Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Din cele 3 de mai sus si eu tot MT03-660 mi-as lua,factor fun cat intra,ciclistica,la fel.
  3. da. Peco pare ca si-a revenit - a spus ca poa sa faca ce vrea cu moto. Totusi ii place mult aici, sa vedem la urmatoarele etape. cu asta au inceput dar era no bueno. tic tac pana la sprint. ma uit live, se anunta prea interesant.
  4. Mda, plus ca ER6n e mult mai neindemanatica decat MT. Pe Shivern-am mers. Si,mla fel cu nu mi-am luat Tuareg ci Transplant, la fel nu mi-as lua Shiver, ci MT.
  5. Kristian

    BMW G650 Xmoto

    Am folosit Heidenau K-73 SuperRain,au o textura soft si stau cam pe orice asfalt,mai ales pe ud.Doar ca pe la 7000-7500 se cat gata spatele caci softul e soft,dar senzatia e maxima,la fel si siguranta. Vezi pe Aprilia de mai jos cum arata:
  6. Am avut Aprilia Shiver 750 si are pe cea mai slaba harta de putere-Rain,52 de cp,deci nu se incadreaza la A2,doar daca mai bagi bani sa o limitezi.Motor 2 in V la 90 grade,deci cuplu mare. MT03 are 56 Nm - cuplul mare se simte si pentru ca motocicleta e usoara in comparatie cu suratele ei,are doar vreo 190 de kg la plin.Este monopiston,deci cuplu foarte mare.Motocicleta mea are 170 kg la plin cu acelasi motor de 660 cc,dar cu ecu remapat si deci undeva la 52 cp si 61 Nm cuplu.Iti inteleg reactia ta. Kawasaki ER6 Naked este de A2 doar daca este limitat,deci costa in plus.Si acesta este un motor de cuplu bun,dar il livreaza diferit fata de monocilindru sau 2 in V,caci ER6-N este cu motor 2 L sau in Linie. Dintre astea ordinea ar fi ca si cuplu,MT03,apoi Shiver-ul si dup-aia ER6-N. Vezi ca si MT03 esista variante ce trebuiesc limitate,caci au fost facute pentru zone fara restrictii.Adica nu vor avea 48 Cp,ci 48,3 sau 48,6 cp si pentru diferenta aia chiar trebuieste limitat. De frumusete nu comentez nimic,caci fiecare apreciem altfel.Pentru mine,Shiver-ul e cel mai frumos din astea 3,apoi MT03-ul.ER6-N-ul nu-mi place de nicio culoare...e urat cu spume. Am scris cam deodata.Vezi ca si unele MT03 trebuiesc limitate,am avut la limitat la service vreo 3-4 in timp,am scris mai sus.
  7. Apropos, tu re refri la variante limitate pentru Kawa si Apilia, sper. Ca ele sunt mobre de A.
  8. Buna dimineata! Hai, c-a trecut greata!
  9. Completeaza-ti datele la avatar sa stim cu cine vorbim.
  10. Completeaza-ti datele la avatar sa stim cu cine vorbim.
  11. Azi
  12. Pai aia ziceam și eu. Referitor la ce spuneți voi, bai cutare a fost cel mai rapid că a luat pole. Nu, până și Pecco recunoaște că la Brno a luat pole doar pentru că Marc a căzut. Da, cel mai rapid pe hârtie dar nu și în realitate. Honestly. In alta ordine de idei, daca MM are la finalul acestui weekend cu 3 puncte mai mult că Alex M, gata, e campion?
  13. Am văzut și eu pe motogp.com ultimele 5min din q2 - sunt Free to watch. Foarte interesanta sesiunea,toți veneau cu tururi rapide pana și Q și Bezzechi,nu toți au fost însă capabili sa le ducă la bun sfârșit în același ritm. Mir a mai facut un tur si mai rapid dupa cel care i-a adus locul 2,ar fi avut pole dacă nu greșea ieșirea din ultimul viraj.Pacat.Ok,în curse se schimba situația pt ca e alt ritm (pe care Honda nu prea il are) Dar ar fi fost frumos un pole în cursa de casa pt el/ei. Bine Pecco a zis ca a lucrat echipa foarte mult la ambele motorete ca să vina cu setup-ul de la Missano??? Nu prea am înțeles ideea dar e bun outcome'ul. În sprint iarăși o sa se ofileasca pt ca are rezervorul mic pe care nu se poate sprijini - wtf lecția Lorenzo 2018 Ducati - sa ii dea ergonomia pe care o cere - e asa de greu sa ii facă din fibra de sticla niște mold'uri peste rezervorul mic ca să fie la dimensiuni ca cel Mare?ditai echipa...și atunci la Lorenzo în 2018 mi s-a părut noaptea minții a zis ala "1 an m-am rugat de ei sa îmi facă ergonomia pe care am vrut-o" nu au învățat nimic?pilotilor le trebuie sprijin cum vor ei,și nu mi se pare mare lucru sa ii facă 2 mold'uri acolo,nu e ca și cum ar schimba cadrul... Măcar în cursă sa meargă bine... În declarații post pole chiar despre asta a vorbit a zis "i didn’t know why i did the pole in Brno"
  14. I-auziti ce zice Pecco despre primul său pole, cel de la Brno: "I did it just because Marc crashed" Azi Pecco, jos pălăria! Păcat că e mult prea târziu. https://www.facebook.com/share/v/1Ds4sSvPmq/
  15. holy shit. ce sarabanda de tururi rapide. Nebunie cu Mir detinand poleul pt putin dar Peco reuseste poleul MM pe 3 Acosta probleme cu ride hight device spate rateaza primul run. sesiune Q2 fara cazaturi fata de Q1 unde au fost cazaturi chiar pe final stricandu-i lui Ogura calificare in Q2 acesta avand un timp excelent dar a dat de steaguri galbene si aia a fost...
  16. Ieri
  17. Salut. Ai cumva detaliile acelui broker vamal, te rog?
  18. Dintre astea MT03. Dar mai aimo gramada de alte variante, depinde de buget si ce ai de gand sa faci cu ele.
  19. megamotoreta

    topcase dublu

    topcase de o casca, imbinat cu unul textil de bmw. nu au joc,testate la 120 km/h. 250 ron. dambovita,gaesti. 0721277729. vali.
  20. stare buna, 100 ron si 150 cea gri. Dambovita, Gaesti. 0721277729. vali.
  21. megamotoreta

    rucsac moto

    Este in stare buna, nu are probleme. Dambovita, Gaesti, 0721277729. vali. 100 ron
  22. Haha Blestemele lui Pecco...Prima oara îl ajung pe fratele cel mic Meamwhile,Ducati a facut niște schimbări la aero,Honda a adus mai multe update-uri,Yamaha au venit și ei cu ceva puternic - țineți-va bine - o evacuare finală nouă.Cred ca au schimbat cel puțin 4-5 soluții de evacuări noi pana acum ca pana la urma sa nu le adopte...
  23. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Momentan e incaltat cu Road 6, gumele au putin peste 2000 km. Urmatoarele vor fi Mutant, pana atunci ma folosesc de ce am. Pentru aratura am DR-ul, Xmoto e pentru drumurile zilnice, care au si portiuni de macadam si pamant.
  24. Cuplul ala e bun pe drept și pe uscat,nu știu pe înclinat sau ud cum e.
  25. ER-6N, pentru că nu este de o vârstă cu mine sau cu bunica ta.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...