cursa de sprint pare că și-a îmbunătățit condiția fizică și s-a mai împrietenit cu motocicleta. Sper să o țină la fel și în cursa mare. Pecco nu a făcut nicio depășire. E adevărat că nici Alex nu a rupt gura târgului, dar la cum merge italianul va fi tare greu să iasă pe locul doi la final, mai degrabă îl depășește și Bezzecchi. Să vedem ce va fi mâine...
  18. https://motogp.mvp.fan/moments/68a9e4d0c3119b22b7f9f8c8
  19. Nu te contrazic. Probabil il cunosti nemijlocit, insa eu altceva voiam sa spun: la viteze... umane... sa le zicem, este cum spui tu, insa la viteze relativiste (mai aproape de viteza luminii ), se aplica alte legi ale fizicii. Iar baietii astia, cam in zona fizicii relativiste evolueaza. Si uite asa, o prostie de circuit, la nivelul din MotoGP, devine foarte tricky. Nu am vazut atatea depasiri si intrari gresite in viraj, ca in sprintul asta, in tot campionatul de pana acum... Stiu, exagerez, dar intelegi ideea.
  20. Nu e tricky, e o prostie. 3 sicane, 3 viraje unde astia din motogp intorc motoreta la 3 m dupa viraj. inteleg ca o sicana a fost facuta din motive de safety, dar in esenta este un layout cam de cacao. nu am nimic cu vecinii nostri, dar spre sa nu ramana in calendar. cred ca au 2 viraje mai intresante, gen 7-8, dar precedate de o sicana si urmate de o sicana
  21. Un circuit foarte tricky... foarte greu de depasit si usor de facut greseli... sa vedem daca ramane in calendar.
  22. Monaco-F1 Un de circuit Cum te-ai calificat sau cum ai plecat la start asa ai terminat la finalul cursei. Cine a îndrăznit sa incerce depasiri ori a cazut ori si-a scos adversarul de pe circuit. Dezamăgitor
  23. Ai uitat testul cu Panigale de pe circuitul de astazi... Mare idiot Quartararo!!!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...