paul_biker Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Sper ca nu mai e nici un topic pe tema asta. Dupa mine, motorul asta, e cruiserul japonez cel mai aproape de stilul chopper american. Nu e doar o versiune cu roata de 21 cum e Shadow si Vulcan Custom. Baietii au lucrat la f multe detalii, au marit ampatamentul implicit si unghiul furcii, dar fara sa exagereze pt a nu afecta prea tare manevrabilitatea. Se pare ca au colaborat cu un constructor de motociclete Custom pt a scoate ceva cat mai apropiat de gustul americanilor. (informatiile sunt de pe site-ul yamaha USA unde vad ca isi vand cruiserele sub brandul Star Motorcycles, un lucru foarte bun de altfel). http://www.starmotorcycles.com/star/produc.../0/gallery.aspx Sunt si niste videoclipuri interesante acolo unde explica exact ce s-a facut la motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Inca un warrior...Nu e deloc urata...dar are cateva detalii aiurea...gen aripa fata,tobele in zig-zag si jantele mult prea putin spitate dar...ma rog...n-am fost niciodata fa al stilului "sportiv" incercat cu warrior-ul asa ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 SUPERBA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Tobele parca ar fi lovite de sus in jos ..... in rest ok ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) aripa de spate e cocosata...parca e o baba cu curu lasat, ori e aripa curba lasata(clasica), ori curba taiata(ca vn-ul) Editat Februarie 5, 2008 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 motorul este foarte frumos...restul e umplutura...pus pe un cadru adecvat si customizata ar arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) Inca un warrior...Nu e deloc urata...dar are cateva detalii aiurea...gen aripa fata,tobele in zig-zag si jantele mult prea putin spitate dar...ma rog...n-am fost niciodata fa al stilului "sportiv" incercat cu warrior-ul asa ca mai mult imi place ca un warrior!Dar pe general e meserie! Oricum e mare motorul e de 1800cc! Oare nu fac o varianta de 650cc, 750cc, sau max 1100?!Ca sigur a-si fii interesat! Editat Februarie 6, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 mai mult imi place ca un warrior!Dar pe general e meserie! Oricum e mare motorul e de 1800cc! Oare nu fac o varianta de 650cc, 750cc, sau max 1100?!Ca sigur a-si fii interesat! Pai nu asta e ideea? Un motor cat mai mare, cuplu cat mami mult la turatii cat mai joase? Mie asa imi plac Sa te simti ca pe "camion" cum zice un preten vitezist despre cruisere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Pai nu asta e ideea? Un motor cat mai mare, cuplu cat mami mult la turatii cat mai joase? Mie asa imi plac Sa te simti ca pe "camion" cum zice un preten vitezist despre cruisere Si parerea mea despre speeduri?! Dupa mine arata ca niste adidasi! Oricum precis un astefel de cruiser e greu de intretinut si consuma si cat CHINA! Poate sa gandesc si baietii de la Yamaha la noi astia din Europa si fac ceva variante mai mici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Si parerea mea despre speeduri?! Dupa mine arata ca niste adidasi! Oricum precis un astefel de cruiser e greu de intretinut si consuma si cat CHINA! Poate sa gandesc si baietii de la Yamaha la noi astia din Europa si fac ceva variante mai mici! Treaba de gust si asta cu speed-urile. fiecare dupa cum devine. De ce-ar fi greu de intretinut un cruiser mare 1800cc, 2000cc ? Iar de consum ma indoiesc sa fie cat china, cum zici tu. Are motor mare, trage usor, cuplu mare, cai multi, nu prea greu. Ne fiind in ture mari nu vad de ce ar consuma prea mult, ca doar de-aia il iei, cum ziceam, cuplu la turatii putine, gen 1500-2500. Ca la diesel, ca daca ii dai pe goarna evident ca o sa faca vartej in rezervor, dar eu vreau unu de-asta ca sa merg relaxat cu el la drum intins. Stiu ca tot cu 100km/h voi merge deci mi-ar conveni sa fie la un 2500 ture in vit 5-a cu 100km/h cum cred eu ca e, ce-i drept nu pot fi sigur ca n-am mers cu asa ceva, dar nu mai e mult pana acolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Treaba de gust si asta cu speed-urile. fiecare dupa cum devine. De ce-ar fi greu de intretinut un cruiser mare 1800cc, 2000cc ? Iar de consum ma indoiesc sa fie cat china, cum zici tu. Are motor mare, trage usor, cuplu mare, cai multi, nu prea greu. Ne fiind in ture mari nu vad de ce ar consuma prea mult, ca doar de-aia il iei, cum ziceam, cuplu la turatii putine, gen 1500-2500. Ca la diesel, ca daca ii dai pe goarna evident ca o sa faca vartej in rezervor, dar eu vreau unu de-asta ca sa merg relaxat cu el la drum intins. Stiu ca tot cu 100km/h voi merge deci mi-ar conveni sa fie la un 2500 ture in vit 5-a cu 100km/h cum cred eu ca e, ce-i drept nu pot fi sigur ca n-am mers cu asa ceva, dar nu mai e mult pana acolo . De acord cu tine la faza asta cu privire la goarna, dar tot cred ca are sa manance un 8-10 la suta si daca meri sub 2500 de ture!Oricum tare mi-ar placea ca dubiosii astia de la Yamaha sa faca si un model pentru IEPURENI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Asa sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 De acord cu tine la faza asta cu privire la goarna, dar tot cred ca are sa manance un 8-10 la suta si daca meri sub 2500 de ture!Oricum tare mi-ar placea ca dubiosii astia de la Yamaha sa faca si un model pentru IEPURENI! Pai sub 8 nu cred ca consuma nici a ta...hai poate 7...Am un amic care are o viroaga superba shi care pe vremea cand aveam eu nipru si ma plangeam de 10% mi-a zis ca nici a lui sub 7 nu scade neam...Am pilotat in Germania si un Bonneville America cu motor de 800 shi ceva...si mai jos de 8 1/2 n-a scazut in cele 3 zile in care l-am avut ...Deci un 10 ar fi super ok pt o 'basculanta' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Pai sub 8 nu cred ca consuma nici a ta...hai poate 7...Am un amic care are o viroaga superba shi care pe vremea cand aveam eu nipru si ma plangeam de 10% mi-a zis ca nici a lui sub 7 nu scade neam...Am pilotat in Germania si un Bonneville America cu motor de 800 shi ceva...si mai jos de 8 1/2 n-a scazut in cele 3 zile in care l-am avut ...Deci un 10 ar fi super ok pt o 'basculanta' Ma da ce-aveti? Ce-are viroaga aia de consuma ca un vapor? Vnu meu de 5% nu creste in oras solo sau in afara cu pasager nici sa-l spanzuri. Ea vedeti voi la reglaje ca nu-i a buna... Eu zic ca balenele astea de 2000 nu poa sa mearga peste un 6-7%... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Nus ce sa zic...dar motorul baiatului era super ingrijit(e super ingrijit)...e din drumul taberei...visiniu&crem...cromat+accesorii(Cristi pt cine il stie)...ma rog...iar Triumph-ul era nou...avea 800 km facuti cand l-am luat de la reprezentanta din Furth...deci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Nus ce sa zic...dar motorul baiatului era super ingrijit(e super ingrijit)...e din drumul taberei...visiniu&crem...cromat+accesorii(Cristi pt cine il stie)...ma rog...iar Triumph-ul era nou...avea 800 km facuti cand l-am luat de la reprezentanta din Furth...deci nu il stiu ce-i drept cat era in rodaj si vn-ul halea benzina cum ii tuna, de ex a halit la un moment dat 15l/60km. asta primii 1600km cat a fost in rodaj. apoi n-a mai sarit de 5%. In fine, sa-ajungem noi sa ne dam pe balene de-alea si sa consume cat or vrea Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 nu il stiu ce-i drept cat era in rodaj si vn-ul halea benzina cum ii tuna, de ex a halit la un moment dat 15l/60km. asta primii 1600km cat a fost in rodaj. apoi n-a mai sarit de 5%. In fine, sa-ajungem noi sa ne dam pe balene de-alea si sa consume cat or vrea Asfalt uscat! Bine zis...asa sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Poate eu castig la loto si atunci sigur nu imi mai fac probleme cu privire la consum! Oricum inca nu mi-am luat bilet asa ca?????!!!!!!! --- Mesaj completat în 08 Feb 2008 12:05 ------------- AND MORE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 pai un midnightstar consuma sub 6 la o viteza de croaziera de 110 km\h...asa ca va mai faceti probleme de consum ptr Raider...au acelasi motor... Raider e o motocicleta super...usor de chopperit...arata enervant de bine si banuiesc ca se conduce la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 AND MORE!Ma omoara motorul asta.....now it's MY DREAM! http://www.youtube.com/watch?v=n8DD9DuNmgc http://www.youtube.com/watch?v=-6A4w7t1LcY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Cel de 1.6 L consuma 6 iar daca nul enervezi sigur poti scoate vreun 5 jumate. mi-a cam picat pe unul din 99 de 1.6 este porc: 135 Nm la 2000 de ture, 90 si ceva de cai la 4200 de ture, e cel mai tare motor pe care-l puteau face galbejitii, plus ca ai racire pe aer, tije impingatoare, rezervor de ulei sub sea , cadru softail. deja americanii il modifica la greu. Cred ca nu-mi mai trebuie HD de cand se gasesc modelele de 1.6 la preturi de sportster. asta de 1.8 e nu vad de ce ar consuma mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Ma, eu intru pe galben la lampa la 100-120 km. Deci consum cam 7-9 la suta.. .hai 10. Dar asta pentru ca nu merg ca chopperistii. Da nu-i problem. .fiecare cum are chef. PS: Nu ma omor dupa chopperu asta. .prefer Warrioru in continuare. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Warrior e fain in felul lui dar nu-i mai fain ca asta!La warrior ma sparge toba(e de speed ) si aia strica tot,dar asta are tot; pentru noi astia care ne plac cu adevarat choperele sau cruiserle e tot ce vrem, parerea mea! <small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 14:10 -------------</small><br/> e greu sa schimbi o toba daca nu-ti place? warrior e o "specialty" bike, nu e pentru mase largi una modificata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 In specificatii nu este dat cuplul, dar in galeria video, in al doilea clip se spune ceva de "123.8 Foot x Pounds of torque". Asta inseamna 170 Nm. Cutremurator! Iar daca tot va uitati la specificatii, bagati ochiul la inceputul tabelului sa vedeti pretul: putin peste 13.000 dolari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 In specificatii nu este dat cuplul, dar in galeria video, in al doilea clip se spune ceva de "123.8 Foot x Pounds of torque". Asta inseamna 170 Nm. Cutremurator! Iar daca tot va uitati la specificatii, bagati ochiul la inceputul tabelului sa vedeti pretul: putin peste 13.000 dolari. Oare cu 10000-11000 de Euroi s-ar rezolva (transport, taxe si inmatriculare)sa pot umbla cu ea in RO?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.