-
Număr conținut
3.500 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
1
Metode de contact
-
Website URL
http://bogdanmarcu.blogspot.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
Am nevoie de permis ?? S'acu' zici ?!
-
Motocicleta
701 Enduro
-
Numar Moto
KPN
-
Club
Lonely soldier
Informații profil
-
Motociclete detinute
comunista, virago 535, ktm 250, peugeot 80, vstrom, busa, gilera 210, hornet, sv 650, sv 1000, 1200GS, ktm 690, Husky 701
-
Interests
foto, ment rubbing, dogs, motosicli
Cap0ne's Achievements
Community Regular (8/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui Cap0ne în Kristianul Motociclisti in timpul liber
-
Ce anume cauti sa faca o camera foto in plus fata de telefon ? Cele enumerate de tine (si cam orice din categoria bridge) iti vor oferi doar un zoom mai mare si, la unele, posibilitatea de control manual a expunerii (chestie pe care o poti gasi si la diverse aplicatii ios/android). Daca chiar te pasioneaza fotografia si vrei sa inveti mai multe si sa nu regreti achizitia dupa scurt timp, as avea in principal 2 prime recomandari - ori un Sony RX100 (3, 4 sau mai mare in fct de buget), camera foarte compacta dar cu obiectiv si senzor mult mai bune decat un telefon/bridge si cu care poti realiza multe cadre misto fara sa cari ditamai aparatul dupa tine, sau un mirrorless (ca sa nu zic dSlr pt ca deja intram pe alt taram). Cam oricare este ok intrun buget 1500-2500 lei, cu obiectivul din kit pt inceput pana iti dai seama ce iti doresti.
-
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui Cap0ne în Kristianul Motociclisti in timpul liber
E de sambata noaptea, inca eram pe fusu orar bun Doar un plan din ala care a iesit nitel altfel decat pe hartie :)) -
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui Cap0ne în Kristianul Motociclisti in timpul liber
-
In functie de model, dupa cateva drumuri isi mai dau drumul in zona articulatiei si vei putea misca mai usor piciorul pt a schimba. Ideal ar fi sa ajustezi schimbatorul ca sa schimbi in sus relativ usor, iar schimbarea in jos sa o faci ridicand piciorul de pe scarita. Tine de obisnuinta. Nu prea merge ca la cizmele mai moi/de strada sa poti schimba numai din incheietura
- 45 răspunsuri
-
- incaptaminte
- bocanci
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui Cap0ne în Kristianul Motociclisti in timpul liber
-
Cate kg ai ? Eu am simtit mult mai ok spatele dupa ce am ajustat ceva mai corect sag-ul (cel mai corect ar fi sa schimb arcul, dar...). In rest trebuie sa te joci cu setarile. Care si alea ideal ar fi sa le ajustezi in fct de teren apoi Nu e musai, te obisnuiesti Este foarte usoara fata si se simte ciudat uneori fata de alte mobre. Dar nu am avut niciodata probleme cu voblaj, sarit ghidonul din mana etc. Posibil sa ajute in unele situatii, in altele sa incurce. Just my 2c, mai mergi asa cu el o vreme. Vazusem mai sus, spuneai ca vrei sa iei pt rackul de bagaje si placa aia de extindere. Daca nu ai luat-o deja, vezi ca e cam greoaie (si cam scumpa). Eu nu as sta cu ea montata full time si, dupa ce o pui, nu e chgiar usor sa o dai jos. Mai bine improvizezi ceva. La husky rackul in partea din spate e simai ingust (asa e codita, mai ascutita) si mi se tot ducea geanta in parti. Asa ca am prins cu soricei o chestiuta mica de plastic, cat sa extinda acolo in spate susținerea cu vreo 2-3cm
-
Sugestii traseu Bucuresti - Vulcanii Noroiosi - Focsani - Targu-Mures
topic a răspuns lui Cap0ne în RedRatul Evenimente, excursii
Caut vreo 100-110km de drum misto vs 20-30 pe transCislau -
Bro, sunt grupuri care fac 4000 km pe jos sau cu bicicleta Astea sunt doar exceptiile care confirma regula. Vorbim de majoritate, nu de o mana de oameni. Gazul (adica benzina/motorina, nu vorbesc de gaz gaz) pe 100mii km te duce in medie 6-7-9-10mii euro. Nu stiu cat e UP ala, dar ma indoiesc ca se incadreaza in bugetul asta (lasand depoarte curent si alte costuri).
-
Povesti sunt de toate felurile, doar unii sunt multumiti de ele (iar aia de nu sunt nu prea se afiseaza ca na, pica naspa), hateri sunt in ambele tabere etc. Si eu am vreo 2 amici destul de multumiti de ele (le folosesc exclusiv oras/distante scurte), altii 2 care le-au bagat la vanzare. Ideea e ca dupa 2 ani nu vad inca nici un val de vanzari care sa rupa, nu vad nimic revolutionar in domeniu, nu vad abundenta de statii de incarcare etc. Vad ca sunt la fel ca la inceput, sunt doar niste masini cu uz oarecum limitat, ok daca sunt folosite pt ce au fost gandite majoritatea. Iar alea cu din 20XX nu se mai produc decat electrice si gata, pa termice... e doar o sperietoare cum au fost constant in decursul ultimilor zeci de ani. Ba pt benzina, ba pt motorina, ba pentru mai stiu ce. PS - nu s-au gandit inca sa faca nicaieri benzi de circulatie electrificate cu incarcare prin inductie ? Cred ca ar fi o idee ok (nu am insa idee de costuri de implementare) pt a rezolva problema drumurilor lungi. Buna asta
-
Am avut eroarea asta la husky. La mine a fost din cauza unei prize usb care fura curent, coroborat cu opriri/porniri dese in off care au dus la un voltaj scazut, chestie care cica futizeaza quickshifterul si de aici eroarea plus comportamentul ala dubios cu turatiile. Pune bateria pe un redresor si daca ai ceva extra consumatori verifica-i. De eroare scapi daca nu gresesc punand si luand de 3 ori contactul (sau cu un obd2). PS -Mai citisem ca o posibila cauza poate fi microswitchul de la maneta de ambreiaj. De verificat eventual, la mine nu a fost cazul.
-
Compari dude cu nuci O comparatie corecta ar fi - iti iei din piata un mar rosu frumos si lucios dar care stii ca e putrezit pe dinauntru (si daca nu stii, iti zic altii), sau iei unul poate o idee mai scofalcit dar super bun la gust ? Legat de gusturi e vorba strict de design, nu motocicleta in sine ca ansamblu. Sunt frumoase asa cand te uiti la ele, nu zice nimeni nu. DAR.... Acu na, fiecare face ce vrea cu banii lui
-
Capacele alea nu mi se par chiar uau (pt cat costa mai ales), dar racku si stutzu de gaz sunt ce trebe
-
GasGas 700
topic a răspuns lui Cap0ne în zigzagul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nici io nus fan bari, dar zic sa le pastrezi. E destul de vulnerabil radiatorul la loviturile laterale. La modelul mai vechi de 690 era disponibila o "rama" de protectie care venea pe interior de jur imprejurul radiatorului si era foarte ok. La astea mai noi ai doar variante de rame aftermarket (scumpe si nici nu ofera protectie buna laterala) sau crash baruri. Eventual, daca vrei o varianta mai low profile vezi modelul de la Outback. -
Sugestii traseu Bucuresti - Vulcanii Noroiosi - Focsani - Targu-Mures
topic a răspuns lui Cap0ne în RedRatul Evenimente, excursii
Daca nu bagi ce ti-au zis baietii mai sus si timpul iti permite, dupa Vulcanii noroiosi macar baga pe directia asta in loc de aia cu Mizil. https://maps.app.goo.gl/Q9Li98M5DNxLWUfi9