Sari la conținut

Monocilindri Enduro


cristi-mic
 Share

Postări Recomandate

  • 10 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

nu m-am uitat prea atent peste upload-uri.. dar la generatia 91-96 mi se pare cea mai ok gilera rc 600 r! no yamaha cat e de tare ii cam ramane in spate. cine a avut gilera poate confirma faptul,iar cine n-a avut poate umple si 2 pagini cu reply-uri la adresa mea, ..tot degeaba,nu se va lua in considerare! Mi-au trecut prin mana si xt si dr [de care nu vreau sa mai aud vreodata cum ca s-ar numi motocicleta!] si xl,klx,pegaso. La xl nu poate fi contestata fiabilitatea, CLAR! Asta in detrimetrul performantelor fata de xt - tt etc,dar care nu sunt de durata!

lnitial am vrut sa-mi iau gilera,numai ca piesele de schimb se gasesc ff greu,iar atunci cand se gasesc totusi,dai o caruta de bani! am 2 prieteni ce au rc 600r,si vad cat cauta respectiv asteapta dupa piese.

 

PS. OFF TOPIC. SE DEZMEMBREAZA URMATOARELE:

- detalii in semnatura

- :D

Mesaj completat

Si DR 650 RSE are doua evacuari la un singur cilindru... dar nu stiu cu ce ajuta la performanta !!

fi sigur ca ajuta! [ nu stiu daca si la dr! :P aici nu contest cele de tine mai sus mentionate!]

altfel ai vedea o singura evacuare si pe ktm,husqwarna si pe la alte brand-uri cros -enduro.

la dr e total pe invers! are o evacuare din chiuluasa si 2 finale ! :) :)

 

ps. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au trecut prin mana si xt si dr [de care nu vreau sa mai aud vreodata cum ca s-ar numi motocicleta!]

 

Ai avut si tu un gunoi obosit de cine stie cine si ii tot dai zor pe toate topicurile ca DR nu e motocicleta.

Sau ai desfacut vreun DR obosit de 5 proprietari betivi si cu probleme de atitudine vis-a-vis de violenta domestica.

 

Ba e o motocicleta foarte buna dar trebuie sa te duca capu' sa stii ce sa faci cu ea. :D

XT-ul pe care il tot ridici in slavi e o mizerie la capitolul performante.

Mesaj completat

Si nu-i neaparat vorba de motociclete cat mai ales ca nu suport prejudecatile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut dr 650 RSE cu startr electric si tot; per total am fost multumit de motor, mai putin faptul ca iarna nu puteam misca acceleratia, asa se bloca de numa... daca o lasam la soare 1 ora isi revenea, dar era destul de frustrant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tu spui asa sa fie,dr => motocicleta :D , asa pe scurt desfa o chiuluasa de dr si una de xt,pe urma incearca si fa comparatie de calitate a meterialului cat si a tehnologiei . :) .

numai ca sa-i spui unui proprietar de gioarsa ca afacut o alegere proasta,asta mai ales in cazul in care repectivul mai are si vreo 7 ani de rate din aceasta cauza,il ranesti drept in orgoliul lui de 'baicar' si ai toate sansele sa-ti dea in cap!

 

ps. ia cauta asa de curiozitate pe la furnizorii de piese sa vezi ce vand mai bine.. piese de dr sau xt?atat si la cumparai piese schimb! anul trecut am dezmembrat un dr 650 se,anul asta un dr big 750,si cat de curand bag la dezmembrat un dr djebel. ma reprofilez pe dezmembrat dr-uri, ..e atat de mare cererea de piese fata de altele,si stau si ma intreb... de ce oare? :)

 

pps.un prieten d'al meu are dezmembrat un xt,si sincer ma invidiaza pentru telefoanele zilnic primite referitor la piesele de dr,si iar' stau si ma intrteb ... de ce oare?

 

ppp.s :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ma tii la curent cu dezmembratul Djebelului.

Apropo e misto DR-ul,

- la cat de ieftin,

- simplu,

- cat de mult poti sa-l forjezi

- si cat de placuta e pozitia+reactia rotirii mansonului de acceleratie

 

face toti banii

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,sa vad cum ma 'nteleg cu omu'..nu-i dau mai mult de 200e! .. hai 250 daca face toti banii :)

daca totusi il iau,promit ca tie iti fac un discount mai generos,Alecule,sigur o sa mai vrei una - alta pe parcurs.. si zau ca nu m-ar deranja sa-mi fi client fidel.. :)

bafta si numa' bine! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-a facut nimeni 7 ani de rate si nici o "alegere proasta" si lasa-ma cu astea cu "orgoliul de bikeri". Am vrut DR de cand ma stiu. E o super-motocicleta. Un prieten a luat-o la 40.000 si a mai bagat 20.000 fara sa ii schimbe decat lantul de distributie si ambreiajul si motocicleta aia incaseaza forje la greu: wheelie din gaz si mers tata nu gluma pana la enduro zdravan (in limita DR-ului) prin toate santurile, mlastinile si smarcurile. Ah si nu e singurul.

Dar degeaba incerc eu sa fac aici teoria batului de chibrit cand exista din start idei preconcepute.

Hai sa iti zic eu de ce au distrus aia chiulasele: AU MERS FARA ULEI SAU CU PUTIN ULEI. Si DR-ul are partea proasta ca nu are bec de presiune ulei si nici nu da semne ca l-ar deranja ceva pana in momentul fatal.

Deci daca oamenii sunt "distrusi", atunci si motocicletele lor sunt distruse. :D

Exact asa sta treaba si la KTM LC4 - "Doamne ce proaste sunt" pai daca le abuzezi si le forjezi dar nu ii satisfaci si tu o pofta cu un ulei bun si destul cum sa te tina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-a facut nimeni 7 ani de rate si nici o "alegere proasta" si lasa-ma cu astea cu "orgoliul de bikeri". Am vrut DR de cand ma stiu. E o super-motocicleta. Un prieten a luat-o la 40.000 si a mai bagat 20.000 fara sa ii schimbe decat lantul de distributie si ambreiajul si motocicleta aia incaseaza forje la greu: wheelie din gaz si mers tata nu gluma pana la enduro zdravan (in limita DR-ului) prin toate santurile, mlastinile si smarcurile. Ah si nu e singurul.

Dar degeaba incerc eu sa fac aici teoria batului de chibrit cand exista din start idei preconcepute.

Hai sa iti zic eu de ce au distrus aia chiulasele: AU MERS FARA ULEI SAU CU PUTIN ULEI. Si DR-ul are partea proasta ca nu are bec de presiune ulei si nici nu da semne ca l-ar deranja ceva pana in momentul fatal.

Deci daca oamenii sunt "distrusi", atunci si motocicletele lor sunt distruse. :)

Exact asa sta treaba si la KTM LC4 - "Doamne ce proaste sunt" pai daca le abuzezi si le forjezi dar nu ii satisfaci si tu o pofta cu un ulei bun si destul cum sa te tina?

hai ca nu mai vreu sa ma cert cu tine,oricum tu o ti pe ata si eu p'a mea. si,poate o sa ai vreodata nevoie de piese la pret bun,dar o sa ma ocolesti din pricina certurilor iscate.

numai ca cea ce spunea-i tu.. vis a vis de mers prin santuri,wheelie din gaz chinuliala etc.. sunt convins ca nu aberezi,si sti ce spui cu privire la aspectu' asta,dar care motocicleta nu ar fi in stare de asa ceva? ete spre exemplu,am un tuareg functional din 87 si face exact aceleasi treburi ca si dr-ul,si e doar 350! :) .sa nu te superi daca iti spun ca aprilia are cateva chestii mai destepte decat dr-ul.. [una dintre ele ar fi chiar chiulluasa] si pana la urma tot o cimpa de motor ii fata de altele! daca iti spun ca am avut un etx 125 si se comporta la of road,wheelie la fel daca nu chiar mai bine o sa spui ca exagerez. am avut ocazia sa schimb in timp anumite modele/marci carora le-am dat omorala,mi-am bagat si creanga in ele,fapt ce-mi permite sa-mi fac o parere despre ele in anumite aspecte. asadar toate raschie si sar in sus,numai ca dr-ul se pune cu botul pe labe mult mai repede fata de altele,aici voiam sa ajung! nu cum ca n-ar merge si n-ar sarii etc. in fine,multi km in continuare cu dr-ul si cu ce'i mai avea de acum incolo,noi sa fim sanatosi! bafta si numa' bine! :D

Editat de kraz-trial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut

 

Nu trebuie uitat ca nici DR si nici XT nu au fost facute nici pentru wheelie si nici pentru hard-enduro.

 

Ca variantele constructive ale DR-urilor nu sunt cele mai agreabile ..... asta este.... dar suficent de multe minusuri are si XT-ul.

 

Totul a fost gandit pentru a fi exploatat "civilizat".

 

Orice motocicleta abuzata va pica ...

 

Problema Romaniei este ca se dau milioane pe uleiuri cu tri-ester....ultra sintetic... si cand vine vorba de reparat face fiecare dupa capul lui si prin garaje obsucre cu piese second-hand.... si dupa aia hai la vanzare ca are uleiul recent schimbat, placute fata noi si anvelope minim 80%.

 

Iar unele piese de XT si DR si nu numai din pacate nu le mai gasesti decat de pe motociclete dezmembrate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso 3 are motor de Yamaha XT

Si BMW F650 si Pegaso imparteau acelasi motor Rotax, iar Aprilia are niste finisaje de te doare capu. Cel putin la unele modele, electrica si racirea erau catastrofale, in timp ce la BMWurile de acceasi generatie nu existau respectivele defecte.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...