Toată activitatea
- Ora trecută
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Cavaleru în mavetzul Service si intretinere curenta
daca ai banuti uitate la produsele Wagner -
Achiziție Honda CBR600-RR 2003.
topic a răspuns lui Cristian C. în DARIUS0097ul Motociclete de strada
Lăsați omul sa isi ia rr sa sara dracii din amandoi. Chiar daca mi e greu sa cred ca poate stăpâni un rr cu full gas in treptele 1 si 2, cat sa urle ca toti dracii, ca deja o sa sara de 160km/h si o sa aiba maro la curulet. Succes in motociclism. -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui pinnochio în mavetzul Service si intretinere curenta
- Azi
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui mobiletron în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Sambata mi-am facut de lucru din nou la Mana 850, o carena spate era tocita de la o cazatura a fostului proprietar si cum intentionez sa revopsesc motocicleta (schimb culoarea) mi-am facut timp sa o repar cu fibra: Comparatie cu carena de pe cealalta parte: Am taiat fibra fasii si am inceput sa umplu strat cu strat partea tocita astfel incat sa o readuc la nivel: Rezultatul final dupa ce s-a intarit rasina: Am pus si o intaritura pe interior: -
Conversia transmisiei de la lant la curea
topic a răspuns lui Cavaleru în sprikeul Discutii Generale
daca o curea tine 70.000km sau pana la 100.000km eu zic ca costul manoperei poate fii justificat cu demontarea basculei. Pana la urma sunt 1-3 suruburi pt ansamblu arc amortizor si un ax - binenteles fiecare producator cu complexitatea aferenta. la Indian de exemplu ai nevoie de 2 chei speciale ca sa dai jos axul ca sa desfaci 2 piulite speciale, apoi stransul e o intraga epopee cu diferite cupluri... La TDM ai un surub si piulita. Si daca stam sa ne gandim, oricum bascula aia trebuia data jos si gresati rulmentii in perioada asta... deci.. productatorii tin progresia asta in loc. Poate ei stiu ceva ce noi nu cunoastem.. -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Kassu în mavetzul Service si intretinere curenta
Doresc sa trec de la pensula la pistol de vopsit. Pentru chestii banale de prin curte (gen gard, perete de scândură, etc.),deci nu ceva profi. M-am orientat către un pistol de la Yato YT-2341, care are review-uri bunicele. Ceva păreri despre acest pistol de la un eventual utilizator, sau alte variante similare ca preț și caracteristici. Ceva ușor de folosit de către un începător. -
Exact. Momentan e ultima găină din cotețul duc si cel mai probabil asa va rămâne anul acesta, deci nu prea are vreun as in mânecă pentru a negocia ceva mare
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
chiar si asa: ala nu te invata sa schimbi stilul si sa dai full gas -
sa se bucure ca e la Ducati ciocu' mic si joc de glezne
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu era tarziu nici dupa pauza de vara. nu e tarziu nci in ultima etapa. nici la inceputul primei etape de la anu nu e viabil sa-ti ia un presezon+sezon intreg sa dai de cap al o moto. la 25-ul asta nu cred ca ii da ever de cap. la 26 poate. ar fi dragut si ceva dueluri. -
Achiziție Honda CBR600-RR 2003.
topic a răspuns lui pierrotlefou în DARIUS0097ul Motociclete de strada
Și acolo nu te-au învățat că dacă "urlă ca toți dracii" nu e bine? Nici pentru tine, nici pentru ceilalți participanți în trafic și nici pentru motor. Îi știam serioși pe orădeni. Pune niște gheață, mai vezi și alte Mobre, dar, mai ales, ascultă de bătrâni: ia-ți un naked, fă-ți mâna și mai vorbim peste doi ani. Hai, asfalt uscat. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu e târziu pentru Pecco sa se trezească, ok, nu trebuie sa rupă norii să castige toate cursele insa daca revine la rezultatele de la începutul sezonului, eu cred ca are mari sanse sa primeasca loc pe podium la final de an. Bezz a mers bine de tot in ultimul timp insa sincer nu-l vad mergand asa in cursele ramase, in toate mă refer. Într-adevăr Acosta e cu cele mai mici sanse avad si utilajul cel mai răpciugos -
Vezi tu, se mai schimbă treburile. Cine stie ce clauze au prin contracte.
-
Na belea
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact. Nu a progresat Peco,din contra. -
pai cum, Fermin nu o sa primeasca GP26?? doara asa era in contractul lui, ca in al doilea an, chiar daca nu va ajunge la echipa oficiala, va primi ultimul model de mobra
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Locul 1 cred ca e clar. Locul 2 nu e nici el departe de a fi inchis, insa pentru ultima treaptă a podiumului cred ca vom avea bătălii interesante intre Pecco, Bezz si Pedro -
Salutare, In weekend GT-ul meu a sarbatorit o varsta frumoasa in km In iarna asta i-ar cam veni termenul pt o revizie mai costisitoare - inspectia 'mare' de joc supape, toate 3 lichidele etc dar si cateva piese pe care voiam sa le schimb la capitolul 'preventive'... Aveam dubii intre a mai investi in ea sau schimbat in iarna dar mi-e draga si as mai tine-o . Pentru alti posesori - mai jos o recapitulare cu reparatiile suplimentare fata de mentenanta obisnuita de genul ulei/filtre/placute frana/anvelope etc 44.000 - intrerupator ghidon stanga semnalizare etc 50.000 - rulmenti roata fata; pivoti suspensie fata 122.000 - pivoti suspensie fata; rulmenti roata fata; kit complet lant distributie; radiator (pe cel vechi se cam pietrificase mizeria in partea inferioara); suspensie fata/spate trimisa la Wilbers pt revitalizare 140.000 - arbore cardanic si disc frana spate 162.000 - pinion si rulment demaror; amortizor spate nou Wilbers 'simplu' fara ESA (poveste lunga si enervanta aici ); intrerupator ghidon dreapta; shei refacute la Wunderlich 190.000 - bec xenon Si ca idee despre unele consumabile - in cazul meu placutele de frana au tinut cam 30-35.000km spatele si peste 70.000km pe fata. La anvelope am mers mereu Michelin touring spate cu sportiv pe fata; combinatia ideala pt mine a fost Pilot Road 6GT spate (cam 13.000km pe stilul meu de mers) si Power 6 pe fata care tine peste 15.000km si, cel mai important, se si uzeaza uniform, nu face deloc umeri etc. Multi km safe si frumosi tuturor!
-
Vand Top Case Givi V40NT Tech Monokey 40L, foarte putin utilizat, stare impecabila. Este la al doilea sezon, insa am circulat foarte putin cu el. Capacitate 40l, suporta 10kg (nu ca alte top case-uri), are loc suficient pentru o casca si pentru alte accesorii/borseta/trusa scule. Detalii aici: https://www.givi.it/givi-products/cases-for-motorcycles-and-scooters/plastic-motorcycle-top-cases/v40-tech Starea lui se vede din poze. Precizez ca in poza din dreapta lateral se vad reflexii de la soare, nu sunt urme. Vine si cu cheia de rezerva. Nu furnizez placa de prindere. Avand in vedere volumul ocupat de cutie, as prefera o tranzactie in Bucuresti, dar pot sa trimit si in tara.Nu fac schimburi, deoarece l-am inlocuit un un Kappa K4900. Poate fi vazut in Bucuresti, sector 4 (pe langa Parcul Copiilor). Detalii de contact: via MP. Pret 450 RON, lejer discutabil. Multumesc
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
pacat, ultima oara avea o bila mare 8. da e ok, ajunge iar la ea la anu.