Sari la conținut

adrian_biker

Membru
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Aprilia

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia SR 50 ditech, Aprilia rs50, Aprilia RS125, Aprilia Shiver 750

Vizitatori Recenți Profil

405 citiri profil

adrian_biker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cu orice motor, că e mt09 sau mt10 tot așa probleme o sa ai cu vântul la peste 100km/h. Daca îți iei un motor cu prabriz, fă câteva ture cu el sa vezi dacă îți dă in casca sau peste casca, vântul. Am făcut 1400 km până în Germania într-o zii pe motor cu nevasta, întradevăr te lovea vântul in piept și casca, dar era fără turbulente și era un flux continuu. Nu vrei să știi ce deranjant e sa ai turbulente nimic 30 min. Îți vine cheful sa o parchezi pe marginea drumului și să ii fuți un șpiț sa cadă în șanț. (Autostrada 130km/h) Am avut numa probleme cu tracer-ul cu parbrizul stock la această viteza, și peste cr d că e la fel. Nevasta și mai rău, turbulente in casca da ii mergea capul dintr-o parte în alta și nici nu ne puteam înțelege prin intercom. Mă durea capul , deșii am mers doar 50km pe autostrada. Daca vrei sa nai probleme, îți trebe un catarg le care sa pui in parbriz cat un perete, și scapi de turbulente și poți merge la drum întins. In schimb pierzi în oraș, că nu îți mai ajunge aerul sa te răcorești și te vei prăji. Sau, în oraș scoți parbrizul mare de touring și îi faci unu racing (scurt) și tai din cel original. Sau comanzi unul racing scurt de pe net.
  2. Pr5. No doupt. Pe naked le-am închis complect. Se comporta foarte bine și pe ud/ploaie.
  3. Mersi frumos de răspuns. Nu vreau sa te contrazic, dar după ce m-am dat jos, m-am uitat sa vad daca este ceva setare pentru spate, și cel de la Yamaha mi-a spus că n-are nimic. Normal e așa cum zici tu să aibă, cam toate au, și a mea din 2008 are. Posibil ca gen 2017-2018 (non facelift sa zicem așa) să aibă suspensiile îmbunătățire. Am auzit că la generația aia de motoare, standard, furca fata vine cu reglaje full, și pe spate la fel. Generația standard facelift 2019 sa zicem așa, e la același nivel cu generația 2015, fara reglaje. Acuma, sigur sigur nu știu, doar din auzite și citite postat de către alții.
  4. Mersi mult de informații. Din cate am văzut, versiunea 2019 standard, suspensiile sunt fleașcă, gen alea standard din 2015 cred. Am mers pe un drum proaspăt asfaltat dar peste posturi au uitat sa toarne asfalt, și acolo suspensia se comprima de tot și dădeam jos cu cricul central. Când îți ajunge parbrizul, te rog sa ne scrii sa vedem daca sa îmbunătățit situația. Eu oricum GT-ul vreau sa iau, daca nu pot, o sa iau versiunea 2017 modelul anterior că măcar are suspensiile reglabile, chestie pe care versiunea 2019 standard se pare că nu. Gt-ul îmi place pentru suspensiile reglabile (având în vedere cat de barca e cea standard) bordul color, și gențile laterale. Pot trăi și fără quicksifter deșii am încercat și quicksifterul de pe BMW s1000rr, r1250gs și r1250rt. Dar sunt motoare care nu se încadrează la ceea ce caut eu. Rt-ul s-ar încadra, doar pe jumătate (partea cu toringul și mersul la drum lung și protecția la vânt, dar nu și pentru oraș) Tracer-ul ar fi nemaipomenit cu mai multă protecție la vânt pentru drumurile in afara orașului și a țării. Sa sperăm că o să găsim o soluție pentru vânt și turbulente. Eu am 1.80.
  5. Buna. De ceva timp sunt interesat de acest model. Tracer 900 / GT. Zilele trecute am dat o tura (2h) cu un tracer 900 2019 varianta normala și am mers pe tot felul de drumuri. Am luat-o și pe nevasta. Motorul se comporta că o barca, adică la fiecare denivelare mai dansa de 2 ori în sus și în jos. In rest, motorul mi-a plăcut. Trage bine și sunetul e bestial că incepi sa îl chinuia puțin. Sa zicem că suspensia o reglezi ( daca îți iei gt-ul, eu nu am incercat varianta aceea deșii avea genti laterale, mi-am luat țeapă) și nu se mai balansează prin curbe sa te scoată din trasa, dar ce facem cu vântul și turbulentele? Sincer, nu mă plâng prea mult nici eu nici soția (am un naked si am mers pe el până în Germania și înapoi și n-am avut probleme și nici nu ne-am plâns, deșii trebuia să mă țin de ghidon sa nu ma las pe spate peste sotie, dar macar era ceva constant și fără turbulente) dar să fim serioși, la tracer e ceva de speeiat nu poți să îl conduci. Am mers pe autostrada 50 km și am vrut la jumatea drumului sa mă opresc sa le zic sa vina după motor și să și-l f***a. Parca aveam capul într-o mașină de spălat și turbulentele erau peste tot. Aveam intercomul dat la maxim și nu auzeam ce zicea nevasta. Sub 100km/h nu mai ai nici o problema. Voi v-ați confruntat cu așa ceva? Eram așa pornit să îl cumpăr (de aia am dus-o și pe nevasta, sa se convingă și ea) dar după test, cred că mă îndrept spre a altceva, un FJR sau altceva cu protecție la vânt. Chiar nu se poate îmbunătății cumva protectia aia la vânt cu vre-un parbriz mai mare sau ceva? Că tare mi-i drag tracer-ul asta și tot mai decepționat sunt.
  6. Din cate stiu eu, una e sa fie omologate produsele, si alta sa fie omologate PE MOTOR! E o diferenta mare intre a lua amenda si a nu lua amenda
  7. Daca as stii care e "creierul" care da comanda led-urilor sa faca o chestie sau alta, l-as scoate afara sau lipi o rezistenta.
  8. La mine cateodata am observat ca unul e pe clipocit, celalalt e pe lunga...sau unu pe scurta unu pe lunga. Daca le sting si le las ceva vreme stinse, cand le pornesc din nou..au amandoua aceasi faza. Ar trebui pus ceva rezistenta sau ceva consumator pe chipul acela care ii da comanda ce faza sa foloseasca...sa ii golesti memoria sau ceva de genul, ca sa nu continue fazele...si atunci ramane pe faza aia lunga. Cred ca asta ar fi solutia.
  9. Asta am gasit pe youtube, asemanator cu ce am eu, dar ce zice domnul acela in video eu nu gasesc pe circuitul meu.
  10. Ok dar eu..sa zic... Imi incarc telefonul si gps-ul direct din cele 2 prize usb care imi vin pe ghidonul mobrei. Din cate stiu e curent 12v si 2A. Deci iau cablu usb si il bag in priza aia...si celalalt capat in telefon.
  11. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu circuitul asta?? E de la un proiector de ceata ce am montat pe motor si vreau sa scap de cele 3 pozitii. Ce trebuie sa fac sa ramana doar faza piternica continua?? Am inteles ca la circuitele astea trebuie adaugat ceva rezistenta? Sau ce trebuie dezlipit? Multumesc !! » Post actualizat in 29 Jun 2017 17:53 Mno nimeni nu stie nimic????
  12. Multam! O sa trec pe la un magazin de electrice si sa vad ce are, pacat ca omu' ii putin nefu**t si vb asa cu scarba daca nu stii sa le zici la componente pe nume sau exact de ce ai nevoie cu omi rezistente si draci. Nu toti suntem asi sau am terminat ceva facultati in domeniu.
  13. Daca ii intra 12v la telefon/gps/intercom in loc de 5v are ceva? Nu au dispozitivele alea ceva masura de siguranta?? Sau ce sa pun pe cablu ce vine de la baterie ca sa limitez voltajul la 5v si amerajul la 2A??
×
×
  • Creează nouă...