Sari la conținut

danutu_m

Super Membru
  • Număr conținut

    825
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    dan1el_m

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    690 Enduro

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra, Jawa TS 350, Suzuki Hayabusa (stiu, salt cam mare), Aprilia RST 1000, Buell XB12X Ulysses

Vizitatori Recenți Profil

2.549 citiri profil

danutu_m's Achievements

  1. Nu stiu daca merita deranjul. Ghidonul ca ghidonul, ala nu e scump, dar tine cont ca va fi nevoie sa schimbi si manetele si in cazul cursierei/gravel acestea sunt integrate, adica poti frana dar si schimba vitezele cu aceeasi maneta. Si de aici se complica lucrurile, adica nu stiu daca poti imperechea maneta de curisera cu etrierul de mtb, la fel in cazul schimbatoarelor de pinioane sau foi, nu stiu daca pot fi imperecheate. Probabil cel mai usor/ieftin sa faci conversia, ar fi sa iti iei un mtb care are componente comune cu bicicleta de gravel (etrieri, schimbator pinioane/foi, angrenaj, caseta pinioane) si asa stii sigur ca daca schimbi manetele/ schimbatoarele de viteza de pe una pe alta, totul va functiona corect. Daca te atrage forma de cursiera si zici ca vrei sa o folosesti si prin oras (ghidonul de cursiera/gravel prezinta un mare avantaj pentru ca e mai ingust fata de mtb) mergi pe varianta de bicicleta gravel care accepta balonul cel mai mare la cauciuc. In cazul antifurtului, nu stiu ce sa zic, dar ti-as zice ce NU as face si anume: nu as cara un antifurt de 2 kile sau mai mult pe o bicicleta de ~10kg (sa zicem cat are un gravel), e pacat sa nu te bucuri de agilitatea bicicletei. Studiaza putin despre incuietorile U-lock, s-ar putea sa fie mult mai practice. Eu am un lant antifurt de la Decathlon (Elops 500M) dar din cauza ca nu imi plac chestiile atasate la bicicleta (cu exceptia strictului necesar) il car cu mine doar cand folosesc bicicleta strict pentru cumparaturi.
  2. Poti incerca o metoda pe care am folosit-o cu succes la un ambreiaj hidraulic de la Aprilia (Brembo cred ca era producatorul), poate merge si la tine: tragi cu o seringa lichidul din rezervorul de la maneta, demontezi cilindrul, scoti pistonul, cureti ce e de curatat. Apoi tii cilindrul in pozitie orizontala (sper sa iti dea voie furtunul sa il pozitionezi cum vrei) si il umpli cu lichid pana la buza. Bagi apoi pistonul in cilindru doar cat sa treaca garnitura de buza cilindrului, cu grija, astfel incat sa versi cat mai putin lichid posibil. Apoi intorci/ rastorni cilindrul astfel incat surubul banjo (sau mai exact gaura pe unde iese lichidul din cilindru) sa fie in cel mai inalt punct dupa care apesi pe piston pana ajunge lichidul in rezervorul de la maneta. Daca faci operatiunea corect, nu ar trebui sa ramana aer pe instalatie.
  3. Man, nu știu de unde ai rămas cu impresia ca nu înțeleg cum aerodinamica afecteaza consumul. Cum practic și ciclism de sosea, cred ca înțeleg și simt cât se poate de bine acest efect.
  4. Bai da-o nabii, daca-s asa sensibile electricele la carosabil umed, inseamna ca daca pui doua biciclete pe plafon si ii dai cu peste 100 la ora, se duce naibii autonomia cu totul...
  5. Man, nu iti bate capul cu dilemele astea, intelege pur si simplu ca majoritatea celor care au electrice le folosesc pentru fataiala prin oras, sau in jurul orasului si mai au in gospodarie cel putin o masina (probabil cu motor termic sau hibrid). Fa un exercitiu de imaginatie: daca tu stai la casa, iti permiti cel putin o masina noua odata la 4-6 ani, esti nevoit sa te fatai zilnic acasa - munca - acasa, eventul intr-un oras aglomerat unde mai mult stai decat mergi, pai tre' sa fii nebun sa nu realizezi ca o masina electrica mica este ceea ce trebuie pentru nevoile tale de naveta. Bonus sa iti poti produce si curent prin panouri. Eu as avea totusi o alta dilema pentru persoane cum e Mircea Cazachevici, care au optat pentru a 2-a sau n'spea masina sa fie electrica pentru a face economie: v-ati intrebat vreodata cata economoie ati putea face daca inlocuiti masina electrica cu o bicicleta electrica?
  6. Daca tot te-a amuzat comentariul, care este experienta ta pe coclauri mai exact? Cu exceptia autostrazii (unde oricum e moarte pasiunii pe moto) n-ai cum sa zici ca nu poti merge decent pe asfalt cu o motocicleta de specificatiile lui Kove. Mers solo bineinteles, pentru ca nu vad ce sa cauti cu pasager pe offroad.
  7. Nu stiu despre voi, dar cu pretul actual al combustibilului si nivelul la care a ajuns RCA-ul, pot spune ca am devenit un biciclist convins. @frigider: poti sa pui un link cu sursa de unde ai luat furca fixa? Parca ma bate si pe mine gandul sa fac asta. Multumesc!
  8. Andrei, treaba este simpla: daca te pricepi cu engleza cauta pe forumuri de-afara dedicate modelului tau de motocicleta si vezi ce zice lumea vizavi de cum mai poti stoarce ceva putere din motor sau comportamentul in timp dupa ce ii pui set de 290cc. Fii sigur ca au facut altii treaba asta inainte. Sau vezi exact care sunt diferentele dintre wr250 si yz250 dpdv al motorului, pentru ca stiu ca yz-ul trage mai bine. Pana la urma cum folosesti motocicleta? Poate cu o simpla modificare a rapoartelor finale vei fi multumit de rezultat.
  9. incerci sa ataci linia la un unghi cat mai mare posibil, printr-o manevra mai brusca de virat la stanga, gen ocolirea unui obstacol imaginar prin partea stanga. Daca esti sigur pe aderenta existenta, poti accelera usor a.i. sa mai usurezi fata.
  10. Pentru ca e vorba de o motocicleta de hard enduro, care va rula pe strada extrem de putin. Se poate intampla sa fii nevoit să mergi pe strada dintr-un motiv sau altul si in cazul asta sa ai o motoreta înmatriculata te scapa de belele, daca ai asigurare si itp probabil scapi fara amenda. La ce te ajuta sa ii pui semnale si oglinzi daca la prima iesire le faci praf?
  11. Cred ca cel mai bine dai o fuga la o statie itp din zona ta si intrebi direct pe inspector daca mai poata sa treaca cu vederea anumite aspecte, pentru ca in final tu nu vei circula aproape deloc pe strada. Altfel, gandeste-te ca daca o pui la punct cu tot ce inseamna lumini, claxon, semnalizari, cel mai sigur ai pe el niste cauciucuri care nu sunt legale de strada... Eu cel putin asa am procedat cu un exc200 si a fost totul ok. Daca esti din Bucuresti iti pot recomanda statia itp la care am fost.
  12. Pai raspunsul probabil este simpu: suspensii slabe, in principal furca. Cand cobori cu fata de pe limitatorul de viteza, furca se comprima si combinat cu pasager si bagaje se micsoareaza mult garda la sol. Aici tine de constructia fizica a fiecaruia, dar si de greutate. Adica tu la 1.77 poti avea picioarele mai lungi comparativ cu altcineva care are o inaltime o idee mai mare. Apoi, greutatea corporala dicteaza cat se lasa motociclcleta atunci cand incaleci pe sa. Si nu in ultimul rand, sunt persoane care daca nu ating cu toata talpa jos nu se simt confortabil pe motocicleta la manevrele de pe loc sau viteza mica.
  13. La o motocicleta gandita din fabrica ca fiind adventure touring si implicit cu o cursa mai generoasa la suspensii, poti sa ii faci tu ce vrei, insa nu cred ca vei gasi un compromis bun intre a diminua efectul de picat in bot pe franare si in acelasi timp sa isi pastreze confort la rulatul peste denivelari. Asta daca are furca reglaj la compresie, ca altfel din reglaj la preincarcare si revenire nu faci nimic.
  14. Pana una, alta, in Bucuresti e ceva daca se întâlnesc doi biciclisti la semafor. Asa ca scenariul despre care scrii mai sus, nu stiu daca o sa il apuci in viata asta
  15. Din ce am inteles, mutand mai inapoi marcajul transversal care te obliga sa opresti, amenda se da in baza articol 100, alin. 3. (3.nerespectarea semnificației indicatoarelor și marcajelor de obligare;)
×
×
  • Creează nouă...