Sari la conținut

adrianm

Super Membru
  • Număr conținut

    2.486
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

2 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Lyon, France
  • Carnet moto din
    1992
  • Motocicleta
    Honda Hornet F-A7

Informații profil

  • Motociclete detinute
    yamaha fz 600; vespa et2, Specialized Tarmac Comp

Vizitatori Recenți Profil

4.067 citiri profil

adrianm's Achievements

  1. Consumurile de care vorbesc sînt medii scoase pe autostradă (nu instant). Cel de 5.4 e consum mediu scos la un drum Fr-Ro de Kadjar 2016 4x4 1.6 130cp euro 6. La același drum în tandem, Duster 2016 4x4 1.5 110cp euro 6 a scos 6.5 consum mediu, probabil din cauza cutiei scurte (consumuri la pompă nu de pe bord).
  2. Nu e pe crezute, am sau am avut mașinile de care vorbesc. Este motorul 1.6 pe lanț venit de la Nissan care consumă 5.4 (autostradă 140-160) pe Kadjarul 4x4 (îl are nevasta ). Același motor consumă sub 4 pe Mégane coupé care e o mașină ușoară, aero și fâșneață. Pe break și berlină consumă doar o idee mai mult. De ce credeți că e plin Bucureștiul de dacia și reno?
  3. Băbăiatule, bă! Incredibil ce elucubrații scoase din context (e vremea lor, nu?) Horneta e preferata mea dintre toate, pe topicul userilor vechi doar exprimasem o idee nostalgică a vremurilor 2007-2008. Acum mă bucur nespus că unii iau o bucată de silex din paleolitic și ajung să bată cu ea compulsiv în tastatură, este ceea ce ei numesc progres. Hai block, pa.
  4. Am avut două PC41 identice, pinion/foaie stock. Și aia dinainte și asta sînt limitate la fix 230kmh pe cadran, fix în roșu (asta ultima are 26kkm) Cât despre mașini vorbesc de troace pe care le poate avea oricine la 1500-2500€ cu care mă plimb actualmente: Mégane 3 1.5dci 110cp și 1.6dci 130cp ambele cu 6 trepte, coupé-ul de 1.6 efectiv plutește pe autostradă la 2400 rpm ești la 160kmh și consum 4l. Cu nakedul nu poți sta constant la 160kmh oricât schil ai avea. Te vâjâie vântul, te doare inima, te doare buzunarul. Zic că eficiența mașinilor a crescut mult și rapid, mai ales după 2011. Stau în spatele mașinilor care merg tare fiindcă țin mult la permis (și la bani) iar cu binoclul ăla care a ajuns și în RO te iau înainte să-i vezi. Ultima dată am cotizat 742lei și 6 puncte prin Giurgiu acu vreo lună pt 92kmh/limită de 50 Nu zic că Horneta e de călcat, e aceeași rachetă care ia suta in 3 secunde. Dovada că după ce am încercat tot ce am putut găsi la concesionar am revenit la o Horneta identică. Problema e că mașinile (mai ales diesel) au evoluat mult în termeni de consum, ergonomie, viteză de croazieră. Pe autostradă (mod croazieră) nu mai ai cum să ții pasul cu ele. Cel puțin nu cu Horneta. Dacă tu la 1m70 deja te foiești pe rezervor la 160kmh ca și cum ai avea limbrici sau hemoroizi, pt mine la 1m77 e și mai rău și atunci prefer podcasturi sau muzică. Nu merg la consum ci la "carnet" Acum văd că ai răspuns de fapt aici de-ampulea la o postare a mea pe topicul cu "userii vechi". O fi din cauza vitezei aleia de 240
  5. Exact. Problema e că acum au și cu ce.
  6. PC41 stock e limitată la 230kmh (224kmh pe GPS) Mașinile s-au schimbat mult în perioada asta, mobrele au rămas la fel. Renault Megane 3 2010 are 110kmh la 2200rpm. Renault Megane 3 2014 are 140kmh la 2200rpm. Eu la 7000 am 135kmh, îmi pare rău de ea să-i dau mai mult. Să-ți fie de bine și la vară cald! Nu e vorba dacă puteam (l-am depășit de câteva ori) însă eu voiam un "iepure" mai calm ori ăsta o ținea înfiptă la 160 iar pe mine nu mă lăsa sufletul s-o țin așa. Cei cărora li se activează "race mode" vs conserve pe autostradă și mai și duc mobrele în roșu cred că au niște probleme la căpuț, ceva frustrări.
  7. Parbrizul. Era pe autostradă, așa a mers până aproape de Pitești. Nr roșu "probe".
  8. Sint aici din iunie 2008. În iulie 2008 am cumpărat horneta pc 41 din UK. Pe vremea aia horneta cu abs era rachetă prin trafic, acum doi ani abia dacă m-am putut ține de un logan care mergea constant cu 160 București - Pitești.
  9. Asta a fost ceva mai rar decât meteoritul, a fost lebăda neagră.
  10. In Austria nu mai exista viniete la ghiseu.
  11. Ia de pe situl lor fara terti, e mai sigur. Inceperea e imediata la categ A,B pt viniete de 1 sau 10 zile. https://www.asfinag.at/en/toll/vignette/
  12. Da, teoretic este 40e pe an fie masina, fie motocicleta (la austricati e 38e moto, 96e masina pe an). Partea buna la vinieta CH inca este autocolant deci se poate recicla (trebuie pus un scotch ca sa nu se dezmembreze) daca ai multe drumuri de facut. Vinieta helveta se poate cumpara si astfel la 15e https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_auto/2883960136
  13. Nu-i musai, poti cere traseu pe gps fara vinieta (CH, A, HU) dar timpul e dublu si e imposibil sa nu calci pe o camera mai ales in CH, A. Mai nou exista vinieta pe o zi care costa 3,40e la moto si 8.60e la masina in A si 72 lei (auto sau masina) in Ungaria. Fara vinieta nu te mai scoate pe la Nadlac ci pe la Cenad (sau Nadlac1 ?) si adauga traseului vreo trei ore pana la Budapesta.
  14. Si cand te gandesti ca sint o gramada de chibiti pe-aici care rad de babele care, in credinta lor, se inchina la moaste!
×
×
  • Creează nouă...