Toată activitatea
- Azi
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Patrick_M în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
In jur de 30gr erau la asfalt insa, sincer, nu tin minte sa mai fi vazut asa ceva. In primele 5-6-7 minute au cazut vreo 6-7 piloti. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Sunt fan declarat al lui dar tot mi se pare de mare porc ce face....sa facem o comparație cu MM pe Honda când efectiv încerca orice dar nu spunea ca moto e de călcat și nici ca vrea sa plece...ok pana la urma s-a saturat vorba lui de PowerPoint uri dar na...diferența de clasa între cei 2. Cat e temperatura? De dimineață erau ff mici,poate de aia. -
ok, multumesc.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Decât iar Peco in absenta numărului 1? Prefer AM. *prin nr 1 știm cu toții ca ne referim la MM, nu JM -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui tourist1 în Cavaleruul Competitii Internationale
Idem. Ma gandeam ca ne trezim cu fraxu campion. O adevarata drama. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
dep. cand l-au dat asa la tv in pozitie semi-fetala am zis ca a murit iar, dar nu a parut asa rau cazatura. fata de aia de mai devreme. asa mi trebuie daca am adus vorba de colegu Eneos. o sa ma opresc acum. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui tourist1 în Cavaleruul Competitii Internationale
MB72 se simte bine pe acest circuit. Ciudata pozitia lui MM la cadere si situatia de dupa. A dat cu ciocanul de asfalt? -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Jumate de grilă au cazut . Ceva nu-i ok cu asfaltul in sesiunea asta -
Pentru orice autovehicul ce poate circula legal pe drumul public dpdv constructiv,se pot scoate numar/numere rosii.Mai ales ca acum se da direct pe 90 de zile,nu de 3 ori pe 30 de zile. Nenumarate scutere am vazut in decursul vietii cu numere rosii.
-
Nu stiam ca se pot scoate pentru 50cc, o sa studiez. Multumesc.
-
Nu era mai simplu sa scoti numar rosu? De cate ori am avut de inmatriculat ceva moto adus de afara,am facut numar rosu. Asa,nici nu mai apelai la nimeni.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
sau asa -
Si eu am procedat la fel, totul ok. M-am gandit ca ti-au cerut baietii de la RAR acte, de aici si reactia mea.
-
Dumnezeu să-l ierte! Să-ți iei viața atât de tânăr! Posibil. Cel de care zic era etnic sârb îl chema chiar Darco nu știu cum. Oricum, e istorie veche, nu mai contează. Mersi!
-
Cred ca,ne strofocam aici cu pareri degeaba,mai mult ca sigur ca,initiatorul topicului nu va mai intra pe aici deloc,caci nu cred ca i-au fost pe plac cele scrise de noi.Pe urma,dupa ce l-am rugat de completarea avatarului cu datele de acolo,a continuat sa ignore asta,deci... Ai sa razi,este o firma maaare de aducau de motociclete in Cluj la care aceste practici continua sa se petreaca.
-
Exact.
-
Multumesc. Oricum nu fac nimic ilegal, doar ma ajuta un prieten si nu o sa am factura.
-
1.Iti pierzi timpul cu un cadavru japonez. 2. SV650 prima motocicleta... 125cc-300cc te ajuta sa te educi. Vei evolua mai usor cu o baza solida. Dupa 5000km cu un 125 sau 300, te joci cu alte motociclete. Incepand cu un Dinozaur mare si greu, vei ramane in cel mai bun caz...mediocru, ca motociclist. 1800e + piese (ambreiaj, placute, simeringuri furca, rulmemti jug) + timp pierdut + manopera ajungi la 2800e si vezi, mare atentie, repari azi ceva, maine cade altceva, asta daca o iei treptat si nu te duci la service pui cheia pe masa si ceri explicit "schimba tot ce e de schimbat, pt a fi de incredere motocicleta". Cu 3000e iti iei un 125nou VOGE, mai ales ca esti incepator, unica ta grija in primul and fiind sa inveti corect a merge pe motocicleta. Vei avea toata viata innainte sa mergi cu motociclete mai puternice, pe care le vei putea si intelege avand o baza solida. E plin in trafic de "motociclisti" pe avioane care se moscaie si cacaie pe ei, din cauza ca au inceput prost cu 600cc si 200kg.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui tourist1 în Cavaleruul Competitii Internationale
To the be the best - soferul lui Moni Columbeanu -
Salut, Nici vorba, atat le trebuia, muream cu ei de gat. Nu trebuie sa le dovedesti ca esti nevinovat, ci ei trebuie sa dovedeasca ca esti daca cumva li se pare ceva suspect.
-
Salut, Cei care ati facut RAR, v-au cerut chitanta platii pentru transportul mopedului pana la RAR? Multumesc
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Eh, lasa ca are si cazaturi fine si el, hohooo -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
oamenii astia merg mereu la limita, MM e talent sa le salveze, cel putin cu cotoarba aia de Honda dezvoltase niste reflexe fenomenale. Bine totul pana i-a dat castana Honda .. Si cu ducati a avut niste salvari. Ca orice pilot cauta limita, pt asta traiesc si concureaza: "to be the best of the best of the best! sir!" (will smith - Men in black)