Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

this is halfgoddess speaking:

 

Dupa cum se vede si din poze... nu e cine stie ce mare schimbare de imagine. De testat, n-am testat-o decat prin fata blocului. Nush daca e placebo sau nu, dar parca e mai stabila la mers f f incet, adica nu tre sa corectezi echilibrul miscand ghidonul stanga-dreapta. Cat despre curbe... va spun saptamana viitoare cum a fost. Franele in schimb incep sa mai semene a frane! Chiar se simte o guma noua.

post-49277-1270059191_thumb.jpg post-49277-1270059224_thumb.jpg post-49277-1270059234_thumb.jpg post-49277-1270059261_thumb.jpg

post-49277-1270059276_thumb.jpg post-49277-1270059334_thumb.jpg

 

Multam Cpt Nemo pt poze si pt spatiul de upload :lol: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

150 pe spate. Dar lasa spatele. FAAAAAATZAAAAAA! Mama ce frumos arata. Deci este 110/90-19.... hmmm ai janta originala? Ca daca da, sigur si viitoarea mea guma pe fata va avea dimensiunile astea. Poate ma lasi si pe mine sa o vad live. :lol:

Editat de axicos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cu plata ramburs sau cum?

 

Am sunat si ieu la astia ... imi zicea tipul sa platesc in avans prin virament bancar, urmand sa primesc produsele gratuit prin curier ... sincer mi s-a parut dubios :lol:...insa e posibil sa fie doar o aparenta.

 

numa' bine

 

 

 

Mesaj completat

 

ah...si btw, ce ziceti de asta?

 

http://www.shopmania.ro/magazin~online-acc...~p-7202891.html

 

 

Se gaseste in buc. la LFG.

 

 

Salutare! A venit intr-un final uleiul! Am platit 114 RON la Posta Romana pentru 3L de Castrol 20W40. Pare totul ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

 

Pun si eu o intrebare in legatura cu viraga mea 535,

 

am observat de la o vreme ca nu mai urca peste 130km/h desi acum un an cu doua persoane pe ea merge si cu 150km/h, la revizia pe care am facut-o in primavara, pe linga schimbul tuturor consumabilelor, am verificat filtrul de aer si l-am gasut curat, in rest filtrul de benzina pare curat si la carburatoare nu m-am bagat deloc ca sa nu le desincronizez etc ; ati patit cumva asa ceva, trebuiesc reglate carburatoarele din nou sau mai bine sa pun filtru de benzina nou ......

Bujiile au fost schimbate anul acesta.

 

Ati patit cumva asa ceva si daca da cum ati rezolvat-o ?

 

 

Merci anticipat si km multi fara evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mihalceai!

 

Primavara trecuta, dupa ce i-am sincronizat carburatoarele, am simtit o mare diferenta la modul cum trage din turatii joase. Mai multe nu pot sa-ti spun, ca la vremea respectiva n-o alergam peste 130...

Nu spun ca asta poate fi pb la tine, doar iti spun ce am observat la a mea dupa reglajul de carb.

 

Cauciucuri:

/index.php?...178&st=1130 (al 3-lea post din pagina). Pe pagina anterioara e undeva si oferta pe care mi-a facut-o pt VX535

 

F meserias omul... plata la primire... gumele din 2009... comanda o saptamana... ce mai .. RECOMAND

 

Montat cauciucuri + verificat spite si centrat roti:

Rabinul: 0724452023

RECOMAND de asemenea.

 

 

Mesaj completat

Ah! Am uitat: jante originale, fara modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Nevasta-mea are un Virago 535 si as vrea sa o accesorizez, asa ca m-ar interesa sa cumpar sissy-bar, parbriz, crash-bar si coburi. V-as ramane recunoscator daca m-ati putea ajuta in acest sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dude,

 

Viroaga mea are acelasi comportament incepand din vara trecuta.

Din pacate n-am rezolvat inca, dar am mers mai departe cu investigatiile (masurat compresia - super ok, verificat bujii/scanteie - ok, schimbat filtru de aer). Am cumparat filtru de benzina dar nu l-am schimbat inca. In cartea de service a motocicletei exista o sectiune de 'troubleshooting' unde gasesti posibile cauze pentru 'low power at high speeds' - sunt o carutza de chestii insirate acolo printre care cea mai grava mi s-a parut scaderea compresiei :).

 

Un lucru important de spus ar fi ca un prieten care avea aceleasi simptome la un ducati monster 600, a rezolvat prin curatzarea sitelor filtrelor de benzina si a carburatoarelor (cik exista un lichid special de curatzat).

 

Sincer nu m-am mai agitat atat de tare dupa ce am masurat ca compresia... limitarea viteza nu ma deranjeaza asa tare. Nu intentionez s-o las asa totusi :lol:.

 

Numai bine,

 

 

 

Salutare la toata lumea.

 

Pun si eu o intrebare in legatura cu viraga mea 535,

 

am observat de la o vreme ca nu mai urca peste 130km/h desi acum un an cu doua persoane pe ea merge si cu 150km/h, la revizia pe care am facut-o in primavara, pe linga schimbul tuturor consumabilelor, am verificat filtrul de aer si l-am gasut curat, in rest filtrul de benzina pare curat si la carburatoare nu m-am bagat deloc ca sa nu le desincronizez etc ; ati patit cumva asa ceva, trebuiesc reglate carburatoarele din nou sau mai bine sa pun filtru de benzina nou ......

Bujiile au fost schimbate anul acesta.

 

Ati patit cumva asa ceva si daca da cum ati rezolvat-o ?

 

 

Merci anticipat si km multi fara evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...limitarea viteza nu ma deranjeaza asa tare....

Pierderea compresiei si neajunsurile ei se manifesta altfel, iese din discutie. Pierderea de performanta are mai multe cauze: gen lipsa benzina, carburatie proasta(in special), aprindere deficitara, bujii prost alese sau defecte, patinare ambreaj, site sau conducte partial obturate pe sistemul de alimentare, etc. Indiciile date sunt insuficente pt o diagnosticare prin corespondenta. Faptul ca nu te deranjaza este ok, dar daca vrei solutii concrete, trebe detalii... altfel ramanem doar la vorbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve la tata lumea!!! Vreau sa-mi pun comenzi avansate pe Neagra din dotare(virago250) si ma intereseaza cum se face, eventual cine are si la ce pret. Nu prea am inteles eu bine treaba asta... sunt gata facute, sau se fac custom?!?!? Probabil ca depinde si cat de "in fata" le vreau, d'aia intreb. Si inca o intrebare: daca pun comenzi avansate, pot sa-i pun si crashbar?!?! Ca m-am tot gandit si se cam bat cap in cap.Multam fain de pe acum de raspunsuri, tata stima,

Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

 

Pun si eu o intrebare in legatura cu viraga mea 535,

 

am observat de la o vreme ca nu mai urca peste 130km/h desi acum un an cu doua persoane pe ea merge si cu 150km/h, la revizia pe care am facut-o in primavara, pe linga schimbul tuturor consumabilelor, am verificat filtrul de aer si l-am gasut curat, in rest filtrul de benzina pare curat si la carburatoare nu m-am bagat deloc ca sa nu le desincronizez etc ; ati patit cumva asa ceva, trebuiesc reglate carburatoarele din nou sau mai bine sa pun filtru de benzina nou ......

Bujiile au fost schimbate anul acesta.

 

Ati patit cumva asa ceva si daca da cum ati rezolvat-o ?

 

 

Merci anticipat si km multi fara evenimente.

Carburatoarele, chiar daca sunt perfect sincronizate nu dau randament maxim fara reglarea amestecului. Verifica si mansoanele de cauciuc dintre carburatoare si pistoane, sa nu aiba crapaturi si sa scape amestec. Daca au, cel mai bine ia altele, daca nu sunt bani foloseste silicon de garnituri si etansaza crapaturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele, chiar daca sunt perfect sincronizate nu dau randament maxim fara reglarea amestecului. Verifica si mansoanele de cauciuc dintre carburatoare si pistoane, sa nu aiba crapaturi si sa scape amestec. Daca au, cel mai bine ia altele, daca nu sunt bani foloseste silicon de garnituri si etansaza crapaturile.

 

Te referi la mansoanele alea negre prinse cu colier de sarma, aflate la vedere, intre cei doi cilindrii, si pe care le scoti ca sa pui manometrele cand masori presiunea?

La mine alea arata cam naspa, e imbatranit si crapat cauciucul.

 

Sory ca n-am o poza ca sa exemplific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve la tata lumea!!! Vreau sa-mi pun comenzi avansate pe Neagra din dotare(virago250) si ma intereseaza cum se face, eventual cine are si la ce pret. Nu prea am inteles eu bine treaba asta... sunt gata facute, sau se fac custom?!?!? Probabil ca depinde si cat de "in fata" le vreau, d'aia intreb. Si inca o intrebare: daca pun comenzi avansate, pot sa-i pun si crashbar?!?! Ca m-am tot gandit si se cam bat cap in cap.Multam fain de pe acum de raspunsuri, tata stima,

Nick.

 

 

vorbeste cu "cristian ionescu" sau "rados" de pe forum ..... sunt baieti meseriasi... (Asa am auzit io)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare au tobele la iesire, dar bujiile?

 

Bujiile pe care le-am scos erau bune, maronii uscat, electrozii in perfecta stare, totusi am pus unele noi; am desfacut carburatoarele (dar nu le-am dat jos complet de pe motor cum scria in man. de service) si le-am curatat cu spray de carburatoare inclisiv jiclorul principal; faza e ca unul din coturile pe unde se face admisia este crapat la exterior, am inteles ca este facut din 2 straturi .... dar cred ca trebuie sa il verific mai bine sa nu traga aer fals (acum daca ar trage aer fals pe acolo ar trebui sa se tureze singur).

 

Regards. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....am observat de la o vreme ca nu mai urca peste 130km/h desi acum un an cu doua persoane pe ea merge si cu 150km/h.... am verificat filtrul de aer si l-am gasut curat....filtrul de benzina pare curat....Bujiile au fost schimbate anul acesta..
Bujiile pe care le-am scos erau bune.... totusi am pus unele noi; am desfacut carburatoarele...le-am curatat ...unul din coturile pe unde se face admisia este crapat la exterior...

Asta inseamna pierdere performanta de cca 20%.

Performanta este dependenta in special de alimentare, carburatie(amestec), aprindere, evacuare.

Din cele scrise pana acum nu-mi pot face o parere! Spui ca toate-s ok, ma indoiesc! "Crapatura" cotului ar afecta in primul rand pornirea si ralanti-ul, mai putin sarcina, in nici un caz 20%!

Ce se intampla cu consumul de benzina? A scazut/crescut? In trepte inferioare motorul poate urca mai sus in turatie? Daca da, urca usor sau greu? Ai cumva intreruperi de explozii la turatii mari si foarte mari?

Incearca sa mergi fara filtru aer, apoi repeta testul cu coturile tobelor slabite(sa scape gaze).

Incearca sa reduci distanta la electrozii bujiilor pana la minim 0,5mm, incearca si alta bobina, vezi ce se intampla?

Fa toate astea, apoi comunica rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna pierdere performanta de cca 20%.

Performanta este dependenta in special de alimentare, carburatie(amestec), aprindere, evacuare.

Din cele scrise pana acum nu-mi pot face o parere! Spui ca toate-s ok, ma indoiesc! "Crapatura" cotului ar afecta in primul rand pornirea si ralanti-ul, mai putin sarcina, in nici un caz 20%!

Ce se intampla cu consumul de benzina? A scazut/crescut? In trepte inferioare motorul poate urca mai sus in turatie? Daca da, urca usor sau greu? Ai cumva intreruperi de explozii la turatii mari si foarte mari?

Incearca sa mergi fara filtru aer, apoi repeta testul cu coturile tobelor slabite(sa scape gaze).

Incearca sa reduci distanta la electrozii bujiilor pana la minim 0,5mm, incearca si alta bobina, vezi ce se intampla?

Fa toate astea, apoi comunica rezultatul.

 

Motorul merge frumos, porneste rapid, ralanti-ul e constant; consumul de benzina este intre 4,5l si 5l/100km la o viteza de max 100km/h in exterior, in cite o depasire 110-120km/h, filtrul de aer este curat bec; in treptele inferioare motorul trage bine daca te dai la el ..... toate par sa fie OK; voi incerca sa vad care e treaba cu cotul de admisie si postez ... oricum 130km/h e o limita de bun simt pe drumurile din Romania :)

 

Sarbatori cu bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la mansoanele alea negre prinse cu colier de sarma, aflate la vedere, intre cei doi cilindrii, si pe care le scoti ca sa pui manometrele cand masori presiunea?

La mine alea arata cam naspa, e imbatranit si crapat cauciucul.

 

Sory ca n-am o poza ca sa exemplific.

 

Se gasesc pe goagal poze :laugh:. Ma refer la cele mari, de admisie, inconjurate cu rosu. Daca sunt uzate vor avea crapaturi mai ales in zona de prindere a colierelor metalice iar pe pistonul din spate vor aparea o negreala de amestec scapat din manson, dupa cum am spus, se rezolva cu silicon. Daca sunt crapate un pic si capacelele fixate cu cleme metalice le poti izola prin aceeasi metoda pana iei altele.

 

post-4661-1270403804_thumb.jpg

 

...in rest vad ca cineva p-aici se incapatzaneaza sa nu se duca la un mecanic sa-i regleze amestecul aer-carburant...:)

basca sfaturi experte gen: mergi fara filtru de aer...

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...in rest vad ca cineva p-aici se incapatzaneaza sa nu se duca la un mecanic sa-i regleze amestecul aer-carburant...:laugh:

basca sfaturi experte gen: mergi fara filtru de aer...

Ce este greu de inteles? Cresterea performantei fara filtru, este o metoda de diagnosticare a acestuia!

Apoi mersul la mecanic este cel mai simplu, nu-ti mai trebe forum moto... vindem martisoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihalceai, patesc exact acelasi lucru. Merge OK la ralanti, prinde lejer 100-110 km/h, dar in momentul in care incerc sa trec de 130 parca vrea sa explodeze motorul, parca dau sa sara pistoanele si mai mult de 140 nu vrea. Bineinteles ca o sa dau si pe la mecanic, dar are dreptate Cristi57, am sa incerc sa vad ce are si cand nu se mai poate-gata!- la mecanic cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce este greu de inteles? Cresterea performantei fara filtru, este o metoda de diagnosticare a acestuia!

Apoi mersul la mecanic este cel mai simplu, nu-ti mai trebe forum moto... vindem martisoare!

 

Tocmai ti-a zis omul ca filtrul de aer e curat ca lacrima. N-am chef sa intru in polemici cu specialistii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ralanti mare, aprox. 1500, aveti ceva sfaturi? ... doar dupa ce se incalzeste.

 

Multumesc.

 

Socul ramas tras? :-) (nu dati cu pietre -- eu la a mea asa aflu cand trebuie sa-l inchid la loc ca s-a incalzit. Incepe de se tureaza singura si atunci inchid socul pana revine inapoi la relanti. Pe frig asta inseamna in 2 etape, prima la ~5 minute si a doua peste inca 5; pe cald asta inseamna intr-o singura etapa, dupa 15 secunde).

 

A doua varianta ar fi ca e chiar reglat la valoarea aia din surub.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...