Sari la conținut

adrian_biker

Membru
  • Număr conținut

    56
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre adrian_biker

  • Rang
    Incepator

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Aprilia

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia SR 50 ditech, Aprilia rs50, Aprilia RS125, Aprilia Shiver 750
  1. adrian_biker

    Vând Aprilia Shiver 750

    Mersi pentru completare.
  2. Vand Aprilia Shiver 750 2V 95cp 37000km, se poate conduce atât cu A cât și de incepatori cu A2(motor limitabil la 35kw). Cuplu foarte mare de la turații joase. 3 trepte de mapare (R) rain (50cp), (T) touring 95cp dar cu o livrare a puterii mai lina și (S) sport 95 cp cu un comportament mai brusc care livrează putere la cea mai mică mișcare de accelerație. Se vinde deoarece vreau sa trec la alta categorie (touring). Motocicleta are ca și extra, suport topcase, suport genți laterale, tuburi esapament Akrapovic(2) (am și cele originale), priza dubla USB 12V pe ghidon plus suport GPS/Mobil. Seaua a fost putin modificată și adăugat gel pentru un confort sporit la drumuri mai lungi. Parbriz scurt Sport și lumini auxiliare tip led pentru o mai buna iluminare pe timp de noapte. Claxon schimbat cu unul de camion :)) (am și cel original). Smart Brake system montat care aprinde becul de frana când lași accelerația că sa nu vina mașinile din spate sa te lovească (motocicletele au frana motor foarte mare) plus modul Smart Turn system ce oprește semnalizare după efectuarea unui viraj sau o depășire. Semnalizări fata Barracuda. Consum cu 2 persoane și bagaje 4,5-6L/100km depinde de stilul de conducere adoptat. Are 2 imperfecțiuni, bordul are o fisura (așa am cumparat-o) dar nu intra apa și nu deranjează deloc (e la mine din 2015) și pe basculant de la jetul cu presiune de la spălătorie a început să se ducă primul strat de protecție, așa cum se poate observa și în poze. In Martie la început de sezon am schimbat următoarele: Ulei: Motul 7100 plus filtru ulei Cauciuc față Michelin Pilot Road 4 GT Kit de lanț plus pinioane fata spate Bujii iridium NKG Filtru Aer Plăcute frana spate Lichid răcire schimbat complet Hepu Motor: 2 cilindri in V-90 grade, 4 timpi, 8 valve Racire: cu lichid Capacitate: 749.9 cmc Raport de compresie:11:1 Putere: 95 CP Cuplu: 80,9 Nm la 7.000 rpm Cutie de viteze: 6 trepte Pornire: electrica Transmisie: pe lant Dimensiuni: 2100 x 800 x 1135 mm(LxlxH) Inaltimea sa: 810 mm Greutate: 189 kg Anvelope fata: 120/70 ZR 17 Anvelope spate: 180/55 ZR 17 Frana fata:2 discuri de 320 mm, etriere radiale cu 4 pistoane Frana spate: 1 disc de 240 mm, etrier cu 1 piston Suspensie fata: furca inversata 43 mm, cursa 120 mm Suspensie spate: monoamortizor reglabil, cursa 130 mm Rezervor: 15 L Pret 4000euro neg Se poate vedea in Cluj
  3. Mai are cineva detalii sau nr de telefon a domnului?? Sun la vechiul numar si raspunde un recalcitrant de om care iti inchide in nas sau iti zice ca iti da numarul la politie. Aveti idee cum as putea lua legatura cu domnul? Multumesc !
  4. adrian_biker

    PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre

    Din cate stiu eu, una e sa fie omologate produsele, si alta sa fie omologate PE MOTOR! E o diferenta mare intre a lua amenda si a nu lua amenda
  5. adrian_biker

    PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre

    Daca as stii care e "creierul" care da comanda led-urilor sa faca o chestie sau alta, l-as scoate afara sau lipi o rezistenta.
  6. adrian_biker

    PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre

    La mine cateodata am observat ca unul e pe clipocit, celalalt e pe lunga...sau unu pe scurta unu pe lunga. Daca le sting si le las ceva vreme stinse, cand le pornesc din nou..au amandoua aceasi faza. Ar trebui pus ceva rezistenta sau ceva consumator pe chipul acela care ii da comanda ce faza sa foloseasca...sa ii golesti memoria sau ceva de genul, ca sa nu continue fazele...si atunci ramane pe faza aia lunga. Cred ca asta ar fi solutia.
  7. adrian_biker

    PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre

    Stie careva cum rezolvam problema?
  8. adrian_biker

    PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre

    Asta am gasit pe youtube, asemanator cu ce am eu, dar ce zice domnul acela in video eu nu gasesc pe circuitul meu.
  9. adrian_biker

    GPS MOTO

    Ok dar eu..sa zic... Imi incarc telefonul si gps-ul direct din cele 2 prize usb care imi vin pe ghidonul mobrei. Din cate stiu e curent 12v si 2A. Deci iau cablu usb si il bag in priza aia...si celalalt capat in telefon.
  10. adrian_biker

    PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre

    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu circuitul asta?? E de la un proiector de ceata ce am montat pe motor si vreau sa scap de cele 3 pozitii. Ce trebuie sa fac sa ramana doar faza piternica continua?? Am inteles ca la circuitele astea trebuie adaugat ceva rezistenta? Sau ce trebuie dezlipit? Multumesc !! » Post actualizat in 29 Jun 2017 17:53 Mno nimeni nu stie nimic????
  11. adrian_biker

    GPS MOTO

    Multam! O sa trec pe la un magazin de electrice si sa vad ce are, pacat ca omu' ii putin nefu**t si vb asa cu scarba daca nu stii sa le zici la componente pe nume sau exact de ce ai nevoie cu omi rezistente si draci. Nu toti suntem asi sau am terminat ceva facultati in domeniu.
  12. adrian_biker

    GPS MOTO

    Daca ii intra 12v la telefon/gps/intercom in loc de 5v are ceva? Nu au dispozitivele alea ceva masura de siguranta?? Sau ce sa pun pe cablu ce vine de la baterie ca sa limitez voltajul la 5v si amerajul la 2A??
  13. adrian_biker

    Sidi made in Romania

    Salut. Le am eu, de prin 2008-2009 cam asa, si le port si in ziua de azi. La 30 grade e ok....nu iti fierb picioarele...iti este cald da nu exagerat. La 2...3 grade poti sa iei ceva sosete mai groase si gata. Poti umbla linistit si 1 km cu ele..is mai incomode pt ca is geata...dar e ok.
  14. adrian_biker

    GPS MOTO

    Si ce ar fi sa conectez sursa aia de 5v pe cablul care vine direct de la baterie? Ca sa am incarcare si pt telefon si intercomuri totate la 5v?
×