Toată activitatea
- Ora trecută
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ms. Deci pana la urma n-a fist nici pe 10 nici pe 7, a fost pe 9 Să mă iau oare iar de aerodinamica aripioarelor care dau zecimi de secunda avantaj? Ia vedeti cum l-a depasit (de vreo 2 ori) BiB-u cu 2 cratere in carena pe Bag -
Da, desene animate. @Cavaleru @Method faci niste afirmații si rationamente de clasa a V-a. MM e GOAT.. știi doar dar trebuie sa fii in ton cu forumul si lumea in general.. adica imi place MM dar de fapt nu imi place, e bun dar de fapt nu e asa bun.. mereu ma ia cu amețeli cand citesc ce scrii.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
ai pm. oricum, o cursa destul de animata. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Frijderee, fă un pustiu de bine si pune aici cursa(sau pm) -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
e dureros. sa crezi ca esti cel mai bun din curtea scolii apoi revine baiatul ala accidentat si iti dai seama ca ai trait o minciuna. nu chiar. sunt sesiuni de Q cand nu cade nimeni din cei de sus. atunci poti spune ca e pole luat pe bune. cum a luat Q de vreo 2 ori. full cox -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ok, my bad! Vad ca există deja 3 versiuni P10, p9, p7 -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
- Azi
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Grafica a arătat ca a recuperat de pe 7 pe 2,simplu,acolo am văzut. Doar de curios am sa reiau startul cursei. Răspunsul e foarte simplu si il stii si tu MOBRA! doar ca ceața hateului nu te lasa sa vezi realitatea. De exemplu anul trecut pe acelasi material i-a batut pe Bez, Diggi si Morbi care era cu gp24. In Brno a cazut si l-a luat si pe Mir cu el. Aici apare p9-p2, grafica motogp arăta p7-p2. Cine-i mai intelege -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Vezi ca Aldeguer cu guritza lui spune ca a ajuns pe 10 in cooldown room.Noi ne-am uitat bine la cursa,dupa start,l-a luat nitel lumea in voleuri. Nu te condamn ca nu stii pe ce pozitie a ajuns Aldeguer in primele 2 tururi dupa start,dar nici tu nu ne trage de urechi daca nu ai fost atent. 4sure o cursa slaba la AM - suspectez presiune crescuta in gume. Si mie mi s-a parut insane schema aia,lipsa de orice rational...cred ca a fost inabusita de Carmelo si pe buna dreptate. True that - a zis si Marcelino ca in multe curse AM a fost etalon - Silverstone imi vine in cap.Ca nu s-au materializat in rezultate,asta e altceva,dar omul avea ritm...sa ma bata Gina daca inteleg cum poate avea asemenea ritm in 2024 cand pana acum n-a avut ritm de nimic de cand e el in gp,dar...are. ...intrebare, ca nu am fost pe faza : dar pt ce a luat AM LLP?Nu a fost ceva din cursa nu?Ca nu aveam cum si cand... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Cred ca ti-a fost intors televizorul A cam fost invers, Marc s-a tinut după el cea mai mare parte din cursă. Deci iti cam demontează teoria ca merge tare doar in spatele fratelui. Si nu doar aici a fist cazul, au fost destule curse in care a fost in față si a fost rapid fara ajutor. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Esti foarte fan - de acolo pleaca problemele tale.Daca ai gandi obiectiv,ai intelege.Gandind subiectiv "Marquez da mucu la toti indiferent ce rezultate mai au ei" normal ca ti se pare ca nimic nu conteaza in afara de performantele lui Marquez. ....daca baba avea un cwoi era ministru de razboi.Daca Rossi se putea stapani sa nu loveasca cu ciubotica in ghidonul lui Marquez in 2015 acum probabil avea 10 titluri mondiale.Daca Marquez se putea stapani sa nu ii dea blana orbitoare pt a prinde fundul lui Q la Jerez 2020 avea si el 10 titluri mondiale.Daca daca daca...aici e pe cifre nu pe daca. Nu a zis nimeni ca Bez a fost peste Marquez altundeva decat in quali.Dar in quali i-a rupt fashul.That's all. Ba da,sunt un exercitiu TOTAL separat de sprint si de cursa. Daca nu era asa,daca erau identice,il rupea Bez pe micutz pe toate 3 In quali blana orbitoare cu o moto cu probabil 5-600ml de gaz cu un rezervor la 1/2 din rezervorul normal.Trebuie sa te concentrezi sa mergi at your finest cca 1.5min si nu te intereseaza de ceilalti,nu incearca nimeni sa te blocheze.In sprint deja ai 20min de concentrare motoreta mai grea si bulangii din jurul tau nu iti dau pace.In cursa si mai rau ca ai 35-40 min de concentrare si pe deasupra intervine si managementul la gume,combustibil maps aia din jurul tau ii pot da la inceput de cursa la final,sunt n probleme in plus fata de quali. De aia zic - 3 exercitii diferite.You get it or you don't.Bez e bun cand nu trebuie sa o calculeze atat,doar sa ii dea.Marquez e cel mai bun overall insa. Serios?Cand ai descoperit asta? BA DA. Bez a fost cel mai rapid la RBR in 2025. Ce o fi asa de greu de inteles?Fii atent la asta : 1. (LOCUL 1 - ADICA FASTEST TIME) M. Bezzecchi : 01:28.060 ..... 4. (LOCUL 4,ALA CARE VINE DUPA 1,2 SI 3) M. Marquez : 01:28.220 Deci Bez a fost mai rapid cu 2 zecimi.Hai ca e simplu Exact. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
si vroia sa plece de la Aprilia la Honda.. din lac in putz.. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
fixx aia a fost -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
Incepuse bine AM cat s-a tinut de curu lu fra-su. Cum a bagat LLP a devenit om de pluton, adica cam ala e nivelul lui... In sprint s-a tinut dupa fratior si a terminat pe 2.. Apropo de Bez, e pe 4 in campionat unde top 6 e dominat de Ducati. Pe 7 il regasim pe Acost si apoi iar un Ducati calarit de Aldeguer Sa vedem daca cocalaru isi revine si el si e in stara sa birjareasca Aprilia aia cum ar trebui sau descalecarea de pe Ducati a fost un "shit to brain moment" -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ar fi fost invers daca Bag lua victoria si Marc lua 8ul. E normal... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui exilatu' în Cavaleruul Competitii Internationale
Dacă Yamaha îi dădea o moară beton, Quartararo lua campionatul. Același raționament... Dacă.... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
am impresia ca tu esti ala capos Eu vorbesc de Pole. cel mai rapid din calificari. Punct atat! Nu ce se intampla in cursa sau in sprint. Calificarile sunt viteza pura, blana orbitoare. Si sa mai ai si noroc sa nu pice vre-un gogoman sa-ti anuleze turu rapid pt ca steag galben. Bez a venit din Q1, a trecut in Q2 si la final a facut pole. A fost cel mai rapid. Ca MM putea sa bata timpul lui, foarte probabil. Dar nu a facut-o. In statistici Bez ramane cu Pole-ul. Si iar imi atribui niste chestii pe care nici nu le-am sustinut si nici nu as putea sa le sustin. N-am zis niciotata ca e Bez mai bun ca MM. Am zis ca la finalul calificarilor Bez a fost cel mai rapid. Nu exista pilot in motoGP in momentul de fata la nivelul lui MM. Oricat ar fii de greu de recunoscut pentru unii si altii. Crezi ca i-am zis degeaba Satana? -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Ovidiu M în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Hombre, daca MM nu o culca in ultima ieșire lua si pole. El a fost cel mai rapid tot weekendul, el a castigat ambele curse fara vreun efort. Na. Unde a fost BEZ in cele trei sesiuni? Voi pur si simplu aveti ceață pe creier ori ceva dificultăți fe intelegere ori pur si simplu va faceți ca nu înțelegeți. Calificarile sunt doar calificari. Nu sunt nici un fel de "exercitiu" sau vreo disciplina separată. Rolul lor este de a stabili ordinea pe grila iar MuieDorna au scurtat la 15 mim ca sa faca totul mai palpitant. Bez NU a fost cel mai rapid iar acel Pole l-a luat cu un noroc chior. Chiar si el iti va spune asta daca îl întrebi. Si eu daca as fi fost Bezzechi as spune la fel. Da koae, am luat pole pt ca a culcat-o Marquez. Asa cum acu ceva vreme a luat pole Bag, a luat si ce.. s-a căcat pe el in cursă.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Aldeguer a revenit de pe 7! 7!7! Da?! Vad aici 2-3 colegi ce spun 10,nu stiu la ce cursa v-ați uitat voi. Si chiar si asa a facut vreo 2 depasiri, in rest a trecut in față in timp ce cate 2 piloti din fața lui se harjoneau si ieșeau inafara circuitului. Evident ca a fost omul cursei, categoric, votez cu 2 maini pentru! Si apropo de depășiri, au cam fost la limita 80% din ele, majoritatea celor depășiți au fost scosi inafara circuitului, deci da, e un circuit unde se depaeste greu cu actualele mobre. Alex Marquez nu a avut ritm in cursa asta si nu, nu faptul ca a fist nevoit sa depășească l-a ținut in spate. Daca va uitati, cand a iesit de pe LL a fost pe 13 apoi a "depasit" tot asa cu ajutorul celor 2 din fata sa care se harjoneau, apoi i-a luat 5-6 lap-uri să-l ajunga pe Zarco (probabil sub 1sec),vreo 2-3 să-l depășească apoi a dormit toata cursa in "aer liber". Adica a avut de recuperat in 20lap-uri vreo 2-3 sec iar pe final l-a prins pe Raul pe care într-adevăr nu a reusit să-l depășească. A avut o cursa slabă, asta e adevărul. Motivele? Cine stie, pote le vom afla, poate nu. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Sunt convins ca are dreptate colegul damager - in pluton e nenorocire.AM nu sunt fan dar chiar asa macalau nu e.Pe partea cealalta,Aldeguer cu acelasi material de concurs a venit de pe 10 (cu riscuri intradevar) - mai e o treaba aici - presiunea in gume - inginerii se asteptau ca Aldeguer sa mearga in pluton,probabil ca se asteptau ca AM sa nu mearga si de aici cine stie poate au bagat o presiune mai crescuta la AM fapt ce l-a adus in situatia de a se supraincalzi pneul fata si la revedere performanta de orice fel.Zic si eu. Nu cred ca statul in pluton al lui AM a avut vreo legatura cu lipsa de performanta a lui Pecco. JM...mai are de adaptat.Acuma nici cu conditia fizica nu il putem blama,cand te recuperezi dupa 17? coaste rupte...ai o scuza. E clar ceea ce sustineam (in ciuda faptului ca eram contrazis din mai multe parti) - revirimentul Yamaha...vorba lui Caragiale "e admirabil,e sublim....dar lipseste cu desavarsire" Yamaha functioneaza pe circuite mici tehnice inghesuite si mai ales !! in conditii de temperatura de aprilie-mai (+25 gr) si DOAR in mainile unui pilot speshial si extrem de rapid cum e Q.Ok - sunt 3 pole'uri si un loc 2?3? nu imi mai aduc aminte (la Jerez) + un era sa fie da n-a fost tot din vina motoretei la Silverstone,dar...progresul Yamaha e mult prea pipernicit.In ritmul asta ajunge sa se bata la podiumuri peste 15 ani,Q vad ca a sesizat finally faptul ca nu i se va oferi in urmatorii 2-3 ani o moto cu care se poate bate la titlu. ...si mai spun ceva ce am spus la inceput de an si am fost desigur admonestat din toate partile : V4 care vine la jumatatea sezonului?Iata ca jumatatea sezonului s-a transformat in anul viitor dar "trebuie sa mai testam sa nu avem aceleasi probleme cu V4 pe care le avem cu motoreta actuala" samd samd welcome to 2027 Eh,vorba aia "prima data se numeste noroc,a2a oara deja e stiinta" Si eu m-am temut ca o sa il vad pe Bez tras pe dreapta pana la sfarsitul cursei. Foarte multe pole'uri sunt circumstantiale,nu e un exercitiu unde iese la suprafata performanta solida si continua. Depind de feeling'ul acelui pilot in acel moment,cum se simte,cum a fost pregatita/setata motoreta,daca are drumul gol,daca e remorcat mai nou,daca nu cade cineva in fata lui si astfel sa i se dea yellow flag pe sector sa ii zadarniceasca tot....sunt enorm de multe variabile in joc. Dar un pole e un pole,nu poti spune ca "nu inseamna nimic" - inseamna faptul ca Aprilia+Bez este fastest pe RBR in 2025 pe un tur de circuit. Cursa e cursa,e cu totul alt ritm alta motoreta ca sa zic asa,alte gume,se schimba si stilul de pilotaj se merge 70% la management - s-a vazut cu MM vs Aldeguer de fapt nu mai reiau. Gandesti foarte simplist - sunt 3 exercitii diferite : quali,sprint si pole.Fiecare cu smecheriile ei. Cea mai complicata de durata si prin urmare bine punctata e cursa,apoi sprint apoi quali care de fapt paveaza calea pt un rezultat bun in cele 2. Bez a fost intradevar cel mai rapid in acest weekend pe un tur de cursa.Am mai zis - discipline diferite. A fost in stare Marcel sa ii bata timpul de pole?NU.Prin urmare Bez e fastest.Timp,rezultate contra cronometru nu povesti.Simplu. E bine cum e formatul pt ca daca era format de jumatate de ora sau o ora o lalaiau pana in ultimele 15min,tot asteptand sa se mai adune cauciuc pe circuit fix cum faceau la F1 demult.E si loterie,e si pregatire si calcul si putin noroc...toate astea sunt si in cursa.Asta e.Cert e ca Bez a fost peste Marcel in quali. Marquez mi se pare cel mai bun pilot la ora actuala overall...nu fastest dar cel mai bun overall. La acelasi material de concurs pt toti...cred ca tot el ar castiga campionatul anul asta.Insa Q si Acosta cred ca i-ar pune mari probleme si eventual i-ar lua campionatul in urmatorii 2-3 ani.Tocmai pt ca sunt mai rapizi nitel pe un tur.Bez nu ca e inconstant. Dar de ce sa nu ne entuziasmam?Un pole este si ramane un pole,o dovada a vitezei si un progres (la fel cum a inregistrat si Yamaha pe vreo 3 circuite) in fata atotputernicului Ducati si mai ales !! - pe un circuit Ducati !!! Una e sa faci pole pe Jerez sau LeMans unde tine mai mult de skill pilot si Ducati e impiedicat sa isi dezvolte demarajul sau pe Silverstone unde Aprilia si Yamaha au un avantaj pe curbele de viteza mare,si alta e aici pe RBR care mama si tata stop'n'go'ului unde Ducati e avantajat si pe frane si pe accel si pe liniile drepte. Sa ii bata Aprilia aici e o realizare zic eu. -
Eu inteleg ce zici tu, normal ca inteleg. Pole a fost luat de Bez, clar asta, negru pe alb. Ce nu vrei tu sa intelegi sau te prefaci ca nu intelegi este ca acel pole a fost unul circumstanțial si asta nu il face cel mai bun pilot de pe pista. Acel pole nu înseamnă nimic. Chiar si cu acel pole Bez nu a reușit sa câștige cursa. Daca el ar fi fost cel mai rapid din acest weekend ar fi fost banal pt el sa castige cele doua curse. Dar nu le-a câștigat. De aici logic rezulta ca sunt altii mai buni si mai rapizi decat el. De aia avem curse si nu se joacă campionatul pe poluri... Actualele calificări de 15 min oricum sunt un pic de loterie.. daca ai bulit ceva im cele doua ieșiri esti pa. Dar na, spectacol, plm.. stim cum s-a ajuns aici. Poti tu sa crezi 1000 de ani ca la material egal Bez sau altii sunt mai buni decat Marc.. pt ca nu sunt. Eu doar subliniam ca nu e cazul ca cineva sa se entuziasmeze de pole-ul lui Bez..
-
Probleme aprindere ZIM350 (IJ350)
topic a răspuns lui Nguyen în RaduVoinestiul Service si intretinere curenta
Aprindere electronica cu senzor optic, din ce am auzit se pare ca sunt foarte bune iar senzorul optic nu ar avea moarte. Avantajul aprinderii clasice este ca poate fi servisata foarte usor dar mai bine fata de o aprindere electronica nu va merge. Este adevarat totusi ca tandemul platina cu Gotronic este cel mai fiabil. Nu e nevoie, pentru acest lucru sunt forumurile, schimburi de informatii si ajutor.