Sari la conținut

Cap0ne

Super Membru
  • Număr conținut

    3.510
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Metode de contact

  • Website URL
    http://bogdanmarcu.blogspot.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Am nevoie de permis ?? S'acu' zici ?!
  • Motocicleta
    701 Enduro
  • Numar Moto
    KPN
  • Club
    Lonely soldier

Informații profil

  • Motociclete detinute
    comunista, virago 535, ktm 250, peugeot 80, vstrom, busa, gilera 210, hornet, sv 650, sv 1000, 1200GS, ktm 690, Husky 701
  • Interests
    foto, ment rubbing, dogs, motosicli

Vizitatori Recenți Profil

5.706 citiri profil

Cap0ne's Achievements

  1. Cap0ne

    KTM 690 Enduro R

    Sunt aprox 99% sigur ca difera gaurile de prindere intre 690 si 701 Chiar si intre cele din aceeasi generatie.
  2. Cap0ne

    KTM 690 Enduro R

    Sunt f ok alea pe care le ai, nu mai da banii degeaba pe altele. Am vazut pene facute fara pb cu leviere mult mai naspa. Practica iti trebuie
  3. Probabil ideea era ca daca ai Ev in zonele respective si voiai sa pleci pe undeva cu el (sau sa treci prin acele zone) si nu era deja incarcat... well, bad luck.
  4. Pt E07 si eu. Are ceva magic guma aia, am facut cu ea in trecut chestii super dificile in off fara mari probleme coborata la 1-1.2bar (nu noroi, sau iarba uda :D).
  5. Da. O stii p'aia veche cu hai sa dam mana cu mana ? Desi nu stau in S4, daca va strangeti mai multi care sa va cereti drepturile, vin cu voi. De asemenea ar putea cetatenii sa nu plateasca o taxa abuziva. Dar nu 2-3, toti. Dar asta stiu ca nu este posibil, majoritatea baga capul in nisip, dau banu, merg mai departe si cel mult se mai plang pe ici pe colo pe net.
  6. Daca nu mergeti sa ii trageti de urechi, nici nu o sa fie. Crezi ca se autesesizeaza ? Lol... Eu nu stiu totusi de ce accepta oamenii cacao-ul asta de taxa...
  7. Pune mai bine poza cu tableta muscand din tzarana
  8. Cap0ne

    KTM 690 Enduro R

    Trage mai tare de gaz. Devine instabila si cat strangi din buci nu mai ai timp de gandit si comparat cu 790
  9. Diferenta de viziune. Eu vad domeniul public ca fiind public (duhhh), facut si amenajat tot din banii nostri (si pe care parchezi masini pe care tot asa ai platit si platesti N taxe), tu il vezi ca fiind al primariei si noi trebuie sa le dam bani pe el TREBUIE sa inceapa sa foloseasca cum trebuie banii pe care deja ii incaseaza, NU sa ceara si mai multi doar ca sa mai prospere niste firme de pus borduri si tras dungi, conduse de finu lu nasu lu cumnatu... TREBUIE sa incurajeze lasatul masinii acasa oferind mijloace alternative de calitate, folosind banii pe care deja ii sug de la noi, NU sa ceara si mai multi bani ca sa lasi masina acasa (pe care oricum cer bani indiferent daca mergi sau nu cu ea). Just my 2 pesos
  10. Diferenta fata de ice este ca timpul castigat mergand mai tare cu electrica il pierzi asteptand sa se incarce
  11. In functie de model, dupa cateva drumuri isi mai dau drumul in zona articulatiei si vei putea misca mai usor piciorul pt a schimba. Ideal ar fi sa ajustezi schimbatorul ca sa schimbi in sus relativ usor, iar schimbarea in jos sa o faci ridicand piciorul de pe scarita. Tine de obisnuinta. Nu prea merge ca la cizmele mai moi/de strada sa poti schimba numai din incheietura
  12. Cap0ne

    KTM 690 Enduro R

    Cate kg ai ? Eu am simtit mult mai ok spatele dupa ce am ajustat ceva mai corect sag-ul (cel mai corect ar fi sa schimb arcul, dar...). In rest trebuie sa te joci cu setarile. Care si alea ideal ar fi sa le ajustezi in fct de teren apoi Nu e musai, te obisnuiesti Este foarte usoara fata si se simte ciudat uneori fata de alte mobre. Dar nu am avut niciodata probleme cu voblaj, sarit ghidonul din mana etc. Posibil sa ajute in unele situatii, in altele sa incurce. Just my 2c, mai mergi asa cu el o vreme. Vazusem mai sus, spuneai ca vrei sa iei pt rackul de bagaje si placa aia de extindere. Daca nu ai luat-o deja, vezi ca e cam greoaie (si cam scumpa). Eu nu as sta cu ea montata full time si, dupa ce o pui, nu e chgiar usor sa o dai jos. Mai bine improvizezi ceva. La husky rackul in partea din spate e simai ingust (asa e codita, mai ascutita) si mi se tot ducea geanta in parti. Asa ca am prins cu soricei o chestiuta mica de plastic, cat sa extinda acolo in spate susținerea cu vreo 2-3cm
  13. Bro, sunt grupuri care fac 4000 km pe jos sau cu bicicleta Astea sunt doar exceptiile care confirma regula. Vorbim de majoritate, nu de o mana de oameni. Gazul (adica benzina/motorina, nu vorbesc de gaz gaz) pe 100mii km te duce in medie 6-7-9-10mii euro. Nu stiu cat e UP ala, dar ma indoiesc ca se incadreaza in bugetul asta (lasand depoarte curent si alte costuri).
×
×
  • Creează nouă...