Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Baga 2 macar, ca mergi pe strada :)

 

daca bag 2 mi se toceste prea repede Karoo-ul, asa cu 1,6 calca pe o suprafata mult mai mare si astfel se reduce uzura, iar aderenta creste

 

asta a fost sfatul lui cristi-mic, care e la a 3 pereche de karoo cu care a rulat in toate conditiile :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voi aveti si talonul ceva mai inalt la 850, prin urmare mai mult ca sigur exista si diferente de presiune.

La TDM900, presiunea recomandata pe spate este intre 2.5 si 2.9 (>90kg) daca imi aduc bine aminte si 2,25 pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-istilor. De cateva zile sunt si eu fericitul proprietar al unui TDM 850. Nu am facut inca ture mai lungi cu el deoarece numai maine ( sperrrr ) sa imi iau numerele de la militie. O sa va spun impresiile dupa cateva ture. Pana atunci.....aprofundez topicul :P

ciaoooooo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-istilor. De cateva zile sunt si eu fericitul proprietar al unui TDM 850. Nu am facut inca ture mai lungi cu el deoarece numai maine ( sperrrr ) sa imi iau numerele de la militie. O sa va spun impresiile dupa cateva ture. Pana atunci.....aprofundez topicul :P

ciaoooooo

 

 

sa-l stapanesti sanatos si multi km fara incidente.

 

hai cu poze!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutareeeee prieteni de la Timisoara se mai lipeste un TDM-ist proaspat achizitionat de cateva zileee.....am o gramda mica de intrebari...cum ar fi la schimbu de ulei trebuie golit si rezervoru de ulei cine poate da detali plsssss...si cutia de vitezee e normalsa fie asa de galagioasa la primele 3 trepte????ce se intimpla daca renuntam la asa zisu catalizator sa punem 2 tobe aftermarket???astept raspuns..... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutareeeee prieteni de la Timisoara se mai lipeste un TDM-ist proaspat achizitionat de cateva zileee.....am o gramda mica de intrebari...cum ar fi la schimbu de ulei trebuie golit si rezervoru de ulei cine poate da detali plsssss...si cutia de vitezee e normalsa fie asa de galagioasa la primele 3 trepte????ce se intimpla daca renuntam la asa zisu catalizator sa punem 2 tobe aftermarket???astept raspuns..... :P

 

sa-l stapanesti sanatos.

 

hai cu pozele.

 

pt schimbul de ulei ai 2 busoane. unu mare pe partea stanga a motorului si altul in pe dreapta

 

post-21191-1273781708_thumb.jpg

 

1-a si a 2-a sunt galagioase, e normal si e mai grav daca nu fac zgomot :P

 

se schimba sunetul daca scoti catalizatorul. daca vrei tobe ti le recomand pe cele de la vick exaust suna foarte bine pe TDM si sunt si ieftine :)

 

Mesaj completat

@Rockeru: vezi ca nu am cum sa ajung in brasov sambata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-istilor. De cateva zile sunt si eu fericitul proprietar al unui TDM 850. Nu am facut inca ture mai lungi cu el deoarece numai maine ( sperrrr ) sa imi iau numerele de la militie. O sa va spun impresiile dupa cateva ture. Pana atunci.....aprofundez topicul ;)

ciaoooooo

 

Mesaj completat

salutareeeee prieteni de la Timisoara se mai lipeste un TDM-ist proaspat achizitionat de cateva zileee.....am o gramda mica de intrebari...cum ar fi la schimbu de ulei trebuie golit si rezervoru de ulei cine poate da detali plsssss...si cutia de vitezee e normalsa fie asa de galagioasa la primele 3 trepte????ce se intimpla daca renuntam la asa zisu catalizator sa punem 2 tobe aftermarket???astept raspuns..... :P

Bine v-am gasit domnilor. Sa aveti parte numai de drumuri placute, alaturi de mobrele achizitionate,

Va asteptam la intrunirea noastra din iulie, sa ne cunoastem personal si sa facem schimb de pareri si idei, referitor la mobrele noastre. Pana atunci numai bine va doresc :)

Mesaj completat

@Rockeru: vezi ca nu am cum sa ajung in brasov sambata.

Cavalere ai retinut gresit :P , la Brasov am sa merg duminica, iar daca nici atunci nu poti veni, asta este, ne vom vedea cu o alta ocazie, caci vor mai fi ele. :P

Mesaj completat

tuduu ce explozie de tedemisti grabiti :P

L-as ca-i bine domne, se mai mareste si randul tdm-istilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.cum ar fi la schimbu de ulei trebuie golit si rezervoru de ulei cine poate da detali plsssss...si cutia de vitezee e normalsa fie asa de galagioasa la primele 3 trepte????ce se intimpla daca renuntam la asa zisu catalizator sa punem 2 tobe aftermarket???astept raspuns...

rezervorul de ulei se goleste de la sine cand dai drumul la ulei pe la busoane

pentru edificare, ai un manual relativ complet pe site-ul meu, scrie si ordinea in care se goleste uleiul

http://www.moto-travel.ro/Yamaha_Service_Manual/index.html

modelul 4TX nu are catalizator, sistemul de evacuare este de tipul 2 in 1 in 2, adica cele doua galerii se unesc in toba aia de jos apoi din toba ies doua esapamente

parerea mea este ca modificarea asta e ultima grija la un TDM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

 

Bine v-am gasit domnilor. Sa aveti parte numai de drumuri placute, alaturi de mobrele achizitionate,

Va asteptam la intrunirea noastra din iulie, sa ne cunoastem personal si sa facem schimb de pareri si idei, referitor la mobrele noastre. Pana atunci numai bine va doresc :P

Mesaj completat

 

Cavalere ai retinut gresit :P , la Brasov am sa merg duminica, iar daca nici atunci nu poti veni, asta este, ne vom vedea cu o alta ocazie, caci vor mai fi ele. :P

Mesaj completat

 

L-as ca-i bine domne, se mai mareste si randul tdm-istilor.

 

Salutare Rocker ce faci la Brasov ? poate uiti sa ne suni daca tot esti in zona ,1Bandit e la bucuresti dar trebuie sa ajunga astazi sau maine . astept telefonu!!!!

Mesaj completat

Domnilor asa rau ie mombra mea ca nimeni nu vrea sa cumpara ?????????? ;)

sau ieu nu am sange de biznitar :)

Editat de Raider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

beleaua e ca am desfacut ambele busoane cand i-am facut schimbul si a curs din el cel mult 1 litru de ulei...bun si atunci am pus filtru nou am inchis tot la loc si am inceput sa torn in el ulei si mi-au intrat sub 2 litri cand in mod normal la un schimb de ulei cu filtru cu tot intra 3.6 l daca nu ma insel....asta e marea mea dilema acum si m-a trezit interes galagia de la cutie :P ...trecem peste sunt bucuros ca asa tre sa troncane si nu e nimik bulit motocicleta e cea de la Tg. Mures banuiesc ca o stie lumea ......si partea de otbe era pur si simplu o curiozitate..deocamdata.hahahhahahha....credetima pe cuvint ca arata mult mai bine decit in pozaa si mai ales acum de cind e la mine a mai fost cosmetizat cu un givi nou,o guma pe fata noua..putin polis curatat spalat etc...urmeaza guma spate....revin cu pozee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

beleaua e ca am desfacut ambele busoane cand i-am facut schimbul si a curs din el cel mult 1 litru de ulei...bun si atunci am pus filtru nou am inchis tot la loc si am inceput sa torn in el ulei si mi-au intrat sub 2 litri cand in mod normal la un schimb de ulei cu filtru cu tot intra 3.6 l daca nu ma insel....asta e marea mea dilema acum si m-a trezit interes galagia de la cutie :P ...trecem peste sunt bucuros ca asa tre sa troncane si nu e nimik bulit motocicleta e cea de la Tg. Mures banuiesc ca o stie lumea ......si partea de otbe era pur si simplu o curiozitate..deocamdata.hahahhahahha....credetima pe cuvint ca arata mult mai bine decit in pozaa si mai ales acum de cind e la mine a mai fost cosmetizat cu un givi nou,o guma pe fata noua..putin polis curatat spalat etc...urmeaza guma spate....revin cu pozee...

 

ai desfacut ambele busoane indicate in poza pusa de mine? ai scos joja cand ai dat drumul la ulei? ai tinut mobra dreapta ca sa curga tot??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine:

 

 

E cam 500 euro noua daca tin bine minte.

suna misto evacuarile dar parca sunt mai lungi dacat ce avem noi pe motoare , anul trecut la intalniea de la TG.Secuiesc era un tip din Mures cu niste tobe ce sunau la fel de bine si mai scurte, parca Laser , daca gasesc undeva asa ceva sigur imi pun.

Mesaj completat

Salutare tdm istii !!!!!! :P ieu nu am probleme cu consumul decand am reglat carburatorul cu 1Bantit . am facut o tura mica si am iesit bestial de bun cu 2 pers si cu viteza de 140 - 160 si am dat si 180 bine asta la jumata de traseu am alimentat 9 litri si am facut pana acum 130 kl si mai am an rezervor

 

 

de ce ati vrea sa mergeti pe drumurile noastre cu asa viteze "astronomice"? si cu un motor de touring ,poate sunt eu incepator dar placerea de a conduce (sau pilota un motor (cum se intreba un tip pe aici care model BAGA mai tare?) eu o gasesg sincer cand merg pe Bogatii sau Siriu cu 80 constant .in linie dreapta am mers odata de la Buc -Bv o portiune mica pana am atins 200 km si m-am lasat . alerg cu maxim 120 km/ h asa m-am obisnuit in grupurile cu care facem plimbari si continui si cand merg singur . dar pana la urma e viata fiecaruia si placerea si adrenalina o alege fiecare .

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ati vrea sa mergeti pe drumurile noastre cu asa viteze "astronomice"? si cu un motor de touring ,poate sunt eu incepator dar placerea de a conduce (sau pilota un motor (cum se intreba un tip pe aici care model BAGA mai tare?) eu o gasesg sincer cand merg pe Bogatii sau Siriu cu 80 constant .in linie dreapta am mers odata de la Buc -Bv o portiune mica pana am atins 200 km si m-am lasat . alerg cu maxim 120 km/ h asa m-am obisnuit in grupurile cu care facem plimbari si continui si cand merg singur . dar pana la urma e viata fiecaruia si placerea si adrenalina o alege fiecare .

salut

 

 

:P

Editat de _Blade_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

O sa fac poze si o sa le postez. Trebuie sa montez carenele laterale care acum sunt la cosmetizat ( autocolantul era zgariat ).

Am insa o mica dilema: cum se monteaza topcaseul?????? Talpa aia veche biensur ca nu se potriveste iar din pozele pe care le-am vazut aici la voi ma gadesc ca voi ati gaurit cate ceva :P

Astept sa ma luminati si pe mine.

Multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

O sa fac poze si o sa le postez. Trebuie sa montez carenele laterale care acum sunt la cosmetizat ( autocolantul era zgariat ).

Am insa o mica dilema: cum se monteaza topcaseul?????? Talpa aia veche biensur ca nu se potriveste iar din pozele pe care le-am vazut aici la voi ma gadesc ca voi ati gaurit cate ceva :P

Astept sa ma luminati si pe mine.

Multzam

 

 

pune poze ca sa vedem despre ce e vorba.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa fac maine poze sa pun ca azi m-am luptat sa fac eu o inventie da....nu mi-a iesit

Mesaj completat

am facut poze la treaba, deci: cum pun caseul pe suportul ala din spatele motocicletei?

 

post-22735-1273907544_thumb.jpg

 

post-22735-1273907563_thumb.jpg

 

post-22735-1273907520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he, treaba nu-i asa simpla ... pentru topcase iti trebuie un suport special ... nu merge prins direct pe minerul ala din spate ...

pai jumatate din treaba ai facut-o, adica ai topcase-ul !

 

@97TDM: eu tocmai am schimbat uleiul si din ce s-a scurs am umplut o galetusa de lavabil de 5kg (nu stiu citi litri are, dar sigur mai mult de 2) ... asadar ori mobra ta avea foarte putin ulei, ori n-ai scurs tot uleiul ... Cavalerul te-a intrebat daca ai desfacut ambele busoane ...

si pentru linistea ta, verifica si presiunea de ulei ... pe link-ul lui Korben ai cum anume se face ...

spor !

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he, treaba nu-i asa simpla ... pentru topcase iti trebuie un suport special ... nu merge prins direct pe minerul ala din spate ...

pai jumatate din treaba ai facut-o, adica ai topcase-ul !

 

spor !

 

ok ok , asta ma gandeam si eu darrrrrr, suportul ala trebuie confectionat? sau exista cev standard de cumparat? cum arata? poa s puna cineva o poza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut poze la treaba, deci: cum pun caseul pe suportul ala din spatele motocicletei?

iti trebuie suportul pe care l-am dat eu jos :P

Este special conceput pentru treaba asta si este de vanzare

Singura problema este ca eu am placa de fixare de tip Monokey, iar tu ai topcase de tip Monolock

Daca ai si placa de fixare la topcase e bine, daca nu, va trebui sa cauti

 

Imagine0027.jpg

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti trebuie suportul pe care l-am dat eu jos :P

Este special conceput pentru treaba asta si este de vanzare

 

o poza, o dimensiune sa vedem daca se potrive la caseul meu, un pret? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ati vrea sa mergeti pe drumurile noastre cu asa viteze "astronomice"? si cu un motor de touring ,poate sunt eu incepator dar placerea de a conduce (sau pilota un motor (cum se intreba un tip pe aici care model BAGA mai tare?) eu o gasesg sincer cand merg pe Bogatii sau Siriu cu 80 constant .in linie dreapta am mers odata de la Buc -Bv o portiune mica pana am atins 200 km si m-am lasat . alerg cu maxim 120 km/ h asa m-am obisnuit in grupurile cu care facem plimbari si continui si cand merg singur . dar pana la urma e viata fiecaruia si placerea si adrenalina o alege fiecare .

salut

 

 

Salut Fratilor TDM-isti ! Revin si eu dupa ceva vreme (am fost plecat) . Referitor la vitezele astronomice, sa stiti ca de obicei mergem cu viteze de croaziera intre 80 si 120 dar de data asta la care se refera Raider abia coborasem acele in carburatoarele lui si vroia sa o testeze si mai eram si cu niste prieteni care nu se mai urcasera pe motor asa ca am mai chemat un prieten (ORKA, care mai pune cate o intrebare pe aici) am luat fiecare cate un pasager si am taiat-o catre Tg. Secuiesc pt ca e drumul excelent si puteam sa le aratam pasagerilor cam ce pot 'batranelele" noaste , viteze mari am avut pe distante relativ scurte doar cat sa simta si ei senzatia de motocicleta si adrenalina. Raider este foarte incantat de consumul mobrei lui la care i-am coborat acele de tot, sunt pe ultima treapta, si dupa ce am fost la drumul asta am vazut ca se comporta admirabil mobra lui si la viteze mici si la viteze mari chiar si cu doi pasageri. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa fac maine poze sa pun ca azi m-am luptat sa fac eu o inventie da....nu mi-a iesit

Mesaj completat

am facut poze la treaba, deci: cum pun caseul pe suportul ala din spatele motocicletei?

 

post-22735-1273907544_thumb.jpg

 

post-22735-1273907563_thumb.jpg

 

post-22735-1273907520_thumb.jpg

io cand am cumparat motocicleta era garita codita,manerul sau cum ii spune deci am prins givi-ul pe gaurile facute de fostu proprietar si sta chiar foarte ok ......el si asa e solid ca e de aluminiu.....

Mesaj completat

ai desfacut ambele busoane indicate in poza pusa de mine? ai scos joja cand ai dat drumul la ulei? ai tinut mobra dreapta ca sa curga tot??

daaa iti dai seama ca e la mintea cocosului ...am desfacut tot ce trebuie si a curs doar vreun litru...si oricum busonu mare de golire e pe partea pe care sta inclinat motocicleta tocmai ca sa se scurga tot...in fine il mai las vreo 2000-3000 si il dau afara si ba iar nou...merci ptr sfaturi.....

Mesaj completat

Are cineva de vanzare un suport de Givi de topcase ....eu am unu manufacturat din alu si as vrea unul original....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o poza, o dimensiune sa vedem daca se potrive la caseul meu, un pret? :P

Asa cum mentionam si in postul anterior, nu se potriveste la topcase-ul tau, pt ca e pentru Monokey, iar tu ai Monolock

 

P5150161.JPG

 

P5150162.JPG

 

P5150168.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...