Jump to content

adrian_biker

Membru
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

About adrian_biker

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Aprilia

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia SR 50 ditech, Aprilia rs50, Aprilia RS125, Aprilia Shiver 750

Recent Profile Visitors

113 profile views
  1. Cu orice motor, că e mt09 sau mt10 tot așa probleme o sa ai cu vântul la peste 100km/h. Daca îți iei un motor cu prabriz, fă câteva ture cu el sa vezi dacă îți dă in casca sau peste casca, vântul. Am făcut 1400 km până în Germania într-o zii pe motor cu nevasta, întradevăr te lovea vântul in piept și casca, dar era fără turbulente și era un flux continuu. Nu vrei să știi ce deranjant e sa ai turbulente nimic 30 min. Îți vine cheful sa o parchezi pe marginea drumului și să ii fuți un șpiț sa cadă în șanț. (Autostrada 130km/h) Am avut numa probleme cu tracer-ul cu parbrizul stock la această viteza, și peste cr d că e la fel. Nevasta și mai rău, turbulente in casca da ii mergea capul dintr-o parte în alta și nici nu ne puteam înțelege prin intercom. Mă durea capul , deșii am mers doar 50km pe autostrada. Daca vrei sa nai probleme, îți trebe un catarg le care sa pui in parbriz cat un perete, și scapi de turbulente și poți merge la drum întins. In schimb pierzi în oraș, că nu îți mai ajunge aerul sa te răcorești și te vei prăji. Sau, în oraș scoți parbrizul mare de touring și îi faci unu racing (scurt) și tai din cel original. Sau comanzi unul racing scurt de pe net.
  2. Pr5. No doupt. Pe naked le-am închis complect. Se comporta foarte bine și pe ud/ploaie.
  3. Mersi frumos de răspuns. Nu vreau sa te contrazic, dar după ce m-am dat jos, m-am uitat sa vad daca este ceva setare pentru spate, și cel de la Yamaha mi-a spus că n-are nimic. Normal e așa cum zici tu să aibă, cam toate au, și a mea din 2008 are. Posibil ca gen 2017-2018 (non facelift sa zicem așa) să aibă suspensiile îmbunătățire. Am auzit că la generația aia de motoare, standard, furca fata vine cu reglaje full, și pe spate la fel. Generația standard facelift 2019 sa zicem așa, e la același nivel cu generația 2015, fara reglaje. Acuma, sigur sigur nu știu, doar din auzite și citite postat de către alții.
  4. Mersi mult de informații. Din cate am văzut, versiunea 2019 standard, suspensiile sunt fleașcă, gen alea standard din 2015 cred. Am mers pe un drum proaspăt asfaltat dar peste posturi au uitat sa toarne asfalt, și acolo suspensia se comprima de tot și dădeam jos cu cricul central. Când îți ajunge parbrizul, te rog sa ne scrii sa vedem daca sa îmbunătățit situația. Eu oricum GT-ul vreau sa iau, daca nu pot, o sa iau versiunea 2017 modelul anterior că măcar are suspensiile reglabile, chestie pe care versiunea 2019 standard se pare că nu. Gt-ul îmi place pentru suspensiile reglabile (având în vedere cat de barca e cea standard) bordul color, și gențile laterale. Pot trăi și fără quicksifter deșii am încercat și quicksifterul de pe BMW s1000rr, r1250gs și r1250rt. Dar sunt motoare care nu se încadrează la ceea ce caut eu. Rt-ul s-ar încadra, doar pe jumătate (partea cu toringul și mersul la drum lung și protecția la vânt, dar nu și pentru oraș) Tracer-ul ar fi nemaipomenit cu mai multă protecție la vânt pentru drumurile in afara orașului și a țării. Sa sperăm că o să găsim o soluție pentru vânt și turbulente. Eu am 1.80.
  5. Buna. De ceva timp sunt interesat de acest model. Tracer 900 / GT. Zilele trecute am dat o tura (2h) cu un tracer 900 2019 varianta normala și am mers pe tot felul de drumuri. Am luat-o și pe nevasta. Motorul se comporta că o barca, adică la fiecare denivelare mai dansa de 2 ori în sus și în jos. In rest, motorul mi-a plăcut. Trage bine și sunetul e bestial că incepi sa îl chinuia puțin. Sa zicem că suspensia o reglezi ( daca îți iei gt-ul, eu nu am incercat varianta aceea deșii avea genti laterale, mi-am luat țeapă) și nu se mai balansează prin curbe sa te scoată din trasa, dar ce facem cu vântul și turbulentele? Sincer, nu mă plâng prea mult nici eu nici soția (am un naked si am mers pe el până în Germania și înapoi și n-am avut probleme și nici nu ne-am plâns, deșii trebuia să mă țin de ghidon sa nu ma las pe spate peste sotie, dar macar era ceva constant și fără turbulente) dar să fim serioși, la tracer e ceva de speeiat nu poți să îl conduci. Am mers pe autostrada 50 km și am vrut la jumatea drumului sa mă opresc sa le zic sa vina după motor și să și-l f***a. Parca aveam capul într-o mașină de spălat și turbulentele erau peste tot. Aveam intercomul dat la maxim și nu auzeam ce zicea nevasta. Sub 100km/h nu mai ai nici o problema. Voi v-ați confruntat cu așa ceva? Eram așa pornit să îl cumpăr (de aia am dus-o și pe nevasta, sa se convingă și ea) dar după test, cred că mă îndrept spre a altceva, un FJR sau altceva cu protecție la vânt. Chiar nu se poate îmbunătății cumva protectia aia la vânt cu vre-un parbriz mai mare sau ceva? Că tare mi-i drag tracer-ul asta și tot mai decepționat sunt.
  6. Aci ni după colț. Stai sa vezi că în maxim 30 zile scoatem mobrele.
  7. Vand Aprilia Shiver 750 2V 95cp 37000km, se poate conduce atât cu A cât și de incepatori cu A2(motor limitabil la 35kw). Cuplu foarte mare de la turații joase. 3 trepte de mapare (R) rain (50cp), (T) touring 95cp dar cu o livrare a puterii mai lina și (S) sport 95 cp cu un comportament mai brusc care livrează putere la cea mai mică mișcare de accelerație. Se vinde deoarece vreau sa trec la alta categorie (touring). Motocicleta are ca și extra, suport topcase, suport genți laterale, tuburi esapament Akrapovic(2) (am și cele originale), priza dubla USB 12V pe ghidon plus suport GPS/Mobil. Seaua a fost putin modificată și adăugat gel pentru un confort sporit la drumuri mai lungi. Parbriz scurt Sport și lumini auxiliare tip led pentru o mai buna iluminare pe timp de noapte. Claxon schimbat cu unul de camion :)) (am și cel original). Smart Brake system montat care aprinde becul de frana când lași accelerația că sa nu vina mașinile din spate sa te lovească (motocicletele au frana motor foarte mare) plus modul Smart Turn system ce oprește semnalizare după efectuarea unui viraj sau o depășire. Semnalizări fata Barracuda. Consum cu 2 persoane și bagaje 4,5-6L/100km depinde de stilul de conducere adoptat. Are 2 imperfecțiuni, bordul are o fisura (așa am cumparat-o) dar nu intra apa și nu deranjează deloc (e la mine din 2015) și pe basculant de la jetul cu presiune de la spălătorie a început să se ducă primul strat de protecție, așa cum se poate observa și în poze. In Martie la început de sezon am schimbat următoarele: Ulei: Motul 7100 plus filtru ulei Cauciuc față Michelin Pilot Road 4 GT Kit de lanț plus pinioane fata spate Bujii iridium NKG Filtru Aer Plăcute frana spate Lichid răcire schimbat complet Hepu Motor: 2 cilindri in V-90 grade, 4 timpi, 8 valve Racire: cu lichid Capacitate: 749.9 cmc Raport de compresie:11:1 Putere: 95 CP Cuplu: 80,9 Nm la 7.000 rpm Cutie de viteze: 6 trepte Pornire: electrica Transmisie: pe lant Dimensiuni: 2100 x 800 x 1135 mm(LxlxH) Inaltimea sa: 810 mm Greutate: 189 kg Anvelope fata: 120/70 ZR 17 Anvelope spate: 180/55 ZR 17 Frana fata:2 discuri de 320 mm, etriere radiale cu 4 pistoane Frana spate: 1 disc de 240 mm, etrier cu 1 piston Suspensie fata: furca inversata 43 mm, cursa 120 mm Suspensie spate: monoamortizor reglabil, cursa 130 mm Rezervor: 15 L Pret 4000euro neg Se poate vedea in Cluj
  8. Mai are cineva detalii sau nr de telefon a domnului?? Sun la vechiul numar si raspunde un recalcitrant de om care iti inchide in nas sau iti zice ca iti da numarul la politie. Aveti idee cum as putea lua legatura cu domnul? Multumesc !
  9. Din cate stiu eu, una e sa fie omologate produsele, si alta sa fie omologate PE MOTOR! E o diferenta mare intre a lua amenda si a nu lua amenda
  10. Daca as stii care e "creierul" care da comanda led-urilor sa faca o chestie sau alta, l-as scoate afara sau lipi o rezistenta.
  11. La mine cateodata am observat ca unul e pe clipocit, celalalt e pe lunga...sau unu pe scurta unu pe lunga. Daca le sting si le las ceva vreme stinse, cand le pornesc din nou..au amandoua aceasi faza. Ar trebui pus ceva rezistenta sau ceva consumator pe chipul acela care ii da comanda ce faza sa foloseasca...sa ii golesti memoria sau ceva de genul, ca sa nu continue fazele...si atunci ramane pe faza aia lunga. Cred ca asta ar fi solutia.
×
×
  • Create New...