gn77b Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Macke, eu momentan ma gindesc daca sa plec vineri sau simbata. Care e faza cu cazarea? Stati tot la pensiune? Eu as sta la cort daca e vreme ok, dar astia anuntau numai 35 de grade in august, si uite cum e vremea, deci tot sa-i crezi... Vorbim diseara pe ym. A, si ce mai voiam sa zic. M-a mincat in c.ur si am cumparat un bec Philips din ala ultra-vision, sau cum dreq ii zice. Am pus doar la farul din stinga, tocmai ca sa pot compara mai usor. Am mers pe o strada neiluminata noaptea, dar nu pot sa zic ca am observat vreo diferenta. Singura diferenta vizibila e ca ziua lumina becului Philips e mai alba si parca mai usor vizibila. In rest, xenon all the way... PS: voi nu aveti de citeva zile probleme cu forumul? Mie nu-mi merge nici de acasa, nici de la serv, trebuie sa fac remote desktop connection la o masina din Germania ca sa pot intra (adica se pare ca nu mere de pe ip-uri made in Romania). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Sper sa reusesc sa pring gentile laterale in asa fel incat sa poata sta si pasagerul (e vreo problema daca prin gentile pe deasupra seii in loc sa le bag pe sub asa cum se recomabda??? La ale mele (Givi T438N) exista 3 benzi - una am pus-o sub sa, iar cele 2 cu arici pe deasupra seii. Nu incomodeaza pasagerul fiind la marginea superioara/inferioara a partii pasagerului. Exista si 2 corzi elastice care se pot pune sub codita respectiv la manerul din spate. Am mers fara probleme asa aproximativ 2000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) La ale mele (Givi T438N) exista 3 benzi - una am pus-o sub sa, iar cele 2 cu arici pe deasupra seii. Nu incomodeaza pasagerul fiind la marginea superioara/inferioara a partii pasagerului. Exista si 2 corzi elastice care se pot pune sub codita respectiv la manerul din spate. Am mers fara probleme asa aproximativ 2000 km. Eu, la ale mele (cameron nu-stiu-de-care de 20l) am decat doua benzi cu arici, care, teoretic, conform cartii, se prind pe sub sa, dar din cauza seii si a punctelor de sprijid de codita, nu pot sa le montez in asa fel incat sa imi ramana libere scaritele pasagerului. Asa ca diseara, cand ajung acasa, ma apuc sa caut solutii de prindere. Cred ca o sa incerc sa le prind pe deasupra, iar cu elasticele cu cleme pe care le-am gasit in bagaje cand le-am cumparat, o sa le prind pe sub codita pentru stabilitate. pana joi o sa gasesc eu o solutie...trebuie... Editat August 10, 2009 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) @IceBox & ravanusv Imi pare rau de pataniile voastre, daca nu gasiti la dezmembrari prin anunturi pe aici incercati sa luati legatura cu userul Romi3 de pe forum, cel ce aduce de pe Louis si care vinde cauciucuri, el are relatii in Germania si cand mi-am julti capacul la Banditul de 600 , el mi l-a adus second de afara de undeva. Daca nu reusiti asa, este in Carei ceva tip care are dezmembrari, daca e cazul caut numarul lui de telefon si il pun aici sau vi-l dau la privat. P.S. Bine ai veznit IceBox printre Banditi, super mobra ta, mai ales jantele arata minunat. Ai avut bulan cu carul ca nu ai patit nimic. Dar stii de ce s-a intamplat? Era fisurata ceva za? Era pe terminate chitul? Ai dat in ceva groapa? Si inca una, ai franat ok fara sa il culci, nu ti-a intrat lantul pe la roata? L-a aruncat in spatele tau? Da si tu ceva detalii. Din astea am mai auzit la un amic cu un Dominator de 250, dar ala e lant cu siguranta, old school, si a sarit in spatele motorului ca un sarpe in aer. Editat August 10, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 @red_bandit - multam fain, am rezolvat - te asteapta o bere rece la Radauti @Calin - mersi de sfat, am reusit sa-l sudez chiar foarte profi - cost 25 lei si in 15 min era gata. Inca ceva, bec-ul de unde l-ai luat si cat ai dat pe el ? @Rvs - cat ai dat pe genti si de unde ? Esti multumit de ele ? @alin_barburas - multam alin, asta e...se mai intampla si accidente @everybody - am reusit sa-mi fac o parte din bandit si mai intentionam sa lucrez la toba. Sa fereasca D-zeu sa porniti banditul fara toba. Am provocat un cutremur cu magnitudinea de 2,3 pe scara razvanusv atunci cand am pornit. Ce am mai observat...sa mai verificati si voi partea de jos de la bandit, mai ales cei care ati atins cu galeriile. Sa vedeti cum arata... P.S. Cei care intentionati sa veniti vineri la Radauti. Hai sa ne intalnim si prin Suceava si sa plecam cu totii (a.k.a. toti banditii) spre locatie. Daca e ok, stabilim aici ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 @Calin - mersi de sfat, am reusit sa-l sudez chiar foarte profi - cost 25 lei si in 15 min era gata. Inca ceva, bec-ul de unde l-ai luat si cat ai dat pe el ? @Rvs - cat ai dat pe genti si de unde ? Esti multumit de ele ? @alin_barburas - multam alin, asta e...se mai intampla si accidente @everybody - am reusit sa-mi fac o parte din bandit si mai intentionam sa lucrez la toba. Sa fereasca D-zeu sa porniti banditul fara toba. Am provocat un cutremur cu magnitudinea de 2,3 pe scara razvanusv atunci cand am pornit. Ce am mai observat...sa mai verificati si voi partea de jos de la bandit, mai ales cei care ati atins cu galeriile. Sa vedeti cum arata... P.S. Cei care intentionati sa veniti vineri la Radauti. Hai sa ne intalnim si prin Suceava si sa plecam cu totii (a.k.a. toti banditii) spre locatie. Daca e ok, stabilim aici ce si cum. Pe far am dat 50 RON si l-am luat din Carrefour. Sincer nu-ti recomand. Asa-s eu, cind mi se pune pata... Cit despre toba... stiu ce inseamna Bandit fara. Poate sa stea tractoru' linga tine si abia-l auzi. In special la ralanti e satanic, vorba lui Emppu. Daca toba mea e mai putin zgiriiata ti-o fac cadou, ca oricum nu e nimeni interesat. Cit despre Suceava, nu-i rea ideea, sa vad numai daca plec vineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 @RvsS - cat ai dat pe genti si de unde ? Esti multumit de ele ? Givi T438N - 450 lei cu factura de la RomiMoto si sunt de vanzare la 300 de lei dupa ce le-am folosit intr-o singura calatorie. Sunt multumim de ele, isi fac treaba foarte bine, dar am ales sa iau bagaje hard din motive care nu tin de genti efectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 @IceBox & ravanusv Imi pare rau de pataniile voastre, daca nu gasiti la dezmembrari prin anunturi pe aici incercati sa luati legatura cu userul Romi3 de pe forum, cel ce aduce de pe Louis si care vinde cauciucuri, el are relatii in Germania si cand mi-am julti capacul la Banditul de 600 , el mi l-a adus second de afara de undeva. Daca nu reusiti asa, este in Carei ceva tip care are dezmembrari, daca e cazul caut numarul lui de telefon si il pun aici sau vi-l dau la privat.P.S. Bine ai veznit IceBox printre Banditi, super mobra ta, mai ales jantele arata minunat. Ai avut bulan cu carul ca nu ai patit nimic. Dar stii de ce s-a intamplat? Era fisurata ceva za? Era pe terminate chitul? Ai dat in ceva groapa? Si inca una, ai franat ok fara sa il culci, nu ti-a intrat lantul pe la roata? L-a aruncat in spatele tau? Da si tu ceva detalii. Din astea am mai auzit la un amic cu un Dominator de 250, dar ala e lant cu siguranta, old school, si a sarit in spatele motorului ca un sarpe in aer. Pai treaba a fost cam asa : m-am luat in gura cu vreo 2 care m-au lasat putin in spate , si eu sa recuperez am tras de motor in mod barbar (schimbat vitezele aproape de limitator , fara lasat gazul) si la un moment dat cand sa schimb din a 4-a in a 5-a , brusc a sarit lantul de pe pinionul din spate si s-a blocat roata o fractiune de secunda (moment in care aproape am facut pe mine ca eram pe la vreo 150-160 la ora in maieu,deci va inchipuiti) dar a sarit afara dupa aia dintre roata si pinion dar in schimbi mi-a spart capacul cum se vede in poza....cam asta am patit eu cu mult noroc.acuma caut un capac din acela la second hand ca nou am gfasit dar e vreo 130 de euro , si acuma sunt cam faalit cu banii ca mi-am luat si kit nou de lant cu pinioane si a fost si aia vreo 170 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Pai treaba a fost cam asa : m-am luat in gura cu vreo 2 care m-au lasat putin in spate , si eu sa recuperez am tras de motor in mod barbar (schimbat vitezele aproape de limitator , fara lasat gazul) si la un moment dat cand sa schimb din a 4-a in a 5-a , brusc a sarit lantul de pe pinionul din spate si s-a blocat roata o fractiune de secunda (moment in care aproape am facut pe mine ca eram pe la vreo 150-160 la ora in maieu,deci va inchipuiti) dar a sarit afara dupa aia dintre roata si pinion dar in schimbi mi-a spart capacul cum se vede in poza....cam asta am patit eu cu mult noroc.acuma caut un capac din acela la second hand ca nou am gfasit dar e vreo 130 de euro , si acuma sunt cam faalit cu banii ca mi-am luat si kit nou de lant cu pinioane si a fost si aia vreo 170 de euro. Eu am dat 5 milioane pe un kit DID X-ring, tu din care-ai luat de-ai dat 170 de euro pe el? Ai grija, ca de la "luat in gura cu vreo 2" s-a dus in parapet cu R6 un cunoscut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michio suzuki Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) dau ieftin ce am mai ramas din bandit [600 din 96] ca-i criza!detali pe pm sau tel 0727196351 ai cumva un turometru...sau chiar bord, bandit 600N ? Editat August 11, 2009 de michio suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) ai cumva un turometru...sau chiar bord, bandit 600N ? roata fata ai? Editat August 11, 2009 de motoristu66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) avand in vedere ca angel eye-ul montat de mine asta iarna a tinut pana acum fara nici un fel de probleme am un angel eye care il tineam de spare si nu mai am nevoie de el daca cineva il doreste PM.este pe smd-uri se alimenteaza direct la 12V si cam asa arata Mesaj completat si pozele ca ieri seara nu a mers Editat August 11, 2009 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Salutare la toata lumea! Am dat exam, am luat permisul si imi place ff mult banditul de 400...mai ales ca am facut si scoala pe un astfel de motor. Intrebarea mea la voi e daca se merita banul, daca snut fiabile, daca se gasesc piese, etc, etc... Am gasit destule anunturi si pretul unui astfel de motor nu e deloc mare: 1000 - 1500 euro! Voi ce sfat imi dati?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Salutare la toata lumea!Am dat exam, am luat permisul si imi place ff mult banditul de 400...mai ales ca am facut si scoala pe un astfel de motor. Intrebarea mea la voi e daca se merita banul, daca snut fiabile, daca se gasesc piese, etc, etc... Am gasit destule anunturi si pretul unui astfel de motor nu e deloc mare: 1000 - 1500 euro! Voi ce sfat imi dati?? Nu-ti lua. Sint foarte multi Banditi de 400 cu motoarele varza (e si pe aici un fost posesor de B4 cu o poveste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Salutare la toata lumea!Am dat exam, am luat permisul si imi place ff mult banditul de 400...mai ales ca am facut si scoala pe un astfel de motor. Intrebarea mea la voi e daca se merita banul, daca snut fiabile, daca se gasesc piese, etc, etc... Am gasit destule anunturi si pretul unui astfel de motor nu e deloc mare: 1000 - 1500 euro! Voi ce sfat imi dati?? mai bine iti iei de 600cc sunt convins ca gasesti in 1500-2000euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 ia-ti de 600 daca iti iei , pentru ca de ala de 400 in 2-3 saptamani hai o luna de mers te plictisesti si o sa vrei mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ifconfig Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Salutare Banditi Vreau sa va intreb daca ati reusit sa modificati toba stock de Pop pentru a o btine un sunet mai grav si daca da, care este procedeul? in paginile forumului am gasit "recomandarile" facute de Emppu cu taiat capacul, golit tot si sudata la loc dar voiam niste sfaturi mai domestice ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Ca toata lumea dinaintea mea, ia 600! Diferenta de bani e infima, iar satisfactia este garantata la 600! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Salutare Banditi Vreau sa va intreb daca ati reusit sa modificati toba stock de Pop pentru a o btine un sunet mai grav si daca da, care este procedeul? in paginile forumului am gasit "recomandarile" facute de Emppu cu taiat capacul, golit tot si sudata la loc dar voiam niste sfaturi mai domestice ; Pop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Pop? Kult = modelele fabricate intre 1995 si 1999 Pop = 2000..2004 Neo = 2005..2006 Evo = 2007..prezent Poreclele-s date de nemti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Banditi la arc asta seara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 ia-ti de 600 daca iti iei , pentru ca de ala de 400 in 2-3 saptamani hai o luna de mers te plictisesti si o sa vrei mai mare. Nu cred ca te plictisesti asa repede de mobra , mai ales ca prima mobra.Te invata multe si sunt convins ca in timpul care l-ai spus tu , ca incepator nu ai scoate nici 50% din motocicleta aia.Nu ma refer numai de la semafor la semafor cox .. ci la mai multe lucruri. Sustin ce au spus si restul , problema ar fii ca nu este asa de fiabila + ca piesele se gasesc mai greu.Chiar daca cel de 600 e mai greu ca si greutate , este mult mai manevrabil (exceptie face manevratul de pe loc) , mai confortabil (la posteriorul riderului ma refer) si mai 'scurt' in ture. Pe scurt , daca te simti in stare , go for 600cc. Tot ce ti-am spus am spus-o ca un fost proprietar de bandit 400cc si actual proprietar de 600cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Cu toate ca mi-am luat-o cu Banditul de 600, nu pot sa zic ca vreodata m-am trezit intr-o situatie in care am ajuns din cauza ca motocicleta e prea puternica. Cind m-am dus in curba aia m-as fi dus si cu 400, si cu 250, si cu scuterul. Cind era sa ma rupa-n doua taximetristul ala, nu vad cu ce m-ar fi ajutat un motor mai mic. Acuma, daca simti ca faci parte din categoria celor pentru care gazul are doar 2 pozitii (100% inchis / 100% deschis), e posibil ca B6-ul sa fie un motor mai periculos. Mesaj completat PS: fara sa fi mers relevant de mult pe alte motoare (citeva motoare incercate in parcare nu se pun), mie B6-ul mi se pare relativ liniar ca livrare a puterii, nu are ruperi de putere pe intreaga gama de turatii. Chiar daca unii zic ca dai peste-o hirtoapa si-ti sare mina-n gaz, depinde de tine daca in acel moment gazul era la 4000 sau la 10000 de ture. Mie asa-mi pare Banditul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 in final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 (editat) Oameni buni, plec foarte curand in cea mai lunga calatorie din viata mea pe traseul atasat. Am insa 2 probleme mari pe care trebuie sa le rezolv in 24 h cumva. 1. Am modificat la Darian saua astfel incat am mai pus burete. S-a modificat doar partea de sus, dar ... nu mai intra pe cadru. Efectiv e prea inalta si nu stiu de ce, se impiedica in sustinerea de cacuciuc desi nu am facut nicio modificare acolo (sub ea). Are cineva posibilitatea sa faca 2-3 poze seii pe partea de jos, cea care nu se vede in mod normal ? Sunt acolo in partea din fata 4 suporti de cauciuc, sa vad cum arata. Sau daca are cineva o schema cu saua de la producator ? (E modelul 2007, saua e din 2 parti care se pot desface, dar poate ca nu au modificat si partea de jos). 2. A doua problema intervine la sistemul de bagaje. Am montat Givi V35 pe suporti speciali de la SW-Motech. Se potrivesc super, am atasat o poza. Problema e ca toba mea este modificata fata de original si atinge cutia. Am pus o poza unde e problema. Cum as putea rezolva asta? Se pare ca toba nu poate fi coborata, mi s-a sugerat sa trag un pic de suport ca sa il ridic. Am alte optiuni ? Editat August 12, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.