-
Număr conținut
191 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Giurgiu
-
Carnet moto din
-
-
Motocicleta
BMW R1200GS LC
Vizitatori Recenți Profil
fratelescris's Achievements
Apprentice (3/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
fratelescris îl urmărește pe Donatii - dar nu in bani
-
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui fratelescris în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
Donez cauciucurile din poze. Nu sunt crapate, nu au dop. Doar personal in Giurgiu. Contact 0762653943 -
Va salut. Un cauciuc care sa indrazneasca sa iasa o idee de pe strada pe drum forestier lejer si care sa nu se faca patrat (sa se uzeze aiurea) in conditiile de incarcatura maxima - pasager + bagaj (asa merg cam tot timpul)...din experienta voastra, puteti sa mi recomandati? In timp, am tot incercat variante, dar toate s-au tocit ciudat...parca mai putin E07, dar nu mai vreau profil asa cramponat. S-a mai discutat, dar nu am gasit exact ce ma intereseaza...
-
fratelescris și-a schimbat imaginea de profil
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui fratelescris în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui fratelescris în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui fratelescris în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu trebuie modificat nimic, e totul ok. -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui fratelescris în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Eu le am pe astea de ceva timp, sunt absolut ok : https://www.ebay.com/itm/2PC-Motorcycle-HandleBar-Handle-Fat-Bar-Mount-Clamps-Riser-Universal-7-8-22mm/273868207313?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649#vi-ilComp Tu avand modelul vechi de V-strom, nu se merita fork-brace pe el...e destul de asezat. Eu pe a mea il am pe cel de la Cosmo, la mine se simte diferenta destul de mare mare cu fork-brace, modelul asta de V-strom din 2012-2015 se simte mai usor pe fata...mai usor in general, si cu centrul de greutate o idee mai sus parca. -
Anvelopele on si off
topic a răspuns lui fratelescris în Galenul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Eu de exemplu am o pompa mica de bicicleta, care baga aer si la dus si la intors, are si manometru pe ea. Dar e mai simplu cu un compresor auto...dupa ore bune de coclau nu iti mai vine sa tragi de pompa...cele cu care vin masinile din fabrica sunt mai calitative decat multe din comert. -
Anvelopele on si off
topic a răspuns lui fratelescris în Galenul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
ovi_ice , din cauza celor ca tine, multi useri - oameni respectabili de altfel - se abtin de mult timp sa mai scrie pe acest forum...se scarbesc...pacat pentru cei care chiar vor informatii, or sa le gaseasca in alta parte, nu pe forum aici. Ai cerut pareri de la cineva care a avut cauciucul ala...eu mi-am facut timp sa scriu, sa afli cum se comporta, in speranta ca fac cuiva un bine, iar tu vii si ma inveti pe mine ca ai citit tu nu stiu ce c...t. Se poate ceva mai aberant decat atat? Si continui sa bati campii cu sidewall din otel care rupe orice levier si janta intalnita...cand eu iti spun ca mi l-a montat un copil la vulcanizare...ai cumva vulcanizare pe balcon? Si mai continui cu grame in minus la cauciuc cand vaca aia are peste 200kg si jante din plastelina... Repet...se poate ceva mai aberant decat atat? Ti-am ordonat eu sa cumperi ceva? Am explicat doar cum se comporta acest cauciuc...fapt pe care tu insistent l-ai cerut! Era o vorba cu facerea de bine... -
Anvelopele on si off
topic a răspuns lui fratelescris în Galenul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Deci nu te intereseaza ce face cauciucu, te intereseaza gramele in minus...in sfarsit...aici ma opresc, spor la cumparaturi... -
Anvelopele on si off
topic a răspuns lui fratelescris în Galenul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Tocmai ranforsarea aia laterala imi surade in caz de pana pe undeva prin salbaticie sau la zeci de km pana la o vulcanizare...sa nu mai vorbim de o piatra sanatoasa care poate sa ciupeasca cu usurinta din janta moale de 800GS... Daca mergi la un service decent, nu o sa ciupeasca nimic din janta, pentru ei trebuie sa fie rutina, am acum pe spate varianta Dakar de la Mitas E-09...nu a fost nici cea mai mica problema sa il puna pe janta un copil de 16-17 ani la service. -
Anvelopele on si off
topic a răspuns lui fratelescris în Galenul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am avut eu pe F650GS Mitas E-07 Dakar pe fata si varianta simpla pe spate. Cel de pe fata absolut ok, nimic de reprosat, ramforsat lateral. Cel de pe spate a tinut peste 15 000 km, nu am avut vreun incident cu el, uscat sau ud, dar merg mai precaut de fel...mai ales ca 90% din km ii fac incarcat maxim...pasager + genti laterale si topcase. Offroad era bunicel, chiar si pe ceva noroi mergea. Singura "problema" a fost ca s-a crapat la baza fiecarui crampon de pe centru...dar crapaturi nu gluma...defapt sunt mai multe poze pe net cu problema asta. Cu toate ca nu s-a intamplat nimic pana cand s-a uzat definitiv, parca aveam un stres de la crapaturile alea. Daca nu mergi asa incarcat poate nu apar crapaturi...habar n-am. Varianta Dakar posibil sa nu mai aiba problema asta...parca l-as cumpara sa-l pun pe spate la V-strom acum iar... -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui fratelescris în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Va salut! Ungator de lant automat - ptr cine este interesat - -
Nu stiu sa spun exact ce simeringuri sunt...am cumparat dupa dimensiune de la un magazin cu piese de tot felul pentru utilaje agricole. Dar ca si aspect aratau mult mai calitativ turnate...inscriptionate...decat mizeriile OEM cica, pe care le-am inlocuit, care au tinut fix 8000km si au venit cu kitul pompei de apa. Daca ai posibilitatea, mergi la magazine de profil si vezi ce model iti covine.
-
Astazi am facut exact operatiunea asta cum este in video. Ulei nu curge deloc. Recomand sa schimbi ambele simeringuri daca tot desfaci. In legatura cu uzura axului, cauta alt model de simering (aceleasi dimensiuni) cu buzele pozitionate diferit, de exemplu eu am gasit un model de simering acum care calca fix in zonele neatinse de vechiul simering.