Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Injectie are si cel ce l-am vandut eu,dar pentru norma euro 3.Astea noi is euro 5 si au abs ca sa intruneasca normele.Pe alte meleaguri,Van Van-ul de 2025 are inca carburator din fabrica. Cele din film sunt modelul de 200 cc.
  3. Din ce văd eu se pare că pentru 2026 l-au îmbrăcat cu haine noi și injecție + ABS.
  4. Poate visa orice doreste, dar nu inseamna ca i se vor implini. Nu are nici talentul Satanei si nici psihicul lui. La ora actuala sunt mai multi piloti de nivel similar cu el si nu il bag aici si pe MM. Ala este alta liga, dar in Bagnaia, JM, Acosta (astept o revenire de forma si la Mir), sunt nuci greu de spart de catre Quartararo. La astia trebuie saa adaugam si eventualele talente care vor promova la MotoGP, si sunt cativa piloti promitatori.
  5. Faptul ca este si foarte usor, ajuta mult pe drumuri de pamant
  6. Azi
  7. da, se descurca bine pe drumuri de caruta misto!
  8. mie personal imi era simpatic, dar na, ciuciu rezultate in ultimul timp....
  9. ala din stanga a ajuns la mine... da, are cont aici!
  10. Tare!Daca are cont aici,probabil ca o sa dea un semn
  11. A mea,ma rog fosta,a ajuns in vecini de tine.Poate daca posteaza aici si noul proprietar aici,o puneti de-un club local.
  12. True true Da,eu inteleg - dar mi se pare extrem,adica nici ergonomia nu o schimba?wtf... Cica la Motegi Bagnaia a fost singurul rider din grid cu "short forks" versiunea 2024 (alea de inceput de sezon 2024) si ca le-a/le-au pus la recomandarea lui Casey Stoner care a vazut vibratiile fetei. Nu am inteles foarte clar din conferinta ca ma uitam/ascultam in timp ce conduceam,dar se pare ca si...Manu Gonzales a avut un cuvant de spus in testele de la Missano in rezolvarea problemelor lui Bagnaia...sincer nu am inteles deloc faza,ce legatura are Manu Gonzales cu Ducati e pilot de teste la ei sau ce? Meanwhile,in tabara "adversa" cineva doarme linistit
  13. I am pus si genți laterale..asta dupa ce i s a facut o revizie tehnica generala. Urmează sa o vopsesc profi si ar cam fi gata. N am apucat nici sa o înmatriculez pe numele meu!
  14. Pana la urma,motocicleta a plecat la noul proprietar.
  15. acum are sanse reale sa ia un titlu mondial. E pilot rapid, motoreta e buna. Daca nu se accidenteaza are sanse mari
  16. Eu nu iti recomand MT sub nicio forma. Este un model ciudat,vandut foarte slabut. O sa iti fie foarte greu sa il vinzi mai departe la un pret corect. La bugetul pe care il ai iti poti permite un model cu adevarat reapandit, foarte rezistent la abuz si usor de revandut cum este cb500 , varianta moderna cu abs. Cand ai terminat cu el doar il vinzi si treci mai departe . Dupa umila mea opinie singurul model care se merita sa fie tinut si dupa delimitare ( si este in buget ) este sv650. Cu restul doar iti complici existenta si pierzi bani cu modificari , adaptari, reparatii si carpeli. Dar cel mai inteligent este sa mergi pe motor de A2 fara modificari si cand treci la A sa il vinzi si iti cumperi altceva. Bafta !
  17. Cred că o să merg pe mt din spusele de mai sus. Monocilindru, că și dezavantaj pe viitor vad puterea și că se limitează destul de rapid in ture. Varianta de rezerva ar fi acel shiver. Deja am salvat câteva anunțuri și urmează să le și vad când am timp.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...