Toată activitatea
- Ora trecută
-
Malpraxis s-a înregistrat pe forum
- Azi
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
dupa ce face mm 11 victorii fac petitie sa fie scos. -
Patrickk și-a schimbat imaginea de profil
-
Nu arata deloc bine linkul ala. Si nici interventia ta, avand in vedere ca nu te cunoaste nimeni, nu ne spui cine esti, de unde, ce mobra ai etc. Parerea mea e ca ar trebui sa canti la alta masa, la asta suntem prea batrani ca sa punem botu' la asa ceva.
-
Pai la ce modele se potriveste?! Ca doar nu ai pretentia sa ne prindem noi dupa poze?!
-
Ajutor! Ce piesa lipseste la ambreiaj (vezi poza)?
topic a răspuns lui Speedy.K în marionetaul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Poti sa o faci si acum, mai bine maintarziu decat niciodata. -
Pe TF și TA n-am mai fost de muuuuulti ani și nici nu-mi trebuie. La noi te dau în gât deștepții cu camere de bord dacă muști o linie continuă, se circulă ca la balamuc, curbe tăiate și depășiri riscante, șoseaua cică e varză pe TF. Am traversat atâtea țări luna asta, nu cred că am auzit vreun claxon, nu taie ăia curbele, nu fac exces de viteză (cum fac și eu, că i-am cam dat sandale pe alocuri, prin Italia au extrem de multe zone cu limitate la 70, nu depășește nimeni). Ce pot să zic: mă simt mult mai în siguranță peste hotare, până și în Albania se circulă mai civilizat (pe drumuri normale, că pe autostrada eu nu prea intru decât obligat). Mă rog, referitor la Stelvio, e pasul meu preferat, anul ăsta l-am parcurs pentru a doua oară, în sens invers. E un drum tehnic, dificil în comparație cu TF. Fain și Grossglockner, nimic de zis, tot de două ori parcurs, tura asta pe ploaie la coborâre. Pe Stelvio am vrut musai poză.
-
Ajutor! Ce piesa lipseste la ambreiaj (vezi poza)?
topic a răspuns lui Patrickk în marionetaul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Despre asta este vorba, îmi pica plăcile de la ambreiaj la fundul oalei și nu știu de ce...... Da, mă scuzi asta trebuia să fac de prima data -
De vizitat: ursu gunoier din Carpati si unguru fotograf din Alpi.
-
Foarte tare experiența. Am o singura mentiune, ca tii cont sau nu, eu ti o spun. Bataia aia de oala.. daca nu e atat de sesizabila sau deranjanta recomand sa o lasi pe treaba ei. Mecanic/functional nu are ce sa se întâmple ca joaca un pic arcurile. Iar daca chiar vrei sa o rezolvi, sa mai auzi de ea poate după 100.000, recomand inlocuit cu una noua.
-
Ne-a adus cu bine acasă, cu câteva mici "probleme", care nu țin de ea: s-au smuls un fir dintr-un proiector, l-am izolat și am mers ca pirații, priza usb nu mai dădea curent pe mufa PD, doar pe USB normal (bănuiesc cablul, dar n-am avut cu ce face probă, schimbam camera din mod dash in mod normal și încărcam telefonul, nu era o mare chestie), a curs recipientul cu ulei de cutie sub șa (nu tot dar destul când să picure fix peste etrierul spate) și cel mai rău: în Elveția am trecut peste o balegă, nu am mai putut-o evita, era la 2 metri în față, șosea umedă. Inclusiv pe cizmă aveam odorizant natural ... Oala de ambreiaj face urât, probabil la iarnă o să o trimit la rectificat, dacă se mai poate face ceva cu ea, cică o să fie de la 2500 lei in sus la Motor Trax. Vedem. Consum mediu real cam 6%, a fost mult munte, dar prin unele țări s-a mers foarte încet, datorită radarelor fixe, pe unele nu le știa Waze. Cred că pun înapoi softul original, deoarece mă dispera toba pe decelerări. Țări tranzitate: Ungaria, Austria, Elveția, Italia, Franța, Slovacia, Croația plus a noastră, unde a fost chinul de pe lume. Cam o treime din timp ploaie, anvelopele și-au făcut treaba onorabil. Greutate totală bagaje- cam 42 kg Poze la fentă, au fost bifate mai multe pasuri decât se vede aici, soția le-a "documentat", pe mine m-a interesat mai mult Stelvio și să mă văd cu ungurul (vreo 20 de minute am stat de vorbă).
-
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui l.u.v în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Da, corect. Dacă ai degetele mai scurte s-ar putea să nu-ți priască. Ale mele erau originale, nu mi s-a părut că rețineau apa, nu m-a deranjat niciodată aspectul ăsta. Sunt dintr-un soi de cauciuc tip burete, dar nu foarte poros. Trebuie luat și încercat -
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui Lucian_M în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Da, măresc semnificativ diametrul manșonului, ceea ce e un lucru bun pentru mine, e fix ce îmi trebuie. A se nota un aspect negativ: dacă plouă, rețin apa pentru o perioadă lungă de timp. N-am avut de at de astea ceaina, mi se par ok, țin cam 15.000 km (un sezon mediu). -
Foarte util acest ghid pentru începători! Multe dintre întrebările mele și-au găsit răspuns aici, mai ales cele legate de echipament și alegerea primei motociclete. Dacă mai sunt și alții interesați de siguranță, experiențe personale sau chiar literatură moto (da, există și asta!), vă recomand să aruncați o privire și pe https://kitab-evi.com – am descoperit acolo articole interesante despre cultură, aventură și chiar câteva recomandări de cărți scrise de motocicliști. Mulțumesc celor care contribuie activ pe forum – e aur curat pentru începători ca mine!
-
Pacat...ca nu mai raspunde nimeni
-
foma98 s-a înregistrat pe forum
-
tzunoi îl urmărește pe Pareri Grip Puppies sau produse similare
-
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui tzunoi în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Singura mentiune ar fi ca iti maresc diametrul mansonului. Mie asta mi se pare o chestie buna dar depinde si de marimea mainii. -
la masina la MCV, 70.000km am mers din plin in rezerva si tot asa.. niciodata nu m-am gandit la treaba cu arsu pompei
-
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui Cavaleru în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
good point! -
era bun un cod sau model ca lumea sa verifice mai usor compatibilitatea.
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
dc sa il scoata din cauza la 1-2 snowflakes.. GG espeleta -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
+1! sa nici nu fie scos! -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Preț: 60 lei. Produs nou,nefolosit. Viziera se potrivește la mai multe modele de căști AGV. Este pregătită pt pinlock. Priviți cu atenție în foto sistemul de prindere,dacă aveți unul asemănător sigur se potrivește. Predare personală în București. Tel: 0724180218.
-
83) ITP luat cu succes pentru inca doi ani, mobra e in stare impecabila din punct de vedere tehnic 84) Liftstick Louis + gresare lant
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
A fost uscata pista, dar spalata de ploaie si nici asa nu excela la capitolul aderenta. Iar virajul 1, parsiv rau... Cat ai dat? 185 euro, 3 zile? Cu ceva ani in urma, citeam o statistica care spunea ca cel mai periculos loc din lume este patul. Peste 90% dintre decese se produc in pat. -
Proces la RAR control
topic a răspuns lui binox în kriszoul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Prin alte tari au standuri dinamometrice mobile fix pentru speta asta si altele asemanatoare. Probabil ca in curand va avea si RAR-ul daca nu are deja. Am vazut prin filmulete din UE astfel de standuri si pt biciclete electrice sa-i prinda pe cei care nu se incadreaza la bicicleta. ( puteri mari, viteze peste 25km/h). Prin Bucuresti sunt multe astfel de biciclete si trotinete.