Am avut două PC41 identice, pinion/foaie stock.
Și aia dinainte și asta sînt limitate la fix 230kmh pe cadran, fix în roșu (asta ultima are 26kkm)
Cât despre mașini vorbesc de troace pe care le poate avea oricine la 1500-2500€ cu care mă plimb actualmente: Mégane 3 1.5dci 110cp și 1.6dci 130cp ambele cu 6 trepte, coupé-ul de 1.6 efectiv plutește pe autostradă la 2400 rpm ești la 160kmh și consum 4l.
Cu nakedul nu poți sta constant la 160kmh oricât schil ai avea. Te vâjâie vântul, te doare inima, te doare buzunarul.
Zic că eficiența mașinilor a crescut mult și rapid, mai ales după 2011.
Stau în spatele mașinilor care merg tare fiindcă țin mult la permis (și la bani) iar cu binoclul ăla care a ajuns și în RO te iau înainte să-i vezi. Ultima dată am cotizat 742lei și 6 puncte prin Giurgiu acu vreo lună pt 92kmh/limită de 50
Nu zic că Horneta e de călcat, e aceeași rachetă care ia suta in 3 secunde. Dovada că după ce am încercat tot ce am putut găsi la concesionar am revenit la o Horneta identică.
Problema e că mașinile (mai ales diesel) au evoluat mult în termeni de consum, ergonomie, viteză de croazieră.
Pe autostradă (mod croazieră) nu mai ai cum să ții pasul cu ele. Cel puțin nu cu Horneta.
Dacă tu la 1m70 deja te foiești pe rezervor la 160kmh ca și cum ai avea limbrici sau hemoroizi, pt mine la 1m77 e și mai rău și atunci prefer podcasturi sau muzică.
Nu merg la consum ci la "carnet"
Acum văd că ai răspuns de fapt aici de-ampulea la o postare a mea pe topicul cu "userii vechi".
O fi din cauza vitezei aleia de 240